• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Медичне обладнання різне, 3 лота

Строк поставки: протягом 2019 року (не більше 30 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 103 дні назад

8 965 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 2 850.00 UAH
Період оскарження: 23.10.2019 18:41 - 02.12.2019 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду

порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: fb7589f894134a5da4328526c8de562a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-23-002015-c.b6
Назва: порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Технічні вимоги в чинній редакції, зазначені в Додатку 2 ТД, перешкоджають Скаржнику взяти участь у даній процедурі закупівлі. Зазначеним вимогам в сукупності не відповідає продукція щонайменше двох зареєстрованих в Україні виробників.
Автор: ТОВ ДІАВІТА, Мехед Марина Ігорівна +380444905390 mmi@diavita.com.ua
Вимога
Відхилено

усунення порушень

Номер: 0314337bd1ca4bb1b07f2a43e48e94b4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-23-002015-c.b5
Назва: усунення порушень
Вимога:
Вивчаючи умови ТД до Лоту 1, ТОВ «ДІАВІТА», як потенційний учасник торгів, можемо запропонувати товар, згідно Специфікації предмета закупівлі – сепаратор клітин крові виробництва Fresenius Kabi AG. Проте в ТД виявлено вимоги до товару, що є дискримінаційними по відношенню до ТОВ «ДІАВІТА». Задля забезпечення максимальної прозорості та здорової конкуренції через залучення більшої кількості учасників ринку, а також для дотримання підходу відповідності в сукупності всім кількісним, якісним та технічним параметрам предмету закупівлі товару щонайменше двох виробників, пропонуємо внести зміни до Додатку 2 ТД в редакції, що додається. У випадку ігнорування або невнесення змін до ТД для відповідності всі вимогам щойнаменше двох виробників, ТОВ «ДІАВІТА» як потенційний учасник змушений буде звернутись до Органу оскарження за захистом порушеного права з метою зобов’язати замовника привести ТД у відповідність до вимог чинного законодавства в примусовому порядку.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, технічні вимоги до предмету закупівлі залишено без змін та надано наступні роз’яснення. Пунктом 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Враховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 14.11.2019 16:54
Підтвердження вирішення: Робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, технічні вимоги до предмету закупівлі залишено без змін.
Скарга
Відхилено

Скарга на умови закупівлі

Номер: 0f75bac15fe54f089cac45a7784a46cc
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-23-002015-c.b4
Назва: Скарга на умови закупівлі
Скарга:
СКАРГА на дискримінуючи та обмежуючи вимоги тендерної документації 23.10.2019 Замовник оголосив закупівлю “33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (медичне обладнання різне, 3 лота)» . Ознайомившись з тендерною документацією, нами були виявлені вимоги, які обмежують конкуренцію, дискримінують учасників закупівлі та порушують права ТОВ “Ледум”, оскільки ці вимоги не дають змогу ТОВ “Ледум” прийняти участь у закупівлі. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. ЛОТ 2 - Предметом закупівлі є “Апарат для забору і помішування крові — 5 од.” У Додатку 2 до Тендерної документації за Лотом 2 міститься вимога до Апарату, яка обмежує конкуренцію: “9. Наявність порту для Ethernet-підключення”. Звертаємо Вашу увагу, що на ринку України наявні Апарати для забору і помішування крові, які замість порту для Ethernet-підключення підключаються до комп'ютерної мережі за допомогою Wi-Fi. Порт для Ethernet-підключення, в сукупності з усіма іншими функціями, наявний лише в апараті T-RAC II (виробник Terumo BCT), який має дистриб'ютора в Україні. Це робить результати торгів запланованими і передбачуваними. Ця вимога не є визначальною для такого типу обладнання. Встановлений Законом принцип максимальної економії та ефективності вимагає від Замовника визначати у Тендерній документації такі технічні вимоги до товару, які є об'єктивно необхідними для ефективного виконання Замовником певних функцій і які, будучи достатніми для забезпечення такої ефективності, не обмежують невиправдано доступ інших взаємозамінних товарів і тим самим забезпечують найбільшу можливу кількість учасників (пропозицій) та конкуренції між ними під час процедури закупівлі, відповідно, найбільший рівень економії завдяки такому рівню конкуренції. Таким чином, вимога “9. Наявність порту для Ethernet-підключення” суттєво обмежує конкуренцію і є дискримінуючою по відношенню до учасників закупівлі, які можуть запропонувати обладнання інших виробників, в тому числі ТОВ “Ледум”. ТОВ “Ледум” є дистриб'ютором та уповноваженим представником в Україні виробника Centron Corporation (Декларація відповідності № Д-0034:2018 з Додатком 1 додається) і може запропонувати Апарат для забору і помішування крові, а саме “Міксер для забору крові з реєстрацією даних СМ760” (інструкція додається), який відповідає всім умовам тендерної документації до Лоту 2, окрім наявності порту для Ethernet-підключення. Даний Апарат обладнаний модулем Wi-Fi, який дозволяє під'єднуватись до комп'ютерної мережі. Звертаю увагу, що з аналогічних обставин АМКУ вже приймав рішення на користь скаржника, яким зобов'язав Замовника (КМДА) усунути порушення та внести зміни до тендерної документації (рішення № 9062-р/пк-пз від 08.07.19р.). На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.07.2019 № 9062-р/пк-пз, рішенням тендерного комітету КМДА від 26.07.2019 внесено зміни до тендерної документації на закупівлю: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (медичне обладнання різне, 21 лот), ідентифікатор UA-2019-05-16- 003556-a, зокрема до лоту 15 (Апарат для забору і помішування крові — 5 од.), виключивши вимогу “11. Наявність порту для Ethernet-підключення”. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ч. 9 ст. 18 ЗУ “Про публічні закупівлі”: За результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи вищезазначене, спираючись на ст. 3, 5, 18, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” Прошу: 1.Прийняти Скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі “33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (медичне обладнання різне, 3 лота)». Ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-23-002015-c. 2.Встановити порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2019-10-23-002015-c. 3.Зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу “9. Наявність порту для Ethernet-підключення” з вимог до Лоту 2 “Апарат для забору крові і помішування крові — 5 од.”, або передбачити можливість запропонувати товар з підключенням через Wi-Fi замість Ethernet-підключення. Додатки: 1.Платіжне доручення; 2. Centron “Міксер для забору крові з реєстрацією даних СМ760” (інструкція). 3.Брошюра Апарат T-RAC II (виробник Terumo BCT). 4.Декларація відповідності № Д-0034:2018 з Додатком 1. 5. Рішення № 9062-р/пк-пз від 08.07.19р. 6.Зміни до тендерної документації ідентифікатор UA-2019-05-16- 003556-a, зокрема до лоту 15 (Апарат для забору і помішування крові — 5 од.). Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 29.11.2019 00:43
Автор: ТОВ "ЛЕДУМ", Наталія Коваленко +380563705472, +380675605242 dedusheva.irina.ledum@gmail.com
Вимога
Відхилено

Внесення змін до Медико-технічних вимог

Номер: 100b0a315f834ac3a36a39c2ddc76d53
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-23-002015-c.c3
Назва: Внесення змін до Медико-технічних вимог
Вимога:
23 жовтня 2019 року Департаментом охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (надалі за текстом - Замовник) було оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою, ДК 021:2015:331900000 – 8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, (НК 024:2019:58490 Система для проведення забору крові/внутрішньовенної інфузії), ідентифікатор закупівлі: UA –Р- 2019 -10- 23- 002342 -с., закпівля лотами, лотів три. Уважно озайомившись з тендерною документацією по Лоту №1, а саме з медико – технічними вимогами, вважаємо за необхідне зазначити, що відповідно до Протколу № 327 від 03 вересня 2019 року, засідання тендерного комітету Департамент охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Департамент), закупівля UA-2019-05-16 - 003556-a, Замовником було визначено, що у складі тендерних пропозиції учасників закупівлі UA-2019-05-16- 003556-a, по жодному із запропонованих сепараторів клітин крові, була відсутня інформація, що підтверджує наявність в апараті функції збору лімфоцитів. Позиція Замовника була підтримана колегію з розгляду скарг у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України, у рішенні No 13689-р/пк-пз від 25.09.2019. З огляду на вищевикладене, беручи до уваги Проткол № 327 від 03 вересня 2019 року засідання тендерного комітету Департаменту, в якому чітко визначено, що на думку тендерного комітету жодний із запропонованих апаратів не має можливості здійснювати збір лімфоцитів, враховуючи принципи закупівлі, що визначені у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», вважаємо за доцільне вимагати від Замовника, внести зміни до Додатку № 2 (Технічні вимоги) п. 3 Медико – технічних вимог шляхом видалення вимоги про наявність терапевтичної процедури збір лімфоцитів, оскільки Замовником, ця вимога трактується, як вбудована функція у аппарат, а не можливість саме здійснення даної терапевтичної процедури на базі іншого протоколу. У разі не внесення змін до тендерної документації, будемо змушені вернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, технічні вимоги до предмету закупівлі залишено без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 01.11.2019 16:59
Підтвердження вирішення: Робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, технічні вимоги до предмету закупівлі залишено без змін та надано наступні роз’яснення. Пунктом 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Враховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Вимога
Відхилено

Щодо поділу закупівлі

Номер: f2a4c998b335425ca297476e6a517e3f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-23-002015-c.b2
Назва: Щодо поділу закупівлі
Вимога:
23 жовтня 2019 року Департаментом охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (надалі за текстом - Замовник) було оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою, ДК 021:2015:331900000 – 8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, (НК 024:2019:58490 Система для проведення забору крові/внутрішньовенної інфузії), ідентифікатор закупівлі: UA –Р- 2019 -10- 23- 002342 -с., закпівля лотами, лотів три. Уважно ознайомившись з історією проведення попередніх торгів UA-2019-05-16- 003556-a, які були оголошені ще в травні 2019 року, (до складу яких входила і позиція: Апарат для збору та помішування крові і Сепаратор клітин крові (лот № 1 закупівля UA –Р- 2019 -10- 23- 002342 -с), але закупівля даного медичного обладнання не відбулась, вважаємо що об’єднання даної позиції та Сепаратора клітин крові в одну закупівлю призведе до того, що жодна із позиції не буде поставлена кінцевому одержувачу, а це лікарні, що підпорядковані Київській міській раді, а отже сотні пацієнтів не отримають належної медичної допомоги. Вважаємо що роз’єднання даних позицій в окремі закупівлі, призведе лише до того, що буде в повному обсязі виконані вимоги ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме при проведенні окремих закупівель буде дотримано принцип максимальної ефективності та економії. З огляду на вище викладене просимо вас все ж таки, виокремити Лот № 2 у окрему закупівлю.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, технічні вимоги до предмету закупівлі залишено без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 31.10.2019 14:27
Підтвердження вирішення: Робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, технічні вимоги до предмету закупівлі залишено без змін та надано наступні роз’яснення. Абзацом чотири розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578, передбачено, що «замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.».
Вимога
Відхилено

Вимога на умови закупівлі

Номер: db3932a9bd874aff99253dbd523681ca
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-23-002015-c.b1
Назва: Вимога на умови закупівлі
Вимога:
23.10.2019 Замовник оголосив закупівлю “Медичне обладнання різне, 3 лота”. Ознайомившись з тендерною документацією нами були виявлені вимоги, які обмежують конкуренцію, дискримінують та порушують права учасників закупівлі, оскільки ці вимоги не дають змогу прийняти участь у закупівлі. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. ЛОТ 2 - Предметом закупівлі за даним лотом є “Апарат для забору і помішування крові — 5 од.” У Додатку 2 до Тендерної документації за Лотом 2 міститься вимога до Апарату, яка обмежує конкуренцію: “9. Наявність порту для Ethernet-підключення”. Звертаємо Вашу увагу, що на ринку України наявні Апарати для забору крові і помішування крові, які замість порту для Ethernet-підключення підключаються до комп'ютерної мережі за допомогою Wi-Fi. Порт для Ethernet-підключення, в сукупності з усіма іншими функціями, наявний лише в апараті T-RAC II (виробник Terumo BCT), який має дистриб'ютора в Україні. Це робить результати торгів запланованими і передбачуваними. Ця вимога не є визначальною для такого типу обладнання. Встановлений Законом принцип максимальної економії та ефективності вимагає від Замовника визначати у Тендерній документації такі технічні вимоги до товару, які є об'єктивно необхідними для ефективного виконання Замовником певних функцій і які, будучи достатніми для забезпечення такої ефективності, не обмежують невиправдано доступ інших взаємозамінних товарів і тим самим забезпечують найбільшу можливу кількість учасників (пропозицій) та конкуренції між ними під час процедури закупівлі, відповідно, найбільший рівень економії завдяки такому рівню конкуренції. Таким чином, вимога “9. Наявність порту для Ethernet-підключення” суттєво обмежує конкуренцію і є дискримінуючою по відношенню до учасників закупівлі, які можуть запропонувати обладнання інших виробників. Наприклад, апарат виробника Centron Corporation, який відповідає всім умовам тендерної документації до Лоту 2, окрім наявності порту для Ethernet-підключення. Апарат обладнаний модулем Wi-Fi, який дозволяє під'єднуватись до комп'ютерної мережі. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищезазначене, спираючись на ч. 4 ст. 22, ч. 1 та ст.18 ЗУ “Про публічні закупівлі” прошу зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу “9. Наявність порту для Ethernet-підключення” з вимог до Лоту 2 Апарат для забору і помішування крові — 5 од., або передбачити можливість запропонувати товар з підключенням через Wi-Fi замість Ethernet-підключення. Звертаю увагу, що з аналогічних обставин АМКУ вже приймав рішення на користь скаржника, яким зобов'язав Замовника (КМДА) усунути порушення та внести зміни до тендерної документації (рішення № 9062-р/пк-пз від 08.07.19р.). На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.07.2019 № 9062-р/пк-пз, рішенням тендерного комітету КМДА від 26.07.2019 внесено зміни до тендерної документації на закупівлю: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (медичне обладнання різне, 21 лот), ідентифікатор UA-2019-05-16- 003556-a, зокрема до лоту 15 (Апарат для забору і помішування крові — 5 од.), виключивши вимогу “11. Наявність порту для Ethernet-підключення”.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, технічні вимоги до предмету закупівлі залишено без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 31.10.2019 14:18
Підтвердження вирішення: Робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, технічні вимоги до предмету закупівлі залишено без змін та надано наступні роз’яснення. Відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 17.12.2013 № 1093 «Про затвердження Інструкції з виготовлення, використання та забезпечення якості компонентів крові» вміст контейнера для заготівлі крові відразу після початку кроводачі необхідно перемішувати через рівні проміжки часу впродовж усієї кроводачі. Особливу увагу потрібно звернути на таке: - кров повинна надходити в контейнер безперервно; - взяття однієї дози цільної крові не повинно тривати довше 10 хвилин; - якщо тривалість току крові перевищує 12 хвилин, то цю кров не можна використовувати для отримання тромбоцитів; - якщо тривалість току крові перевищує 15 хвилин, то отриману з цієї дози крові плазму не можна використовувати для переливання реципієнтові чи для отримання факторів згортання крові. Перевищення часу кроводачі повинно фіксуватися, а заготовлена при цьому кров для трансфузій не використовується. Для ідентифікації компонентів крові, технологічних процесів при її переробці та лабораторному обстеженні рекомендується застосування штрих-кодування та інформаційних технологій. Для забезпечення належного контролю якості заготовленої донорської крові, ідентифікації місця забору крові, часу забору та іншої інформації необхідно провести автоматизацію за допомогою програмного забезпечення. В закладі, який отримає зазначене обладнання, наявна локальна мережа зі швидкістю 1 Гбайт/сек. та відповідне програмне забезпечення. В програмному забезпеченні містяться персональні дані донора, які не підлягають розголошенню та повинні бути максимально захищені. Доступ до серверу є цілком обмеженим. Щодо роботи за допомогою WI-FI мережі пояснюємо наступне: - велике значення на якість зв’язку надає навколишнє середовище, особливо повільно працює технологія поблизу електромагнітних хвиль. Незважаючи на всі заходи стандартизації, деякі пристрої від різних виробників все ж мають неповну сумісність з мережею, це також впливає на швидкість зв’язку та передачі даних; - зазвичай маршрутизатор WI-FI має радіус близько 45 метрів в приміщенні, а ззовні – 450 метрів. Якщо в одному будинку, на одній території працюють досить багато WI-FI точок, то вони можуть заважати одна одній, що позначається на якості з’єднання; - на реальну швидкість мережі можуть впливати різні фізичні об’єкти (стіни, меблі тощо). Крім того, при великій щільності точок доступу, можливі перешкоди в роботі; - існує небезпека злому мережі, особливо при недосконалому протоколі шифрування. Ще один недолік - більш високе енергоспоживання; - максимальна швидкість передачі даних WI-FI мережі - до 600 Мбіт/с (за умови щорічної оплати за дану швидкість мережі, що становить до 3000 грн/міс.), але при великій кількості користувачів швидкість передачі даних зменшується, передача даних здійснюється некоректно, можливо не в повному обсязі. Для стандартизації процесів заготівлі, полегшення роботи персоналу та забезпечення контролю якості заготовленої донорської крові наявність інтернет підключення є обов’язковим.