-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Медичні вироби для електрофізіології та кардіостимуляції (електроди до тимчасового електро-кардіостимулятора; однокамерні штучні водії ритму серця; однокамерні кардіовертери-дефібрилятори; кардіо-ресинхронізуючі пристрої; абляційні катетори; набір референтних електродів; ірігаційні трубки; керованний аблаційний катетер; кабель від аблаційного катетера до генератора; керований діагностичний катетер; кабель до керованих діагностичних катетерів; направляючі інтродьюсери; набори для поставки та заміни внутрішньопорожнинних електродів та катетерів), (Код НКМВ 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: Відведення для черезшкірної електростимуляції (Код – 35751); Однокамерний імплантівний кардіостимулятор, чутливий до швидкості (Код – 47267); Дефібрилятор однокамерний, що імплантується (Код - 35852); Імплантівний трикамерний (бівентрикулярний) електроакардіостимулятор (Код – 47263); Ендокаріально-абляційний серцевий катетер (Код – 35855); Пластир для локалізування референтної точки системи картування серця (Код – 46007); Набір іригаційних трубок для системи абляції серця (Код - 44772); Черезшкірний катетер для картування серця, одноразового застосування (Код – 46355); Катетер для введення (Код – 10678))
Завершена
3 256 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 50.00 UAH
мін. крок: 0% або 50.00 UAH
Період оскарження:
21.10.2019 09:41 - 02.11.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Технічні вимоги
Номер:
5f3b0de6cf5543c2ad9482c9bd8b5bef
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-21-000048-c.a1
Назва:
Технічні вимоги
Вимога:
Замовником у тендерної документації в Додатку 4, Таблиця комплектації та медико-технічних вимог до предмету закупівлі у лоті 2 «Однокамерні штучні водії ритму серця з частотною адаптацією режим (SSIR) в комплекті з біполярним електродом» встановленні наступні вимоги:
Пункт 3: «Можливість контролю за нав’язуванням ритму ШВРС та автоматичне регулювання його амплітуди при шлуночковому ритмоведенні.» Ця вимога необхідна для оптимізації роботи кардіостимулятора для збільшення його терміну служби, якщо ємність батареї дуже мала. Якщо ємність батареї достатня або навіть більше ніж зазвичай, ця функція не актуальна, тому що стимулятор і так має збільшений термін служби.
Пункт 5: «Джерело живлення: літій-іонна батарея.» Але, вже більше 15 років українські клініки використовують кардіостимулятори з батареями з літій-фтор-вуглецю. Закупівлю стимуляторів з такими батареями проводило навіть МОЗ України. За весь цей час ніяких зауважень на якість і термін служби стимуляторів які використовуються такі батареї не було. Якщо є така необхідність, замовнику потрібно вказати вихідні технічні параметри яким повинен відповідати кардіостимулятор, а не матеріал з якого зроблена його батарея.
Ці пункти медико-технічних вимог порушують принципи Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісну конкуренція серед учасників, максимальну економію та ефективність.
Вимагаємо прибрати ці додаткові вимоги щодо якості предмета закупівлі, тому що вони є вимогами які ґрунтуються лише на досвіді застосування кардіостимуляторів окремими лікарями та медичними закладами.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.10.2019 11:32
Вирішення:
Відповідь на вимогу UA-2019-10-21-000048-C.A1:
На Вашу вимогу тендерний комітет ДУ «Національний науковий центр "Інститут кардіології імені академіка М.Д. Стражеска" НАМН України повідомляє наступне:
Відповідно до статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною другою статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено критерії, які повинна містити тендерна документація, зокрема, така документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Згідно частини третьої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З аналізу викладених норм вбачається, що тендерна документація повинна включати в себе перелік обов'язкових складових, а також може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, за умови, що така інформація не обмежує конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.
Функція контролю за ефективним захватом, визначена в пункті 3 лоту 2 Додатку 4 Тендерної документації до закупівлі №UA-2019-10-21-000048-c, потрібна для забезпечення безпеки пацієнта, у випадку наростання порогу стимуляції - прилад самостійно може підвищити амплітуду стимуляції, у випадку, якщо поріг стабільний - прилад буде витрачати мінімум енергії і зберігатиме батарею.
Цей алгоритм оптимізує витрати енергії та підвищує надійність системи стимуляції. Повідомляємо, що подібний алгоритм присутній у виробників “Biotronic”, “Vitatron”, “Boston”, “Medtronic”, “Abbott”, “LigaNova” , а отже не може бути розцінений, як такий що обмежує конкуренцію, відповідно до Закону України "Про захист економічної конкуренції" та принципів здійснення публічних закупівель, передбачених в статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі".
Щодо вимоги, визначеної в пункті 5 лоту 2 Додатку 4 до Тендерної документації закупівлі №UA-2019-10-21-000048-c, повідомляємо наступне: літій–іонна батарея є джерелом живлення у сучасних штучних водіїв ритму та кардіовертерів-дефібриляторів більшості виробників. Саме такий тип батареї за данними досліджень є найбільш прогнозованим, щодо розряду батареї.
Даний тип батереї присутній у виробників - “Biotronic”, “Vitatron”, “Boston”, “Medtronic”, “Abbott”, “LigaNova”.
Отже, джерело живлення – лілій –іонна батарея використовується не менше ніж 5-ма виробниками відповідной продукції і не може бути розцінений, як такий що обмежує конкуренцію, відповідно до Закону України "Про захист економічної конкуренції" та принципів здійснення публічних закупівель, передбачених в статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі".
Таким чином, тендерна документація на закупівлю: №UA-2019-10-21-000048-c, не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації Учасників, а тому Вашу вимогу за номером UA-2019-10-21-000048-C.A1 залишено «без задоволення».
Статус вимоги:
Не задоволено