-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Профнастил покрівельний, стіновий та комплектуючі
Профнастил покрівельний, стіновий та комплектуючі Джерело фінансування: кошти Державного бюджету України
Завершена
699 407.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
Період оскарження:
21.10.2019 12:29 - 02.11.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Порушення Учасником та Замовником вимог ТД та ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
02daab2fbb18442bb4a6ed69ce625ef4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-21-001474-b.b5
Назва:
Порушення Учасником та Замовником вимог ТД та ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Добрий день! 1) У докумената надані ТОВ "Будсервіс Івано-Франківськ" (Документи.pdf №218 від 05.11.2019) та надана тендерна пропозиція на Профнастил покрівельний, Профнастил стіновий. Але сертифікат відповідності, який наданий ТОВ "Будсервіс Івано-Франківськ", виданий щодо "Листів металевиїх профільних". Тобто Учасник не надав "Підтвердження якісних характеристик Профнастилу покрівельного та Профнастилу стінового:сертифікату відповідності на виріб (продукцію) щодо Профнастилу стінового та покрівельного, як зазначено у Тендерній пропозиції та Документі.pdf №218 від 05.11.2019. Що є не відповідність вимог Додатку №1 Тендерної документації. 2) Також на полягаємо на суттєвих порушень як збоку Учасника так і збоку Замовника згідно Вимог UA-2019-10-21-001474-b.b4 від 28.11.2019 15:24 3) Звертаємося до Вас ще раз та Просимо усунути порушення
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.12.2019 12:14
Вирішення:
Шановний учаснику. Сертифікатом відповідності зареєстрованим в Реєстрі ОС за №UA.10135.0334-19 та наданим в складі тендерної пропозиції ТОВ «Будсервіс Івано-Франківськ» підтверджуються якісні характеристики продукції, що виробляються ТОВ «Будсервіс Івано-Франківськ». Технічні характеристики предмета закупівлі відображені в тендерній пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Усунення порушень ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
917d69fa81f94f3a8dfea0a3f9e80c4a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-21-001474-b.b4
Назва:
Усунення порушень ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Просимо Вас переглянути рішення та усунути порушення ЗУ "Про публічні закупівлі" згідно Протоколу №156/08 від 28.11.2019 року щодо визнання переможцем ТОВ "Будсервіс Івано-Франківськ", а саме:
1) Учасником ТОВ "Будсервіс Івано-Франківськ" у свої Тендерній пропозиції (Вих.№ 223 від 05.11.19) не зазначив Характеристик товару, а на деякі позиції не Зазначено Виробника (Зазначена абревіатура "Struga" - не має такого виробника), що порушив Вимоги п.5 "Тендерна пропозиція, що оформлюється по формі Додаток №2" та не надав повної інформації щодо предмету закупівлі;
2) Учасник ТОВ "Будсервіс Івано-Франківськ" у свої прозиції не надав документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції ТОВ "Будсервіс Івано-Франківськ" технічним, якісним ,кількісним та іншим вимогам згідно Додатку №1 (У тендерній пропозиції ТОВ "Будсервіс Івано-Франківськ" зазначена інша продукція, ніж вимагаєтся додатком № 1);
3) Учасником ТОВ "Будсервіс Івано-Франківськ" у складі своєї пропозиції не надано Порівняльної таблиці, що є порушенням вимог Додатку № 1 Тендерної документації;
4) Визнаючи переможцем ТОВ "Будсервіс Івано-Франківськ" згідно протоколу №156/08 від 28.11.2019 року Порушено Стаття 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" Принципи здійснення закупівель: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та недескримінація учасників. А саме: Попередній учасник ТОВ "Вартіс" був відхилений згідно Протоколу №156/07 від 26.11.2019: "Учасником не надано чітких технічних характеристик запропонованого товару, не зазначений виробник запропонованого товару за кожною позицією, а також відсутня порівняльна таблиця технічних характеристик запропонованого ним та заявленого Замовником предмета закупівлі";
Просимо врахувати вище зазначене, усунути порушення ЗУ "Про публічні закупівлі", скасувати рішення Протоколу №156/08 від 28.11.2019 р. та перейти до оцінки наступного Учасника згідно діючого Законодавства.
У разі не усунення Порушень Законодавства, залишаємо за собою право звертатися у правоохоронні органи щодо цієї компетенції та Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.11.2019 15:24
Вирішення:
Шановний учаснику!
На Ваше звернення повідомляємо наступне:
Конкретні характеристики запропонованого учасником ТОВ "Будсервіс Івано-Франківськ" предмета закупівлі наведені у документі ДОКУМЕНТИ.pdf (№218 від 05.11.2019 р.). Окрім того, відповідно до умов тендерної документації підтвердженням якісних характеристик Профнастилу покрівельного та Профнастилу стінового є наявність у тендерній пропозиції Учасника: сертифікату відповідності на виріб (продукцію),гарантії на виріб (продукцію) не менше 20 років. Підтвердженням якісних характеристик Комплектуючих є наявність у тендерній пропозиції Учасника - гарантії на метал не менше 14 років. Вищезазначені документи надані у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "Будсервіс Івано-Франківськ".
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Щодо невідповідності вимог Тендерної документації
Номер:
3c41926cdd7d4648814a0e71071435e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-21-001474-b.b3
Назва:
Щодо невідповідності вимог Тендерної документації
Вимога:
Добрий день! Просимо Вас звернути увагу на невідповідність пропозиції ТОВ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП" вимогам тендерної документації, а саме: 1) Не надано Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікаціії щодо працівників ТОВ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП" згідно вимог Додатку №3; 2) Не надано Порівняльну таблицю згідно вимог Додатку №1 (У тендерній пропозиції ТОВ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП" зазанчає інші характеристики Профнастилу, ніж характеристика, зазначена у Технічних вимогах Додатку №1). Таким чином Просимо Вас відхилити пропозицію ТОВ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.11.2019 16:53
Вирішення:
Шановний учаснику!
Звертаємо Вашу увагу, що на момент подання Вашого звернення Замовником не прийнято жодного рішення стосовно тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП" по закупівлі 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Профнастил покрівельний, стіновий та комплектуючі), а тому подання вимоги про усунення порушення є недоцільним. Окрім того, відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. У разі наявності однієї з підстав зазначених у ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
07.11.2019 17:10
Підтвердження вирішення:
Шановний учаснику!
Звертаємо Вашу увагу, що на момент подання Вашого звернення Замовником не прийнято жодного рішення стосовно тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП" по закупівлі 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Профнастил покрівельний, стіновий та комплектуючі), а тому подання вимоги про усунення порушення є недоцільним. Окрім того, відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. У разі наявності однієї з підстав зазначених у ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Вимога
Вирішена
Щодо розширення технічних вимог
Номер:
e253c7bb85ed4896845ad76a3cf6f680
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-21-001474-b.a2
Назва:
Щодо розширення технічних вимог
Вимога:
Добрий день!
Наше підприємство планує прийняти участь у даній процедурі, але враховуючи, те що технічні характеристики (Додаток 1) звужені під одного виробника та технічних параметрів багато (дуже важко відповідати усім парметрам одночасно) наша продукція має не суттєву різницю та краща за якістю (що заважає нам відповідати технічним вимогам). Просимо Вас внести зміни у Додаток 1 та розширити технічни вимоги для залучення інших учасників, виробників, тощо: у профнастилу напольному збільшити висоту хвилі до 20 мм, загальну ширину зменшити до 1145, корисну ширину зменшити до 1100 мм. У профнастилу стіновому збільшити висоту хвилі до 10 мм, загальну ширину зменшити до 1175, корисну ширину зменшити до 1134 мм, Довжину ринви D-150мм зменшити до 3 метрів за рахунок збільшення кількості до 200 шт.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.10.2019 17:35
Вирішення:
Доброго дня! Ваше звернення передано на розгляд. За результатами розгляду, можливе внесення змін до тендерної документації. Слідкуйте за оновленнями.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
28.10.2019 14:23
Підтвердження вирішення:
Доброго дня! Ваше звернення передано на розгляд. За результатами розгляду, можливе внесення змін до тендерної документації. Слідкуйте за оновленнями.
Вимога
Вирішена
Щодо внесення змін та усунення порушень ЗУ "Про публічні Закупівлі"
Номер:
56d065e68d7e4fc2b6110c282e4537cb
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-21-001474-b.c1
Назва:
Щодо внесення змін та усунення порушень ЗУ "Про публічні Закупівлі"
Вимога:
У звязку з тим що Технічні вимоги Додату №1 Тендерної документації прописані тільки під одного виробника Просимо Вас внести зміни У додаток №1 "Технічні вимоги" Тендерної документації, а саме: 1) у № з/п 1 Таблиці "Профнастил покрівельний" розширити наступні показники Ширина листа загальна 1145-1180мм, Ширина листа корисна 1100-1120мм, Висота хвилі 18-20мм; (ці зміни не погіршують, а навіть дають змогу прийняту участь Учасникам з більш якісною продукцією) 2) у № з/п 2 Таблиці "Профнастил стіновий" розширити наступні показники Ширина листа загальна 1175-1225мм, Ширина листа корисна 1134-1180мм, Висота хвилі 7-10мм; (ці зміни не погіршують, а навіть дають змогу прийняту участь Учасникам з більш якісною продукцією) 3) у № з/п 3 Таблиці "Ринва D-150мм 4м RAL8019" розширити наступні показники на Ринва D-150мм RAL8019 Кількість 600 одиниці виміру метри (що є повним еквівалентом 150 штук 4 метрових Ринв) 4) у № з/п 11 Таблиці "Дюбель до хомута 180 мм RAL 9010" розширити наступні показники на Дюбель до хомута 180-200 мм RAL 9010 (Що є кращим показиником ніж вимагається).
Просимо Вас врахувати вище зазначені вимоги та внести зміни до Тендерної документаці, що дасть можливість усунути порушення ЗУ "Про публічні закупівлі", дотриматись Принципів здійснення закупівель (Ст.3). Це дозволить залучити більшу кількість учасників, у тому числі і нашу компанію, отримати добросовісну конкуренцію серед учасників та отримати максимальну економію та ефективність!
Якщо Порушення не буде усунуне, будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України для здійснення неупередженої оцінки та прийняття рішення з приводу вище зазначенного! Дякую.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.10.2019 15:59
Вирішення:
Доброго дня! Ваше звернення передано на розгляд. За результатами розгляду, можливе внесення змін до тендерної документації. Слідкуйте за оновленнями.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
28.10.2019 14:24
Підтвердження вирішення:
Доброго дня! Ваше звернення передано на розгляд. За результатами розгляду, можливе внесення змін до тендерної документації. Слідкуйте за оновленнями.