• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Папір офісний 80 Г/кв.м. 500 л/пач. 700 пачек

Папір офісний 80 Г/кв.м. 500 л/пач. 700 пачек

Завершена

46 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 235.00 UAH
Період оскарження: 09.11.2016 09:50 - 14.11.2016 18:00
Скарга
Залишено без розгляду

Невідповідність документації

Номер: 66069b1c80954efe9e969d310148843b
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-09-000117-c.c1
Назва: Невідповідність документації
Скарга:
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю товару UA-2016-11-09-000117-c (Папір офісний 80 Г/кв.м), який відбувся 21.11.2016р. Виходячи з результатів аукціону, виявлено що учасник "ПП Пако" у складі своєї пропозиції не надав Додаток № 1, Додаток № 4, Сертифікат (паспорт) якості, та документ уповноваження від виробника Товару або його офіційного представника, які повинні були бути надані обов’язково згідно р. ІІ п.1 документації Замовника, а також учасник надав Додаток № 2, заповнений неналежним чином, що є явним порушенням умов закупівлі. Просимо відхилити пропозицію учасника "ПП Пако".
Пов'язані документи: reviewers
Вирішення: Відповідь на вимогу ТОВ Український папір
Статус вимоги: Відхилено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.12.2016 12:25
Дата виконання рішення Замовником: 23.11.2016 16:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: На вимогу ТОВ «Український папір» від 22.11.2016р., повідомляємо наступне: У відповідно до вимог п. 14.1 Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. №35: «У випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму. Вимога повинна містити таку інформацію: 1. найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога; 2. номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога; 3. підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати; 4. зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування; 5. дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику і відображаються після розкриття пропозицій.». Отже, ТОВ «Український папір» було порушено порядок подання вимоги. Крім того, зазначаємо, що сертифікат буде надано при поставці товару, що зазначено в договорі поставки (закупівля товару за власні кошти), тому для товариство це не є суттєвим. Тендерний комітет керується Порядком здійснення допорогових закупівель, затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. №35, де критерій, є найменша ціна.
Задовільнена: Ні
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 380444685013 annav@ukrpapir.com.ua