-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Світильники
Світильники
Торги відмінено
19 478 070.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 6 075.00 UAH
мін. крок: 0% або 6 075.00 UAH
Період оскарження:
18.10.2019 17:02 - 29.12.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Зауваження до тендерної документації
Номер:
cdc97214e7144b9a81880be97edf4314
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-18-000900-c.c7
Назва:
Зауваження до тендерної документації
Скарга:
Зауваження до тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- ПЛ Доручення.pdf 13.11.2019 22:01
- Скарга.pdf 13.11.2019 22:01
- Рішення від 18.11.2019 №16815.pdf 18.11.2019 21:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.11.2019 №17605.pdf 29.11.2019 19:12
- рішення від 28.11.2019 № 17605.pdf 03.12.2019 20:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.11.2019 22:01
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.11.2019 21:03
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
03.12.2019 20:10
Скарга
Відхилено
Дискримінаційні умови в тендерній документації
Номер:
07022601dfdf410cacbbf455773c2ad2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-18-000900-c.b6
Назва:
Дискримінаційні умови в тендерній документації
Скарга:
Дискримінаційні умови в тендерній документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення 1 стор.pdf 13.11.2019 10:43
- Платіжне доручення 2 стор.pdf 13.11.2019 10:43
- Скарга.pdf 13.11.2019 10:44
- рішення від 15.11.2019 № 16709 + лист Замовнику.pdf 15.11.2019 20:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.11.2019 № 17308.pdf 26.11.2019 19:21
- рішення від 25.11.2019 № 17308.pdf 29.11.2019 00:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.11.2019 10:44
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.11.2019 20:04
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
29.11.2019 00:38
Вимога
Без відповіді
Необ’єктивна та дискримінаційна вимога
Номер:
8e87eca9e27646af90433d409c86475f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-18-000900-c.a5
Назва:
Необ’єктивна та дискримінаційна вимога
Вимога:
Згідно з пп. 2.1. п. 2 Додатку 1 тендерної документації, технічні умови на продукцію залізничного призначення вітчизняного виробництва, затверджені до 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітку про реєстрацію в органах Держстандарту.
Пунктом 38 розділу І Закону України від 09.04.2014 № 1193-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення кількості документів дозвільного характеру», який набрав чинності 26.04.2014р., виключено статті 4-9 Декрету Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію», тобто скасовано положення Декрету, якими була передбачена державна реєстрація ТУ на продукцію та змін до них.
З метою приведення нормативно-правових актів у відповідність до вищезазначеного Закону видано накази Мінекономрозвитку:
від 20.05.2014р. № 572 «Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Мінекономрозвитку України від 04.11.2013 № 1299», яким скасовано надання Мінекономрозвитку адміністративної послуги з проведення державної реєстрації ТУ;
від 26.05.2014р. № 615 «Про затвердження Зміни № 5 до національного стандарту України ДСТУ 1.3:2004 та скасування національного стандарту України ДСТУ 1.6:2004», яким скасовано національний стандарт України ДСТУ 1.6:2004 «Національна стандартизація. Правила реєстрації нормативних документів» та внесено зміни до ДСТУ 1.3:2004 «Національна стандартизація. Правила побудови, викладання, оформлення, погодження, прийняття та позначання технічних умов» у частині скасування державної реєстрації ТУ.
Згідно роз’яснень Міністерства юстиції України, викладених у листі № Н-35267-18 30.01.2009р., у випадку суперечності норм підзаконного акта нормам закону слід застосовувати норми закону, оскільки він має вищу юридичну силу.
Оскільки обов’язкова державна реєстрація ТУ скасована законом з 26.04.2014р., вимога замовника щодо обов’язкової державної реєстрації ТУ, затверджених до 10.02.2015 року є такою, що суперечить вимогам законодавства та носить дискримінаційний характер.
Виходячи з вищенаведеного, просимо внести зміни до пп. 2.1. п. 2 Додатку 1 тендерної документації та виключити вимогу щодо обов’язкової реєстрації ТУ в органах Держстандарту як необ’єктивну, та таку, що носить дискримінаційних характер та не відповідає вимогам ст.ст. 3, 5, 22 та 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.11.2019 16:31
Вимога
Без відповіді
Необ’єктивна та дискримінаційна вимога
Номер:
0804134bd6e245a79f81adc5b62630a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-18-000900-c.c4
Назва:
Необ’єктивна та дискримінаційна вимога
Вимога:
Згідно з п.5. ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-10-18-000900-c строк подання пропозиції становить до 18.11.2019р. Дата проведення аукціону 24.12.2019р.
У разі розгляду замовником тендерних пропозицій раніше 20 робочих дні, дата аукціону буде автоматично перенесена. Проте з огляду на ймовірну значну кількість учасників (в порівнянні з аналогічними минулими закупівлями) і відповідний чималий обсяг інформації до оброблення, сподівання замовника на швидкий розгляд тендерних пропозицій є марними.
Відповідно до п. 2. ст. 32 з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
За умови визначення переможця за результатами проведення аукціону 24.12.2019р., договір про закупівлю може бути укладений замовником лише 08.01.2020р.
Відповідно до п. 1.4.4. Розділу І. тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю: Світильників та освітлювальної арматури (Світильники), строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) становить до 31.12.2019р.
Оскільки дата укладання договору, в разі дотримання замовником максимальних строків на розгляд тендерних пропозицій, є пізнішою від строків поставки, зазначених у тендерній документації, така вимога замовника до строків поставки товару є такою, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищенаведеного, просимо внести зміни до п. 1.4.4. Розділу І тендерної документації та встановити розумні строки поставки товарів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.11.2019 16:30
Вимога
Є відповідь
Технічні характеристики
Номер:
6ac009b7cc0d449497141ababe1ac5be
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-18-000900-c.c3
Назва:
Технічні характеристики
Вимога:
Відповідно до «Технічні характеристики (Додаток А) Світлодіодні світильники на заміну прожекторів з лампами КГ (або еквівалент)» - параметр «Маса світильників, без пакування, кг, не більше» - вважаємо ніяк не впливає ні на освітленість, ні на споживчу потужність, ні на будь-який інший світлотехнічний параметр і не регламентується жодним із нормативних документів. Маса світильників 5 кг, 7 кг, 8 кг, 13 кг - є дискримінацією інших учасників відкритих конкурсних торгів, окрім ТМ «Ledox», частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: встановив дискримінаційні вимоги, які усувають здорову конкуренцію учасників та задовольняють інтереси одного учасника. Вважаємо, що технічне завдання складено з порушеннями та є дискримінаційним для інших учасників процедури закупівлі.
За результатами вище наведеного, вимагаємо дану вимогу видалити та внести зміни до документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.10.2019 12:08
Вирішення:
Для освітлення станційних парків, колій, сортувальних гірок LED-світильники прожекторного типу встановлюються на прожекторних мачтах, висота яких становить 28-30 м, для зручності монтажу та експлуатації світильників прожекторного типу на науково-технічній раді
АТ «Укрзалізниця» прийнято рішення до застосування на залізницях України LED-світильники прожекторного типу з параметрами вказаними в тендерній документації.».
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Технічні вимоги
Номер:
181002ad763f458baf66bc68e76e1972
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-18-000900-c.b2
Назва:
Технічні вимоги
Вимога:
Відповідно до «Технічні характеристики (Додаток А) Світлодіодні світильники на заміну прожекторів з лампами КГ (або еквівалент)» (таблиця) – «Освітленість горизонтальної поверхні (на відстані 8 м від світлового центру світильника), лк, не менше 188,0; 282,0; 376,5; 940,0» - на освітленість впливають такі параметри, як висота встановлення світильника, кут нахилу, коефіцієнт експлуатації, умови експлуатації світильника, коефіцієнти відбиття поверхонь та інше. Яким чином має бути підтверджений цей параметр, якщо в технічному завданні не вказано жодного з цих параметрів та відповідно до яких чинних норм законодавства середня освітленість горизонтальної поверхні (на відстані 8 м від світлового центру світильника), лк, не менше 188,0; 282,0; 376,5; 940,0- має складати не менше 188,0; 282,0; 376,5; 940,0 лк? Вважаємо, що технічні вимоги тендерної документації складені з помилками та порушенням ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: встановив дискримінаційні вимоги, які усувають здорову конкуренцію учасників та задовольняють інтереси одного учасника. Вважаємо, що технічне завдання складено з порушеннями та є дискримінаційним для інших учасників процедури закупівлі.
За результатами вище наведеного, вимагаємо дану вимогу видалити та внести зміни до документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.10.2019 12:04
Вирішення:
Освітленість горизонтальної поверхні це розрахункова величина, яка залежить від величини загального світлового потоку прямо пропорційна силі світла При віддаленні його від освітлюваної поверхні, її освітленість зменшується обернено пропорційно до квадрата відстані джерела світла, розраховується за формулою E= I/r2*cosα .
Коли промінь світла падає похило до освітлюваної поверхні, освітленість збільшується пропорційно косинусу кута падіння проміння.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Без відповіді
Технічні вимоги
Номер:
d954b078e4e944478ee6f5f9f442b636
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-18-000900-c.c1
Назва:
Технічні вимоги
Вимога:
Відповідно до Додатку 1 Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (таблиця) розділ. 3 Надання правових документів щодо виготовлення та постачання продукції п.3.2., п.п. в) та п.п. г), а саме:
в) копію атестату виробництва згідно з ДСТУ 3414-96, що виданий акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником; (яке з 01.1.2018р. ДСТУ 3414-96 не дійсне).
або
г) копію сертифікату системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ІSO 9001:2008, ІDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Виникає питання, користуючись яким чинним законодавчим актом, постановою, розпорядженням, тощо, Замовник вимагає від учасників надати зазначені вище підтверджуючі документи. Вважаємо, що відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» даний параметр є дискримінаційним.
Відповідно до «Технічні характеристики (Додаток А) Світлодіодні світильники на заміну прожекторів з лампами КГ (або еквівалент)» - параметр «Маса світильників, без пакування, кг, не більше» - вважаємо ніяк не впливає ні на освітленість, ні на споживчу потужність, ні на будь-який інший світлотехнічний параметр і не регламентується жодним із нормативних документів. Маса світильників 5 кг, 7 кг, 8 кг, 13 кг - є дискримінацією інших учасників відкритих конкурсних торгів, окрім ТМ «Ledox», частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що документація конкурсних торгів не повинна містити посилання на конкретний тип предмета закупівлі, а повинно бути описано технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. За результатами вище наведеного, вимагаємо дану вимогу видалити, та внести зміни до документації.
Відповідно до «Технічні характеристики (Додаток А) Світлодіодні світильники на заміну прожекторів з лампами КГ (або еквівалент)» Додаток 1 п.2 прописані вимоги як для продукції залізничного призначення - «Продукція залізничного призначення, що поставляється для потреб АТ «Укрзалізниця», проходить визначену процедуру поставлення на виробництво в тому числі з проведенням дослідної експлуатації. Відповідно до позитивних результатів дослідної експлуатації погоджуються технічні умови на вказану продукцію та її застосування в господарствах АТ «Укрзалізниця» - Документацією відкритих конкурсних торгів вимагається погодження ТУ виробників продукції, креслень та проходження випробувань, посилаючись на до ГСТУ 32.0.08.001-97. ТУ виробника на продукцію мають бути затверджені Бюро стандартизації забезпечення на залізничному транспорті департаментом електропостачання ПАТ «Українська залізниця», Управлінням охорони праці та промислової безпеки ПАТ «Українська залізниця», Головним управління воєнізованої охорони ПАТ «Українська залізниця», Головним державним лікарем залізничного транспорту України, після чого пройти випробування на об’єктах ПАТ «Українська залізниця». Вважаємо, що затвердити технічну документацію та пройти випробування за термін, що наданий для підготовки пропозиції відкритих конкурсних торгів не можливо, та додатково вимагаємо зазначити чи світлодіодні прожектори і світильники зовнішнього освітлення належать до цієї категорії, якщо належать, то вимагаємо вказати на підставі яких чинних вітчизняних нормативних документів.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що технічне завдання документації відкритих конкурсних торгів містить чітко встановлені параметри (технічні характеристики), технічне завдання відповідно до лоту №1-4 складено з порушеннями та є дискримінаційним для інших учасників процедури закупівлі, що унеможливлюють участь інших виробників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.10.2019 16:51