• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015-30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук, багатофункціональний пристрій)

Завершена

549 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 745.00 UAH
Період оскарження: 23.10.2019 17:28 - 08.11.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога видалити посилання на Моделі сумісних картриджів до Багатофункціонального пристрою

Номер: 7bc9d180a05f4ad59368465929030831
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-23-001920-c.c3
Назва: Вимога видалити посилання на Моделі сумісних картриджів до Багатофункціонального пристрою
Вимога:
Шановний тендерний комітет, відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у Додатку №2, який є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: відсутність на ринку України двох або більше товарів згідно технічного специфікації (відсутні еквівалентні моделі БФП від інших виробників техніки з підтримкою - Сумісних картриджів HP 17A, оригінальний лазерний картридж HP LaserJet CF217A, чорний (1600 стор.) та HP 19A, оригінальний картридж фотобарабану HP LaserJet CF219A, чорний (12000 стор.) ). Ось для вашої перевірки посилання на офіційний сайти виробника: https://store.hp.com/my-en/default/hp-17a-black-original-laserjet-toner-cartridge-cf217a.html ; https://store.hp.com/my-en/default/hp-19a-original-laserjet-imaging-drum-cf219a.html На цих сайтах чітко видно, що для техніки жодного іншог виробника ці картриджі не підходять. Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. Просимо видалити строку - "Сумісні картриджі HP 17A, оригінальний лазерний картридж HP LaserJet CF217A, чорний (1600 стор.) та HP 19A, оригінальний картридж фотобарабану HP LaserJet CF219A, чорний (12000 стор.)" - з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону. Замовником в рамках даної процедури закупівлі в Технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) вказані технічні характеристики, які є мінімально необхідними, відповідно, учасник торгів має можливість надати еквівалент товару. У разі якщо Учасником пропонується еквівалент товару він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, та відповідати комплектації, що вимагається Замовником в технічному завданні. Мета даної закупівлі придбати якісний товар за найбільш економічну ціну. Тому внесення змін до тендерної документації в цій частині не потрібно.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога усунути дискримінаційні умови для багатофункціонального пристрою

Номер: f6738fec9e70467e9b53cf1d49196974
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-23-001920-c.b2
Назва: Вимога усунути дискримінаційні умови для багатофункціонального пристрою
Вимога:
Шановний Замовнику ! Вимоги тендерної документації порушують норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, обмежують конкуренцію та виписані виключно під одного виробника, що робить неможливим участь нашого підприємства у вказаній процедурі закупівлі. У Додатку №2 до тендерної документації містяться технічні вимоги до БФП, яким за сукупністю відповідає лише одна модель HP LJ Pro M130a. Ось посилання на офіційний сайт виробника https://support.hp.com/ru-ru/document/c05251740?jumpid=reg_r1002_uaru_c-001_title_r0001 Відповідно до аналогічного рішення АМКУ №10106-р/пк-пз від 02.10.2018р., якщо за сукупністю технічних параметрів товару визначеному Документацією, відповідає продукція лише одного виробника, є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника, порушення статті 5 та 22 Закону «Про публічні закупівлі». АМКУ зобов’язав Замовника внести зміни до тендерної документації. Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги, шляхом виключення або внесення змін, в Додатку № 2 тендерної документації (Технічне завдання) , а саме : Багатофункціональний пристрій – 20 шт. 1. - Вихід першої сторінки – за 7,3 сек. - виключити, або змінити до 8,0 сек 2.- Сумісні картриджі — HP 17A, HP 19A –виключити 3. - Споживана потужність: Друк - 255 Вт; Режим готовності - 4,2 Вт; Сплячий режим - 1 Вт - виключити. 4. - Вага - 6,8 кг - виключити, або змінити на 8 кг. 5. - Розміри: 398 х 288 х 231,1 мм - вкилючити, або змінити на 430 x 320 x 250 мм. 6. - Из комплекта поставки виключити - Лазерний картридж HP LaserJet. 7. - Из комплекта поставки виключити - Картридж фотобарабану HP LaserJet (12 000 стор.). 8. Країна реєстрації бренду: США - виключити. Звертаємо вашу увагу, що дані параметри ніяким чином не впливають на працездатність техніки і надають можливість розширити конкуренцію що в свою чергу призведе до економії бюджетних коштів. В разі незадоволення даної вимоги змушені будемо звертатись до АМКУ. Також сподіваємось на ваше розуміння, що наше звернення в АМКУ ми будемо робити вже після торгів. В цьому випадку АМКУ заблокує визначення переможця на конкретний термін і у вас може не вистачити часу провести цю закупівлю в цьому році.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону. Замовником в рамках даної процедури закупівлі в Технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) вказані технічні характеристики, які є мінімально необхідними, відповідно, учасник торгів має можливість надати еквівалент товару. У разі якщо Учасником пропонується еквівалент товару він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, та відповідати комплектації, що вимагається Замовником в технічному завданні. Мета даної закупівлі придбати якісний товар за найбільш економічну ціну. Тому внесення змін до тендерної документації в цій частині не потрібно.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Умови

Номер: fb386e6cc3154bffaac44258020bf1e5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-23-001920-c.c1
Назва: Умови
Вимога:
Шановний Замовнику! Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Проте Замовником встановлено дискримінаційні умови, які суперечать чинному законодавству з питань публічних закупівель та порушують процедуру закупівель, у зв’язку з чим їх неусунення зумовлює порушення наших законних прав брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку їх проведення. Тендерна документація містить наступні вимоги, що суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель (відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі та недискримінація учасників): «1) Для складання звіту про відповідність пропозиції Учасника, з метою підтвердження запропонованих моделей товару технічним вимогам предмету закупівлі, ПРОТЯГОМ ОДНОГО РОБОЧОГО ДНЯ ВІД ДНЯ ЗАКІНЧЕННЯ СТРОКУ ПОДАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ, зобов’язаний надати Замовнику для тестування в тимчасове безоплатне користування по 1-му (одному) комплекту кожного найменування предмета закупівлі, які пропонуються, для проведення Замовником перевірки відповідності реалізації технічних та якісних характеристик. Підтвердженням того, що Учасник передав Замовнику по 1-му (одному) комплекту кожного найменування предмета закупівлі для тестування, є Акт приймання-передачі, складений представниками Учасника та Замовника. За результатами перевірки (тестування) Замовником складається відповідний протокол. У разі ненадання Учасником у встановлений строк по 1-му (одному) комплекту кожного найменування предмета закупівлі Замовник має право відхилити тендерну пропозицію такого Учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. 2) НА ЕТАПІ «КВАЛІФІКАЦІЯ», учасник тендерна пропозиція якого визнана електронною системою найбільш економічно вигідною, повинен ПРОТЯГОМ ОДНІЄЇ ДОБИ надати на адресу замовника зразки запропонованого ним товару, для огляду на відповідність вимогам замовника викладеним в технічному завданні тендерної документації, що підтверджується гарантійним листом учасника, який надається у складі його тендерної пропозиції. У разі незгоди учасника надати зразки товару на адресу замовника протягом однієї доби для огляду на відповідність вимогам замовника викладеним в технічному завданні тендерної документації та/або відсутності відповідного гарантійного листа, пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.» По-перше, один робочий день від дня закінчення строку подання тендерних пропозицій та одна доба на етапі «кваліфікації» - не співпадають по строку , це є два різні часові періоди; таким чином Ви вимагаєте надати зразки двічі – перший раз від всіх учасників одразу після закінчення подання пропозицій, а другий раз вже від учасника, що встав на кваліфікацію. По-друге, для Учасників, що знаходяться у віддалених від Замовника містах/областях неможливо за 24 години здійснити поставку товару. По-третє, вимога про надання зразків товару до оголошення переможця є протиправною. Висування вимоги про надання зразків надає замовнику необмежені права вибору переможця процедури закупівлі виключно на власний розсуд, незалежно від запропонованої ціни пропозиції, в той час як виключно ціна є єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції. Крім того, документація не містить порядку визначення відповідності зразків продукції вимогам тендерної документації, що є непрозорим по відношенню до учасників процедури закупівлі, оскільки з незалежних від них підстав це може стати причиною відхилення їх тендерних пропозицій. Згідно ч.7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Відповідно до ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Передача будь-яких матеріальних цінностей (зразків, тощо), Законом не передбачена, що свідчить про протизаконність вимоги щодо надання зразків. Тож зразок не може вважатися невід’ємною частиною тендерної пропозиції. Просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити цю вимогу. Дякуємо!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: По першому питанню. В тендерну документацію в цій частині будуть внесені зміни, дана вимога буде виключена з тексту тендерної документації.. По другому питанню. В тендерну документацію щодо строку надання зразків запропонованого товару Учасником, тендерна пропозиція якого визнана електронною системою найбільш економічно вигідною за результатом аукціону і який знаходиться на етапі «кваліфікація» будуть внесені зміни. По третьому питанню. Вимога надання зразка запропонованого учасником товару для огляду на відповідність вимогам замовника викладеним в технічному завданні тендерної документації, стосується лише того учасника, тендерна пропозиція якого визнана електронною системою найбільш економічно вигідною за результатом аукціону і який знаходиться на етапі «кваліфікація». Надання зразків запропонованого Учасником товару, тендерна пропозиція якого визнана електронною системою найбільш економічно вигідною, та який знаходиться на етапі «кваліфікація», підтвердить можливість Учасника здійснити поставку саме запропонованого ним товару, який повинен відповідати вимогам замовника викладеним в технічному завданні тендерної документації, та підтверджує його доступність і наявність. Також звертаємо увагу та той факт, що надання зразка запропонованого товару в рамках даної процедури закупівлі, учасником тендерна пропозиція якого визнана електронною системою найбільш економічно вигідною за результатом аукціону і який знаходиться на етапі «кваліфікація», для огляду на відповідність вимогам замовника викладеним в технічному завданні тендерної документації не заборонено Законом України «Про публічні закупівлі», і як наслідок не є дискримінаційною в розумінні чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Не задоволено