-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Оброблені фрукти та овочі
Завершена
138 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 385.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 385.00 UAH
Період оскарження:
24.10.2019 13:53 - 04.11.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.." не відповідає умовам тендерної документації
Номер:
aa6a535338794dc88cab1e683036919c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-24-000917-c.b2
Назва:
пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.." не відповідає умовам тендерної документації
Вимога:
рішення прийняте Замовником про намір укласти договір з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.."порушує порядок проведення процедури закупівлі, основні норми та принципи Закону, є необгрунтованим, поспішним. у звязку з тим, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.." (далі за текстом -Учасник) не відповідає умовам тендерної документації, та є найвищою серед всіх учасників торгів, (пропозиції яких 20.11.2019 були відхилені Замовником, тобто пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.."), є економічно невигідною, а саме.
По-перше, згідно з п. 6 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету КНП "Волноваська ЦРЛ" від 22 жовтня 2019 р., протокол № б/н (далі за текстом – тендерна пропозиція), тендерна пропозиція повинна містити скановану кольорову копію з оригіналу свідоцтва про сплату єдиного податку (або сканована кольорова копія з оригіналу витягу з Реєстру платників єдиного податку) – у разі наявності (якщо Учасник є платником єдиного податку) або інформаційний лист про те, що Учасник не є платником єдиного податку.
Учасником у складі пропозиції не надано скановану кольорову копію з оригіналу свідоцтва про сплату єдиного податку (або сканована кольорова копія з оригіналу витягу з Реєстру платників єдиного податку) – у разі наявності (якщо Учасник є платником єдиного податку). Учасник не є платником єдиного податку, тому йому необхідно було надати згідно умов тендерної документації інформаційний лист про те, що Учасник не є платником єдиного податку.
Але Учасником не виконано умов тендерної документації. У складі пропозиції Учасника відсутній вищевказаний документ.
Учасник не виконав вимоги Замовника, які зазначені в тендерній документації.
По-друге, неодноразово в тендерній документації міститься фраза «У разі технічної неможливості надання кольорових копій зазначених документів, учасник повинен надати про це інформаційний лист та чорно-білі копії документів тендерної пропозиції.»
У складі пропозиції Учасника містяться чорно-білі копії документів, але всупереч вимогам тендерної документації відсутній інформаційний лист.
Тобто, пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
Таким чином, пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
З огляду на вищевикладене, керуючись нормами Закону України "Про публічні закупівлі" вважаю за необхідне зазначити, що пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.." не відповідає умовам тендерної документації, у звязку з чим повинна бути відхилена Замовником на підставі пункту 4 розділу 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі". Також, пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.." є економічно не вигідною., цінова пропозиція є найвищою серед п’ятьох учасників закупівлі та є вищою більш ніж в два рази від пропозиції ФОП Вітренко Ю.П.
Прошу Замовника переглянути незаконно прийняте Рішення та повторно уважно перевірити пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.." та відхилити, як таку, що не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та умовам тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- консервація оскарження переможця край мк.pdf 20.11.2019 22:57
Дата подачі:
20.11.2019 22:57
Вирішення:
Шановний учаснику закупівлі!
Ваша вимога на засіданні тендерного комітету розглянута і по результатам розгляду повідомляємо про наступне.
Згідно пункту 6 частини 1 розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації замовника, тендерна пропозиція повинна містити скановану кольорову копію з оригіналу свідоцтва платника ПДВ (або сканована кольорова копія з оригіналу витягу з Реєстру платників податку на додану вартість) – у разі наявності (якщо Учасник є платником ПДВ) або інформаційний лист про те, що Учасник не є платником ПДВ. Учасник ТОВ "Край-МК" не є платником єдиного податку бо він є платником податку на додану вартість, про що свідчить надана ним копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість, і при підготовці тендерної пропозиції він справедливо керувався п. 5 (а не п. 6) частини 1 розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації замовника.
Під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника ТОВ "Край-МК" обговорювалося питання надання учасником чорно-білих копій документів без пояснювального інформаційного листа, але, на думку всіх членів тендерного комітету, це не є суттєвою помилкою, щоб вважати тендерну пропозицію невідповідною умовам тендерної документації.
Що стосується економічності пропозиції учасника ТОВ "Край-МК": запланований замовником бюджет закупівлі складав 138500 грн., а пропозиція учасника ТОВ "Край-МК" 119400 грн., що вказує на певну економічну доцільність закупівлі.
Дякуємо за співпрацю і бажаємо всього найкращого!
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі
Номер:
3a2685a65a664bb4a28f475dddf8a08b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-24-000917-c.b1
Назва:
ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі
Вимога:
На офіційному сайті Держзакупівлі prozorro.gov.ua (https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2019-10-24-000917-c) 24.10.2019 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі згідно з ДК 021:2015–15330000-0 «Оброблені фрукти та овочі» за процедурою «відкриті торги», зі строком поставки –протягом 2019 року на очікувану вартість 138 500,00 грн. з ПДВ. Замовником процедури закупівлі є Комунальне некомерційне підприємство «Волноваська центральна районна лікарня».
До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію по процедурі закупівлі - відкриті торги на закупівлю товару: згідно з ДК 021:2015–15330000-0 «Оброблені фрукти та овочі», далі «Тендерна документація» із додатками.
11.11.2019 року на електронному майданчику https://zakupki.prom.ua/gov/tenders було проведено аукціон з питання закупівлі Замовником товарів, що є предметом закупівлі.
До участі у аукціонах було допущено наступних учасників:
ФОП «ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ» (код ЄДРПОУ 2680904152) із ціновою пропозицією 44 518,50 грн з ПДВ.
ТОВ «ТК «ТАНДЕМ» (код ЄДРПОУ 41605907) із ціновою пропозицією 57 525,60 грн з ПДВ.
Товариство з обмеженою відповідальністю «МІЛК РІВЕР» (код ЄДРПОУ 42818821) із ціновою пропозицією 101 040,00 грн з ПДВ.
ФОП «АХУНЗЯНОВА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА» (код ЄДРПОУ 2851903449) із ціновою пропозицією 94 400,00 грн з ПДВ.
Товариство з обмеженою відповідальністю «КРАЙ-МК..» (код ЄДРПОУ 40333959) з ціновою пропозицією 119 400,00 грн з ПДВ.
Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції:
ФОП «ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ» (код ЄДРПОУ 2680904152) із ціновою пропозицією 41699,99 грн з ПДВ.
ТОВ «ТК «ТАНДЕМ» (код ЄДРПОУ 41605907) із ціновою пропозицією 41 700,00 грн з ПДВ.
Товариство з обмеженою відповідальністю «МІЛК РІВЕР» (код ЄДРПОУ 42818821) із ціновою пропозицією 41 748,00 грн з ПДВ.
ФОП «АХУНЗЯНОВА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА» (код ЄДРПОУ 2851903449) із ціновою пропозицією 94 400,00 грн з ПДВ.
Товариство з обмеженою відповідальністю «КРАЙ-МК..» (код ЄДРПОУ 40333959) з ціновою пропозицією 119 400,00 грн з ПДВ.
12.11.2019 р. на електронному майданчику закупівель було розміщено повідомлення Комунального некомерційного підприємства «Волноваська центральна районна лікарня» повідомлення про намір укласти договір від 12.11.2019 р. з ФОП «ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ» на суму 41699,99 грн без ПДВ.
Проте, намір укласти договір не є формою рішення про оцінку пропозиції та визначення переможця, а повідомлення про намір укласти договір ухвалено без належної оцінки документів тендерної пропозиції .
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, далі - Закон).
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Згідно п.1 розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція (Додаток 1) подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів (рекомендовано PDF- формату).
Тендерна пропозиція повинна містити зокрема:
1) тендерну пропозицію (Додаток 1);
2) інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 2);
3) інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток 3);
4) технічні вимоги до предмету закупівлі (Додатку 4).
16) відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі (Додаток 5);
17) інші документи та матеріали, які повинні бути оформлені та подані учасниками згідно з цією тендерною документацією тощо.
1. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Замовник у п.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Кваліфікаційних критеріїв до учасника відповідно до статті 16 Закону та способу їх документального підтвердження (Додаток 2 до тендерної документації) вимагав надання Довідки у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору за останні два роки з поставки (продажу) товару, який є предметом закупівлі, підписана уповноваженою особою учасника та скріплена печаткою учасника (за наявності) разом з документальним підтвердженням про його виконання (копії договору).
Додатком 5 «Відомості про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі» до тендерної документації встановлено форму надання інформації, яка передбачає наступні обов’язкові реквізити:
№ з/п
Найменування організації, для якого виконувався аналогічний договір, місцезнаходження, код ЄДРПОУ
Найменування предмета закупівлі згідно аналогічному договору
Номер та дата укладеного договору
Вартість виконаного договору, грн.
Контактна особа замовника, телефон\
Надані у складі тендерної документації ФОП «ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ» Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору за останні два роки з поставки (продажу) товару, який є предметом закупівлі, а також Відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі (Додаток 5), не містять всіх реквізитів та інформації, що встановлені тендерною документацією відносно досвіду виконання аналогічних договорів з поставки «Огірків консервованих (банка 3 л)», що є предметом закупівлі. Крім того ФОП «ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ» не надано й документального підтвердження про виконання аналогічного договору (копії договору) з поставки «Огірків консервованих (банка 3 л)», що є предметом закупівлі.
2. ФОП «ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ», відносно якого Комунальне некомерційне підприємство «Волноваська центральна районна лікарня» опублікувало повідомлення про намір укласти договір від 12.11.2019 р., не надано документів, що передбачені ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», у встановлений законом та Замовником строк
Відповідно до ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу Замовника, а саме, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається Учасником відповідно до вимог Додатку 3 тендерної документації, в довільній формі.
Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику через електронну систему закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, а саме:
1. Довідку у довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
2. Скановану кольорову копію з оригіналу документу, виданого МВС України (його структурними підрозділами або підприємствами, установами, організаціями, підпорядкованими МВС України) про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію або фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
3. Скановану кольорову копію з оригіналу довідки про відсутність заборгованості перед центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування єдиної державної податкової політики, дійсну станом на дату подання документів або більш пізнішу дату.
Станом на 14 год. 00 хвилин 19 листопада 2019 року на сайті електронної закупівлі ФОП «ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ» не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п.5 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
2) переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону тощо.
Згідно з п.6 «Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю або ненадання переможцем необхідних документів» розділу VІ. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або не укладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Порядок проведення процедури закупівлі встановлений Законом України «Про публічні закупівлі».
Зокрема, відповідно до ч.1 ст.28 цього закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом.
Критеріями оцінки є:
у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна;
у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів.
У разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків, крім випадку застосування процедури конкурентного діалогу (ч.3 ст.28 закону).
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель (ч.3 ст.28 закону).
Відповідно до ч.6 ст.28 цього закону, за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Таким чином по результатам закупівлі Замовник повинен прийняти рішення:
• з розгляду та оцінки пропозицій;
• з визначення переможця;
• про намір укласти договір.
На підставі ч. 4 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» будь-яке рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
Статтею 10 цього закону встановлений обов’язок замовника закупівлі самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднювати на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю.
Форми певних видів рішень тендерного комітету, зокрема протоколу розгляду тендерних пропозицій, затверджені наказом Мінекономрозвитку «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 р. № 490, деякі поля яких заповнюються електронною системою закупівель автоматично. Пунктом 7 цієї форми визначено, що має бути зазначено інформацію про результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону). Так з огляду на це вбачається, що даний протокол затверджується тендерним комітетом після оцінки тендерних пропозицій учасників та спрямований на визначення того які пропозиції учасників є допустимими та відповідають всім встановленим вимогам Замовника та законодавства, а які є такими, що не сформовані з порушенням вимог. Тобто, даний протокол є лише документом, який посвідчує відповідність або не відповідність тендерних пропозицій учасників стосовно встановлених вимог. Даний протокол не визначає переможця, що випливає як з його змісту, так і з форми, затвердженої наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель».
При цьому замовник має можливість додати до протоколу розгляду тендерних пропозицій будь-яку іншу необхідну інформацію, зокрема й щодо визначення певного учасника переможцем закупівлі. Про це свідчить дані встановленої форми протоколу.
На сайті закупівлі не розміщено жодних рішень, що оформлені протоколами про визначення переможця.
Виключні підстави для відхилення тендерних пропозицій встановлені статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти, розглянути та задовольнити цю вимогу.
2. Скасувати повідомлення Комунального некомерційного підприємства «Волноваська центральна районна лікарня» про намір укласти договір від 12.11.2019 р. з ФОП «ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ» на суму 41699,99 грн без ПДВ.
Директор ТОВ «Край-МК..» О.С. Окопна
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога115546.PDF 19.11.2019 14:03
Дата подачі:
19.11.2019 14:05
Вирішення:
Тендерну пропозицію учасника ФОП Вітренко Юрій Петрович відхилено
Статус вимоги:
Задоволено