-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Папір офісний 80 Г/кв.м. 500 л/пач. 700 пачек
Папір офісний 80 Г/кв.м. 500 л/пач. 700 пачек
Завершена
46 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 235.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 235.00 UAH
Період оскарження:
09.11.2016 09:50 - 14.11.2016 18:00
Скарга
Залишено без розгляду
Невідповідність документації
Номер:
66069b1c80954efe9e969d310148843b
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-09-000117-c.c1
Назва:
Невідповідність документації
Скарга:
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю товару UA-2016-11-09-000117-c (Папір офісний 80 Г/кв.м), який відбувся 21.11.2016р.
Виходячи з результатів аукціону, виявлено що учасник "ПП Пако" у складі своєї пропозиції не надав Додаток № 1, Додаток № 4, Сертифікат (паспорт) якості, та документ уповноваження від виробника Товару або його офіційного представника, які повинні були бути надані обов’язково згідно р. ІІ п.1 документації Замовника, а також учасник надав Додаток № 2, заповнений неналежним чином, що є явним порушенням умов закупівлі.
Просимо відхилити пропозицію учасника "ПП Пако".
Пов'язані документи:
reviewers
- UA-2016-11-09-000117-c.c1.pdf 09.12.2016 12:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.11.2016 15:40
Вирішення:
Відповідь на вимогу ТОВ Український папір
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.12.2016 12:25
Дата виконання рішення Замовником:
23.11.2016 16:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На вимогу ТОВ «Український папір» від 22.11.2016р., повідомляємо наступне:
У відповідно до вимог п. 14.1 Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. №35: «У випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму.
Вимога повинна містити таку інформацію:
1. найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога;
2. номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога;
3. підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати;
4. зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування;
5. дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику і відображаються після розкриття пропозицій.». Отже, ТОВ «Український папір» було порушено порядок подання вимоги.
Крім того, зазначаємо, що сертифікат буде надано при поставці товару, що зазначено в договорі поставки (закупівля товару за власні кошти), тому для товариство це не є суттєвим.
Тендерний комітет керується Порядком здійснення допорогових закупівель, затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. №35, де критерій, є найменша ціна.
Задовільнена:
Ні