• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Автоматизовані робочі місця медичних працівників у складі персональних комп’ютерів, моніторів, мережевих фільтрів, програмне забезпечення Медична інформаційна система (Автоматизоване робоче місце (АРМ ))

Автоматизовані робочі місця медичних працівників у складі персональних комп’ютерів, моніторів, мережевих фільтрів, програмне забезпечення Медична інформаційна система

Завершена

9 250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 4 625.00 UAH
Період оскарження: 18.10.2019 16:18 - 14.11.2019 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга щодо порушення ЗУ "Про публічні закупівлі шляхом встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації

Номер: 19e743b9c7e04123b7c25baca5face43
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-18-000740-a.b3
Назва: Скарга щодо порушення ЗУ "Про публічні закупівлі шляхом встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Скарга щодо порушення ЗУ "Про публічні закупівлі шляхом встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 03.12.2019 22:06
Автор: ТОВ Хелсі Юа, Степаненко Татьяна +380632750786 t.stepanenko@helsi.me
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга щодо дискримінаційних вимог тендерної документації

Номер: 8f8a511598354e319fa5a49a3aec5a4c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-18-000740-a.a2
Назва: Скарга щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Скарга:
щодо необхідності внесення змін до тендерної документації з метою уникнення порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.11.2019 22:06
Автор: ТОВ АЛТ Україна Лтд, Матвійчук Алла Миколаївна +380444927270 mam@alt.ua
Вимога
Відхилено

Вимога щодо розділення закупівлі

Номер: a0d05c29a6ba4036b9b7891bb37c1f63
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-18-000740-a.c1
Назва: Вимога щодо розділення закупівлі
Вимога:
Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації планується поставка системних блоків, моніторів, мережевих фільтрів та ПЗ «Медична інформаційна система» (500 комплектів). Предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції та визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом (п.34 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»). Відповідно до п.1 Положення про Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, яке затверджено постановою КМУ від 20.08.2014 №459 Мінекономрозвиток є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує, зокрема, державну політику у сфері державних та публічних закупівель. Наказом Мінекономрозвитку №454 від 17.03.2016 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (Порядок). Наказом Мінекономрозвитку №1749 від 23.12.2015 затверджено національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (ЄЗС), що призначений для стандартизації опису в договорах (контрактах) предмета державних закупівель, забезпечування більшої прозорості процедур закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, створювання ефективного конкурентного середовища у сфері державних закупівель, а також підтримування участі вітчизняних суб'єктів господарювання у торгах за межами України. ЄЗС призначений замовникам державних закупівель для описування в повідомленнях про запрошення до участі в торгах (тендерах) предмета державних закупівель, а також вітчизняним товаровиробникам і надавачам послуг для пошуку тендерних пропозицій. ЄЗС установлює коди та назви продукції та послуг, що можуть бути предметом закупівель. Відповідно до п.1 Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та на основі Державного класифікатора продукції та послуг, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої - п'ятої цифр основного словника ЄЗС, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі ЄЗС, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Відповідно до п.32 ч.1 ст. 1 Закону товари - продукція, об'єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов'язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. П.5 Порядку встановлено, що якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів. Відповідно до п. 12 Порядку закупівлею послуг вважається будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. До об'єктів права інтелектуальної власності належать, зокрема, комп'ютерні програми (ст.420 ЦК України). Ст. 18 Закону України «Про авторське право та суміжні права» визначено, що комп'ютерні програми охороняються як літературні твори. Така охорона поширюється на комп'ютерні програми незалежно від способу чи форми їх вираження. Ст.1 цього Закону визначено поняття здавання у майновий найм - передача права користування і (або) володіння оригіналом чи примірником твору, фонограми, відеограми на певний строк з метою одержання прямої чи опосередкованої комерційної вигоди; Недискримінація учасників, в тому числі, і шляхом не висування дискримінаційних вимог у технічній документації, є одним з фундаментальних принципів публічних закупівель, оскільки його порушення безпосередньо впливає на ймовірних учасників процедури закупівлі та як результат на визначення переможця. Згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а об’єднання в тендерній документації закупівлі комп’ютерного обладнання та програмного забезпечення – МІС, яка повинна проходити атестацію в НСЗУ значно звужує коло можливих учасників закупівлі, що може не дозволити обрати найбільш якісну та функціональну систему. Оголосивши закупівлю одночасно апаратного і програмного компоненту в одному лоті, Вами встановлено дискримінаційну вимогу по відношенню до потенційних учасників торгів, що є порушенням ст. 3, ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, вимагаємо розділити цю закупівлю в окремі лоти/тендери.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний потенційний Учаснику, Департамент охорони здоров’я ООДА стосовно Вашої вимоги повідомляє наступне! З метою автоматизації закладів охорони здоров’я, а також підключення до центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я було оголошено тендер на закупівлю автоматизованих робочих місць медичних працівників у складі персональних комп’ютерів, моніторів, мережевих фільтрів, програмного забезпечення (Медична інформаційна система), як єдине ціле, з метою комплектації автоматизованого робочого місця лікаря, та уникнення технічних невідповідностей між придбаним комп’ютерним обладнанням та програмним забезпеченням. Згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРТУ від 17.03.2016 №454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Звертаємо Вашу увагу, що Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Отже, визначення Замовником окремих частин предмета закупівлі (лотів) є правом Замовника, а не його обов'язком. Звертаємо вашу увагу, що Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування Закону «Про публічні закупівлі». Оскільки дана процедура закупівлі відбувається з дотриманням чинного законодавства України, твердження про те, що оголосивши закупівлю одночасно апаратного і програмного компоненту в однієї процедурі, Замовником було встановлено дискримінаційну вимогу по відношенню до потенційних учасників торгів, що є порушенням ст. 3, ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, є суб’єктивною думкою потенційного учасника. Стосовно твердження про те, що об’єднання в тендерній документації закупівлі комп’ютерного обладнання та програмного забезпечення – МІС, яка повинна проходити атестацію в НСЗУ та звуження коло можливих учасників закупівлі, що може не дозволити обрати найбільш якісну та функціональну систему є хибним, оскільки жодна медична інформаційна система не проходить атестацію в НСЗУ. При включенні вимоги в тендерну документацію щодо можливості МІС забезпечення обміну даними з центральною базою даних електронної системи охорони здоров’я через відкритий прикладний програмний інтерфейс (АРІ) Замовник керувався чинними законодавством, зокрема,Наказом Національної служби здоров’я Украї¬ни від 06.02.2019 р. № 28, в якому затверджено технічні вимоги до електронної медичної інформаційної системи (МІС)
Статус вимоги: Відхилено