• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту приміщення Металургійного відділу державної виконавчої служби міста Кривий Ріг Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області

Торги не відбулися

199 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 16.10.2019 16:48 - 21.10.2019 16:52
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження

Номер: fdbf725be35d4674b843db795a0519d1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-16-000658-a.b1
Назва: Оскарження
Вимога:
ТОВ «Будстар-КР» висловлює свою незгоду з рішенням тендерного комітету по всім пунктам зазначеним в протоколі №25/10 від 25.10.2019 року і вказує на порушення тендерним комітетом Закона України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII. 1. А саме: Замовник не може давати вказівки яким чином і в якій програмі складається кошторисна документація. Розділ I ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ Стаття 3. Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Стаття 5. Недискримінація учасників 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників Розділ III ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЛІ Стаття 11. Тендерний комітет та уповноважені особи замовника 3. Тендерний комітет або уповноважена особа (особи): забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; Стаття 17. Відмова в участі у процедурі закупівлі Розділ IV ПРОЦЕДУРА ВІДКРИТИХ ТОРГІВ Стаття 22. Тендерна документація 3.Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. 2. Тендерним комітетом вказано на невідповідність інформації про працівників Формі 1, але це є згідно Статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Формальними (несуттєвими) помилками та не впливають на зміст пропозиції, тому що там міститься вся інформація до вимог замовника ( в довідці Форми 1учасника не в тій послідовності знаходяться стобци). 3. Тендерним комітетом вказано,що не надано повний пакет документів ( копія відповідного договору, актів виконаних робіт та лист-відгук підприємства, якому було надано аналогічні послуги). Цей висновок Тендерного комітета не відповідає дійсності, тому що стосовно вимог замовника,а саме - п.8.5 «Оголошення про проведення закупівлі послуг» Учасник повинен надати довідку у довільній формі з зазначенням кількості, переліку та стану виконання договорів (не менше двох договорів), що підтверджують позитивний досвід Учасника щодо виконання аналогічних договорів з аналогічним предметом закупівлі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності); копії відповідних договорів та актів виконаних робіт, а також листи-відгуки підприємств, яким було надано аналогічні послуги. ТОВ «Будстар-КР» виконало цю вимогу в повному обсязі, завантаживши в систему «Прозоро» всю необхідну інформацію. 4. В протоколі Тендерного комітета вказано: «що не надано повний пакет документів ( копія відповідного договору, актів виконаних робіт та лист-відгук підприємства, якому було надано аналогічні послуги) до кожного зазначеного в довідці договору. Але в п.8.5 «Оголошення про проведення закупівлі послуг» Учасник повинен надати довідку у довільній формі з зазначенням кількості, переліку та стану виконання договорів (не менше двох договорів), що підтверджують позитивний досвід Учасника щодо виконання аналогічних договорів з аналогічним предметом закупівлі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності); копії відповідних договорів та актів виконаних робіт, а також листи-відгуки підприємств, яким було надано аналогічні послуги, такої вимоги немає. Таким чином в протоколі Тендерного комітета вказана причина відмови, яка повністю не відповідає і розрізняється з «Оголошенням про проведення закупівлі послуг» Замовника, а саме п.8. Кваліфікаційні вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження; п.8.5. Таким чином стосовно на вищевказане ТОВ «Будстар-КР» вважає, що Змовник дискваліфікував заявку ТОВ «Будстар-КР» неправомірно та незаконно.
Пов'язані документи: Учасник