• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Устаткування для операційних блоків (НК 024:2019:37332 – Система для освітлення операційної (лампа безтіньова операційна), НК 024:2019:32037 – Джерело світла загального призначення (освітлювач переносний безтіньовий), НК 024:2019:32617 – Система лапароскопічна багаторазового призначення (лапароскопічна (ендоскопічна) стійка)

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 103 дні назад

5 136 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 16.10.2019 22:51 - 11.11.2019 00:00
Скарга
Відхилено

скарга на дії замовника

Номер: 1f2e13efe1c3411da6a173b20ff6214c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-16-004239-b.b2
Назва: скарга на дії замовника
Скарга:
скарга на дії замовника
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 11.12.2019 23:35
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "ТЕНДЕР АЛЬЯНС ГРУП", Кудим Станіслав 380682782351 tenderalliancegroup@gmail.com
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога внести зміни до тендерної документації

Номер: f58b7a49ed1f430399e29f1700d35003
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-16-004239-b.b1
Назва: Вимога внести зміни до тендерної документації
Вимога:
Шановний, Замовнику! Розглянувши технічні вимоги до тендерної документації, просимо внести зміни до тендерної документації, шляхом розбиття предмету закупівлі на окремі частини (лоти). Оскільки, ендоскопічна стійка призначена для раціонального розміщення ендохірургічного обладнання в умовах операційної. А що стосується лампи та освітлювача переносного, то це обладнання призначене для отримання додаткового освітлення під час проведення хірургічного втручання чи інших маніпуляцій в спеціалізованих медичних установах. Тому, враховуючи такі технічні відмінності в призначеннях обладнання та розбивши по лотах дану процедуру закупівлі, можна розширити потенційне коло учасників даної процедури закупівлі, тим самим виконавши всі належні принципи проведення публічних закупівель, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", зокрема, принцип добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації інших учасників, які мали б можливість подати свою пропозицію щодо окремої частини (лота) закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно пункту 37 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454 (далі – Порядок). Згідно з Порядком замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). Відповідно до Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. У разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше медичних виробів, замовником у дужках зазначаються код та назва кожного медичного виробу. Керуючись вимогами Закону та Порядку, ЦОЗ ДКВС України визначив предмет закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках кодів та назв медичних виробів відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів». Відповідно до листа Мінекономрозвитку від 02.08.2017 № 3304-06/26774-06 визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком замовника. Враховуючи вищезазначене, ЦОЗ ДКВС України вважає за недоцільне ділити предмет закупівлі на лоти, оскільки необхідно закупити все визначене тендерною документацією медичне обладнання одночасно та у повному обсязі.
Статус вимоги: Не задоволено