• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Крісло офісне поворотне, стілець офісний, стілець учнівський, стілець для залів очікувань, крісло керівника

Торги відмінено

420 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
Період оскарження: 17.10.2019 16:41 - 29.10.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення тендерного комітету Замовника №233 від 18.11.2019р.

Номер: 9b7fb23852074b63a6c0c9955e148e4e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-17-000654-a.a2
Назва: Скарга на рішення тендерного комітету Замовника №233 від 18.11.2019р.
Скарга:
ТОВ «АС Енерго-Альянс», надалі – Скаржник, є учасником публічних торгів Національного університету «Одеська морська академія» (надалі – Замовник) з предметом закупівлі «Крісло офісне поворотне, стілець офісний, стілець учнівський, стілець для залів очікувань, крісло керівника», ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-17-000654-a, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертається з даною скаргою на рішення тендерного комітету Замовника №233 від 18.11.2019р. Детальна інформація викладена у додатках.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.12.2019 21:59
Дата виконання рішення Замовником: 24.12.2019 15:33
Коментар замовника щодо усунення порушень: Погодитись з Рішенням АМКУ
Автор: ТОВ АС ЕНЕРГО-АЛЬЯНС, Ільєнков Вячеслав Валерійович +380989419611 asenergoalyans@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушень

Номер: 2432e33694ec4231a7cd7a4e71e9602a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-17-000654-a.a1
Назва: Вимога про усунення порушень
Вимога:
Шановний Замоник! Звертаємо Вашу увагу, що по процедурі закупівлі UA-2019-10-17-000654-a (Крісло офісне поворотне, стілець офісний, стілець учнівський, стілець для залів очікувань, крісло керівника) в тендерній документації учасника ТОВ «СМФ «ПРЕСТИЖ», якого було визначено переможцем протоколом засідання тендерного комітету від 18.11.2019р., наявні наступні невідповідності вимогам тендерної документації по зазначеній закупівлі: 1) Учасником у складі тендерної пропозиції надано сертифікат якості на стілець учнівський, однак у сертифікаті не зазначено, що запропонований стілець передбачений для 6 ростової групи, а це є основною характеристикою товару, який пропонується до постачання та впливає на ціну. Окрім того, згідно чинного законодавства, стільці учнівські повинні виготовлятись відповідно ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», а в сертифікаті якості на стілець учнівський ТОВ «СМФ «ПРЕСТИЖ» вказано, що вищезазначений стілець виготовлено згідно наступної нормативно-технічної документації: ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, ITD), ДСТУ ГОСТ 19917:2016 (ГОСТ 19917-2014, ITD), ДСТУ 4414:2005. 2) Також, звертаємо Вашу увагу на те, що учасником на виконання вимог додатку 3 тендерної документації надано сертифікат відповідності на товар, вказаний у п. 3 додатку 3, в якому зазначається, що продукція відповідає вимогам: ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ prEN 1729-2:2004, ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ ГОСТ 19917:2016 та ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови». 3) Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2.-18-1/20359 від 10.09.2019 року виданий на меблі для сидіння та лежання виготовлені у відповідності із: ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, ITD) «Меблі. Загальні технічні умови», ДСТУ ГОСТ 19917:2016 (ГОСТ 19917-2014, ITD) «Меблі для сидіння та лежання. Загальні технічні умови», ДСТУ 4414:2005 «Меблі за індивідуальним замовленням». У зазначеному висновку не фігурують об’єктом експертизи меблі для навчальних закладів виготовлені у відповідності із ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови». Тобто, в порушення вимог Додатку 3 тендерної документації учасником не надано висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, вказаний у п. 3 додатку 3. 4) Усі листи та довідки, надані учасником у складі тендерної пропозиції не містять такого обов’язкового реквізиту, як дата. Таким чином, не можливо встановити, наприклад, станом на яку дату у ТОВ «СМФ «ПРЕСТИЖ» відсутня заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання вимог ст. 3 та ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо переглянути рішення щодо визначення переможцем закупівлі UA-2019-10-17-000654-a (Крісло офісне поворотне, стілець офісний, стілець учнівський, стілець для залів очікувань, крісло керівника) учасника ТОВ «СМФ «ПРЕСТИЖ» та розглянути питання щодо його дискваліфікації. Просимо здійснити всі необхідні заходи в найкоротші терміни, адже нашим підприємством готується скарга до Антимонопольного комітету України по виявленим невідповідностям.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Відповідно до ч.2 п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «…технічна специфікація тендерної документації повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами». На виконання цієї норми Закону, інформація, яка надана у Додатку 3 тендерної документації, містить фото примірних зразків товару, опис та посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються. Виробник ТОВ «СМФ «ПРЕСТИЖ» на підтвердження відповідності вимогам Додатку 3 тендерної документації по позиції «Стільці учнівські» надав три документи, а саме: Сертифікат якості, Сертифікат відповідності зареєстрований за №UAO.YT101804-19 (далі-Сертифікат відповідності) та Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2.-18-1/20359 від 10.09.2019 року (далі- Сертифікат відповідності). Сертифікат якості містить інформацію про якість та походження товару, а також основні технічні характеристики, які відповідають параметрам для 6 ростової групи; Сертифікат відповідності та Висновок містять Додатки в яких зазначені стільці учнівські №6. 2. Відповідно до п.1 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД «Документи, що складаються Учасником у довільній формі, надаються на фірмовому бланку Учасника (за наявності) за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та завіряються печаткою Учасника (у разі ії використання). Тобто, такого поняття як «наявність обов’язкового реквізиту, як дата» вимогами ТД не встановлено. Для встановлення наприклад факту, відсутня чи ні заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) перевіряються дані з реєстру «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», який знаходиться на офіційному сайті ДФС за посиланням – http;//sfs.gov.ua/businesspartner.
Статус вимоги: Не задоволено