• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Меблі (ДК 021:2015 - 39130000-2 "Офісні меблі")

Завершена

173 920.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 869.60 UAH
Період оскарження: 17.10.2019 11:57 - 22.10.2019 12:30
Вимога
Вирішена

Невідповідні пропозиції Учасника вимогам тендерної документації

Номер: 51707c05804e4eaabb0694aac158e8d6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-17-001475-b.b1
Назва: Невідповідні пропозиції Учасника вимогам тендерної документації
Вимога:
Повідомляємо Вас, що в складі своєї тендерної пропозиції Учасника ФОП Чимрук О.М. було допущено ряд порушень умов тендерної документації, зокрема: − в поданій тендерній пропозиції Учасником було вказано неправильне найменування предмету закупівлі, зокрема: «ДК 021:2015: – 39130000-2 «Офісні меблі»», тоді як предмет закупівлі становить «Меблі (ДК 021:2015 – 39130000-2 «Офісні меблі»)», що порушує вимоги п. 3.1. тендерної документації Замовника; − в таблиці розрахунку цінової пропозиції Учасником було вказано інші товари, ніж ті що вимагалися Замовником в Додатку №1 до тендерної документації, зокрема: «Комплект меблів...» замість переліку меблів, наведеного в Додатку №1 до тендерної документації, що є невиконанням вимог даного додатку; − в поданій тендерній пропозиції Учасником не було вказано конкретну торгову марку (або виробника – в разі відсутності торгової марки) продукції, що порушує вимоги п. 4. Додатку №1 до тендерної документації Замовника: «Учасник в тендерній пропозиції повинен вказати конкретну торгову марку (або виробника – в разі відсутності торгової марки) продукції, що пропонує постачати, сертифікат відповідності товару, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали»; − в поданій тендерній пропозиції Учасник не погодив технічні та якісні характеристики товару, а також умови поставки визначених у пунктах 3.1-3.7 тендерної документації Замовника, що порушує вимоги п. 5 тендерної документації Замовника: «Пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі та вартість за одиницю (одиниці) товару, що відповідають ціновій пропозиції, поданій учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону, а також погодження технічних та якісних характеристик товару ,а також умов поставки визначених у пунктах 3.1-3.7 даного оголошення»; − Учасником не було надано ліцензії та не було зазначено, що його діяльність не підлягає ліцензуванню, що є невиконанням вимог пп. 7 п. 4 тендерної документації Замовника: «ліцензії (якщо діяльність ліцензується згідно закону)»; − Учасником не було надано ескізів меблів, з вказуванням розмірів, кольору та технічних особливостей, що є невиконанням вимог пп. 15 п. 4 тендерної документації Замовника: «ескізи меблів, з вказування розмірів, кольору та технічних особливостей»; − всі документи, видані Учасником від свого імені, не були отримані шляхом сканування паперових оригіналів, що є невиконанням вимог п. 4 та п. 5 тендерної документації Замовника: «Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf., jpg., bmp., doc., docx., або інші) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи» та «Пропозиція Учасника, оформлена на фірмовому бланку у відповідності до цієї документації, подається Учасником у вигляді сканованої копії у форматі pdf., jpg., bmp., doc., docx., або інші». Враховуючи вищенаведені порушення просимо тендерний комітет Замовника відхилити пропозицію Учасника ФОП Чимрук О.М., як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу щодо невідповідності пропозиції Учасника  ФОП Чимрук О.М. вимогам тендерної документації щодо здійснення закупівлі Меблів ДК 021:2015 - 39130000-2 "Офісні меблі" (ідентифікатор закупівлі № UA-2019-10-17-001475-b) повідомляємо, що вказана Вами інформація буде врахована головним управлінням Пенсійного фонду України в Житомирській області на етапі кваліфікації.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так