• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Електророзподільні кабелі, код 31320000-5 за ДК 021:2015 (кабельно-провідникова продукція)»

детальний опис закупівлі згідно тендерної документації. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.

Завершена

1 800 396.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
Період оскарження: 17.10.2019 15:14 - 31.10.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги в тендерній документації

Номер: 92acc59bc3b145c68e43025945deafab
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-17-000720-c.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Вимога:
Наше підприємство має намір прийняти участь у цій процедурі закупівлі товару. Проте вважаємо, що окремі положення тендерної документації, що розміщена Замовником в електронній системі закупівель, грубо порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та наші права щодо участі у цій процедурі закупівлі. Згідно п. 4 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно ст. З Закону закупівля здійснюється за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до умов Додатку 2 до Тендерної документації - «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», Замовником зазначено 13 найменування продукції об’єднаних в один лот. Асортимент товару (13 найменувань) налічує значні об’єми номенклатури різнопланового призначення, а саме: кабель ВПП, кабель АВБбШвнг-LS, кабель ВБбШвнг-LS, кабель ВВГнг-LS, провід ПВСмнг-LS, провід ПВСн. Наше підприємство має намір прийняти участь у вказаній процедурі та надати свої пропозиції. Наші виробничі потужності дозволяють виробляти більшу частину із переліку продукції, зазначеного у Додатку 2 до тендерної документації. Проте із наведеної номенклатури наше підприємство не випускає наступні позиції, які виробляються лише одними виробниками, а саме: - Провід ВПП 16 – 0,66 та Провід ПВСмнг-LS - ПУБЛИЧНЕ АКЦИОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОДЕСЬКИЙ КАБЕЛЬНИЙ ЗАВОД "ОДЕСКАБЕЛЬ" (65102, Одеська обл., місто Одеса, МИКОЛАЇВСЬКА ДОРОГА, будинок 144) - Провід ПВСн - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВИДПОВИДАЛЬНИСТЮ "ТОРГОВИЙ ДИМ "ИНТЕРЕЛЕКТРО" (87510, Донецька обл., місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ УШАКОВА, будинок 8) Відповідно, наявність цих позицій в одному ЛОТІ обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації нашого підприємства та інших постачальників, що мають намір брати участь у процедурі. З метою приведення тендерної документації у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» вважаємо за необхідне вимогати Замовника структурувати номенклатуру закупівлі на окремі ЛОТи, а саме: ЛОТ 1 1 Провід ВПП 16 – 0,66 2 Провід ПВСмнг-LS: Загальні: - 2х1,5 - число і номінальний переріз струмопровідних жил – 2x1,5 мм2. м 100 - 2х1,5+1х1,5 - число і номінальний переріз струмопровідних жил – 2x1,5+1х1,5 мм2. м 760 - 2х2,5+1х2,5 - число і номінальний переріз струмопровідних жил – 2x2,5+1х2,5 мм2. м 120 ЛОТ 2 1 Кабель АВБбШвнг-LS 1х500-3 м 3 500 2 Кабель ВБбШвнг-LS 1х400-3 м 600 3 Кабель ВВГнг-LS: - 2х1,5 (ож)-0,66 м 300 - 3х1,5 (ож)-0,66 м 2 500 - 3х2,5 (ож)-0,66 м 2 750 - 4х1,5 (ож)-0,66 м 500 - 4х2,5 (ож)-0,66 м 300 ЛОТ 3 1. ПВСн: - 2х0,75 - м 300 - 3х2,5+1х2,5 м 100 Відповідно до пункту 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Просимо Замовника розділити предмет закупівлі UA-2019-10-17-000720-c на три окремі ЛОТи та внести відповідні зміни до Тендерної документації, які виключать наявність в одному ЛОТІ продукції, щодо якої немає підтвердження наявності щонайменше двох виробників, разом з іншою продукцією.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Предмет закупівлі Замовником визначено відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 (далі-Наказ) згідно з яким «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги». Також, відповідно до Наказу Замовник МОЖЕ визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг, А НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ. Окрім того, поділ предмета закупівлі на частини (лоти), є недоцільним, так як при формуванні очікуваної вартості предмета закупівлі, яка визначалась за результатом проведеного моніторингу цін при якому були опрацьовані вимоги до предмета закупівлі, умови поставки та оплати (не менше двох комерційних пропозицій від виробників продукції), тобто ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ЗАМОВНИКА НЕ МІСТИТЬ ВИМОГ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ. Звертаємо вашу увагу, що тендерною документацією передбачено надання еквіваленту товару АЛЕ ПРИ ЦЬОМУ технічні, якісні та функціональні характеристики (показники) еквіваленту, ПОВИННІ відповідати зазначеним Замовником в технічній специфікації. Окрім того, в тендерній пропозиції учасник повинен чітко зазначити найменування (за наявності: тип, марка або інше) товару, що пропонується до постачання. Враховуючи вищевикладене внесення змін не є доцільним.
Статус вимоги: Відхилено