-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Гіпохлорит натрію марки «Б»
Фінансування закупівлі - власні кошти Замовника
Завершена
390 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 950.00 UAH
Період оскарження:
22.10.2019 16:03 - 25.10.2019 16:08
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення в ТД Замовника дискримінаційних умов
Номер:
1bdc30c9f31b4b46b14c8fa5d9814f67
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-22-003224-b.a4
Назва:
Вимога про усунення в ТД Замовника дискримінаційних умов
Вимога:
Згідно з нормами ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Наше підприємство має намір взяти участь у Закупівлі, але вважає, що тендерна документація Замовника містить положення та вимоги, які порушують встановлені Законом принципи здійснення публічних закупівель щодо недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що вбачається з наступного.
Умовами тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати дозвіл на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (зберігання, транспортування небезпечних речовин).
Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 затверджено Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
Цей Порядок визначає процедуру видачі або відмови у видачі, переоформлення, анулювання Держпраці та її територіальними органами дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - дозвіл).
Відповідно до п. 1 Переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки до даного переліку відноситься устатковання, пов'язане з виробництвом (виготовленням), використанням, переробкою, розподілом, зберіганням, транспортуванням, застосуванням, утилізацією чи знешкодженням вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, які визначено постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 "Про ідентифікацію та декларування безпеки об'єктів підвищеної небезпеки"
Отже, дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки необхідний у діяльності пов’язаної з вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, які визначено постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002р. № 956 "Про ідентифікацію та декларування безпеки об'єктів підвищеної небезпеки".
При цьому, гіпохлорид натрію не відноситься до вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, наше підприємство не є виробником даного товару, а тому дозвіл Держпраці або її територіального органу не є обов’язковим та необхідним.
Відповідно до п. 6 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки дозвіл за формою згідно з додатком 1 видається виробникові або постачальникові машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - виробник або постачальник) - на застосування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3, якщо інша форма оцінки його відповідності, яка є обов'язковою вимогою до нього, не встановлена технічними регламентами. Тобто, дозвіл видається саме виробнику або постачальникові машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, які мають відповідну матеріально-технічну базу. Інші особи не зобов’язані отримувати дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що є дискримінацією по відношенню до таких осіб.
Наше підприємство не має такого дозволу, однак має намір прийняти участь у закупівлі. Дискримінаційні вимоги тендерної документації позбавляють такої можливості. Крім того, оскільки ми не є виробниками або постачальниками машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки отримувати такий дозвіл немає необхідності та можливості.
Вимагаємо внесення змін до тендерної документації, якими виключити дискримінаційні вимоги до учасників закупівлі, в тому числі і Скаржника щодо надання дозволу на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 25.10.2019 16:07
Дата подачі:
25.10.2019 15:18
Вирішення:
25.10.2019р. Замовник розглянув і оприлюднив в електронній системі відповідь на вимогу UA-2019-10-22-003224-B.В2 від 24.10.2019р., яка по суті нічим не відрізняється від вимоги UA-2019-10-22-003224-B.А4 від 25.10.2019р., у зв’язку з чим ця (остання) вимога не розглядається (відхилена).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо усунення порушень
Номер:
6909f7e8bc8b46ab929a83ba5cee2679
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-22-003224-b.b3
Назва:
Щодо усунення порушень
Вимога:
Згідно з нормами ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Наше підприємство має намір взяти участь у Закупівлі, але вважає, що тендерна документація Замовника містить положення та вимоги, які порушують встановлені Законом принципи здійснення публічних закупівель щодо недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що вбачається з наступного. Умовами тендерної документації з урахуванням змін встановлено, що учасник повинен надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи для використання товару в системі водовідведення стічних вод, що виданий на учасника.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи; об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Із змісту визначення поняття «висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи» вбачається, що метою її проведення є дослідження саме об’єкта експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини і є обов’язком для виконання саме власника об'єкта експертизи. При цьому, для проведення такої експертизи не має значення, яка особа замовила її проведення.
Згідно з п. 3.1. Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затв. Наказом Міністерства охорони здоров'я України 09.10.2000р. №247 державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають об'єкти, визначені в статті 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», якщо щодо них раніше не проводилася експертиза і власник об'єкта чи вповноважена ним особа не має діючого позитивного висновку на цей об'єкт. Отже, законодавство передбачає наявність двох підстав для проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи: 1) якщо, раніше не проводилась експертиза; 2) власник не має діючого позитивного висновку. Таким чином, встановлення в тендерній документації вимоги надання висновку саме учаснику закупівлі не ґрунтується на вимогах закону. Разом із цим, будь-які особи не можуть отримати ще один позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, якщо такий був виданий власнику або уповноважену ним органу на об’єкт експертизи. А тому, замовником передбачено вимогу, яка не може бути виконана іншими учасниками, крім власників об’єкта експертизи, що є дискримінацією по відношенню до інших учасників.
Між тим, відповідно до п. 5.1 Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи заявниками державної санітарно-епідеміологічної експертизи є власники об'єкта експертизи або вповноважені ними особи. З огляду на це, учасники, які здійснюють поставку товару і не перебувають в господарських відносинах із власником об’єкта експертизи не можуть замовити даний висновок.
Наше підприємство має намір прийняти участь у закупівлі з товаром, який придбає за цивільно-правовими договорами та не є виробником даного товару. Даний товар відповідає медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини відповідно до Державних санітарних норм та правил «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною». Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи видано виробнику даного товару, правових підстав для отримання даного висновку нашим підприємством немає. А тому, Замовник встановив дискримінаційні вимоги в тендерній документації по відношенню до інших учасників, в тому числі і Скаржника.
Вимагаємо внесення змін до тендерної документації, якими виключити дискримінаційні вимоги до учасників, в тому числі й Скаржника закупівлі щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи для використання товару в системі водовідведення стічних вод саме на учасника закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 25.10.2019 16:06
Дата подачі:
25.10.2019 15:15
Вирішення:
25.10.2019р. Замовник розглянув і оприлюднив в електронній системі відповідь на вимогу UA-2019-10-22-003224-B.С1 від 24.10.2019р., яка по суті нічим не відрізняється від вимоги UA-2019-10-22-003224-B.В3 від 25.10.2019р., у зв’язку з чим ця (остання) вимога не розглядається (відхилена).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про усунення порушень, допущених в ТД Замовника
Номер:
641105ce368542149c7492ea4b01d542
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-22-003224-b.b2
Назва:
Вимога про усунення порушень, допущених в ТД Замовника
Вимога:
Згідно з нормами ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Наше підприємство має намір взяти участь у Закупівлі, але вважає, що тендерна документація Замовника містить положення та вимоги, які порушують встановлені Законом принципи здійснення публічних закупівель щодо недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що вбачається з наступного.
Умовами тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати дозвіл на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (зберігання, транспортування небезпечних речовин).
Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 затверджено Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
Цей Порядок визначає процедуру видачі або відмови у видачі, переоформлення, анулювання Держпраці та її територіальними органами дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - дозвіл).
Відповідно до п. 1 Переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки до даного переліку відноситься устатковання, пов'язане з виробництвом (виготовленням), використанням, переробкою, розподілом, зберіганням, транспортуванням, застосуванням, утилізацією чи знешкодженням вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, які визначено постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 "Про ідентифікацію та декларування безпеки об'єктів підвищеної небезпеки"
Отже, дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки необхідний у діяльності пов’язаної з вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, які визначено постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002р. № 956 "Про ідентифікацію та декларування безпеки об'єктів підвищеної небезпеки".
При цьому, гіпохлорид натрію не відноситься до вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, наше підприємство не є виробником даного товару, а тому дозвіл Держпраці або її територіального органу не є обов’язковим та необхідним.
Відповідно до п. 6 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки дозвіл за формою згідно з додатком 1 видається виробникові або постачальникові машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - виробник або постачальник) - на застосування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3, якщо інша форма оцінки його відповідності, яка є обов'язковою вимогою до нього, не встановлена технічними регламентами. Тобто, дозвіл видається саме виробнику або постачальникові машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, які мають відповідну матеріально-технічну базу. Інші особи не зобов’язані отримувати дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що є дискримінацією по відношенню до таких осіб.
Вимагаємо внесення змін до тендерної документації, якими виключити дискримінаційні вимоги до учасників закупівлі щодо надання дозволу на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 25.10.2019 13:29
Дата подачі:
24.10.2019 17:49
Вирішення:
Вимога UA-2019-10-22-003224-B.B2 не містить опису обставин щодо порушення загальних принципів здійснення публічних закупівель; відсутній опис обґрунтованих причин неможливості виконання потенційним Учасник торгів вимог тендерної документації Замовника і прийняття участі в торгах.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов
Номер:
133c9ec755164826a319f5869e898253
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-22-003224-b.c1
Назва:
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов
Вимога:
Згідно з нормами ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Наше підприємство має намір взяти участь у Закупівлі, але вважає, що тендерна документація Замовника містить положення та вимоги, які порушують встановлені Законом принципи здійснення публічних закупівель щодо недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що вбачається з наступного. Умовами тендерної документації з урахуванням змін встановлено, що учасник повинен надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи для використання товару в системі водовідведення стічних вод, що виданий на учасника.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи; об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Із змісту визначення поняття «висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи» вбачається, що метою її проведення є дослідження саме об’єкта експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини і є обов’язком для виконання саме власника об'єкта експертизи. При цьому, для проведення такої експертизи не має значення, яка особа замовила її проведення.
Згідно з п. 3.1. Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затв. Наказом Міністерства охорони здоров'я України 09.10.2000р. №247 державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають об'єкти, визначені в статті 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», якщо щодо них раніше не проводилася експертиза і власник об'єкта чи вповноважена ним особа не має діючого позитивного висновку на цей об'єкт. Отже, законодавство передбачає наявність двох підстав для проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи: 1) якщо, раніше не проводилась експертиза; 2) власник не має діючого позитивного висновку. Таким чином, встановлення в тендерній документації вимоги надання висновку саме учаснику закупівлі не ґрунтується на вимогах закону. Разом із цим, будь-які особи не можуть отримати ще один позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, якщо такий був виданий власнику або уповноважену ним органу на об’єкт експертизи. А тому, замовником передбачено вимогу, яка не може бути виконана іншими учасниками, крім власників об’єкта експертизи, що є дискримінацією по відношенню до інших учасників.
Між тим, відповідно до п. 5.1 Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи заявниками державної санітарно-епідеміологічної експертизи є власники об'єкта експертизи або вповноважені ними особи. З огляду на це, учасники, які здійснюють поставку товару і не перебувають в господарських відносинах із власником об’єкта експертизи не можуть замовити даний висновок.
Вимагаємо внесення змін до тендерної документації, якими виключити дискримінаційні вимоги до учасників закупівлі щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи для використання товару в системі водовідведення стічних вод саме на учасника закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 25.10.2019 13:28
Дата подачі:
24.10.2019 16:23
Вирішення:
Вимога UA-2019-10-22-003224-B.C1 не містить опису обставин щодо порушення загальних принципів здійснення публічних закупівель; відсутній опис обґрунтованих причин неможливості виконання потенційним Учасник торгів вимог тендерної документації Замовника і прийняття участі в торгах.
Статус вимоги:
Не задоволено