• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Борошно пшеничне

Завершена

7 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36.50 UAH
Період оскарження: 17.10.2019 16:05 - 18.10.2019 16:05
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні умови

Номер: 7e0efc23a7d84df1be7a2a78b1546239
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-17-000845-c.b1
Назва: Дискримінаційні умови
Вимога:
1. В п.4.1. тендерної документації вказана умова про надання учасником "Ліцензії на право здійснення торгівлі даного виду товару (копія)". Проте діяльність з продажу борошна не підлягає ліцензування, доказом чого є Закон України "Про ліцензування видів господарської діяльності" 2 В п.4.11. тендерної документації вказана умова про надання учасником "Копії договору укладеного з виробником (якщо Учасник не є виробником), завірену виробником." Дана умова є дискримінаційною, оскільки незаконно позбавляє можливості участі всіх хто не є виробником борошна або не має договірних відносин з виробником Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №164-р/пк-ск від 02.02.2016р., заборонено вимагати від учасників документи про наявність прямих зв’язків з виробником товару 3. В п.4.14. вказана вимога до учасника "Надати гарантійний лист про те, що учасник зобов’язується до визначення переможця торгів під час кваліфікації учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією, надати можливість Замовнику перевірити складські приміщення, автотранспорт та іншу матеріально-технічну базу,..." Проте ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) визначений перелік кваліфікаційних документальних вимог, які може вимагати замовник і серед яких відсутня можливість замовника вимагати від учасника можливості перевірки. До того ж замовник не є державним контролюючим органом та не уповноважений Законом перевіряти діяльність учасника. Крім того відмова від допуску до перевірки не може бути підставою для дискваліфікації учасника, оскільки такої підстави для дискваліфікації не існує в Законі. Відповідно до ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) замовники допорогових закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Статтями 3, 5 Закону встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5 Закону включає заборону замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною ч.4 ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.2,3,5, 16, 22 Закону вимагаємо виключити з тендерної документації вищевказані незаконні вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога до закупівлі UA-2019-10-17-000845-c
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 18.10.2019 15:06
Підтвердження вирішення: Шановний скаржник, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. У свою чергу, виходячи зі змісту абзацу четвертого частини першої статті 2 Закону, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель (далі – система) з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Таким чином, оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на допорогові закупівлі.