-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Залізничне обладнання» (Залізничне обладнання)
рейки перехідні старопридатні, рейки старопридатні, накладки, прокладки, рейка рамна. Кількість: 1391 шт, 1 компл., 13 т
Торги відмінено
1 255 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 255.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 255.00 UAH
Період оскарження:
21.10.2019 15:46 - 13.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
9560a3bf46fa4d78b0c7c4d49ba4eb97
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-21-002788-b.b4
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Згідно тендерної документації Додатку 4 Замовник вимагає надати ТУ до старопридатних матеріалів (позиції 1,2). Якщо товар старопридатний до нього ТУ не надається в зв’язку з тим, що його немає взагалі.. Замовник зобов’язує Учасника надати документи Акти ПУ-81, акти ПУ-91, які не являються нормативно-правовими документами.
Вимагаємо від Замовника надати обґрунтування по всім позиціям «Вимог до технічних та функціональних характеристик»(Додаток 4)., та внести зміни до ТД, в зв’язку з неможливістю виконати вимоги до предмету закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 10.12.2019 15:15
Дата подачі:
06.12.2019 18:41
Вирішення:
на виконання вимог ЦП-0150 «Технічні вказівки з використання старопридатних матеріалів верхньої будови колії на залізницях України», затверджених наказом Укрзалізниці від 24.03.2006 р. № 112-Ц, а саме пунктів №№1.1.1, 1.1.4, 1.2.3, кожна партія відвантажених споживачеві рейок старопридатних для залізниць широкої колії (1520 мм), вилучені з колії після модернізації, капітального ремонту, суцільної заміни, повинна супроводжуватись документами за формами ПУ-81 та ПУ-91 – є додатками ЦП-0150 «Технічні вказівки з використання старопридатних матеріалів верхньої будови колії на залізницях України».
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Номер:
74f065036c7948c4a418c1988aaeb204
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-21-002788-b.b3
Назва:
СКАРГА
щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Скарга:
Вивчивши тендерну документацією, ТОВ «МЕТПРОЕКТ» (місцезнаходження: 65042, Одеська обл., м. Одеса, вул. 7-а Пересипська, 19) дійшов висновку, що її окремі положення містять вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 01.11.2019 15:48
- Платіжне доручення.pdf 01.11.2019 15:48
- Рішення від 05.11.2019 № 15966 (+лист Замовнику).pdf 06.11.2019 18:09
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 01.11.2019 № UA-2019-10-21-002788-b.b3.pdf 20.11.2019 23:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.11.2019 № 17225.pdf 25.11.2019 19:00
- Рішення від 22.11.2019 № 17225.pdf 28.11.2019 02:24
- інформація щодо виконання вимог амку.docx 06.12.2019 11:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.11.2019 15:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.11.2019 02:25
Дата виконання рішення Замовником:
06.12.2019 11:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення №17225-р/пк-пз від 22.11.2019 року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель замовником внесені зміни до тендерної документації.
Вимога
Є відповідь
Дискримінаційні умови закупівлі
Номер:
f00f20882f0343d1b83e0ccbd1c13996
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-21-002788-b.b2
Назва:
Дискримінаційні умови закупівлі
Вимога:
Детально проаналізувавши тендерну документацію, нами було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. Технічними вимогами щодо предмета закупівлі (Додаток 4) передбачено надання документів, які підтверджують статус виробника продукції або відносин із виробником продукції та гарантійний лист від виробника продукції по позиції №6. Такі вимоги обмежують коло учасників лише виробником (а він в Україні один!) та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробником, що суперечить ст. 3, ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дана вимога тендерної документації не має безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо її протиправною та дискримінаційною.
Просимо усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію та видалити вимогу щодо надання документів, які підтверджують статус виробника продукції або відносин із виробником продукції та гарантійний лист від виробника продукції по позиції №6.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь.pdf 28.10.2019 16:07
Дата подачі:
25.10.2019 14:30
Вирішення:
Вимога, щодо надання документів, які підтверджують статус виробника продукції або відносин із виробником продукції не несе дискримінаційного характеру. Дана вимога гарантує, що будь-який запропонований товар буде оригінальний, та придбаний у виробника, або його офіційного представника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога видалити дискримінаційні вимоги із ТД.
Номер:
11286a8c14ab4cdc9ec487f02d7a264c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-21-002788-b.b1
Назва:
Вимога видалити дискримінаційні вимоги із ТД.
Вимога:
Метою Закону України "Про публічні закупівлі" є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Зміст тендерної документації повинен відповідати вимогам частини другої статті 22 Закону. Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНОДАВСТВА, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Так у Додатку 4 ТД наявна вимога: «Учасник, який є вробником продукції зазначеної до закупівлі в пункті шостому таблиці «Вимоги до предмету закупівлі», у складі пропозиції надає документ, підтверджуючий статус виробника та гарантійний лист якості товару. Якщо учасник не є виробником продукції, зазначеної до закупівлі в пункті шостому таблиці «Вимоги до предмету закупівлі», то у складі своєї пропозиції він повинен надати документ, який підтверджує його взаємовідносини з виробником продукції, а саме: лист від виробника, або сертифікат дилера (або дистриб’ютора), або дилерський договір, який констатує факт надання дилеру (або дистриб’ютору) повноважень реалізації продукції виробника та гарантійний лист від виробника про те, що виробник гарантує якість товару на весь період дії договірних відносин учасника з замовником по закупівлі продукції, зазначеної замовником до закупівлі в пункті шостому таблиці «Вимоги до предмету закупівлі». Надані документи повинні бути чинні протягом 2019 року.»
Вважаємо, що зазначена вимога є прямим порушенням ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі", та свідчить про дискримінацію учасників. Відомо, що ЄДИНИМ вітчизняним виробником товару позиції шостої таблиці «Вимоги до предмету закупівлі» - Рейка рамна пряма з гостряком кривим Р-65 1/7, є ПАТ «Дніпропетровський стрілочний завод». Але зазначений Завод, не є виробником позицій 1-5 , а тим більше продавцем продукції, яка була у вжитку. Впевнені, що такі вимоги ТД прописані під одного учасника, та суперечать принципу добросовісної конкуренції (Cт. 3 Закону) а також унеможливлюють під час проведення даної процедури закупівлі виконання принципів максимальної економії та ефективності та запобігання корупційним діям і зловживанням згідно Ст. 3 Закону.
Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу, яка зазначена вище, або розділити закупівлю на 2 лоти : 1 лот-позиції 1-5, 2 лот- позиція 6. В разі залишення дискримінаційних вимог у ТД, залишаємо за собою право звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь.pdf 24.10.2019 15:57
Дата подачі:
23.10.2019 15:22
Вирішення:
Предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктом 17 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України “Єдиний закупівельний словник”. “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015 не розмежовує закупівлю нової та старопридатної продукції. В тендерній документації замовника по даній закупівлі вимоги до документів які повинні підтверджувати якість продукції чітко розмежовані по кожній позиції закупівлі, тому не має сенсу розподілу предмета закупівлі на лоти.
Статус вимоги:
Відхилено