-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
матрац ортопедичний пружинний, двосторонній 190*90*20 - 120 шт.
матрац ортопедичний пружинний, двосторонній 190*90*20 - 120 шт.
Завершена
236 426.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 190.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 190.00 UAH
Період оскарження:
17.10.2019 13:58 - 11.11.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Просимо надати детальні роз'яснення
Номер:
c09b42c1e7384d219c4954a21233df11
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-17-000368-a.c1
Назва:
Просимо надати детальні роз'яснення
Вимога:
Шановний замовник, керуючись п.3. ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі", просимо надати детальні роз'яснення:
чи вважаєте ви сферою своїх повноважень відміну дії чинних документів виданими іншими органами при пошуку причин для відхилення нашої пропозиції?
Наприклад, як діючий висновок санітарно-епідеміологічної експеризи, копія якого була надана нами згідно вимог документації, може стати недіючим або мати посилання на недіючий національний стандарт? І яким саме чином ваши особисті претензії до державної санітарно-епідеміологічною служби України змогли стати причиною для відхилення нашої пропозиції?
Ми як приватне підприємство не маємо повноважень для анулювання (або коригування) діючих офіційних висновків на продукцію, які видані, наприклад, державною санітарно-епідеміологічною службою України.
Можливо за наявності у вас претензій щодо змісту та чинності висновків державної санітарно-епідемілогичної експертизи, вам краще звертатися до Державної санітарно-епідеміологічної служби України, а не самостійно, перевищуючи свої повноваження, анулювати їх разом з державними стандартами?
Окрім того, чи не вважаєте ви доцільним звернутися до ДП "Львівстандартметрологія" із своїми пропозиціями щодо методології та підстав для видачі сертифікатів відповідності на продукцію, ви напевно маєте для цього необхідний рівень акредитації НААУ?
Окрім того,просимо Вас пояснити, яким саме пунктом ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі" та згідно з якими вимогами Вашої документації ви керувались, при відхиленні нашої пропозиції за те, що "- надані Учасником Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (на підставі якого видається сертифікат відповідності) та Сертифікат відповідності мають посилання на різні ГОСТи. Також ГОСТ 19917-93 «Мебель для сидения и лежания. Общие технические условия» (на який йдеться посилання) – не є діючим в Україні;
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, представлений у складі тендерної пропозиції, не співпадає з висновком СЕС, зазначеним у сертифікаті відповідності UA.10210.00449-19".
Де саме в Вашій документації містились вимоги щодо необхідності співпадіння висновку СЕС, наданому в складі пропозиції з висновком СЕС, зазначеним у Сертифікаті відповідності на продукцію? На підставі якого саме нормативно-правового акта, ви зробили такий висновок? І хто саме це встановив? Просимо вказати ФІО та посаду цієї особи.
Просимо Вас надати змістовну відповідь у термін, передбачений ЗУ "Про публічні закупівлі".
На підставі Ваших відповідей нами, з метою захисту своїх прав, як учасника, буде складено відповідну скаргу.
Сподіваємось на порозуміння.
Зазделегідь вдячні!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.11.2019 08:06
Вирішення:
Розглянуто документи учасників торгів (технічна частина) на закупівлю: код ДК 021-2015 – 39140000-5 «Меблі для дому» (матраци).
Оголошення про заплановану закупівлю на офіційному електронному майданчику SmartTender.biz № 4623304.
Під час розгляду встановлено, що пропозиція;
ТОВ «ЕЛІТСНАБ», не відповідає кваліфікаційним вимогам, які зазначені в Додатку 3 тендерної документації відкритих торгів, щодо наявності документів, які підтверджують якість продукції.
Учасником наданий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (на підставі якого видається сертифікат відповідності) не відповідає зазначеному в наданому сертифікаті відповідності та містить посилання на ГОСТ 19917-93 «Мебель для сидения и лежания. Общие технические условия», який не є діючим в Україні (пп. 1 та 6 Додатку 3).
Слід зазначити що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виданий відповідним органом 19.04. 2016 року на той час мав актуальність. Але з 01.10.2016 втупив у дію ДСТУ ГОСТ 19917:16 «Меблі для сидіння та лежання. Загальні технічні умови (ГОСТ 19917-2014, IDT)».
Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 19.04.2015 року, якщо ГОСТ скасований національним органом сертифікації – він не має статусу нормативного документу а являє собою звичайний текст. Виробники можуть застосовувати скасовані ГОСТ у своєї господарської діяльності та для своїх професійних потреб як звичайні інструкції, правила тощо, але не можуть робити посилання на такі ГОСТ, тому що вони не є чинними та не визнані національними органом стандартизації.
Можливо Скаржнику потрібно було замовити новий висновок Експертизи у зв’язку зі зміною нормативної бази держави, або викласти у своїй пропозиції копію висновку зазначеного у сертифікаті відповідності.
Слід зазначити, що розгляд Замовником пропозицій Учасників торгів (технічна частина) складається з розгляду кожного окремого документа, не лише за його наявністю, але по суті що впливає на можливість подальшого використання продукції для безпечної діяльності підприємства згідно з «Правил технічної експлуатації залізниць України».
Статус вимоги:
Відхилено