• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт орендованих приміщень Народного краєзнавчого музею відділу культури і туризму Лиманської міської ради Донецької області

Завершена

199 336.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 997.00 UAH
Період оскарження: 21.10.2019 11:57 - 24.10.2019 12:02
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: fd8c7354c1f0438c9e195d4e1af36d3a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-21-000233-c.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Ознайомившись з протоколом №66 засідання тендерного комітету відділу культури і туризму Лиманської міської ради від 01.11.2019року, ТОВ «ТОВМІСЬКЖИТЛОБУД» в особі директора Карпова І.С. вимагає скасувати рішення Замовника з таких причин: Замовник стверджує , що за процедурою допорогової закупівлі UA-2019-10-21-000233-c від 21.10.2019року по предмету закупівлі : Поточний ремонт орендованих приміщень Народного краєзнавчого музею відділу культури і туризму Лиманської міської ради Донецької області, ТОВ «Міськжитлобуд» надав Кошторис після закінчення аукціону. Скажіть тоді, будь ласка, Чи можливо, що замовник міг розглянути документи , ДО початку аукціону? Чим ми порушили законодавство ? Кошторисна документація нерозривно залежить від остаточної ціни на поточний ремонт, а так як в результаті аукціону сума цінової пропозиції змінюється, відповідно і сума за Локальним кошторисом змінюється. Тому, чому ви вважаєте це помилкою , що ми надали ці документи одразу після аукціону з тими цінами , що були б у договорі та додатках до нього разом з ОНОВЛЕНОЮ ціновою пропозицією???? На наш погляд, ми надали УСІ документи, що вимагалися у період кваліфікації і більше того згідно листа № 0l/01- \62.2 Вiд 31.10.2019, що ви нам надіслали на електронну пошту щодо кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника ми надали і такий сертифікат, та ви все одно відхиляєте нашу пропозицію з необ’єктивних причин. Хочемо зауважити, що ви прийняли наступну пропозицію від ФОП Яловенко О.О. без надання ним оновленої цінової пропозиції (яку ви вимагали у додатку 3 до Оголошення), та при детальному розгляді цього Учасника, можна прослідкувати, що його діяльність не пов’язана з ремонтами, а пов’язана з вирубкою та підрізанням дерев, тобто в Учасника немає досвіду роботи… На підставі чого ви відхиляєте гідну пропозицію з найменшою ціною Учасника з досвідом роботи, будівельною ліцензією і сертифікованим інженером-кошторисником….а приймаєте пропозицію недосвідченого у цій сфері Учасника з порушеннями??? На останнє , зауважуємо , що Замовник повинен керуватись ЗУ «Про публічні закупівлі» та наказами ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019р «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та Наказом ДП «ПРОЗОРРО» №11 від 20.03.2019р «Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та нагадуємо вам, що абзацом 4 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору» та чи дотримувались ви саме цих принципів здійснення закупівель??? (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі») , таких як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням. Зауважте, що в ЗУ №1076 від 19.09.2019р «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» пунктом 9 ст.26 , а також ст 31 передбачено внесення змін до тендерної документації після розкриття пропозицій з метою кращого дотримання принципів публічних закупівель таких як максимальна економія та ефективність, а також об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Така причина відхилення, як подання Кошторису після завершення аукціону є несуттєвою помилкою, що не вважається порушенням та не має суттєвого впливу на здійснення закупівлі та виконання робіт. Документи за переліком надано – цього повинно було вистачити для визнання нашої організації правочинною та дієздатною. Нарікань та зауважень на роботу , згідно нашого досвіду робіт , іншими організаціями не було. Також треба зазначити, що головним критерієм оцінки вибору переможця аукціону залишається ціна, тому ми наполегливо вимагаємо змінити своє рішення та прийняти саме нашу пропозицію.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Пропозиція не відповідає умовам закупівлі (відсутність документів: Договірна ціна, Локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, дефектний акт).
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Так