-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Ролики
Джерело фінансування: власні кошти
Торги відмінено
2 983 008.12
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 830.08 UAH
мін. крок: 1% або 29 830.08 UAH
Період оскарження:
22.10.2019 16:37 - 05.12.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на незаконні умови тендерної документації
Номер:
0a3772bb661f416e82b0f73fe83a275c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-22-003530-b.c2
Назва:
СКАРГА на незаконні умови тендерної документації
Скарга:
ПРОСИМО прийняти рішення про встановлення порушення замовником - Філією "Центр управління промисловістю" АТ "Укрзалізниця", ЄДРПОУ 40081389, порушень процедури закупівлі ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання (Ролики), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-22-003530-b. та зобов’язати замовника - Філію "Центр управління промисловістю" АТ "Укрзалізниця", ЄДРПОУ 40081389, розділити предмет закупівлі ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання (Ролики), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-22-003530-b, на два окремі лоти (ролики металеві окремо, ролики з полімерів окремо) та внести зміни до Тендерної документації шляхом заміни терміну «сополімер» на термін «полімер», або вжити альтернативу у вигляді словосполучення «сополімер або полімер» у відповідних відмінниках, що виключить наявність в одному лоті продукції, щодо якої немає підтвердження наявності щонайменше двох виробників, разом із іншою продукцією.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скрин переписки.jpg 01.11.2019 17:10
- 2) Копія дозволу держпраця №399.18.23.pdf 01.11.2019 17:10
- 7) Копія листа ФОП Поповича П.І. №29.pdf 01.11.2019 17:10
- 5) Копія титульної сторінки технічних умов ФОП Поповича.pdf 01.11.2019 17:10
- 3) Сертификат відповідності.pdf 01.11.2019 17:10
- 4) Копія титульної сторінки технічних умов ПрАТ «Азовкабель.pdf 01.11.2019 17:10
- 6) Копія патентів ФОП Поповича П.І..pdf 01.11.2019 17:10
- платіжне доручення UA-2019-10-22-003530-b.pdf 01.11.2019 17:10
- Скарга UA-2019-10-22-003530-b.pdf 01.11.2019 17:10
- Сертификат відповідності оригінал.jpg 01.11.2019 17:17
- Рішення від 05.11.2019 № 15963 (+лист Замовнику).pdf 06.11.2019 18:05
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.11.2019 № 17228.pdf 25.11.2019 18:59
- Рішення від 22.11.2019 № 17228.pdf 28.11.2019 02:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.11.2019 17:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.11.2019 02:22
Дата виконання рішення Замовником:
02.12.2019 10:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесенні зміни відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.11.2019 № 17228-р/пк-пз, а саме в технічному завданні Додатку № 4 тендерної документації до слова «сополімер» додано «полімер»
Вимога
Відхилено
UA-2019-10-22-003530-b
Номер:
a81cec56f3a0485886e78b44620eac7b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-22-003530-b.b1
Назва:
UA-2019-10-22-003530-b
Вимога:
Законом України про публічні закупівлі встановлено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також, одним з ключових принципів публічних закупівель, закріпленим в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», є принцип добросовісної конкуренції серед учасників.
За визначенням статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції», економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
Згідно з ч. 2 ст. 4 цього Закону, суб’єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Статтею 5 Закону України «Про захист економічної конкуренції» визначено, що узгодженими діями є укладення суб’єктами господарювання угод у будь-якій формі, прийняття об’єднаннями рішень у будь-якій формі, а також будь-яка інша погоджена конкурентна поведінка (діяльність, бездіяльність) суб’єктів господарювання.
Узгодженими діями є також створення суб’єкта господарювання, об’єднання, метою чи наслідком створення якого є координація конкурентної поведінки між суб’єктами господарювання, що створили зазначений суб’єкт господарювання, об’єднання, або між ними та новоствореним суб’єктом господарювання, або вступ до такого об’єднання. Особи, які чинять або мають намір чинити узгоджені дії, є учасниками узгоджених дій.
змістом ч.ч. 1 – 4 ст. 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції», антиконкурентними узгодженими діями є узгоджені дії, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції.
Антиконкурентними узгодженими діями, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються:
1) встановлення цін чи інших умов придбання або реалізації товарів;
2) обмеження виробництва, ринків товарів, техніко-технологічного розвитку, інвестицій або встановлення контролю над ними;
3) розподілу ринків чи джерел постачання за територіальним принципом, асортиментом товарів, обсягом їх реалізації чи придбання, за колом продавців, покупців або споживачів чи за іншими ознаками;
4) спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів;
5) усунення з ринку або обмеження доступу на ринок (вихід з ринку) інших суб’єктів господарювання, покупців, продавців;
6) суттєвого обмеження конкурентоспроможності інших суб’єктів господарювання на ринку без об’єктивно виправданих на те причин.
Антиконкурентними узгодженими діями вважається також вчинення суб’єктами господарювання схожих дій (бездіяльності) на ринку товару, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції у разі, якщо аналіз ситуації на ринку товару спростовує наявність об’єктивних причин для вчинення таких дій (бездіяльності), та інщі.
Враховуючи те, що ролики, корпус яких виготовлен з сополімерів, та матеріалу корпусу підшибника сополімер, єдиним виробником в Україні котрих є ФОП Попович Павло Іванович, та ролики металеві, які виготовляються багатьма підприємствами об’єднані Замовником в один лот – вважаємо, що це є навмисне звуження конкуренції та змова Замовника та виробника роликів з сополімерів. Вимагаеємо від замовника внести зміни до тендерної документації та розділити на лоти ролики відповідно до типу матеріалу корпусу роликів та зазначити в додатку 4 Тендерної документації:
вимоги до типу матеріалу корпуса підшибника сополімер на "сополімер або полімер",
вимоги до типу матеріалу корпуса ролику сополімер на "сополімер або полімер".
Що надасть можливіст іншим виробникам роликів прийняти учать у даній закупівлі окрім попередньо узгоджених Замовником.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.10.2019 23:48
Вирішення:
Скаржник посилається на ст. 6 ЗУ «Про захист економічної конкуренції», однак не зазначає які саме антиконкурентні узгоджені дії вчинено Замовником.
Щодо твердження скаржника, що ФОП Попович Павло Іванович є єдиним виробником в Україні роликів, корпус яких виготовлено з сополімерів, є такими що не відповідають дійсності, оскільки ФОП Попович П.І. є лише патентодержателем на винахід (об`єкт інтелектуальної власності), а не єдиним виробником, що спростовує твердження щодо вчинення суб`єктом господарювання дій на ринку товару, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції та спростовує наявність об`єктивних причин для вчинення таких дій. Також відсутні підтвердження, щодо надання ФОП Попович П.І. виключної ліцензії іншим суб`єкту господарювання.
Таким чином, що Скаржником не підтверджено факт того, що ФОП Попович П.І. є монополістом.
Замовник вимагає тип матеріалу корпусу роликів та корпусу підшипника - сополімер, оскільки за рахунок товщини стінки та конструкції, властивості матеріалів, комбінації сополімерів – міцність ролика, величина руйнування на оборотне стиснення і стирання вища ніж в полімерів. За рахунок мінерального наповнення характеристики міцності та ресурс використання роликів вищий.
Статус вимоги:
Відхилено