• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

45310000-3 Електромонтажні роботи (поточний ремонт системи пожежної сигналізації , оповіщення про пожежу та управління евакуюванням головного корпусу Тернопільської обласної дитячої клінічної лікарн на вулиці Академіка Сахарова,2 в м.Тернополі)

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 132 дні назад

2 096 068.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 500.00 UAH
Період оскарження: 18.10.2019 13:24 - 07.11.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення замовника

Номер: 19b4b7dc069f44efacdf4a71b2637fd0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-18-002139-b.b7
Назва: Скарга на рішення замовника
Скарга:
Скрага щодо дискваліфікації тендерним комітетом
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.12.2019 17:16
Дата виконання рішення Замовником: 23.12.2019 15:33
Коментар замовника щодо усунення порушень: Враховано рішення органу оскарження згідно протоколу засідання тендерного комітету від 23.12.2019 №23.12/5
Автор: ПП "ЦІЛКОВИТА БЕЗПЕКА", Євген Степась +380976111205 bezpeka@mail.lviv.ua http://bezpeka.te.ua
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії замовника

Номер: 40b1b74ba53b46db8ffb07bfed92a0ce
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-18-002139-b.a6
Назва: Скарга на дії замовника
Скарга:
Щодо порушення Замовником під час проведення процедури закупівлі принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників тендеру
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.12.2019 20:07
Дата виконання рішення Замовником: 16.12.2019 16:07
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення враховано Замовником
Автор: ФОП Лащ Богдан Миколайович, Лащ Богдан Миколайович +380971040175 lashchbohdan@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Лист-оскарження

Номер: e6cc5ef96d01493da5fcac6dceed0343
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-18-002139-b.b5
Назва: Лист-оскарження
Вимога:
Оскарження Протоколом №18.11/1 від 18.11.2019 року, засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради. Було визнано переможцем публічної закупівлі UA-2019-10-18-002139-b
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Згідно протоколу засідання тендерного комітету № 22.11/1 від 22.11.2019 року
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Лист оскарження

Номер: 51ac039e8e7d4de0b95834e9149fdcca
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-18-002139-b.c4
Назва: Лист оскарження
Вимога:
Лист оскарження в доданому файлі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Згідно протоколу засідання тендерного комітету №21.11/1 від 21.11.2019 року відхилити вимогу.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга на дії Замовника

Номер: 3f7bbf4182c1450499d6652324c71d5e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-18-002139-b.b3
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
До Антимонопольного комітету України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження : Товариство з обмеженою відповідальністю “Пожежне спостереження - Тернопілля” Код ЄДРПОУ 33271627 46002, м. Тернопіль, просп. С. Бандери, 34 А кв. 7 телефон : (067) 713-85-42 Замовник, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради код ЄДРПОУ 02001305 46023, м. Тернопіль, вул. Академіка Сахарова, 2 Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-18-002139-b СКАРГА на дії Замовника Замовником торгів Комунальним некомерційним підприємством “Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня” Тернопільської обласної ради (далі – “КНП "ТОДКЛ" ТОР”, “Замовник”) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) UA-2019-10-18-002139-b, предмет закупівлі - Електромонтажні роботи (поточний ремонт системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням головного корпусу Тернопільської обласної дитячої клінічної лікарні на вулиці Академіка Сахарова,2 в м. Тернополі). Товариство з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Тернопілля» (надалі – “Товариство”, “Суб’єкт оскарження”) виявляє бажання взяти участь у відповідному тендері, проте вважає деякі вимоги тендерної документації (далі – ТД) дискримінаційними та вважає, що такі повинні бути змінені. З огляду на зазначене 25.10.2019 р. Товариство звернулося з вимогою до Замовника щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Протоколом №30.10/2 від 30.10.2019 р. дану вимогу залишено без задоволення, що і зумовило подання даної скарги враховуючи наступне. 1. ВИКЛЮЧИТИ П. 2.2. ДОДАТКУ 1 ТД ВИМОГУ ПРО ПОДАННЯ УЧАСНИКОМ ПОСВІДЧЕННЯ ПРО ДОПУСК ПЕРСОНАЛУ ДО РОБІТ В ЕЛЕКТРОУСТАНОВКАХ НАПРУГОЮ ДО 1000 В (НЕ НИЖЧЕ 3-Ї ГРУПИ ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ). Відповідно до Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів затверджених Наказ Держнаглядохоронпраці України 09.01.98 N 4 Працівнику, який пройшов перевірку знань Правил, видається посвідчення встановленої додатком 2 до цих Правил форми, яке він зобов'язаний мати при собі під час роботи. Посвідчення про перевірку знань працівника є документом, який засвідчує право на самостійну роботу в електроустановках на зазначеній посаді за фахом. Таким чином, нормативними актами не передбачено наявність такого посвідчення як “посвідчення про допуск персоналу до робіт в електроустановках напругою до 1000 В (не нижче 3-ї групи електробезпеки)”, натомість Правилами встановлено можливість отримання саме “посвідчення про перевірку знань працівника”. А відтак вказану вимогу тендерної документації виконати неможливо, тому необхідно внести зміни у тендерну документацію у відповідній частині та виключити її з тексту ТД. 2. ВИКЛЮЧИТИ З П. 2.2. ДОДАТКУ 1 ТД ВИМОГУ ПРО ПОДАННЯ УЧАСНИКОМ ПОСВІДЧЕННЯ ПРИ ВИКОНАННІ РОБІТ НА ВИСОТІ Відповідно до п. 1.14 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду 27.03.2007 N 62 Працівникам, які виконують верхолазні роботи, робиться відповідний запис у посвідченні про перевірку знань з питань охорони праці. Відтак законодавством не передбачено видачу такого посвідчення як “посвідчення при виконанні робіт на висоті”, а тому вказана вимога тендерної документації не може бути виконана учасниками. У протоколі №30.10/2 від 30.10.2019 р. Замовник послався на п. 1 розділу 3 “Інструкції з підготовки тендерної пропозиції” (можливість подати письмове пояснення щодо документів, які не передбачені для учасника) як на підставу відхилення нашої вимоги. Проте, вважаємо це неналежним вирішенням питання порушення вимог тендерної документації, так як по суті жоден із учасників не зможе подати такий документ, а тому вважаємо, що такі дії Замовника спрямовані на штучне обмеження кола учасників тендеру. Замовник повинен взагалі виключити зазначену вимогу з тендерної документації. 3. ЗМІНИТИ ВИМОГУ НАЯВНОСТІ КВАЛІФІКОВАНОГО ПЕРСОНАЛУ У КІЛЬКОСТІ НЕ МЕНШ 2 ОСІБ НА 6 ОСІБ АБО БІЛЬШЕ АБО ВКАЗАТИ ПРО МОЖЛИВІСТЬ ЗАЛУЧЕННЯ СУБПІДРЯДНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ Пунктом 2.2. ТД встановлена вимога документального підтвердження наявності кваліфікованого персоналу у кількості не менш як 2 осіб. Проте вказаної кількості працівників є недостатньо для виконання робіт в оголошеному обсязі. Згідно розрахунку трудовитрат до терміну виконання монтажних робіт до 31.12.2020 року, що становить 43 робочих дні в 2019 році при початку монтажних робіт з 1.11.2019 року та 251 робочий день в 2020 році загалом 294 робочих днів, нормативна трудомiсткість робiт з розрахунку 2 працівників 294 дні х 8 год. х2 працівники=4, 704 тис. люд/год. Натомість згідно нормативної трудомiсткості робіт 13,06637 тис.люд-год , що передбачається у прямих витратах, згідно Пояснювальної записки до Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва 24-04-19 - ЗК Поточний ремонт системи пожежної сигналізації,оповіщення про пожежу та управління евакуацією головного корпусу Тернопільської обласної дитячої лікарні за адресою вул. Академіка Сахарова, 2 в м. Тернополі, необхідна кількість працівників становить 6 працівників. У протоколі №30.10/2 від 30.10.2019 р. Замовник зазначив, що “обмеження в кількості кваліфікованого персоналу не встановлювались”, проте, вважаємо, що фраза “документальне підтвердження наявності кваліфікованого персоналу у кількості не менш 2 осіб” свідчить про вимогу наявності мінімальної кількості працівників лише у кількості 2 особи, в той час як згідно з розрахунку, наведеного нижче, необхідна мінімальна кількість працівників повинна становити 6 осіб. Більше того, враховуючи той факт, що такі об’ємні роботи передбачено виконувати протягом більш, як року часу, за цей період можуть виникнути ситуації необхідності залучення інших осіб (хвороби, відпуски працівників, тощо). А тому вважаємо, що вимога щодо наявності мінімум 2 осіб є порушенням принципу ефективності публічних закупівель та підлягає відповідним змінам. 4. РОБОТИ ПО МОНТАЖУ СИСТЕМИ ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ, ОПОВІЩУВАННЯ ПРО ПОЖЕЖУ ТА УПРАВЛІННЯ ЕВАКУАЦІЄЮ ВІДНОСИТЬСЯ ДО МОНТАЖУ СЛАБОСТРУМНИХ МЕРЕЖ, ТОМУ ВИМОГА ПРО НАЯВНІСТЬ У ПРАЦІВНИКІВ ДОПУСКУ ДО РОБІТ В ЕЛЕКТРОУСТАНОВКАХ НАПРУГОЮ ДО 1000 В ( НЕ НИЖЧЕ 3-Ї ГРУПИ ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ) Є БЕЗПІДСТАВНОЮ. У протоколі №30.10/2 від 30.10.2019 р. Замовник знову послався на п. 1 розділу 3 “Інструкції з підготовки тендерної пропозиції” (можливість подати письмове пояснення щодо документів, які не передбачені для учасника) як на підставу відхилення нашої вимоги. Проте вважаємо, що вказана вимога є дискримінаційною та обмежує участь у тендері інших потенційних Учасників, а тому повинна бути усунута. 5. ВИКЛЮЧИТИ ВИМОГИ П. 8,9 ДОДАТКУ 3 ТД ЩОДО НАДАННЯ СЕРТИФІКАТІВ ISO 14001 «СИСТЕМИ ЕКОЛОГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ», OHSAS 18001 «СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ГІГІЄНОЮ ТА БЕЗПЕКОЮ ПРАЦІ» ТА ISO 9001, ТАК ЯК ТАКІ Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ. Відповідно до абзацу одинадцятого статті 1 Закону України "Про стандартизацію" національні стандарти – державні стандарти України, прийняті центральним органом виконавчої влади з питань стандартизації та доступні для широкого кола користувачів. Абзацом п'ятим статті 11 Закону України "Про стандартизацію" встановлено, що стандарти застосовуються на добровільній основі, за винятком випадків, коли застосування цих стандартів вимагають технічні регламенти. Згідно з абзацом першим статті 5 Закону України "Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності" національні стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності розробляються у такий спосіб, щоб не створювати або не призводити до створення зайвих перешкод у торгівлі. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 13.03.2006 № 71 з наданням чинності з 15.05.2006 був затверджений національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2006 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 14001:2004, IDT)" (надалі – ДСТУ ISO 14001:2006). Вступом до ДСТУ ISO 14001:2006 визначено, що стандарти, стосовно екологічного керування, призначені забезпечити організації елементами дієвої системи екологічного керування (СЕК), які можуть бути інтегровані з іншими вимогами щодо керування, та допомогти організаціям досягти екологічних та економічних цілей. Ці стандарти, подібно до інших стандартів, не призначені для використання, щоб створити нетарифні бар'єри в торгівлі або щоб підвищити чи змінити правові зобов'язання організацій. Згідно з розділом 1 ДСТУ ISO 14001:2006 цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного керування, щоб дати змогу організації сформулювати і запровадити політику та встановити й досягти цілі, ураховуючи правові вимоги та інші вимоги, які організація зобов'язується виконувати, а також інформацію про суттєві екологічні аспекти. Він стосується тих визначених організацією екологічних аспектів, які вона може контролювати і на які вона може впливати. Стандарт не встановлює конкретних критеріїв екологічних характеристик. Разом з цим, ISO 1400 не передбачає застосування заходів із захисту довкілля безпосередньо в технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі, як визначено пунктом 3 частини другої статті 22 Закону. Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у документації конкурсних торгів вимоги щодо надання екологічних сертифікатів якості ISO 14001 порушують вимоги абзацу п'ятого частини першої статті 3, частини третьої статті 5 та частини третьої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. (аналогічне обґрунтування в рішенні АМКУ № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012 р.) Аналогічно вимоги щодо надання сертифікатів OHSAS 18001 «Системи управління гігієною та безпекою праці» ТА ISO 9001 є дискримінаційним, оскільки дані вимоги не є обов’язковими при виконанні робіт, що є предметом закупівлі та не передбачені Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Застосування вказаних стандартів носить рекомендаційних характер, а його отримання є не обов’язковим. У протоколі №30.10/2 від 30.10.2019 р. Замовник посилається на ч. 3 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, відповідно до якої Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Проте поза увагою Замовника залишилась наступна частина зазначеної статті закону, якою встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а саме такими є вимоги про надання документів, які не є обов’язковими при виконанні робіт, передбачених тендером. Вважаємо, що Замовник встановив дискримінаційні умови тендеру, які обмежують конкуренцію та участь інших потенційних учасників, порушивши принципи публічних закупівель, в тому числі принцип максимальної економії та ефективності. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника спричиняють порушення прав та законних інтересів Суб’єкта оскарження, так як в разі приведення вимог тендерної документації у відповідність вимогам нормативно-правових актів наше Товариство має змогу взяти участь та перемогти, беручи до уваги те, що Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення. Предметом оскаржуваної закупівлі є ДК 021:2015 - 45310000-3 - Електромонтажні роботи (поточний ремонт системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням головного корпусу Тернопільської обласної дитячої клінічної лікарні на вулиці Академіка Сахарова,2 в м. Тернополі). Відповідно до ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” за подання скарги до органу оскарження справляється плата. Розмір плати визначається Кабінетом Міністрів України. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №291 від 23.03.2016 р. Про встановлення розміру плати за подання скарги установлено, що за подання скарги до органу оскарження відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” справляється плата в розмірі 5 тис. гривень - у разі оскарження процедури закупівлі товарів або послуг. Таким чином, за подання даної скарги суб’єкт оскарження сплатив плату у розмірі 5000,00 грн. Виходячи з вищенаведеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», Товариство з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Тернопілля» ПРОСИТЬ : 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі UA-2019-10-18-002139-b 3. Зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та усунути дискримінаційні умови тендерної документації. 4. Здійснити розгляд скарги за участю суб’єкта оскарження Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Тернопілля» шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу. Додатки: 1. Платіжне доручення на суму 5000,00 грн. 2. Копія протоколу №30.10/2 засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства “Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня” Тернопільської обласної ради від 30.10.2019 р. 3. Копія Додатку № 1 до Тендерної документації 4. Копія Додатку № 3 до Тендерної документації
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.11.2019 22:03
Автор: ТОВ "ПОЖЕЖНЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ - ТЕРНОПІЛЛЯ", Наталія Петрович +380986452750 terdozor@i.ua
Вимога
Відхилено

Вимоги до умов закупівлі 1. ВИКЛЮЧИТИ З П. 2.2. ДОДАТКУ 1 ТД ВИМОГУ ПРО ПОДАННЯ УЧАСНИКОМ ПОСВІДЧЕННЯ ПРО ДОПУСК ПЕРСОНАЛУ ДО РОБІТ В ЕЛЕКТРОУСТАНОВКАХ НАПРУГОЮ ДО 1000 В (НЕ НИЖЧЕ 3-Ї ГРУПИ ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ). Відповідно до Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів затверджених Наказ Держнаглядохоронпраці України 09.01.98 N 4 Працівнику, який пройшов перевірку знань Правил, видається посвідчення встановленої додатком 2 до цих Правил форми, яке він зобов'язаний мати при собі під час роботи. Посвідчення про перевірку знань працівника є документом, який засвідчує право на самостійну роботу в електроустановках на зазначеній посаді за фахом. Таким чином, нормативними актами не передбачено наявність такого посвідчення як “посвідчення про допуск персоналу до робіт в електроустановках напругою до 1000 В (не нижче 3-ї групи електробезпеки)”, натомість Правилами встановлено можливість отримання саме “посвідчення про перевірку знань працівника”. А відтак вказану вимогу тендерної документації виконати неможливо, тому просимо внести зміни у тендерну документацію у відповідній частині (виключити з тексту ТД). 2. ВИКЛЮЧИТИ З П. 2.2. ДОДАТКУ 1 ТД ВИМОГУ ПРО ПОДАННЯ УЧАСНИКОМ ПОСВІДЧЕННЯ ПРИ ВИКОНАННІ РОБІТ НА ВИСОТІ Відповідно до п. 1.14 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду 27.03.2007 N 62 Працівникам, які виконують верхолазні роботи, робиться відповідний запис у посвідченні про перевірку знань з питань охорони праці. Відтак законодавством не передбачено видачу такого посвідчення як “посвідчення при виконанні робіт на висоті”, а тому вказана вимога тендерної документації не може бути виконана учасниками. Вважаємо, що Замовник повинен виключити зазначену вимогу з тендерної документації. 3. ЗМІНИТИ ВИМОГУ НАЯВНОСТІ КВАЛІФІКОВАНОГО ПЕРСОНАЛУ У КІЛЬКОСТІ НЕ МЕНШ 2 ОСІБ НА 6 ОСІБ АБО БІЛЬШЕ АБО ВКАЗАТИ ПРО МОЖЛИВІСТЬ ЗАЛУЧЕННЯ СУБПІДРЯДНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ Пунктом 2.2. ТД встановлена вимога документального підтвердження наявності кваліфікованого персоналу у кількості не менш як 2 осіб. Проте вказаної кількості працівників є недостатньо для виконання робіт в оголошеному обсязі. Згідно розрахунку трудовитрат до терміну виконання монтажних робіт до 31.12.2020 року, що становить 43 робочих дні в 2019 році при початку монтажних робіт з 1.11.2019 року та 251 робочий день в 2020 році загалом 294 робочих днів, нормативна трудомiсткість робiт з розрахунку 2 працівників 294 дні х 8 год. х2 працівники=4, 704 тис. люд/год. Натомість згідно нормативної трудомiсткості робіт 13,06637 тис.люд-год , що передбачається у прямих витратах, згідно Пояснювальної записки до Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва 24-04-19 - ЗК Поточний ремонт системи пожежної сигналізації,оповіщення про пожежу та управління евакуацією головного корпусу Тернопільської обласної дитячої лікарні за адресою вул. Академіка Сахарова, 2 в м. Тернополі, необхідна кількість працівників становить 6 працівників. 4. РОБОТИ ПО МОНТАЖУ СИСТЕМИ ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ, ОПОВІЩУВАННЯ ПРО ПОЖЕЖУ ТА УПРАВЛІННЯ ЕВАКУАЦІЄЮ ВІДНОСИТЬСЯ ДО МОНТАЖУ СЛАБОСТРУМНИХ МЕРЕЖ, ТОМУ ВИМОГА ПРО НАЯВНІСТЬ У ПРАЦІВНИКІВ ДОПУСКУ ДО РОБІТ В ЕЛЕКТРОУСТАНОВКАХ НАПРУГОЮ ДО 1000 В ( НЕ НИЖЧЕ 3-Ї ГРУПИ ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ) Є БЕЗПІДСТАВНОЮ. 5. ВИКЛЮЧИТИ ВИМОГИ П. 8,9 ДОДАТКУ 3 ТД ЩОДО НАДАННЯ СЕРТИФІКАТІВ ISO 14001 «СИСТЕМИ ЕКОЛОГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ», OHSAS 18001 «СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ГІГІЄНОЮ ТА БЕЗПЕКОЮ ПРАЦІ» ТА ISO 9001, ТАК ЯК ТАКІ Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ. Відповідно до абзацу одинадцятого статті 1 Закону України "Про стандартизацію" національні стандарти – державні стандарти України, прийняті центральним органом виконавчої влади з питань стандартизації та доступні для широкого кола користувачів. Абзацом п'ятим статті 11 Закону України "Про стандартизацію" встановлено, що стандарти застосовуються на добровільній основі, за винятком випадків, коли застосування цих стандартів вимагають технічні регламенти. Згідно з абзацом першим статті 5 Закону України "Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності" національні стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності розробляються у такий спосіб, щоб не створювати або не призводити до створення зайвих перешкод у торгівлі. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 13.03.2006 № 71 з наданням чинності з 15.05.2006 був затверджений національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2006 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 14001:2004, IDT)" (надалі – ДСТУ ISO 14001:2006). Вступом до ДСТУ ISO 14001:2006 визначено, що стандарти, стосовно екологічного керування, призначені забезпечити організації елементами дієвої системи екологічного керування (СЕК), які можуть бути інтегровані з іншими вимогами щодо керування, та допомогти організаціям досягти екологічних та економічних цілей. Ці стандарти, подібно до інших стандартів, не призначені для використання, щоб створити нетарифні бар'єри в торгівлі або щоб підвищити чи змінити правові зобов'язання організацій. Згідно з розділом 1 ДСТУ ISO 14001:2006 цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного керування, щоб дати змогу організації сформулювати і запровадити політику та встановити й досягти цілі, ураховуючи правові вимоги та інші вимоги, які організація зобов'язується виконувати, а також інформацію про суттєві екологічні аспекти. Він стосується тих визначених організацією екологічних аспектів, які вона може контролювати і на які вона може впливати. Стандарт не встановлює конкретних критеріїв екологічних характеристик. Разом з цим, ISO 1400 не передбачає застосування заходів із захисту довкілля безпосередньо в технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі, як визначено пунктом 3 частини другої статті 22 Закону. Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у документації конкурсних торгів вимоги щодо надання екологічних сертифікатів якості ISO 14001 порушують вимоги абзацу п'ятого частини першої статті 3, частини третьої статті 5 та частини третьої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. (рішення АМКУ № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012 р.) Аналогічно вимоги щодо надання сертифікатів OHSAS 18001 «Системи управління гігієною та безпекою праці» ТА ISO 9001 є дискримінаційним, оскільки дані вимоги не є обов’язковими при виконанні робіт, що є предметом закупівлі та не передбачені Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Застосування вказаних стандартів носить рекомендаційних характер, а його отримання є не обов’язковим.

Номер: 5cd17cf163a64da5bdade0b9c2e07106
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-18-002139-b.b2
Назва: Вимоги до умов закупівлі 1. ВИКЛЮЧИТИ З П. 2.2. ДОДАТКУ 1 ТД ВИМОГУ ПРО ПОДАННЯ УЧАСНИКОМ ПОСВІДЧЕННЯ ПРО ДОПУСК ПЕРСОНАЛУ ДО РОБІТ В ЕЛЕКТРОУСТАНОВКАХ НАПРУГОЮ ДО 1000 В (НЕ НИЖЧЕ 3-Ї ГРУПИ ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ). Відповідно до Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів затверджених Наказ Держнаглядохоронпраці України 09.01.98 N 4 Працівнику, який пройшов перевірку знань Правил, видається посвідчення встановленої додатком 2 до цих Правил форми, яке він зобов'язаний мати при собі під час роботи. Посвідчення про перевірку знань працівника є документом, який засвідчує право на самостійну роботу в електроустановках на зазначеній посаді за фахом. Таким чином, нормативними актами не передбачено наявність такого посвідчення як “посвідчення про допуск персоналу до робіт в електроустановках напругою до 1000 В (не нижче 3-ї групи електробезпеки)”, натомість Правилами встановлено можливість отримання саме “посвідчення про перевірку знань працівника”. А відтак вказану вимогу тендерної документації виконати неможливо, тому просимо внести зміни у тендерну документацію у відповідній частині (виключити з тексту ТД). 2. ВИКЛЮЧИТИ З П. 2.2. ДОДАТКУ 1 ТД ВИМОГУ ПРО ПОДАННЯ УЧАСНИКОМ ПОСВІДЧЕННЯ ПРИ ВИКОНАННІ РОБІТ НА ВИСОТІ Відповідно до п. 1.14 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду 27.03.2007 N 62 Працівникам, які виконують верхолазні роботи, робиться відповідний запис у посвідченні про перевірку знань з питань охорони праці. Відтак законодавством не передбачено видачу такого посвідчення як “посвідчення при виконанні робіт на висоті”, а тому вказана вимога тендерної документації не може бути виконана учасниками. Вважаємо, що Замовник повинен виключити зазначену вимогу з тендерної документації. 3. ЗМІНИТИ ВИМОГУ НАЯВНОСТІ КВАЛІФІКОВАНОГО ПЕРСОНАЛУ У КІЛЬКОСТІ НЕ МЕНШ 2 ОСІБ НА 6 ОСІБ АБО БІЛЬШЕ АБО ВКАЗАТИ ПРО МОЖЛИВІСТЬ ЗАЛУЧЕННЯ СУБПІДРЯДНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ Пунктом 2.2. ТД встановлена вимога документального підтвердження наявності кваліфікованого персоналу у кількості не менш як 2 осіб. Проте вказаної кількості працівників є недостатньо для виконання робіт в оголошеному обсязі. Згідно розрахунку трудовитрат до терміну виконання монтажних робіт до 31.12.2020 року, що становить 43 робочих дні в 2019 році при початку монтажних робіт з 1.11.2019 року та 251 робочий день в 2020 році загалом 294 робочих днів, нормативна трудомiсткість робiт з розрахунку 2 працівників 294 дні х 8 год. х2 працівники=4, 704 тис. люд/год. Натомість згідно нормативної трудомiсткості робіт 13,06637 тис.люд-год , що передбачається у прямих витратах, згідно Пояснювальної записки до Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва 24-04-19 - ЗК Поточний ремонт системи пожежної сигналізації,оповіщення про пожежу та управління евакуацією головного корпусу Тернопільської обласної дитячої лікарні за адресою вул. Академіка Сахарова, 2 в м. Тернополі, необхідна кількість працівників становить 6 працівників. 4. РОБОТИ ПО МОНТАЖУ СИСТЕМИ ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ, ОПОВІЩУВАННЯ ПРО ПОЖЕЖУ ТА УПРАВЛІННЯ ЕВАКУАЦІЄЮ ВІДНОСИТЬСЯ ДО МОНТАЖУ СЛАБОСТРУМНИХ МЕРЕЖ, ТОМУ ВИМОГА ПРО НАЯВНІСТЬ У ПРАЦІВНИКІВ ДОПУСКУ ДО РОБІТ В ЕЛЕКТРОУСТАНОВКАХ НАПРУГОЮ ДО 1000 В ( НЕ НИЖЧЕ 3-Ї ГРУПИ ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ) Є БЕЗПІДСТАВНОЮ. 5. ВИКЛЮЧИТИ ВИМОГИ П. 8,9 ДОДАТКУ 3 ТД ЩОДО НАДАННЯ СЕРТИФІКАТІВ ISO 14001 «СИСТЕМИ ЕКОЛОГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ», OHSAS 18001 «СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ГІГІЄНОЮ ТА БЕЗПЕКОЮ ПРАЦІ» ТА ISO 9001, ТАК ЯК ТАКІ Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ. Відповідно до абзацу одинадцятого статті 1 Закону України "Про стандартизацію" національні стандарти – державні стандарти України, прийняті центральним органом виконавчої влади з питань стандартизації та доступні для широкого кола користувачів. Абзацом п'ятим статті 11 Закону України "Про стандартизацію" встановлено, що стандарти застосовуються на добровільній основі, за винятком випадків, коли застосування цих стандартів вимагають технічні регламенти. Згідно з абзацом першим статті 5 Закону України "Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності" національні стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності розробляються у такий спосіб, щоб не створювати або не призводити до створення зайвих перешкод у торгівлі. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 13.03.2006 № 71 з наданням чинності з 15.05.2006 був затверджений національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2006 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 14001:2004, IDT)" (надалі – ДСТУ ISO 14001:2006). Вступом до ДСТУ ISO 14001:2006 визначено, що стандарти, стосовно екологічного керування, призначені забезпечити організації елементами дієвої системи екологічного керування (СЕК), які можуть бути інтегровані з іншими вимогами щодо керування, та допомогти організаціям досягти екологічних та економічних цілей. Ці стандарти, подібно до інших стандартів, не призначені для використання, щоб створити нетарифні бар'єри в торгівлі або щоб підвищити чи змінити правові зобов'язання організацій. Згідно з розділом 1 ДСТУ ISO 14001:2006 цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного керування, щоб дати змогу організації сформулювати і запровадити політику та встановити й досягти цілі, ураховуючи правові вимоги та інші вимоги, які організація зобов'язується виконувати, а також інформацію про суттєві екологічні аспекти. Він стосується тих визначених організацією екологічних аспектів, які вона може контролювати і на які вона може впливати. Стандарт не встановлює конкретних критеріїв екологічних характеристик. Разом з цим, ISO 1400 не передбачає застосування заходів із захисту довкілля безпосередньо в технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі, як визначено пунктом 3 частини другої статті 22 Закону. Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у документації конкурсних торгів вимоги щодо надання екологічних сертифікатів якості ISO 14001 порушують вимоги абзацу п'ятого частини першої статті 3, частини третьої статті 5 та частини третьої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. (рішення АМКУ № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012 р.) Аналогічно вимоги щодо надання сертифікатів OHSAS 18001 «Системи управління гігієною та безпекою праці» ТА ISO 9001 є дискримінаційним, оскільки дані вимоги не є обов’язковими при виконанні робіт, що є предметом закупівлі та не передбачені Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Застосування вказаних стандартів носить рекомендаційних характер, а його отримання є не обов’язковим.
Вимога:
1. ВИКЛЮЧИТИ З П. 2.2. ДОДАТКУ 1 ТД ВИМОГУ ПРО ПОДАННЯ УЧАСНИКОМ ПОСВІДЧЕННЯ ПРО ДОПУСК ПЕРСОНАЛУ ДО РОБІТ В ЕЛЕКТРОУСТАНОВКАХ НАПРУГОЮ ДО 1000 В (НЕ НИЖЧЕ 3-Ї ГРУПИ ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ). Відповідно до Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів затверджених Наказ Держнаглядохоронпраці України 09.01.98 N 4 Працівнику, який пройшов перевірку знань Правил, видається посвідчення встановленої додатком 2 до цих Правил форми, яке він зобов'язаний мати при собі під час роботи. Посвідчення про перевірку знань працівника є документом, який засвідчує право на самостійну роботу в електроустановках на зазначеній посаді за фахом. Таким чином, нормативними актами не передбачено наявність такого посвідчення як “посвідчення про допуск персоналу до робіт в електроустановках напругою до 1000 В (не нижче 3-ї групи електробезпеки)”, натомість Правилами встановлено можливість отримання саме “посвідчення про перевірку знань працівника”. А відтак вказану вимогу тендерної документації виконати неможливо, тому просимо внести зміни у тендерну документацію у відповідній частині (виключити з тексту ТД). 2. ВИКЛЮЧИТИ З П. 2.2. ДОДАТКУ 1 ТД ВИМОГУ ПРО ПОДАННЯ УЧАСНИКОМ ПОСВІДЧЕННЯ ПРИ ВИКОНАННІ РОБІТ НА ВИСОТІ Відповідно до п. 1.14 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду 27.03.2007 N 62 Працівникам, які виконують верхолазні роботи, робиться відповідний запис у посвідченні про перевірку знань з питань охорони праці. Відтак законодавством не передбачено видачу такого посвідчення як “посвідчення при виконанні робіт на висоті”, а тому вказана вимога тендерної документації не може бути виконана учасниками. Вважаємо, що Замовник повинен виключити зазначену вимогу з тендерної документації. 3. ЗМІНИТИ ВИМОГУ НАЯВНОСТІ КВАЛІФІКОВАНОГО ПЕРСОНАЛУ У КІЛЬКОСТІ НЕ МЕНШ 2 ОСІБ НА 6 ОСІБ АБО БІЛЬШЕ АБО ВКАЗАТИ ПРО МОЖЛИВІСТЬ ЗАЛУЧЕННЯ СУБПІДРЯДНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ Пунктом 2.2. ТД встановлена вимога документального підтвердження наявності кваліфікованого персоналу у кількості не менш як 2 осіб. Проте вказаної кількості працівників є недостатньо для виконання робіт в оголошеному обсязі. Згідно розрахунку трудовитрат до терміну виконання монтажних робіт до 31.12.2020 року, що становить 43 робочих дні в 2019 році при початку монтажних робіт з 1.11.2019 року та 251 робочий день в 2020 році загалом 294 робочих днів, нормативна трудомiсткість робiт з розрахунку 2 працівників 294 дні х 8 год. х2 працівники=4, 704 тис. люд/год. Натомість згідно нормативної трудомiсткості робіт 13,06637 тис.люд-год , що передбачається у прямих витратах, згідно Пояснювальної записки до Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва 24-04-19 - ЗК Поточний ремонт системи пожежної сигналізації,оповіщення про пожежу та управління евакуацією головного корпусу Тернопільської обласної дитячої лікарні за адресою вул. Академіка Сахарова, 2 в м. Тернополі, необхідна кількість працівників становить 6 працівників. 4. РОБОТИ ПО МОНТАЖУ СИСТЕМИ ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ, ОПОВІЩУВАННЯ ПРО ПОЖЕЖУ ТА УПРАВЛІННЯ ЕВАКУАЦІЄЮ ВІДНОСИТЬСЯ ДО МОНТАЖУ СЛАБОСТРУМНИХ МЕРЕЖ, ТОМУ ВИМОГА ПРО НАЯВНІСТЬ У ПРАЦІВНИКІВ ДОПУСКУ ДО РОБІТ В ЕЛЕКТРОУСТАНОВКАХ НАПРУГОЮ ДО 1000 В ( НЕ НИЖЧЕ 3-Ї ГРУПИ ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ) Є БЕЗПІДСТАВНОЮ. 5. ВИКЛЮЧИТИ ВИМОГИ П. 8,9 ДОДАТКУ 3 ТД ЩОДО НАДАННЯ СЕРТИФІКАТІВ ISO 14001 «СИСТЕМИ ЕКОЛОГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ», OHSAS 18001 «СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ГІГІЄНОЮ ТА БЕЗПЕКОЮ ПРАЦІ» ТА ISO 9001, ТАК ЯК ТАКІ Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ. Відповідно до абзацу одинадцятого статті 1 Закону України "Про стандартизацію" національні стандарти – державні стандарти України, прийняті центральним органом виконавчої влади з питань стандартизації та доступні для широкого кола користувачів. Абзацом п'ятим статті 11 Закону України "Про стандартизацію" встановлено, що стандарти застосовуються на добровільній основі, за винятком випадків, коли застосування цих стандартів вимагають технічні регламенти. Згідно з абзацом першим статті 5 Закону України "Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності" національні стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності розробляються у такий спосіб, щоб не створювати або не призводити до створення зайвих перешкод у торгівлі. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 13.03.2006 № 71 з наданням чинності з 15.05.2006 був затверджений національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2006 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 14001:2004, IDT)" (надалі – ДСТУ ISO 14001:2006). Вступом до ДСТУ ISO 14001:2006 визначено, що стандарти, стосовно екологічного керування, призначені забезпечити організації елементами дієвої системи екологічного керування (СЕК), які можуть бути інтегровані з іншими вимогами щодо керування, та допомогти організаціям досягти екологічних та економічних цілей. Ці стандарти, подібно до інших стандартів, не призначені для використання, щоб створити нетарифні бар'єри в торгівлі або щоб підвищити чи змінити правові зобов'язання організацій. Згідно з розділом 1 ДСТУ ISO 14001:2006 цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного керування, щоб дати змогу організації сформулювати і запровадити політику та встановити й досягти цілі, ураховуючи правові вимоги та інші вимоги, які організація зобов'язується виконувати, а також інформацію про суттєві екологічні аспекти. Він стосується тих визначених організацією екологічних аспектів, які вона може контролювати і на які вона може впливати. Стандарт не встановлює конкретних критеріїв екологічних характеристик. Разом з цим, ISO 1400 не передбачає застосування заходів із захисту довкілля безпосередньо в технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі, як визначено пунктом 3 частини другої статті 22 Закону. Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у документації конкурсних торгів вимоги щодо надання екологічних сертифікатів якості ISO 14001 порушують вимоги абзацу п'ятого частини першої статті 3, частини третьої статті 5 та частини третьої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. (рішення АМКУ № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012 р.) Аналогічно вимоги щодо надання сертифікатів OHSAS 18001 «Системи управління гігієною та безпекою праці» ТА ISO 9001 є дискримінаційним, оскільки дані вимоги не є обов’язковими при виконанні робіт, що є предметом закупівлі та не передбачені Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Застосування вказаних стандартів носить рекомендаційних характер, а його отримання є не обов’язковим.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Згідно протоколу засідання тендерного комітету № 30.10/2 від 30.10.2019 року звернення по вимозі залишити без задоволення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо умов закупівлі: 1. Внести зміни в редакцію п. 2 2. Додатку 1 до Тендерної документації (далі ТД), а саме встановити кількість кваліфікованого персоналу не менше 6 осіб. 2. Включити до Додатку 1 до ТД вимогу щодо наявності посвідчень про навчання з питань пожежної безпеки для керівників робіт, посвідчення про підвищення кваліфікації за напрямками протипожежного призначення для керівників та виконавців робіт. 3. Виключити з Додатку 1 до ТД вимогу, щодо наявності у працівників допуску до робіт в електроустановках напругою до 1000 В (не нижче 3-ї групи електробезпеки). 4. Виключити пункти 8 та 9 Додатку 3 до ТД щодо підтвердження наданням учасником Сертифікату ISO 14001 «Системи екологічного менеджменту» та Сертифікату OHSAS 18001 «Системи управління гігієною та безпекою праці», застосування на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (Сертифікат менеджменту якістю ДСТУ ISO 9001)- дані вимоги є дискримінаційними.

Номер: addc0740cf51418aa8f450d154c29a76
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-18-002139-b.b1
Назва: Вимога щодо умов закупівлі: 1. Внести зміни в редакцію п. 2 2. Додатку 1 до Тендерної документації (далі ТД), а саме встановити кількість кваліфікованого персоналу не менше 6 осіб. 2. Включити до Додатку 1 до ТД вимогу щодо наявності посвідчень про навчання з питань пожежної безпеки для керівників робіт, посвідчення про підвищення кваліфікації за напрямками протипожежного призначення для керівників та виконавців робіт. 3. Виключити з Додатку 1 до ТД вимогу, щодо наявності у працівників допуску до робіт в електроустановках напругою до 1000 В (не нижче 3-ї групи електробезпеки). 4. Виключити пункти 8 та 9 Додатку 3 до ТД щодо підтвердження наданням учасником Сертифікату ISO 14001 «Системи екологічного менеджменту» та Сертифікату OHSAS 18001 «Системи управління гігієною та безпекою праці», застосування на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (Сертифікат менеджменту якістю ДСТУ ISO 9001)- дані вимоги є дискримінаційними.
Вимога:
1. п. 2.2. ТД Додатку 1 встановлена вимога документального підтвердження наявності кваліфікованого персоналу у кількості не менш як 2 осіб. Згідно розрахунку трудовитрат до терміну виконання монтажних робіт до 31.12.2020 року, що становить 43 роб. дні в 2019 році при початку монтажних робіт з 01.11.2019 року та 251 робочий день в 2020 році загалом 294 робочих днів, нормативна трудомiсткість робiт з розрахунку 2 працівників 294 дні х 8 год. х 2 працівники=4, 704 тис.люд/год. Натомість згідно нормативної трудомiсткості робіт 13,06637 тис.люд-год , що передбачається у прямих витратах , згідно Пояснювальної записки до Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва 24-04-19 - ЗК Поточний ремонт системи пожежної сигналізації,оповіщення про пожежу та управління евакуацією головного корпусу Тернопільської обласної дитячої лікарні за адресою вул. Академіка Сахарова, 2 в м. Тернополі , тобто необхідна кількість працівників становить не менше 6 осіб. 2. п. 2.2. ТД Додатку 1 встановлена вимога документального підтвердження наявності кваліфікованого персоналу у кількості не менш як 2 осіб, які повинні мати : посвідчення про навчання з питань пожежної безпеки, посвідчення про допуск до робіт в електроустановках напругою до 1000В ( не нижче 3-ї групи електробезпеки). 2.1. Навчання з питань пожежної безпеки поділяється на два види: - Спеціальне навчання посадових осіб з питань пожежної безпеки. Проводиться для керівників (підприємств, відділів, цехів, дільниць) з періодичністю 1 раз на 3 роки. Відповідно до отриманих знань та посвідчення посадові особи мають право проводити протипожежні інструктажі підлеглому персоналу. - Пожежно-технічний мінімум. Особи, яких приймають на роботу, пов’язану з підвищеною пожежною небезпекою (електро-, газозварювальники, механіки, оператори АЗС, відповідальні за газове господарство та інші), повинні попередньо (до початку самостійного виконання роботи) пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум). Навчання з пожежно-технічного мінімуму проводиться 1 раз на рік. Навчання з питань пожежної безпеки не передбачені для електромонтерів ОПС та налагоджувальників КВПіА, які визначені Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, натомість передбачено підвищення кваліфікації за напрямками протипожежного призначення (відповідно до п. 6 постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» та Закону України від 05.07.2012 р. №5067-VI «Про професійний розвиток працівників»). 2.2. Роботи по монтажу системи пожежної сигналізації , оповіщування про пожежу та управління евакуацією відноситься до монтажу слабострумних мереж, тому вимога про наявність у працівників допуску до робіт в електроустановках напругою до 1000 В ( не нижче 3-ї групи електробезпеки) є нікчемною. 3 . В п. 8 та 9 Додатку 3 ТД Замовник встановив не передбачену ст. 6. «Кваліфікаційні критерії» Закону України «Про публічні закупівлі» N 922-VIII від 25 грудня 2015 року вимогу щодо кваліфікації учасника «Виконані послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей повинні відповідати вимогам охорони праці, екологічній та пожежній безпеці та захисту довкілля, що підтверджується наданням Сертифікату ISO 14001 «Системи екологічного менеджменту» та Сертифікату OHSAS 18001 «Системи управління гігієною та безпекою праці», застосування на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (Сертифікат менеджменту якістю ДСТУ ISO 9001), враховуючи, що предметом закупівлі є поточний ремонт, вважаємо що дані вимоги є дискримінаційними.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Згідно протоколу засідання тендерного комітету № 30.10/2 від 30.10.2019 року звернення по вимозі залишити без задоволення.
Статус вимоги: Відхилено