-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Трампліна дошка "Маxiflex" модель В, виробництва США, компанія Duraflex International ( або еквівалент ). Розмір 488 х 49.5 , вага - 63 кг.
Завершена
331 100.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 2% або 6 622.00 UAH
мін. крок: 2% або 6 622.00 UAH
Період оскарження:
17.10.2019 14:28 - 29.10.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Скасувати рішення про визнання переможця ФОП Антоненко Г.Р. №8 від 08.11.2019 та дискваліфікувати переможця
Номер:
adb99bcc6d2147869621694f3fcb5ac7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-17-002348-b.b2
Назва:
Скасувати рішення про визнання переможця ФОП Антоненко Г.Р. №8 від 08.11.2019 та дискваліфікувати переможця
Вимога:
Шановний Замовнику - згідно умов тендерної документації, розділу ІІІ. «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» пункту 5. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» (Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен завантажити до своєї пропозиції в електронній системі документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації).
У Додатку №3 до тендерної документації вказано перелік документів, які повинен надати переможець. У П 6.1. «Оригінал довідки , виданої державною фіскальною службою (у паперевому чи електронному вигляді), про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджету, чинної на дату її подання.»
Повідомлення про намір підписати договір сформовано: 08.11.19, 12:28 , тобто Переможець повинен був надати всі довідки що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» до 13.11.2019 включно.
Переможець надав довідку з ДФС про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджету лише 14.11.2019, чим порушив Частину 2 статті 17 Закону «Про публічні закупівлі».
Замість довідки з ДФС, Переможець 13.11.2019 надав пояснення про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджету.
Згідно статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» та умов тендерної документації розділу ІІІ. «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» пункту 5. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» та Додатку № 3, Замовник просить надати Переможця довідки що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону «Про публічні закупівлі». Закон не передбачає можливість, надання якогось іншого документу або листа у разі відсутності оригіналу довідки з ДФС у Переможця. Тобто переможець повинен був надати до 13.11.2019 року включно, оригінал довідки, виданої державною фіскальною службою (у паперевому чи електронному вигляді), про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджету, чинної на дату її подання. Надання будь якого іншого документу («листи – пояснення», «листи-гарантії» чи довідки в довільній форми видані Переможцем ) не передбачено Законом «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо на підставі вищезазначеного скасувати рішення про визнання переможця ФОП Антоненко Г.Р. №8 від 08.11.2019 та дискваліфікувати переможця ФОП Антоненко Г.Р. у зв’язку з порушенням Частини 2 статті 17 Закону «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.11.2019 17:13
Вирішення:
На підставі спільного Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України та Міністерства фінансів України від 17.01.2018 № 37/11 “Про затвердження Порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України (далі ДФС) щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі” (далі - Наказ № 37/11) проведена інтеграція електронної системи публічних закупівель та Державної податкової служби (раніше Державна фіскальна служба України). Завдяки цьому інформацію про наявність чи відсутність у постачальника податкової заборгованості можна подивитись в системі Prozorro.
Також відповідно до пункту 7 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право самостійно звернутися за підтвердженням інформації, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, та перевірити її достовірність відповідно до статті 17 ЗУ.
Відповідно до наданого Витягу з інформаційної системи органів ДФС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами та листа № 07/19 від 13.11.2019 «Пояснення» наданого Фізичною особою – підприємцем Антоненко Ганною Романівною, щодо не надання довідки з ДФС про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджету, Замовник скористався правом щодо пункту 7 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» та самостійно перевірив відсутність (наявності) заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджету у відкритому доступі на сайті Державної фіскальної служби України (http://sfs.gov.ua/businesspartner), щодо Учасника.
За результатами перевірки Учасника Фізичної особи – підприємця Антоненко Ганни Романівни встановлено, що станом на 13.11.2019 р. відсутня заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджету.
На підставі вищевикладеного Рішення Замовника №8 від 08.11.2019 є правомірним, підстави для дискваліфікації Фізичної особи – підприємця Антоненко Ганни Романівни – відсутні.
У зв’язку з чим Ваша вимога задоволенню не підлягає.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
До тендерної документації
Номер:
29ee964c4a1941f08bfe6a57cd054d3f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-17-002348-b.b1
Назва:
До тендерної документації
Вимога:
Вимагаємо надати посилання на норми Закону "Про публічні закупівлі" , які регламентують вимогу Замовника викладену в тендерній документації Розділ 1 пункт 4.4. ("Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)" - " П'ятнадцять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю для випробування та перевірки якості даного товару " )? Якими документами оформлюється передача товару для випробування та перевірки якості? Скільки часу триватиме випробування та перевірки якості товару? Якими компетентними - сертифікованими органами буде проводитись випробування та перевірка якості товару? Яка відповідальність Замовника у разі пошкодження , втрати товару у період випробування та перевірки якості?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.10.2019 15:17
Вирішення:
Миколаївська обласна школа вищої спортивної майстерності (надалі МО ШВСМ) надає відповідь на Ваш запит, щодо процедури закупівлі «Трампліна дошка "Маxiflex" модель В, виробництва США, компанія Duraflex International (або еквівалент). Розмір 488 х 49.5, вага - 63 кг.».
Відповідно до тендерної документації МО ШВСМ «Процедури-закупівлі – відкриті торги» розділу І «Загальні положення» пункт 2 «Інформація про замовника торгів» підпункту 4.4. «Строк укладення договору»: П'ятнадцять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю для випробування та перевірки якості даного товару» та розділу УІ «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» пункту 2 «Строк укладення договору»: Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції але не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Підписання договору між Покупцем та Продавцем буде здійснене не пізніше 20 календарних днів з дати оприлюднення на веб-поталі повідомлення про намір укласти договір купівлі-продажу при фактичній наявності товару для випробування та перевірки якості даного товару.
Документально передача товару для випробування та перевірки якості ніякими документами оформлюватися не буде, так як фактична наявність товару для випробування та перевірки якості даного товару буде здійснена в присутності довірених особи, як Покупця так і Продавця, на протязі робочого дня, за адресою: Миколаївська обл., Корабельний р-н, м. Миколаїв, вул. Пр. Богоявленський, 323. у вигляді огляду та порівняння. Перевірка якості товару буде здійсненна довіреною особою МО ШВСМ заслуженим тренером України зі стрибків у воду Гуменюком Сергієм Миколайовичем, а не компетентними - сертифікованими органами. Покупець (Замовник) не несе відповідальність у разі пошкодження, втрат товару у період випробування та перевірки якості, так як перевірка буде здійснена в присутності довіреної особи Продавця.
Статус вимоги:
Задоволено