• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Компресор та комплектуючі

Торги відмінено

11 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 110.00 UAH
Період оскарження: 22.10.2019 14:32 - 24.10.2019 16:00
Вимога
Вирішена

Шановний тендерний комітет! Детально ознайомившись з пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації. Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35. Наданий нашим підприємством сканований документи, а саме примірник гарантійного талону підлягають заповнюється при відвантаженні продукції, а такж данна продукція не підлягає обовязковій сертифікації на бідставі цього ми надали довідку в якій Вас про це повідомили разом разом з тим нададали скан-копію сертифікату якості виробника. Хочемо зауважити що протокол № 29/2 від 01 листопада 2019 року не містить жодного підпису членів тендерного комітету, а також печатки організації. Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. 3. Також відповідні листи будуть відправлені до наступних контролюючих та правоохоронних органів: Державна аудиторська служба України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4 Департамент захисту економіки Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10 Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 або через сайт Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7

Номер: 9ad35e904e784f02827ef5112a3a40f0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-22-002350-b.b1
Назва: Шановний тендерний комітет! Детально ознайомившись з пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації. Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35. Наданий нашим підприємством сканований документи, а саме примірник гарантійного талону підлягають заповнюється при відвантаженні продукції, а такж данна продукція не підлягає обовязковій сертифікації на бідставі цього ми надали довідку в якій Вас про це повідомили разом разом з тим нададали скан-копію сертифікату якості виробника. Хочемо зауважити що протокол № 29/2 від 01 листопада 2019 року не містить жодного підпису членів тендерного комітету, а також печатки організації. Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. 3. Також відповідні листи будуть відправлені до наступних контролюючих та правоохоронних органів: Державна аудиторська служба України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4 Департамент захисту економіки Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10 Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 або через сайт Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7
Вимога:
безпідставна дискваліфікація.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Повідомляємо, що тендерний комітет СНУ ім. В. Даля у своїй роботі користується лише чинними нормативними актами. На теперішній час проведення допорогових закупівель регулюється документом, який називаєтья: «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»», затвердженої наказом ДП Прозорро від 19.03.2019р. №10 (далі – Інструкція), та наказом № 11 від 20.03.2019р. «Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»». П.3 Загальних положень Інструкції містить визначення пропозиції: «пропозиція учасника – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає для участі у закупівлі відповідно до вимог, визначених замовником.» Нагадуємо, що умовами тендерної документації було передбачено надання у складі пропозиції учасника підтвердження гарантії якості предмету закупівлі. Предмет закупівлі - Компресор та комплектуючі. Вважаємо, що гарантійний талон на зварювальне обладнання не є підтвердженням та гарантією якості компресору з комплектуючими! Будь яке інше підтвердження гарантії якості у Вашій пропозиції відсутнє. Що стосується протоколу 29/2: П.11 розділу II «Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі» Інструкції містить наступні вимоги до оприлюднення Замовником свого рішення: «Документи замовника з інформацією щодо переможця закупівлі та/або відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції завантажується ним в ЕСЗ окремими файлами.» Як бачимо, завантаження Замовником інформації в форматі Word ніяк не суперечить наказам Державного підприємства «Прозорро» №10 та №11. Вважаємо, що прийняте нами рішення є правильним й аргументованим
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні