• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги із створення та впровадження електронного Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій як єдиної інформаційно-аналітичної системи реєстрації, збору та обробки даних та інформації про діяльність суб’єктів господарювання в галузі зв’язку) (Придбання нематеріальних активів для електронного Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій з передачею майнових прав)

Торги відмінено

900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 000.00 UAH
Період оскарження: 23.10.2019 16:20 - 03.11.2019 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на неправомірні рішення та дії замовника, що порушують вимоги чинного законодавства України

Номер: 556332b02f314f9ca78d2d17be694dcf
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-23-002631-b.b5
Назва: Скарга на неправомірні рішення та дії замовника, що порушують вимоги чинного законодавства України
Скарга:
Вих. №001/1 від 28 листопада 2019 р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ,. вул. Василя Липківського, 45 Найменування та місцезнаходження Суб’єкта оскарження Товариство з обмежено відповідальністю «РС КОНСАЛТИНГ ГРУП» 02222, м. Київ, вул. Бальзака 56, оф 179 ЄДРПОУ 38889184 тел.: 050 192 43 77 Найменування Замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації ЄДРПОУ 37994258 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22 Номер оголошення та назва предмету закупівлі UA-2019-10-23-002631-b Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги із створення та впровадження електронного Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій як єдиної інформаційно-аналітичної системи реєстрації, збору та обробки даних та інформації про діяльність суб’єктів господарювання в галузі зв’язку) (Придбання нематеріальних активів для електронного Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій з передачею майнових прав) (ДК 021:2015 – 72260000-5) СКАРГА на дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-23-002631-b) по предмету закупівлі: «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги із створення та впровадження електронного Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій як єдиної інформаційно-аналітичної системи реєстрації, збору та обробки даних та інформації про діяльність суб’єктів господарювання в галузі зв’язку) (Придбання нематеріальних активів для електронного Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій з передачею майнових прав)» (ДК 021:2015 – 72260000-5). Товариство з обмеженою відповідальністю «РС КОНСАЛТИНГ ГРУП» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало свою тендерну пропозицію. При цьому Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства у зв’язку з чим, керуючись своїми законними правами ТОВ «РС КОНСАЛТИНГ ГРУП» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними, безпідставними та такими, що порушують інтереси інших учасників закупівлі є рішення Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ « ЕНІ БЛЮ СОЛЮШНС» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником процедури закупівлі – протокол №14 від 19.11.2019 року, у зв’язку з чим пропозиції решти учасників не розглядались. При цьому, під час розгляду Замовником тендерної пропозиції ТОВ « ЕНІ БЛЮ СОЛЮШНС» було проігноровано факт невідповідності цієї пропозиції вимогам тендерної документації, а саме: - відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен надати довідку від свого імені у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору (із зазначенням номеру, дати договору, інформації про контрагента, обсяг/кількість поставки) та надати копію зазначеного договору. Учасником ТОВ « ЕНІ БЛЮ СОЛЮШНС» всупереч вимогам п.3.1. Додатку 2 Тендерної документації в довідці про досвід виконання аналогічного договору окрім назви контрагента не зазначена інша інформація про нього, відсутня інформація про обсяг/кількість поставки. Крім цього, після сканованої копії договору, який зазначений як аналогічний, Учасником подано «Технічні вимоги до послуг із створення та впровадження електронного реєстру клієнтів ТОВ «Вінет»», які через відсутність відповідних реквізитів ( посилання на № та дату договору) не можливо віднести саме до договору №30/07/2019 від 30.07.2019, що вказаний учасником на підтвердження кваліфікаційним вимогам. - відповідно до пункту 6 Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен надати Довідку від Учасника, складену у довільній формі, яка містить відомості про Учасника: а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів); б) керівництво (посада, ім'я, по батькові) - для юридичних осіб. Учасником ТОВ «ЕНІ БЛЮ СОЛЮШНС» всупереч вимогам п.6. Додатку 2 Тендерної документації не було надано Довідку складену у довільній формі, яка містить відомості про Учасника: а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів); б) керівництво (посада, ім'я, по батькові) - для юридичних осіб. Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною. Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому. На підставі наведеного вище, ст. 3,18,28,30 Закону України «Про публічні Закупівлі» ПРОСИМО: 1. Прийняти нашу скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника – Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ « ЕНІ БЛЮ СОЛЮШНС» (Протокол №14 від 19.11.2019 року). 3. Зобов’язати скасувати рішення про намір укласти договір з учасником ТОВ « ЕНІ БЛЮ СОЛЮШНС». Додатки: - Документи, що підтверджують внесення плати за розгляд скарги відповідно до частини 1 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (платіжне доручення № 85 від 29.11.2019 р.)
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 21.12.2019 16:30
Автор: ТОВ "РС КОНСАЛТИНГ ГРУП", Сергій Полотняний +380501924377 5707rs@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Невідповідність пропозиції переможця вимогам тендерної документації

Номер: d91779f3e0b74c17b74088fd6ee29819
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-23-002631-b.b3
Назва: Невідповідність пропозиції переможця вимогам тендерної документації
Вимога:
Голові тендерного комітету Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22 Вимога ТОВ «РС КОНСАЛТИНГ ГРУП» є учасником закупівлі UA-2019-10-23-002631-b про предмету закупівлі : «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги із створення та впровадження електронного Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій як єдиної інформаційно-аналітичної системи реєстрації, збору та обробки даних та інформації про діяльність суб’єктів господарювання в галузі зв’язку) (Придбання нематеріальних активів для електронного Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій з передачею майнових прав) (ДК 021:2015 – 72260000-5)». Згідно рішення тендерного комітету від 19.11.2019 року №14 ТОВ « ЕНІ БЛЮ СОЛЮШНС» було визначено переможцем торгів по вищезазначеній процедурі закупівлі. При розгляді Замовником тендерної пропозиції ТОВ « ЕНІ БЛЮ СОЛЮШНС» було проігноровано факт невідповідності цієї пропозиції вимогам тендерної документації, а саме: - Учасником ТОВ « ЕНІ БЛЮ СОЛЮШНС» всупереч вимогам п.3.1. Додатку 2 Тендерної документації в довідці про досвід виконання аналогічного договору окрім назви контрагента не зазначена інша інформація про нього, відсутня інформація про обсяг/кількість поставки. Крім цього, після сканованої копії договору, який зазначений як аналогічний, Учасником подано «Технічні вимоги до послуг із створення та впровадження електронного реєстру клієнтів ТОВ «Вінет»», які через відсутність відповідних реквізитів ( посилання на № та дату договору) не можливо віднести саме до договору №30/07/2019 від 30.07.2019, що вказаний учасником на підтвердження кваліфікаційним вимогам. - Учасником ТОВ « ЕНІ БЛЮ СОЛЮШНС» всупереч вимогам п.6. Додатку 2 Тендерної документації не надано Довідку складену у довільній формі, яка містить відомості про Учасника: а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів); б) керівництво (посада, ім'я, по батькові) - для юридичних осіб. - Враховуючи вищевикладене, просимо Вас відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» скасувати рішення тендерного комітету ради від 19.11.2019 року №14 Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації про визначення ТОВ «ЕНІ БЛЮ СОЛЮШНС» переможцем. у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації Вразі Вашої відмови від скасування цього рішення ТОВ «РС КОНСАЛТИНГ ГРУП» керуючись ч.2ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» має намір звернутись до органу оскарження — Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Вашу вимогу від 25.11.2019 № 00/11 щодо невідповідності пропозиції переможця ТОВ «ЕНІ БЛЮ СОЛЮШНС» вимогам тендерної документації повідомляємо про таке. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і відповідно до частини другої статті 22 Закону повинна містити, зокрема, інструкцію з підготовки тендерних пропозицій, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Пунктом 6 розділу І Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника (додаток 2 до тендерної документації) (далі – Перелік) передбачено надання довідки від учасника, складену у довільній формі, яка містить відомості про учасника: а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів); б) керівництво (посада, ім'я, по батькові) - для юридичних осіб. На виконання цієї вимоги тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕНІ БЛЮ СОЛЮШНС» було надано, зокрема, довідку щодо відомостей учасника з Додатком 1, в якому міститься необхідна інформація у повному обсязі. Пунктом 3 розділу I Переліку передбачено надати довідку від свого імені у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору (із зазначенням номеру, дати договору, інформації про контрагента, обсяг/кількість поставки) та копію зазначеного договору. На виконання зазначених вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕНІ БЛЮ СОЛЮШНС» було надано, зокрема, довідку про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням, зокрема, реквізитів договору (дата та №), інформації про контрагента (найменування, прізвище, ім’я та контактний телефон), предмету договору та надано копію договору від 30.07.2019 № 30/07/2019 (далі – Договір). Відповідно до розділу 12 зазначеного Договору невід’ємною його частиною є додаток 1 «Технічні вимоги до послуг із створення та впровадження електронного реєстру клієнтів ТОВ «Вінет», копія якого є продовженням Договору з наскрізною нумерацією аркушів на фірмових аркушах ТОВ «Вінет» (контрагента), надані у pdf. форматі. Договір і додаток 1 до нього підписані Сторонами Договору і скріплено їх печатками. Разом з цим, відповідно до частини сьомої статті 28 Закону замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Звернувшись до ТОВ «Вінет», замовник отримав підтвердження достовірності інформації наданої учасником щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Крім цього, статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема, за такими принципами як максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Враховуючи зазначене, беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, дотримуючись принципів здійснення закупівель, та з метою запобігання штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів, замовник прийняв рішення, що відсутність в довідці інформації про обсяг/кількість поставки є несуттєвим відхиленням від вимог тендерної документації, оскільки ця інформація є у копії наданого аналогічного договору і не впливає на зміст тендерної пропозиції, який в цілому відповідає вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Без відповіді

ВИМОГА Про скасування протокольного рішення про визначення ТОВ «ЕНІ БЛЮ СОЛЮШНС» переможцем

Номер: 8fa6bda70e4e474bb630ee60d7bcabbc
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-23-002631-b.b4
Назва: ВИМОГА Про скасування протокольного рішення про визначення ТОВ «ЕНІ БЛЮ СОЛЮШНС» переможцем
Вимога:
Вимагаю: 1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ «ЕНІ БЛЮ СОЛЮШНС» відповідно до протоколу № 14 від 19.11.2019. 2. Ухвалити нове рішення, яким відхилити пропозицію учасника ТОВ «ЕНІ БЛЮ СОЛЮШНС», як таку , що не відповідає умовам тендерної документації 3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА про скасування рішення, щодо визначення переможця

Номер: e1d63f7cad1f402dbbd4887ce7f2aeec
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-23-002631-b.b2
Назва: ВИМОГА про скасування рішення, щодо визначення переможця
Вимога:
У учасника ТОВ "ЕНІ БЛЮ СОЛЮШНС" - відсутні довідки, щодо розділу 1 Додатку №2 до тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Вашу вимогу від 22.11.2019 № 01/19 повідомляємо таке. Підстави для відхилення тендерних пропозицій передбачені частиною першою статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Крім того, враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і відповідно до частини другої статті 22 Закону повинна містити, зокрема, інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. Підпунктом 5.1 пункту 5 та пунктом 6 розділу І Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника (додаток 1 до Документації) передбачено надати інформацію про відсутність підстав, визначених у частині 1 статті 17 Закону, у вигляді довідок, складених від свого імені в довільній формі та довідку від учасника, складену у довільній формі, яка містить відомості про учасника: а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів); б) керівництво (посада, ім'я, по батькові) - для юридичних осіб. На виконання вище зазначених вимог Тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕНІ БЛЮ СОЛЮШНС» було надано, зокрема довідки, складені від свого імені в довільній формі про відсутність підстав, визначених у частині 1 статті 17 Закону, а саме: довідка про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі на підставі частин 1 та 2 статті 17 Закону, довідка про те, що ТОВ «ЕНІ БЛЮ СОЛЮШНС» не є банкрутом і стосовно нього не відкрито ліквідаційну процедуру, довідка про те, що ТОВ «ЕНІ БЛЮ СОЛЮШНС» не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), а також довідка щодо відомостей учасника з Додатком 1. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ЕНІ БЛЮ СОЛЮШНС» відповідає вимогам Тендерної документації, в частині надання зазначених довідок і у замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕНІ БЛЮ СОЛЮШНС» з підстав, викладених у вимозі від 22.11.2019 № 01/19 Фізичної особи-підприємця Дрєміна Антона Миколайовича.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування Протоколу засідання №13 від 13.11.2019 р., щодо розляду тендерної пропозиції, як такої що не відповідає вимогам тендерної документації ФОП Дрєміна Антона Миколайовича

Номер: 6a732c5f9dfe4f8fb4fcb4e22a71b07d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-23-002631-b.b1
Назва: Вимога про скасування Протоколу засідання №13 від 13.11.2019 р., щодо розляду тендерної пропозиції, як такої що не відповідає вимогам тендерної документації ФОП Дрєміна Антона Миколайовича
Вимога:
Замовник (Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації) необ'єктивно та упереджено оцінив пропозицію Учасника Фізичну особу-підприємця Дрєміна Антона Миколайовича і тим самим порушив принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Вашу вимогу від 18.11.2019 повідомляє таке. Відповідно до частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Згідно з пунктом 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Документами щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору замовник у пункті 3 розділу І додатка № 2 до тендерної документації визначив: довідку від свого імені у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору (із зазначенням номеру, дати договору, інформації про контрагента, обсяг/кількість поставки) та копію зазначеного договору. Визначення аналогічних договорів залежить від предмету закупівлі, тобто ознакою аналогічності є саме однаковість або максимальна подібність за предметом закупівлі. Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовником визначено предметом закупівлі - Послуги пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги із створення та впровадження електронного Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій як єдиної інформаційно-аналітичної системи реєстрації, збору та обробки даних та інформації про діяльність суб’єктів господарювання в галузі зв’язку) (Придбання нематеріальних активів для електронного Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій з передачею майнових прав) (ДК 021:2015 – 72260000-5) (далі – предмет закупівлі). Основними компонентами електронного реєстру як програмного комплексу можна визначити наступне: база даних, яка забезпечує організацію та зберігання структурованих даних, інтерфейс користувача, через який забезпечується взаємодія з суб’єктами господарювання (Електронний кабінет), інтерфейс інформаційного адміністратора, через який здійснюється внесення та коригування інформації в реєстрі, модулі інтеграції з інформаційно-телекомунікаційними системами, які забезпечують автоматичний обмін даними безпосередньо між системами, модулі інтеграції з зовнішніми електронними сервісами, які забезпечують виконання сервісних функцій, наприклад електронну ідентифікацію, підсистема захисту інформації, призначена для забезпечення цілісності, доступності та конфіденційності інформації. Учасником для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надано, зокрема: 1) копія договору про надання послуг з DB BEST TECHOLOGIES LLC від 16.07.2018 №DBU/102 за предметом закупівлі «Послуги з розроблення програмного забезпечення. Комп’ютерне програмування» (далі – договір № DBU/102). Пунктом 1.2. «Послуги» договору № DBU/102 визначено, що послуги, передбачені цим Договором, можуть включати в себе (але не обов’язково включають – коментар замовника): Послуги з розробки Програмного забезпечення; комплексне консультування замовника, проведення формалізації та аналізу вимог замовника до Програмного забезпечення, яке розробляється чи модифікується; складання відповідної проектної документації, розроблення Програмного забезпечення; тестування Програмного забезпечення; модифікування Програмного забезпечення; адаптування пакетів програм; написання програмних супроводжуючих інструкцій; розроблення web сторінок; аналіз програмного забезпечення на предмет можливої оптимізації алгоритмів та структур даних; послуги з оцінки міграції та міграції баз даних; дослідження характеристик роботи програм під загрузкою; інші Послуги в сфері інформатизації. У договорі № DBU/102 також відсутня технічна частина (вимоги, завдання, інструкція тощо), аналіз якої надав би можливість зрозуміти, яке саме програмне забезпечення розробляв учасник за цим договором. Тому проаналізувавши надану копію договору № DBU/102, замовник прийшов висновку, що наданий документ не може підтвердити наявність у учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. 2) копія Основного договору на розробку програмного забезпечення з FORDSTONE TODAY LP від 19.06.2019 № 190619. (далі – договір № 190619) Розділом 2 «Мета договору» договору № 190619 визначено, що «цей контракт визначає умови, що регулюють відносини виконавця та замовника щодо надання кваліфікованих працівників інженери програмного забезпечення (розробники та/або тестери) та послуги з розробки програмного забезпечення для виконання відповідних функцій завдання для клієнтів замовника та згідно їх інструкцій» (цитата). Розділом 4 «Опис роботи та процедури» договору № 190619 передбачено, що «підрядник, консультанти або працівники, призначені виконавцем, повинні виконати розробку, тестування програмного забезпечення або інше послуги, пов’язані з інформаційними технологіями, необхідні замовнику чи клієнтам замовника для різних проектів чи завдань.» (цитата). Тобто умови договору № 190619 не містять технічного завдання, за яким можна було зрозуміти, яке програмне забезпечення розробляв учасник за цим договором, а передбачають надання додаткових завдань та інструкцій щодо розробки програмного забезпечення, які не надані у складі тендерної пропозиції. Таким чином, проаналізувавши надану учасником копію договору № 190619, замовник дійшов висновку, що наданий документ не може підтвердити наявність у учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. З огляду на те, що у своїй вимозі від 18.11.2019 № 01/19 учасник не згадує інші три договори, вказані ним в довідці про досвід виконання аналогічного договору від 06.11.2019 № 12/11 з Громадською організацією «Дніпропетровська обласна спілка воїнів АТО»: від 09.10.2019 № 0910-01 за предметом закупівлі «Послуги з розробки веб-сайтів (Послуги з розробки додаткових функціональних можливостей сайту Обласного інформаційного порталу «Ветеранський хаб»)»; від 13.09.2019 № 1309-01 за предметом закупівлі «Послуги з розробки веб-сайтів (Послуги з розробки додаткових модулів сайту Обласного інформаційного порталу «Ветеранський хаб»)»; від 15.07.2019 № 1507-03 за предметом закупівлі «Послуги з розробки веб-сайтів (Послуги з розробки Обласного інформаційного порталу «Ветеранський хаб»)», учасник визнає, що згадані договори не є аналогічними за предметом закупівлі в розумінні тендерної документації. Таким чином, учасник у складі тендерної пропозиції не надав документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме, наявності документально підтвердженого досвіду виконання договору аналогічного предмету закупівлі, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, та вимогам пункту 5 розділу ІII тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема, в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Разом, з цим відповідно до частини першої статті 23 Закону учасник мав можливість не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено