• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Офісні меблі

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 103 дні назад

537 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 685.00 UAH
Період оскарження: 23.10.2019 17:53 - 04.11.2019 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Неправомірна дискваліфікація Рівненського НВП УТОГ та визначення переможця, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації

Номер: 24a6a1ce7b594de49dc80884c7cfd392
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-23-003067-b.b2
Назва: Неправомірна дискваліфікація Рівненського НВП УТОГ та визначення переможця, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації
Скарга:
Замовник – Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області (код ЄДРПОУ 21084076) у вищевказаній закупівлі дискваліфікував учасника процедури закупівлі Рівненське навчально-виробниче підприємство Українського товариства глухих згідно протоколу № 173 від 12.11.2019 року. Рівненське навчально-виробниче підприємство Українського товариства глухих (далі – Учасник) вважає неправомірну дискваліфікацію учасника. Відповідно до пункту 1. Розділу ІІІ. Інформація з підготовки тендерної пропозиції, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: відомостями з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Замовник не конкретизував у якому вигляді повинні бути наданні відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Оскільки, це може бути документ виданий і засвідчений підписом уповноваженого органу з надання інформації з ЄДРПОУ, довідка довільної форми чи будь-який інший документ, який містить відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Окрім того, поняття «відомостей» та «даних» фігурує в українському законодавстві, зокрема, у контексті визначення інформації. Так, Закон України «Про інформацію» від 02.10.1992 № 2657-XII визначає інформацію як будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді. Водночас, Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV (далі – Закон № 851-IV) деталізує поняття «відомостей» та «даних» як форму вираження інформації. Так, даними/відомостями визнається інформація, яка подана у формі, придатній для її оброблення електронними засобами. Поняття «відомості» – це багатоаспектне, багатофункціональне, багатозначне поняття; у різних суспільних відносинах має різний науково формалізований зміст та сутність (в окремих випадках застосовне як синонім до подібних за змістом термінів «інформація», «дані», «повідомлення», «сигнали», «коди» тощо). Отже, це інформація, відомості, показники, необхідні для ознайомлення з ким-, чим-небудь, для характеристики когось, чогось або для прийняття певних висновків, рішень, підстави, причини. Форма представлення таких відомостей/інформації: тексти, таблиці, інструкції, відомості про факти, явища і таке інше, представлені у буквено-цифровій, числовій, текстовій, звуковій або графічній формі. В складі тендерної пропозиції Рівненське навчально-виробниче підприємство Українського товариства глухих надало документ «12.Витяг з ЄДРПОУ 22.10.pdf.», в якому відображення інформація відповідно до ПОЛОЖЕННЯ про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України затверджений Наказом Держкомстату України 28.11.2005 № 386 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 грудня 2005 р., п.5 2 абз. До складу відомостей з Реєстру базових даних входять: ідентифікаційний код, організаційно-правова форма юридичної особи (відокремленого підрозділу); ідентифікаційний код та найменування юридичної особи (для відокремлених підрозділів юридичних осіб); територіальна належність та місцезнаходження; прізвище та телефон керівника; дані щодо видів економічної діяльності; інституційний сектор економіки; дата проведення первинної реєстрації; дата та місце проведення останніх реєстраційних дій. Відповідно до переліку наведеного вище така інформація міститься в Учасника у документі «12.Витяг з ЄДРПОУ 22.10.pdf». Окрім того, як вбачається з п. 2 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації Питання, що не висвітлені у цій Інструкції та інших складових тендерної документації, регулюються Законом, а також іншими чинними нормативно-правовими актами України. Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено вимоги до тендерної документації. Тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (п.2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»). В протоколі № 173 засідання тендерного комітету головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області від 12.11.2019 р. Замовник, відхиляючи тендерну пропозицію Рівненського НВП УТОГ, зазначив, що у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, формування яких передбачено Положенням про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.96 № 118 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22.06.2005 № 499), та розробленим на його підставі Положенням про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженим наказом Держкомстату від 22.11.2005 № 386, зареєстрованим в Мін’юсті 15.12.2005 за № 509/11789 (п.1 Розділу III. Тендерної документації) або ж лист-пояснення щодо обґрунтування причин неподання документа (п.1 Розділу III. Тендерної документації). Натомість, як вбачається з п. 17 Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.96 № 118 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22.06.2005 № 499) дані, що містяться в Реєстрі, є відкритими і загальнодоступними, за винятком тих, що стосуються виробничих і фінансово-економічних показників діяльності суб'єктів та ідентифікаційних номерів фізичних осіб - платників податків. Окрім того, відповідно до п. 2 Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженого наказом Держкомстату від 22.11.2005 № 386, зареєстрованим в Мін’юсті 15.12.2005 за № 509/11789 відомості, що містяться в Реєстрі, є відкритими і загальнодоступними, крім випадків, передбачених законами. Отже, зважаючи на імперативну норму Закону, яка визначає, що Замовник не вправі вимагати документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, вимога Замовника по відношенню до Рівненського НВП УТОГ щодо надання відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, є дискримінаційною. Враховуючи викладене вище, Замовником під час проведення даної процедури закупівлі було грубо порушено принцип недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії та ефективності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників торгів. Зазначені дії тендерного комітету Замовника є дискримінаційними по відношенню до інших учасників процедури закупівлі та порушують норми ст. 3 та ст. 5 Закону, а також норму абз.5 ч.3 ст.11 Закону, яка зобов’язує тендерний комітет замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця. Окрім того, 13.11.2019 року Замовник – Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області у вищевказаній закупівлі визнав переможцем процедури закупівлі ФОП Васерук Василь Адамович згідно протоколу № 176 від 13.11.2019 р. Детально проаналізувавши документи тендерної пропозиції учасника торгів ФОП Васерук Василь Адамович, Рівненське НВП УТОГ, вважає, що тендерна пропозиція цього учасника не відповідає умовам тендерної документації, і повинна бути відхилена Замовником на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначене обґрунтовуємо наступним: Відповідно до п.5 розділу ІІІ «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги встановлені статтею 17 Закону» тендерна документація містила наступну вимогу: Згідно з умовами цієї документації учасник подає в складі пропозиції документи, що відповідно до статті 16 Закону, підтверджують відповідність учасника таким кваліфікаційним критеріям: 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. На підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає аналогічний договір, за яким виконано зобов’язання, із долученням накладної чи іншого документу про передачу-отримання товару, а також листа-підтвердження від контрагента щодо належного виконання цього договору. Учасник ФОП Васерук Василь Адамович надає 3 (три) аналогічних договори, за яким виконано зобов’язання, із долученням накладної про передачу-отримання товару, а також листи-підтвердження від контрагента щодо належного виконання цього договору. В тендерній пропозиції ФОП Васерук Василь Адамович відсутній лист-підтвердження від Відділу освіти Зарічненської райдержадміністрації до наданого договору №52 від 19.03.2019 року (2019_ДОГОВIР52.PDF). Відповідно п.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризику часника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції. Також, в складі тендерної пропозиції ФОП Васерук Василь Адамович у документі «2019_ДОГОВIР 52.PDF» разом із договором наявна скан - копія накладної. Вказана накладна не містить номеру та дати поставки товару, тому не можливо дізнатися в який саме період (рік) були поставлені зазначені в ній меблі. Отже, дана накладна не підтверджує факт поставки меблів згідно вказаного договору. В тендерній документації Замовника зазначено, що текст будь-яких документів, які будуть завантажуватись учасником до електронної системи повинен бути читабельним, будь-які зображення повинні бути чіткими та зрозуміли для їх розгляду. Для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни та специфікації, наведені у тендерній документації. Якщо завантажені в електронну систему закупівель документи сформовані не у відповідності з вимогами тендерної документації, або мають неповне, нечітке зображення, або містять частково сканований документ, неповний документ або не доступні до перегляду, така пропозиція оцінюється як така, що не відповідає умовам тендерної документації, та відхиляється. Дана вимога порушена учасником ФОП Васерук Василь Адамович. Отже, враховуючи викладене вище, Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принцип недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії та ефективності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників торгів. Зазначені дії тендерного комітету Замовника є дискримінаційними по відношенню до інших учасників процедури закупівлі та порушують норми ст. 3 та ст. 5 Закону, а також норму абз.5 ч.3 ст.11 Закону, яка зобов’язує тендерний комітет замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця. Окрім того, варто зауважити, що, на нашу думку, незаконно дискваліфікувавши Рівненське НВП УТОГ, та визначивши переможцем ФОП Васерук Василь Адамович, Замовник обрав тендерну пропозицію, яка на 182 220 грн., перевищує нашу пропозицію, що не сприяє економії бюджетних коштів. Зважаючи на вищевикладене, повідомляємо про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, та ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію ФОП Васерук Василь Адамович, як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям тендерної документації. 3. Відповідно до п. 9 Закону України “Про публічні закупівлі” прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Дата прийняття рішення по скарзі: 16.12.2019 18:57
Автор: РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ, Віктор +380969335310 mebli-utog@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога Замовнику щодо безпідставної дискваліфікації Рівненського НВП УТОГ та неправомірне визначення переможця

Номер: ff3fe35107cf421680c9242cb867e0fc
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-23-003067-b.b1
Назва: Вимога Замовнику щодо безпідставної дискваліфікації Рівненського НВП УТОГ та неправомірне визначення переможця
Вимога:
Рівненське навчально-виробниче підприємство Українського товариства глухих (код в ЄДРПОУ 03972749), яке приймало участь у процедурі відкритих торгів UA-2019-10-23-003067-b на закупівлю: ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі (Офісні меблі), звертається з наступним. Замовник – Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області (код ЄДРПОУ 21084076) у вищевказаній закупівлі дискваліфікував учасника процедури закупівлі Рівненське навчально-виробниче підприємство Українського товариства глухих згідно протоколу № 173 від 12.11.2019 року. Рівненське навчально-виробниче підприємство Українського товариства глухих (далі – Учасник) вважає неправомірну дискваліфікацію учасника. Відповідно до пункту 1. Розділу ІІІ. Інформація з підготовки тендерної пропозиції, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: відомостями з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Замовник не конкретизував у якому вигляді повинні бути наданні відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Оскільки, це може бути документ виданий і засвідчений підписом уповноваженого органу з надання інформації з ЄДРПОУ, довідка довільної форми чи будь-який інший документ, який містить відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. До відома замовника поняття «відомостей» та «даних» фігурує в українському законодавстві, зокрема, у контексті визначення інформації. Так, Закон України «Про інформацію» від 02.10.1992 № 2657-XII визначає інформацію як будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді. Водночас Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV (далі – Закон № 851-IV) деталізує поняття «відомостей» та «даних» як форму вираження інформації. Так, даними/відомостями визнається інформація, яка подана у формі, придатній для її оброблення електронними засобами. Поняття «відомості» – це багатоаспектне, багатофункціональне, багатозначне поняття; у різних суспільних відносинах має різний науково формалізований зміст та сутність (в окремих випадках застосовне як синонім до подібних за змістом термінів «інформація», «дані», «повідомлення», «сигнали», «коди» тощо). Отже, це інформація, відомості, показники, необхідні для ознайомлення з ким-, чим-небудь, для характеристики когось, чогось або для прийняття певних висновків, рішень, підстави, причини. Форма представлення таких відомостей/інформації: тексти, таблиці, інструкції, відомості про факти, явища і таке інше, представлені у буквено-цифровій, числовій, текстовій, звуковій або графічній формі. В складі тендерної пропозиції Рівненське навчально-виробниче підприємство Українського товариства глухих надає документ «12.Витяг з ЄДРПОУ 22.10.pdf.», в якому відображення інформація відповідно до ПОЛОЖЕННЯ про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України затверджений Наказом Держкомстату України 28.11.2005 № 386 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 грудня 2005 р., п.5 2 абз. До складу відомостей з Реєстру базових даних входять: ідентифікаційний код, організаційно-правова форма юридичної особи (відокремленого підрозділу); ідентифікаційний код та найменування юридичної особи (для відокремлених підрозділів юридичних осіб); територіальна належність та місцезнаходження; прізвище та телефон керівника; дані щодо видів економічної діяльності; інституційний сектор економіки; дата проведення первинної реєстрації; дата та місце проведення останніх реєстраційних дій. Відповідно до переліку наведеного вище така інформація міститься в Учасника у документі «12.Витяг з ЄДРПОУ 22.10.pdf». Отже, враховуючи викладене вище, Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принцип недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії та ефективності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників торгів. Зазначені дії тендерного комітету Замовника є дискримінаційними по відношенню до інших учасників процедури закупівлі та порушують норми ст. 3 та ст. 5 Закону, а також норму абз.5 ч.3 ст.11 Закону, яка зобов’язує тендерний комітет замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця. Рівненське навчально-виробниче підприємство Українського товариства глухих вимагає відмінити рішення про його дискваліфікацію та прийняти тендерну пропозицію як таку, що відповідає умовам тендерної документації. 13.11.2019 року Замовник – Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області у вищевказаній закупівлі визнав переможцем процедури закупівлі ФОП Васерук Василь Адамович згідно протоколу № 176 від 13.11.2019 р. Повідомляємо, що детально вивчивши документи тендерної пропозиції учасника торгів ФОП Васерук Василь Адамович інформуємо, що тендерна пропозиція цього учасника не відповідає умовам тендерної документації, і повинна бути відхилена Замовником на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначене обґрунтовуємо наступним: Відповідно до п.5 розділу ІІІ «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги встановлені статтею 17 Закону» тендерна документація містила наступну вимогу: - Згідно з умовами цієї документації учасник подає в складі пропозиції документи, що відповідно до статті 16 Закону, підтверджують відповідність учасника таким кваліфікаційним критеріям: 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. На підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає аналогічний договір, за яким виконано зобов’язання, із долученням накладної чи іншого документу про передачу-отримання товару, а також листа-підтвердження від контрагента щодо належного виконання цього договору. Учасник ФОП Васерук Василь Адамович надає 3 (три) аналогічних договори, за яким виконано зобов’язання, із долученням накладної про передачу-отримання товару, а також листи-підтвердження від контрагента щодо належного виконання цього договору. В тендерній пропозиції ФОП Васерук Василь Адамович відсутній лист-підтвердження від Відділу освіти Зарічненської райдержадміністрації до наданого договору №52 від 19.03.2019 року (2019_ДОГОВIР 52.PDF). Відповідно п.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризику часника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції. Також, в складі тендерної пропозиції ФОП Васерук Василь Адамович у документі «2019_ДОГОВIР 52.PDF» разом із договором наявна скан - копія накладної. Вказана накладна не містить номеру та дати поставки товару, тому не можливо дізнатися в який саме період (рік) були поставлені зазначені в ній меблі. Отже, дана накладна не підтверджує факт поставки меблів згідно вказаного договору. В тендерній документації Замовника зазначено, що текст будь-яких документів, які будуть завантажуватись учасником до електронної системи повинен бути читабельним, будь-які зображення повинні бути чіткими та зрозуміли для їх розгляду. Для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни та специфікації, наведені у тендерній документації. Якщо завантажені в електронну систему закупівель документи сформовані не у відповідності з вимогами тендерної документації, або мають неповне, нечітке зображення, або містять частково сканований документ, неповний документ або не доступні до перегляду, така пропозиція оцінюється як така, що не відповідає умовам тендерної документації, та відхиляється. Дана вимога порушена учасником ФОП Васерук Василь Адамович. Отже, враховуючи викладене вище, Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принцип недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії та ефективності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників торгів. Зазначені дії тендерного комітету Замовника є дискримінаційними по відношенню до інших учасників процедури закупівлі та порушують норми ст. 3 та ст. 5 Закону, а також норму абз.5 ч.3 ст.11 Закону, яка зобов’язує тендерний комітет замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця. Вимагаємо негайно відмінити рішення про визначення переможцем ФОП Васерук Василь Адамович та відхилити тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. В іншому випадку будемо змушені звернутись за захистом своїх прав та законних інтересів з відповідною скаргою до уповноваженого органу (Антимонопольного комітету України), а в разі отримання позитивного результату до суду з позовом про стягнення витрат за подачу скарги.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Згідно протоколу №194 від 19.11.2019 ( долучається)
Статус вимоги: Відхилено