-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Meблi
Завершена
194 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
23.10.2019 17:28 - 28.10.2019 17:32
Вимога
Залишено без розгляду
Meблi ДК 021:2015: 39100000-3 Меблі
Номер:
813a9755155c4ada899b4429ee653d7b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-23-002986-b.b1
Назва:
Meблi ДК 021:2015: 39100000-3 Меблі
Вимога:
Відповідальній особі за організацію та проведення допорогових закупівель із застосуванням системи електронних закупівель Терещенко О.Г., що запропонували відхилити тендерну пропозицію учасника процедури допорогової закупівлі згідно предмету закупівлі Meблi ДК 021:2015: 39100000-3 Меблі, ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-23-002986-b- ФОП Приходько Л.С. Просимо змінити Ваше рішення, щодо відхилення в закупівлі ФОП Приходько Л.С. та переглянути на повну відповідність умовам тендерної документації закупівлі та чинного законодавства України. Згідно із НАКАЗОМ «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ від 01.02.2005 № 28 Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 4 травня 2005 р. за № 466/10746 сертифікація меблів не є обов’язковою, так як меблі не входять до переліку продукціїї, що підлягає обов’яковій сертифікації. Цим також пояснюємо відсутність «Сертифікату на систему управління якістю виробника на її відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015» та «Сертифікату на систему екологічного управління та її відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015». Натомість надаємо копії сертифікатів якості і висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на складові частини з яких вироблені меблі (ДСП, ЛДСП, крайка, і т.п.), відповідно до вимог замовника, щодо технічних властивостей меблів, вказаних у документації .
Варто також зазначити, що відповідно до частини другої статті 8 Закону України “Про захист персональних даних” суб'єкт персональних даних (фізична особа, персональні дані якої обробляються) має зокрема право на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.11.2019 17:24
Вирішення:
В процесі проведення допорогових закупівель Департамент благоустрою та інфраструктури керується вимогами Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді (затверджено Рішенням міської ради від 08.06.2016 р. №30/9) (надалі – Положення).
Згідно вимог Положення, пропозиція учасника закупівлі яким було завантажено в Систему не всі документи передбачені документацією електронних торгів повинна бути відхилена.
Під час періоду уточнень, якщо Учасник вважає, що вимоги встановлені Замовником суперечать вимогам діючого законодавства, він може звернутись до Замовника з метою усунення таких вимог ще до проведення електронного аукціону, шляхом внесення відповідних змін до документації електронних торгів Замовника.
Отже, якщо під час періоду уточнень Замовником не було внесено змін до документації електронних торгів, в подальшому, на етапі розгляду наданих пропозицій, Замовник керується кваліфікаційними вимогами затвердженої документації не порушуючи принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників який полягає у рівному ставленні до усіх учасників закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено