-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Крупа манна
Завершена
16 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 160.00 UAH
мін. крок: 1% або 160.00 UAH
Період оскарження:
21.10.2019 16:36 - 22.10.2019 18:00
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна умова про аналогічний договір "поставки товару в організовані колективи (заклади охорони здоров’я, заклади освіти, тощо)"
Номер:
548688ce7e90472f8ca5aba0ff1c1426
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-21-000754-c.b3
Назва:
Дискримінаційна умова про аналогічний договір "поставки товару в організовані колективи (заклади охорони здоров’я, заклади освіти, тощо)"
Вимога:
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники ДОПОРОГОВИХ закупівель повинні дотримуватися визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) принципів закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5, 22 Закону, зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5, ч.4 ст.22 Закону включає заборону замовнику включати до тендерної документація вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Встановленням у п.11 Оголошення (тендерної документації) вимоги про надання "копія аналогічного договору поставки товару в організовані колективи (заклади охорони здоров’я, заклади освіти, тощо." Вами порушено принцип «недискримінація учасників» визначеного ст.3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», що підтверджується:
1) рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9941-р/пк-пз від 26.09.2018р. у якому вказано - встановлення умови про надання аналогічного договору укладеного саме з бюджетною організацією порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників та вимоги ч.4 ст.22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. АМКУ зобов’язав учасника виключити цю вимогу з тендерної документації.
2) Згідно ч.2 ст.16 Закону замовник може встановити лише такий кваліфікаційних критеріїв «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Тобто Закон не дозволяє замовнику обмежувати коло сторін аналогічного договору.
На підставі викладеного, керуючись принципами закупівель визначеними ст.3, 5, 22 Закону вимагаємо в тендерній документації слова "копія аналогічного договору поставки товару в організовані колективи (заклади охорони здоров’я, заклади освіти, тощо)" змінити на ""копію аналогічного договору поставки товару".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.10.2019 14:21
Вирішення:
Тендерним комітетом було вирішено внести зміни до оголошення про закупівлю
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
22.10.2019 14:52
Підтвердження вирішення:
Задоволена
Вимога
Вирішена
Дискримінація учасників
Номер:
15bf60fff90443d8b0380379bef0569b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-21-000754-c.b2
Назва:
Дискримінація учасників
Вимога:
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники ДОПОРОГОВИХ закупівель повинні дотримуватися визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) принципів закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5, 22 Закону, зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5, ч.4 ст.22 Закону включає заборону замовнику включати до тендерної документація вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Встановленням у п.11 Оголошення (тендерної документації) вимоги про надання "копії аналогічних договорів поставки товару в організовані колективи (заклади охорони здоров’я, заклади освіти, тощо) від 3 шт. за останні 3 роки." Вами порушено принцип «недискримінація учасників» визначеного ст.3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», що підтверджується нижченаведеними рішеннями АМКУ:
1. Рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (зокрема п. 4.1. рішення №1002-р/пк-пз від 03.03.2017р., рішенням №9941-р/пк-пз від 26.09.2018р. та рішенням №9468-р/пк-пз від 13.09.2018р.) замовникам заборонено вимагати від учасників :
1) подання більше одного аналогічного договору,
2) подання договору укладеного лише з певною (зокрема бюджетною);
3) подання договору укладеного у певному році (роках)
Такі вимоги визнані АМКУ порушенням ст.3,5 , 22 Закону (обмеження конкуренції та дискримінація учасників) та зобов’язано замовників виключати такі вимоги з тендерної документації.
2. Згідно ч.2 ст.16 Закону замовник може встановити лише такий кваліфікаційних критеріїв «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Тобто Закон не дозволяє замовнику вимагати інформацію по виконання а) більше ніж одного аналогічного договору, б) обмежувати коло сторін такого договору та в) обмежувати дати укладення аналогічних договору.
На підставі викладеного, керуючись принципами закупівель визначеними ст.3, 5, 22 Закону вимагаємо в тендерній документації слова "копії аналогічних договорів поставки товару в організовані колективи (заклади охорони здоров’я, заклади освіти, тощо) від 3 шт. за останні 3 роки." змінити на ""копію аналогічного договору поставки товару".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.10.2019 13:01
Вирішення:
Тендерним комітетом будуть внесені зміни до оголошення про закупівлю.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
22.10.2019 13:11
Підтвердження вирішення:
задоволена
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога про 3 аналогічні договори з бюджетними організаціями
Номер:
97c02e5f96c641c08a450ee4fd29105c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-21-000754-c.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога про 3 аналогічні договори з бюджетними організаціями
Вимога:
Порушено принцип «Недискримінація учасників» визначеного ст.3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановлена у п.11 Оголошення (тендерної документації) вимога надання "копії аналогічних договорів поставки товару в організовані колективи (заклади охорони здоров’я, заклади освіти, тощо) від 3 шт. за останні 3 роки." суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та є дискримінаційною, доказом чого є:
1. Рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (зокрема п. 4.1. рішення №1002-р/пк-пз від 03.03.2017р., рішенням №9941-р/пк-пз від 26.09.2018р. та рішенням №9468-р/пк-пз від 13.09.2018р.) замовникам заборонено вимагати від учасників :
1) подання більше одного аналогічного договору,
2) подання договору укладеного лише з певною (зокрема бюджетною);
3) подання договору укладеного у певному році (роках)
Такі вимоги визнані АМКУ порушенням ст.3,5 , 22 Закону (обмеження конкуренції та дискримінація учасників) та зобов’язано замовників виключати такі вимоги з тендерної документації.
2. Згідно ч.2 ст.16 Закону замовник може встановити лише такий кваліфікаційних критеріїв «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Тобто Закон не дозволяє замовнику вимагати інформацію по виконання а) більше ніж одного аналогічного договору, б) обмежувати коло сторін такого договору та в) обмежувати дати укладення аналогічних договору.
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники допорогових закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5, 22 Закону, зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5, ч.4 ст.22 Закону включає заборону замовнику включати до тендерної документація вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі викладеного, керуючись принципами закупівель визначеними ст.3, 5, 22 Закону вимагаємо в тендерній документації слова "копії аналогічних договорів поставки товару в організовані колективи (заклади охорони здоров’я, заклади освіти, тощо) від 3 шт. за останні 3 роки." змінити на ""копію аналогічного договору поставки товару".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.10.2019 10:38
Вирішення:
Шановний учаснику! У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. Всі закупівлі поділяють на дві частини – допорогові та надпорогові закупівлі. Порядок здійснення допорогових закупівель регламентується Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 19.03.2019 №10. Закон України від 25.12.2015 р. №922-VIII «Про публічні закупівлі» не регулює механізму здійснення допорогових закупівель та не містить поняття «допорогова закупівля». Статтею 2 пунктом 1 даного Закону визначено: «Цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;». Хочемо звернути вашу увагу на той факт, що очікувана вартість закупівлі становить 16 000,00 грн. Замовник зазначив саме ті кваліфікаційні вимоги, які на його думку були необхідні та виходячи з потреб установи, тим самим не порушив жодну норму чинного законодавства.
Вважаємо за необхідне підкреслити, що Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару його властивостях, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати кваліфікаційні вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником кваліфікаційним вимогам.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
22.10.2019 12:05
Підтвердження вирішення:
Не задоволена
Задовільнена:
Ні