-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі ШВСМ міста Києва
Торги відмінено
520 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 1 300.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 1 300.00 UAH
Період оскарження:
21.10.2019 17:05 - 07.11.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Аналогічні договори
Номер:
625a4e82feb54e21aa92c1a2d76c7745
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-21-003536-b.a6
Назва:
Аналогічні договори
Вимога:
п. 5.1 Додатку 3 Вимагає надання листів-відгуків та копій договорів та актів виконаних робіт, які підтверджують повне виконання договорів. Підписані Замовником акти виконаних робіт та довідки про вартість виконаних будівельних робіт самі по собі є підтвердженням виконання робіт належної якості (в іншому випадку Замовник не підписав би вказані документи). Можливо надання або листів відгуків, або копій договорів та актів виконаних робіт?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.10.2019 11:43
Вирішення:
Шановний Учасник!
Просимо вас дотримуватися вимог викладених у тендерній документації, яка відповідає вимогам законодавства ЗУ "Про публічні закупівлі"
А також в подальшому просимо запитання ставити в розділі "питання", а не в розділі "вимоги/скарги"
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Дублювання відомостей в вимогах.
Номер:
fb80a0dee5484f98b3200e6a1b0e0ce7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-21-003536-b.a5
Назва:
Дублювання відомостей в вимогах.
Вимога:
Відомості які вимагаються п. 24 переліку документів додатку 3 до Тендерної документації, а саме в довідці з відомостями з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, виданої відповідним територіальним органом Державної служби статистики України містяться в документі, що вимагаються в п. 10. переліку документів додатку 3 до Тендерної документації, а саме: в Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. З метою усунення дублювання відомостей просимо усунути один з цих пунктів в переліку документів додатку 3 до Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.10.2019 17:56
Вирішення:
внесені зміни до тендерної документації (перелік змін додається)
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
невідповідність ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
3338d4c222b84943a9b4501654e5dad7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-21-003536-b.c4
Назва:
невідповідність ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Вимога п.13 Переліку документів в Додатку 3 суперечить ч.3 ст 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" зазначено, що Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Зазначену інформацію Замовник має право вимагати ли у переможця закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.10.2019 17:26
Вирішення:
внесені зміни до тендерної документації (перелік змін додається)
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
п. 11 Переліку документів (додаток 3)
Номер:
81ab791893be4caf8f841c5eb20c2a53
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-21-003536-b.a3
Назва:
п. 11 Переліку документів (додаток 3)
Вимога:
В ч.3 ст 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" зазначено, що Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Доступ до Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство є відкритим та доступ до нього є вільним тому з метою дотримання вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" вимагаємо видалити дану вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.10.2019 17:19
Вирішення:
внесені зміни до тендерної документації (перелік змін додається)
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Робота в нічний час
Номер:
253cd09ed7684a5bbfbdb122597de95a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-21-003536-b.a2
Назва:
Робота в нічний час
Вимога:
П. 22 Переліку документів Додатку 3 вимагає надання листа-гарантії про можливість виконання робіт у нічну зміну.
Доводимо до Вашого відома, що роботи з ремонту покрівлі є роботами підвищеної небезпеки (роботи на висоті) і згідно П.1.16. Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті не дозволяється виконувати роботи на висоті у відкритих місцях при швидкості вітру 10 м/с і більше, при ожеледиці, грозі або тумані, який затрудняє видимість в межах фронту робіт, а також у нічний час при недостатній освітленості та якщо температура повітря вище плюс 35 град.С або нижче мінус 20 град.С. Невідкладні роботи на висоті в більш складних погодних умовах (при інших температурах тощо) виконуються за рішенням роботодавця. При цьому в ПВР слід передбачити додаткові заходи безпеки, що відповідають цим умовам.
В разі необхідності виконання робіт в нічний час Замовником повинні були передбачені роботи з освітлення покрівлі достатній для безпечного виконання робіт. В дефектному акті відсутні витрати з освітлення що уне-можливлює безпечне виконання робіт на висоті в нічний час.
Вимога наведена в П. 22 Переліку документів Додатку 3 порушує правила охорони праці під час виконання робіт на висоті тому вимагаємо видалити дану вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.10.2019 15:48
Вирішення:
внесені зміни до тендерної документації (перелік змін додається)
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Експертиза кошторисної документації
Номер:
58c5a99f3be7469eae45001818086cfe
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-21-003536-b.a1
Назва:
Експертиза кошторисної документації
Вимога:
В п. 11.2 Розділу 11 Тендерної документації зазначено, що проведення експертизи кошторисної документації здійснюється за рахунок Підрядника.
Згідно ст.10 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 Обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що: споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень, - щодо кошторисної частини проекту будівництва. Відповідно до п.1 Розпорядження КМДА № 358 від 26 травня 2016 року Про деякі питання проведення експертизи кошторисної частини проектної документації будівництва та кошторисів ремонтних робіт, які виконуються за рахунок коштів бюджету міста Києва експертиза є обов'язковою для кошторисів на виконання ремонтних робіт, які виконуються за рахунок коштів бюджету міста Києва, кошторисна вартість яких становить від 100 тис. грн до 300 тис. грн. Проведення експертизи забезпечує Замовник ремонтних робіт! Виходячи з вищенаведеного вартість експертизи є складовою кошторису та її вартість входить до складу кошторисного розрахунку і відповідно до вартості робіт. Дана вимога порушує чинне законодавство України тому вимагаємо усунути її з Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.10.2019 14:39
Вирішення:
внесені зміни до тендерної документації (перелік змін додається)
Статус вимоги:
Задоволено