-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
послуги з доступу до Інтернету для закладів загальної середньої освіти (Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету)
Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету
Торги відмінено
472 562.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 362.81 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 362.81 UAH
Період оскарження:
17.10.2019 17:21 - 30.10.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на рішеня Замовника: відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Чорнухинської селищної ради (код ЄДРПОУ 4313924), відносно закупівлі: UA-2019-10-17-000985-c
Номер:
947aa3c4451043a785fb70ef4dc1b0bc
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-17-000985-c.b1
Назва:
Скарга на рішеня Замовника: відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Чорнухинської селищної ради (код ЄДРПОУ 4313924), відносно закупівлі: UA-2019-10-17-000985-c
Скарга:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-17-000985-c. ТОВ "АВАТОР-ГРУП" виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подав тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - послуги з доступу до Інтернету для закладів загальної середньої освіти, що зазначено у оголошенні та ТД.
Протоколом засідання тендерного комітету № 3 від 05.11.2019 про розгляд пропозиції учасника процедури закупівлі визнано переможцем процедури закупівлі ТОВ "ФАЙВ ГРУП" ( код ЄДРПОУ 37863165).
З даним протоколом ТОВ "АВАТОР-ГРУП" категорично не погоджується та вважає його такими, що підлягає скасуванню.
На порушення принципів здійснення закупівель, а саме принципів добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій Замовник приймає пропозицію ТОВ "ФАЙВ ГРУП", хоча вона не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1. Згідно Додатку 1 пункту 1.1. «Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи та завіряється печаткою підприємства*, про наявність в учасника відповідної матеріально-технічної бази із зазначенням права користування та технічного стану кожного окремого об’єкту матеріально технічної бази, яке буде використовуватись при виконанні зобов’язань за результатом вкладеного договору.
У даній довідці учасником зазначається інформація про рухомі та нерухомі об’єкти майнових прав, які плануються до використання в процесі виконання зобов’язань за договором, який може бути вкладений за результатом проведення закупівлі.
У даній довідці учасник обов’язково зазначає інформацію про власні основні засоби та об’єкти матеріально технічної бази, які плануються до використання при виконанні зобов’язань за результатом вкладеного договору на правах оренди та/або суборенди та/або лізингу, т.ін.
У даній довідці учасник повинен зазначити інформацію про наявність центру обслуговування та підтримки клієнтів (концентру) та сервісного центру.»
Учасник ТОВ "ФАЙВ ГРУП" не зазначив у «Довідці про наявність відповідної матеріально-технічної бази» за вих. № 779 від 01.11.2019 р., інформацію про наявність центру обслуговування та підтримки клієнтів (концентру) та сервісного центру.
2. Згідно Додатку 1 до Тендерної документації «Учасник повинен забезпечити цілодобову технічну підтримку для забезпечення функціонування послуг у режимі 24 години на добу, 7 днів на тиждень, з зазначенням місць іх розташування, прізвищ контактних осіб та телефонів. На підтвердження даної інформації Учасник надає гарантійний лист.»
Учасник ТОВ "ФАЙВ ГРУП" вказав у «Гарантійному листі про надання послуг та підтримку 24/7» за вих. № 800 від 01.11.2019 р.:
«Контакти номерів телефонів кол-центру: 0(800)752-752
Контакти номерів телефонів сервісного центру та ремонтних бригад: 0(800)752-752
Контакти номерів центру обслуговування: 0(800)752-752
Контактні особи: Теплова Т.І., Хобта В.В., телефон-0(800)752-752
Режим роботи кол-центру: з 00 год. 00 хв. 00 сек. до 23 год. 59 хв. 59 сек. 7 днів на тиждень.
Режим роботи сервісного центру та ремонтних бригад: з 00 год. 00 хв. 00 сек. до 23 год. 59 хв. 59 сек. 7 днів на тиждень.»
При цьому на сайті учасника ТОВ "ФАЙВ ГРУП" https://fivegroup.net/kontakty.html вказано іншу інформацію, а саме:
Телефон служби технічної підтримки:
0(800) 752-752 Щодня: з 8ºº по 20ºº
В цій же довідці вказано «Контактні особи: Теплова Т.І., Хобта В.В.», а також в «Довідці про наявність персоналу» за вих. № 780 від 01.11.2019 також вказано, що операторами центру обслуговування клієнтів є Теплова Т.І. і Хобта В.В.
Згідно Статті 50 Кодексу законів України про працю «Нормальна тривалiсть робочого часу працiвникiв не може перевищувати 40 годин на тиждень».
Згідно Статті 65 Кодексу законів України про працю «Надурочнi роботи не повиннi перевищувати для кожного працiвника чотирьох годин протягом двох днiв пiдряд i 120 годин на рiк.»
Згідно Статті 59 Кодексу законів України про працю «Тривалiсть перерви в роботi мiж змiнами має бути не меншою подвiйної тривалостi часу роботи в попереднiй змiнi (включаючи i час перерви на обiд). Призначення працiвника на роботу протягом двох змiн пiдряд забороняється.»
Враховуючи вищенаведене, для нормального забезпечення цілодобової технічної підтримки для забезпечення функціонування послуг у режимі 24 години на добу, 7 днів на тиждень двох операторів не достатньо.
3. Згідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимагається:
«уся інформація, яка надається учасником у складі тендерної пропозиції для підтвердження вимог замовника встановлених тендерною документацією, повинна бути розбірливою (чіткою при розпізнанні) з метою подальшого її використання для встановлення відповідності технічних, якісних, кількісних та інших вимог замовника щодо предмета закупівлі;
документи, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, зміст яких повністю або частково неможливо встановити (чітко розпізнати як корисну інформацію), або частина тексту, яких втрачена при формуванні електронного документу, вважатимуться замовником при розгляді, з метою перевірки відповідності встановленим вимогам тендерної документації, такими що не надані учасником у складі тендерної пропозиції;»
Учасник ТОВ "ФАЙВ ГРУП" надав файл «Сертифікати відповідності та додатки до них.PDF» в якому близько 50% інформації не розбірлива, печатки неможливо ідентифікувати, та зміст якого неможливо встановити.
4. Згідно пункту 5.1. розділу 1 Додатку 3 вимагається:
«Заява, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних працівників учасника (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі)), із додатковим зазначенням П.І.П., посад, серій, номерів та назв документів, що посвідчують посадових осіб учасника, які зазначені у довідці, що вимагається п.2.1. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації.»
Учасник ТОВ "ФАЙВ ГРУП" надав файл «Лист згода на обробку персональних даних» за вих. № 747 від 01.11.2019 р., в якому вказав посади працівників Теплова Тетяна Іванівна і Хобта Владислав В’ячеславович, які відрізняються від вказаних в файлі «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації» за вих. № 780 від 01.11.2019 р.
Замовник, незважаючи на перелічені вище невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "ФАЙВ ГРУП" приймає їхню пропозицію, чим порушує ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій (ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі UA-2019-10-17-000985-c, оголошеної Відділом освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Чорнухинської селищної ради
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про прийняття пропозиції та визнання переможцем ТОВ "ФАЙВ ГРУП" зазначене у протоколі засідання тендерного комітету № 3 від 05.11.2019 про розгляд пропозиції учасника процедури закупівлі та відмовити в прийнятті пропозиції ТОВ "ФАЙВ ГРУП" у зв’язку з її невідповідністю вимогам тендерної документації
Додатки:
1. Платіжне доручення про сплату за подання скарги.
2. Протокол засідання тендерного комітету № 3 від 05.11.2019.
3. Тендерна документація.
4. Довідка про наявність відповідної матеріально-технічної бази за вих. № 779 від 01.11.2019 р. ТОВ "ФАЙВ ГРУП"
5. Гарантійний лист про надання послуг та підтримку 24/7 за вих. № 800 від 01.11.2019 р. ТОВ "ФАЙВ ГРУП"
6. Довідка про наявність персоналу за вих. № 780 від 01.11.2019 ТОВ "ФАЙВ ГРУП"
7. Сертифікати відповідності та додатки до них.PDF ТОВ "ФАЙВ ГРУП"
8. Лист згода на обробку персональних даних» за вих. № 747 від 01.11.2019 р. ТОВ "ФАЙВ ГРУП"
Пов'язані документи:
Учасник
- Гарантійний лист про підтримку 24 на 7.PDF 15.11.2019 15:56
- Довідка про наявність матеріально-технічної бази.PDF 15.11.2019 15:56
- Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.PDF 15.11.2019 15:56
- Лист згода на обробку персональних даних.PDF 15.11.2019 15:56
- Протокол розгляду пропозиції учасника 2.pdf 15.11.2019 15:56
- Сертитфікати відповідності та додатки до них.PDF 15.11.2019 15:56
- Скарга.pdf 15.11.2019 15:56
- Довідка з ДКСУ.pdf 15.11.2019 15:56
- Заява про підтвердження платежу.pdf 15.11.2019 15:56
- Платіжне доручення.pdf 15.11.2019 15:56
- Рішення від 19.11.2019 № 16935 (+лист Замовнику).pdf 20.11.2019 11:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.12.2019 №18119.pdf 09.12.2019 16:51
- Рішення від 06.12.2019 № 18119.pdf 11.12.2019 20:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.11.2019 15:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
11.12.2019 20:07