• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 42120000-6 – Насоси та компресори (насоси каналізаційні)

Торги відмінено

578 525.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 892.63 UAH
Період оскарження: 18.10.2019 15:34 - 31.10.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

Щодо рішення Замовника про дисваліфікацію Учасника

Номер: 746e76b739204dbba1edbe3bf2951a62
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-18-003309-b.b2
Назва: Щодо рішення Замовника про дисваліфікацію Учасника
Скарга:
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.12.2019 21:08
Дата виконання рішення Замовником: 13.12.2019 14:53
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ замовником виконано, що підтверджується протоколом
Автор: ТОВ "КСМ КОРПОРАЦІЯ", Олексій Мірошниченко +380951281007 ksmkorp@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Незаконне рішення Замовника

Номер: cc9a732f050a49f795006b577b2276d5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-18-003309-b.b1
Назва: Незаконне рішення Замовника
Вимога:
Вимога завантежена окремим файлом
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! Уповноваженою особою розглянуто вимогу по закупівлі ДК 021:2015-42120000-6 – Насоси та компресори (насоси каналізаційні). Оголошення - UA-2019-10-18-003309-b. За результатами розгляду якої повідомляю наступне. По першому пункту вимоги. Відповідно пункту 29 ч.1 ст.1 до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Статтею 22 Закону встановлені обов'язкові складові, які повинна містити тендерна документація. При цьому, частиною 3 цієї статті передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Додатком № 2 до тендерної документації, передбачено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника. Пункт 4 цього Додатку визначає перелік інших документів, які надаються учасником. Відповідно до пп.1 пункту 4 Додатку № 2 до тендерної документації учасник надає Статут або інший установчий документ (остання зареєстрована редакція). Підпунктом 4 пункту 4 Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що учасник надає документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції та укладання (підписання) договору про закупівлю (для юридичних осіб), зокрема, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, протокол загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої особи або нотаріальна довіреність щодо надання повноважень на підписання договору або на його затвердження за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту чи інших установчих документів щодо підписання керівником договорів певного виду, затвердження укладених договорів загальними зборами (чи будь-яким іншим органом управління товариства), в тому числі по сумах, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі її використання) Учасника (надаються виключно у випадку, якщо статутом чи іншими установчими документами передбачено певні обмеження). Тобто, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати протокол загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої особи або нотаріальна довіреність щодо надання повноважень на підписання договору або на його затвердження за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту. Звертаю увагу, що вищевказаний пункт тендерної документації не вказує про надання таких документів лише у випадках наявності обмежень щодо сум предмету закупівлі, а передбачає їх надання виключно у випадку, якщо статутом чи іншими установчими документами передбачено певні обмеження. Разом із тим, ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», встановлено, Статут товариства може встановлювати особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв (значні правочини). При цьому, згідно ч.3. цієї статті, порядок надання згоди на вчинення значних правочинів директором товариства (уповноваженою особою) визначається статутом суб'єкта господарювання. Статтею 10 Статуту ТОВ «КСМ Корпорація» Органи управління товариством, їх компетенція, порядок прийняття ними рішень, передбачена компетенція загальних зборів учасників, серед якої й прийняття рішення про надання згоди на вчинення Товариством значних правочинів. При цьому, відповідно до п. 10.13 Статуту, директор зобов’язаний одержати згоду загальних зборів учасників на вчинення значного правочину. Таким чином, ТОВ «КСМ Корпорація» у складі своєї тендерної пропозиції мала надати один із документів передбачених підпунктом 4 пункту 4 Додатку № 2 до тендерної документації. Окремо слід зазначити, що пп. 1.7. п.1 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз`яснення/нь державних органів. Таке роз'яснення ТОВ «КСМ Корпорація» також не надано. По другому пункту вимоги. Пунктом 3 частини 2 статі 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, які закуповують, у тому числі їхні технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі в разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Тобто, якщо в тендерній документації з об'єктивних причин надано можливість запропонувати конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника то тендерна пропозиція має містити єдине конкретне найменування, джерело походження або виробника товару, який пропонує придбати учасник, та його характеристики. Таким чином, тендерна пропозиція учасника має містити лише один варіант запропонованого товару, оскільки, учасником ТОВ «КСМ Корпорація» у складі своєї тендерної пропозиції подано два технічних опису товару, різних виробників тому її й було відхилено на підставі її невідповідності умовам тендерної документації. З повагою, Уповноважена особа КП «Боярка-Водоканал» А.С.Сушиліна.
Статус вимоги: Відхилено