-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розроблення Регіонального плану управління відходами у Волинській області до 2030 року
Торги відмінено
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:
17.10.2019 12:50 - 02.11.2019 00:00
Вимога
Без відповіді
текст оскарження рішення тендерного комітету
Номер:
001a623e64b14050bdcdeebab8623bbd
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-17-000409-c.b1
Назва:
текст оскарження рішення тендерного комітету
Вимога:
12.11.2019 р. в ході засідання тендерного комітету управління екології та природних ресурсів Волинської обласної державної адміністрації була розглянута пропозиція учасника процедури відкритих торгів Малого підприємства «Гафса» у формі товариства з обмеженою відповідальністю на закупівлю: Код ДК 021:2015-71320000-7 Послуги з інженерного проектування ( розроблення Регіонального плану управління відходами у Волинській області до 2030 року), що визначена електронною системою закупівель найбільш економічною вигідною.
Згідно з Протоколом №20 від 12.11.2019 року тендерна пропозиція учасника процедури відкритих торгів МП «Гафса» у формі товариства з обмеженою відповідальністю відхилена, як така, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям.
1. Як вказано в Протоколі №20 від 12.11.2019 року :
«1. На виконання підпункту «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», надано договір про надання послуг №1/03 від 02.03.2015 року, укладений із «Муніципальною компанією поводження з відходами та енергозбереження» (м.Полтава). При проведенні звірки, встановлена невідповідність між наданим договором та актом №1 здачі-приймання виконаних робіт за договором №1/03 від 02.03.2015 року, складеним 11.05.2015, а саме:
У абзаці 2 вказано, що «підписали цей Акт про те, що ВИКОНАВЕЦЬ здав, а замовник прийняв по договору №1/05 від 1.05.2014 р. послуги з розроблення документації», що підтверджує невідповідність.
Отже, даний акт неможливо прийняти, як підтверджуючий документ, документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
Дане твердження не об’єктивне з наступних причин:
Акт був укладений між суб’єктами господарювання, які підписали договір про надання послуг, та є первинним бухгалтерським документом і відповідає усім вимогам до подібного документу.
Відповідно до ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV:
«п.2 Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити:
назву документа (форми);
дату і місце складання;
назву підприємства, від імені якого складено документ;
зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції».
Усі перелічені обов'язкові реквізити наявні у наданому Акті здачі-приймання виконаних робіт. У назві Акту вказаний договір №1/03 від 2.03.2015р., до якого складений Акт. Акт містить усі дані, які дозволяють кваліфікувати його як легітимний бухгалтерський документ. А допущена механічна помилка у тексті не впливає на зміст господарської операції, та не спотворює документальні результати виконання договору.
Можливі неістотні недоліки в первинних бухгалтерських документах і можливість підстав для невизнання господарської операції регламентуються п.2.4 Наказу Міністерства фінансів №88 від 24.05.1995 р., де вказано:
«2.4. Первинні документи
Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо».
2. Крім цього, в Протоколі №20 від 12.11.2019 року вказано:
«Слід зазначити, що у пункті 1 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вказано вимогу, що кожен документ подається окремим файлом. Учасником інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», надана не окремими довідками, а листом-гарантією (від 4.11.2019 №79) з перерахуванням відсутності підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі.»
В статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Подання інформації про відсутність підстав відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі однією довідкою не суперечить чинному законодавству. Форма довідки рекомендована PROZORRO інфобокс «Центр знань про публічні закупівлі» https://infobox.prozorro.org/articles/dovidka-po-statti-17. Інформація надана окремим файлом, згідно з вимогою тендерної документації на закупівлю.
3. Протокол №20 від 12.11.2019р. засідання тендерного комітету управління екології та природних ресурсів облдержадміністрації не дозволяє ідентифікувати закупівлю «Розроблення Регіонального плану управління відходами у Волинській області до 2030 року», адже в системі PROZORRO для закупівлі Код ДК 021:2015-71320000-7 Послуги з інженерного проектування ( розроблення Регіонального плану управління відходами у Волинській області до 2030 року) присвоєний ідентифікатор UA-2019-10-17-000409-c, натомість в Протоколі №20 від 12.11.2019 р. засідання тендерного комітету в абзацах 1,2,8 вказано ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-17-000409-е, що підтверджує невідповідність.
В той же час унікальний ідентифікатор закупівлі є обов’язковою складовою інформаційної системи закупівель (Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України №149/44 04.02.2019р. «Про затвердження Порядку інформаційної системи закупівель, єдиним веб-порталом використання публічних коштів та інформаційною системою Державної казначейської служби України»).
На підставі вищевикладеного Мале підприємство «Гафса» у формі товариства з обмеженою відповідальністю просить::
1. Скасувати Протокол №20 від 12.11.2019 року засідання тендерного комітету управління екології та природних ресурсів Волинської облдержадміністрації та прийняті в ньому рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів МП «Гафса» у формі товариства з обмеженою відповідальністю на закупівлю: Код ДК 021:2015-71320000-7 Послуги з інженерного проектування (розроблення Регіонального плану управляння відходами у Волинській області до 2030 року), як безпідставні та прийняті всупереч діючому законодавству.
2. Розглянути тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів МП «Гафса» у формі товариства з обмеженою відповідальністю на закупівлю: Код ДК 021:2015-71320000-7 Послуги з інженерного проектування ( розроблення Регіонального плану управляння відходами у Волинській області до 2030 року) у відповідності з принципами, що викладені в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження рішення тендерного комітету 13.11.2019 13:45
Дата подачі:
13.11.2019 13:46