• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«ДК 021:2015 ДК 021:2015 44810000-1 Фарби (фарба емаль, фарба різнокольорова масляна)»

«ДК 021:2015 ДК 021:2015 44810000-1 Фарби (фарба емаль, фарба різнокольорова масляна)»

Торги відмінено

999 933.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 999.67 UAH
Період оскарження: 24.10.2019 12:04 - 02.12.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на умови тд

Номер: 21086a30878548d9b8fc2afc894c4c8f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-24-000630-c.b3
Назва: Скарга на умови тд
Скарга:
Скарга, платіжне доручення
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.11.2019 22:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.11.2019 23:10
Дата виконання рішення Замовником: 28.11.2019 16:32
Коментар замовника щодо усунення порушень: Внесення змін до тендерної документації на підставі рішення АМКУ
Автор: ТОВ Гренландія, Марків Микола +380672433923 Pro@alenka.ua http://www.alenka.ua
Вимога
Відхилено

Скарга на дискримінаційні умови щодо технічних характеристик предмету закупівлі

Номер: 3ec6d15db7954555ae848590bcb0bb6d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-24-000630-c.a2
Назва: Скарга на дискримінаційні умови щодо технічних характеристик предмету закупівлі
Вимога:
Доброго дня. Відповідно до додатку 2 до тендерної документації частиною предмету закупівлі зокрема є Фарба масляна МА-15 (позиції 5-6). Додатком 2 визначені технічні характеристики яким повинна відповідати продукція, запропонована Учасниками. При цьому технічні характеристики для білої та кольорової фарби масляної МА-15 дещо відрізняються, зокрема за ступенем перетиру. При цьому взагалі є незрозумілим чому Замовник встановлює різні вимоги до технічних характеристик однотипної продукції просто різних кольорів. Звертаємо Вашу увагу, що продукцію з передбаченими Замовником у тендерній документації технічними характеристиками, виготовляє лише один виробник ЛКМ на території України – ПрАТ «Криворізький суриковий завод». За таких умов, взяти участь в Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть запропонувати продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників. Відтак, встановлення різних технічних характеристик для однотипної продукції, яким повинна відповідати запропонована Учасниками продукція, при тому, що продукція з такими тех характеристиками виготовляється тільки одним виробником ЛКМ є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників процедури закупівлі, адже встановлює вимоги, що не є обов’язковими згідно законодавства проте унеможливлюють їх участь у процедури закупівлі через неможливість їх виконання. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також їх права та законні інтереси, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо усунути вказані порушення шляхом внесення змін до тендерної документації стосовно розширення технічних параметрів, яким повинна відповідати продукція по позиціям 5 та 6 предмету закупівлі, зокрема й встановлення допустимого рівня перетиру по позиції 6, на такому ж рівні як і по позиції 5, тобто не більше 90 мкм. У разі не внесення Замовником відповідних змін будемо змушені звертитись до Антимонопольного комітету України. Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА міста Києва
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 31.10.2019 16:20
Підтвердження вирішення: Шановний Учаснику! На Вашу вимогу повідомляємо, що технічні вимоги до характеристик фарб МА-15 були розроблені відповідно до ГОСТ 10503-71, котрий був введений 01.07.1972 року, в цьому документі, котрий відображає якість з якою фарба МА-15 була розроблена та якою має бути згідно задуму розробників, чітко зазначено, що ступінь перетиру має становити: білої (білил цинкових) – не більше 40 мкм; кольорової – не більше 90 мкм. Незважаючи на те, що даний стандарт втратив чинність на даний момент, декілька виробників України виготовляють фарби МА-15 відповідно до вимог даного стандарту. Таким чином, Ваші зауваження щодо того, що зазначена в документації закупівлі технічна вимога щодо ступеню перетиру «Фарба масляна МА-15 біла» є дискримінаційною, безпідставні, оскільки на ринку фарб України присутні не менше 2-х виробників, котрі виготовляють дану фарбу із зазначеними в технічних вимогах характеристиками та/або відповідно до ГОСТ 10503-71. Те що законодавство України дозволяє виготовити Технічні умови виробником зазначивши параметри на свій розсуд, та назвати продукт як завгодно не означає, що продукція виготовлена деякими виробниками хоч і має назву МА-15 насправді є такою по своєму наповненню. Ваше твердження, що для «однотипної продукції» вимагаються різні показники є безпідставним тому що ступінь перетиру (зернистість) має значний вплив на якісні характеристики фарби, зокрема: рівномірність нанесення фарби, покривну здатність та здатність фарби до очищення. Чим менший ступінь перетиру фарби, тим пофарбована поверхня є більш гладкою та однорідною, а отже краще піддається очищенню. Оскільки поверхні, пофарбовані в білий колір, потребують більш частого очищення, ніж кольорові, до зернистості білої фарби пред’явлені більш жорсткі вимоги. Таким чином, біла фарба зі ступенем перетиру 90 мкм не являється еквівалентом до фарби зі ступенем перетиру 40 мкм, оскільки має нижчі показники якості щодо гладкості та можливості багаторазового очищення. Саме тому фарба МА-15 була розроблена з такими параметрами котрі зазначені у ГОСТ 10503-71, та саме тому у додатку 2 до ТД вказані технічні характеристики котрі відповідають справжній фарбі МА-15. Крім того, згідно вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні вимоги до предмету закупівлі, наведені замовником у Додатку 2 тендерної документації, не містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Отже, взяти участь у закупівлі може будь-яка фізична особа, ФОП або юридична особа, з продукцією, від будь-якого виробника (вітчизняного або іноземного), яка відповідає технічним вимогам, установленим Замовником у тендерній документації. Таким чином, дії Замовника не порушують принципів здійснення закупівель, зазначених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренції серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дякуємо.
Вимога
Відхилено

Скарга на дискримінаційні умови щодо фасування частини предмету закупівлі

Номер: cbe517a9b11e4d069ed091514d0e21ef
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-24-000630-c.b1
Назва: Скарга на дискримінаційні умови щодо фасування частини предмету закупівлі
Вимога:
Доброго дня. Відповідно до додатку 2 до тендерної документації частиною предмету закупівлі зокрема є емаль ПФ-115 (позиції 1-4) з фасуванням 2,4 кг. Звертаємо Вашу увагу, що емалі ПФ-115 у фасуваннях, що передбачені Замовником у тендерній документації виготовляє лише один виробник ЛКМ на території України – ТОВ «Прогрес-2010». При цьому стандартним фасуванням для вказаного виду продукції є тара ємністю 2,8 кг. За таких умов, взяти участь в Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть запропонувати продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників. Відтак, вимога щодо фасування предмету закупівлі емалей ПФ-115 у тару 2,4 кг, що є не стандартною для більшості виробників ЛКМ є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників процедури закупівлі, адже встановлює вимоги, що не є обов’язковими згідно законодавства проте унеможливлюють їх участь у процедури закупівлі через неможливість їх виконання. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також їх права та законні інтереси, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо усунути вказані порушення шляхом внесення змін до тендерної документації по можливості подання по позиціям 1-4 продукції у фасуванні 2,8 кг. У разі не внесення Замовником відповідних змін будемо змушені звертитись до Антимонопольного комітету України. Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 31.10.2019 11:54
Підтвердження вирішення: Шановний Учаснику! Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (надалі – Замовник) не являється кінцевим споживачем продукції, що є предметом закупівлі (фарб), а формує замовлення відповідно до вимог закладів освіти, що є у підпорядкуванні Замовника та являються кінцевими споживачами фарби. На основі аналізу кількості заявок від освітніх закладів по об’єму замовленої продукції, керуючись одним із основних для бюджетних установ принципів закупівель, передбачених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципом максимальної економія та ефективності, Замовником вибране фасування фарб ПФ-115 в тару 2,4 кг, як найбільш оптимальне відповідно до заявок закладів освіти та досвіду використання, оскільки фарба розфасована в більші ємності, зокрема 2,8 кг, часто використовується не повністю, після чого її залишки втрачають споживчі якості та в подальшому не використовуються, що приводить до зайвого витрачання бюджетних коштів. Ваші зауваження щодо зазначенняу технічних вимогах закупівлі для фарб ПФ-115 фасування в тару 2,4 кг, замовником надано перевагу певному виробнику є безпідставним, оскільки за результатами моніторингу ринку фарб, Замовником виявлено, що на ринку фарб України присутні постачальники, які мають можливість поставки фарб ПФ-115 із зазначеними в технічних вимогах характеристиками, зокрема щодо фасування у тару 2,4 кг. Крім того, згідно вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні вимоги до предмету закупівлі, наведені замовником у Додатку 2 тендерної документації, не містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Отже, взяти участь у закупівлі може будь-яка фізична особа, ФОП або юридична особа, з продукцією, від будь-якого виробника (вітчизняного або іноземного), яка відповідає технічним вимогам, установленим Замовником у тендерній документації. Таким чином, дії Замовника не порушують принципів здійснення закупівель, зазначених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренції серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дякуємо.