• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Канцелярські товари та папір для проведення турніру юних фізиків

Завершена

7 560.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37.80 UAH
Період оскарження: 16.10.2019 15:40 - 27.10.2019 01:00
Вимога
Є відповідь

Вимога відсутня у документації Замовника

Номер: 26088670c63a421b9122c96336d85090
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-16-000531-a.a3
Назва: Вимога відсутня у документації Замовника
Вимога:
Статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі" дійсно вимагається щоб технічні, якісні характеристики предмету закупівлі передбачали необхідність застосування заходів із захисту довкілля, але ж, Замовник, в своеї тендерної документації жодним словом не вимагає підтвердження застосування ціх заходів. Олексій Парушев, директор ТОВ "Біном"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 13.07.2017р. №1021 та розпорядження Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016р. №988-р "Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа на період до 2029р." перелік навчальних засобів та приладь має відповідати «Концепції Нової української школи». Будь-яке приладдя, що планується до постачання до бюджетної установи обов’язково повинен мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, як документ, що підтверджує якість та безпеку та підтверджує, відсутність загрози учням. Тобто учасником зазначених закупівель можуть бути як виробники канцелярських приладь так і суб’єкти господарювання, що на договірних засадах постачають товар виробників приладь, які мають необхідні документи, що підтверджують якість та безпечність товару. На жаль, сьогодні будь-який з недобросовісних учасників (постачальників) може завантажити з системи «PROZORRO» документи, що підтверджують якість будь-якого з виробників, використовувати їх у закупівлі та потім постачати товар іншого виробника та невідповідної якості. Хочемо зазначити, що замовник не обмежує коло лише виробниками зазначеного товару, а будь-які суб’єкти господарювання, що мають господарські відносини з виробниками чи їх представниками можуть брати участь у закупівлі. Відповідно до Закону України «Про захист справ споживачів» від 12.05.1991 № 1023-ХІІ, і виробник товару і постачальник несуть субсидіарну відповідальність у разі настання негативних наслідків підчас поставки та експлуатації товару. Щодо вимоги надання учасником сертифікату на систему менеджменту якості ДСТУ ISO 9001:2015 виробника товару та сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 виробника товару повідомляє наступне: Вищезазначені сертифікати надаються на виробника товару, що пропонуються учасником під участі у відкритих торгах шляхом надання листа від виробника або його офіційного представника та висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, де зазначений виробник товару. Замовником вимагається лише підтвердження впровадження на виробництві системи екологічного управління та системи менеджменту якості. Оскільки ст. 22 Закону України «Про Публічні закупівлі» вимагається щоб технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачали необхідність застосування заходів із захисту довкілля, замовник вимагає підтвердити застосування заходів із захисту довкілля шляхом надання сертифікату на систему менеджменту якості ДСТУ ISO 9001:2015 виробника товару та сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 виробника товару.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Відповідність пропозиції вимогам замовника

Номер: 3b478cc1cd384d1d971dd58b2a900848
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-16-000531-a.a2
Назва: Відповідність пропозиції вимогам замовника
Вимога:
1. Щодо сертифікатів. Нагадуємо ще раз. В Україні відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 29 грудня 2017 р. № 500 «Про скасування національних нормативних документів» з 01 січня 2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації. У зв'язку з вищевказаними змінами з 01.01.2018 року органи сертифікації не тільки не сертифікують продукцію, а й не видають жодних довідок про те, чи підлягає товар сертифікації, оскільки сертифікація відсутні повністю – жоден товар не підлягає обов'язковій сертифікації. Відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Тобто стандарти ISO також не є обов'язковимии, їх відсутність в Україні відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 29 грудня 2017 р. № 500 «Про скасування національних нормативних документів» з 01 січня 2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації. У зв'язку з вищевказаними змінами з 01.01.2018 року органи сертифікації не тільки не сертифікують продукцію, а й не видають жодних довідок про те, чи підлягає товар сертифікації, оскільки сертифікація відсутні повністю – жоден товар не підлягає обов'язковій сертифікації. Відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. До речі у пропозиції ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАПІР вони також відсутні. 2. Щодо висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності Товару вимогам діючого санітарного законодавства України, чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Згідно Статті 11 Розділ III Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», відповідно до наказу МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ N247 від 09.10.2000р., що зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 січня 2001 р. за N4/5195, товари даної закупівлі, не є об'єктами обов’язкової державної санітарно- епідеміологічної експертизи. Державна санітарно-епідеміологічна експертиза діючих об'єктів експертизи призначається лише в разі наявності в головного державного санітарного лікаря офіційних матеріалів про негативний вплив об'єктів на здоров'я людей або зміну їх властивостей, що може спричинити такий вплив, а також у разі внесення змін до санітарного законодавства, якими встановлюються більш жорсткі вимоги до об'єктів експертизи. Тож також не передбачені законодавством для учасників. 3. Щодо довідки довільної форми з зазначенням конкретного найменування (виробник, тип, торговельна марка тощо) та інформації про фактичні технічні характеристики запропонованого товару. Пропозиція містить таку інформацію, тільки й того, що не під заголовком "Довідка". Ми вважаємо, що це й була "довільна форма", але ж Замовник не надав форму для цієї довідки. 4. Щодо недостовірної інформації. У тендерній пропозиції, дійсно, вартість двох упаковок файлів дорівнює вартості однієї упаковки, але це є технічна помилка (замість ціни за одиницю вказана загальна вартість двох упаковок і це не призводить до збільшення тендерної пропозиції. Ввжаємо, що всі вимоги, щодо тендерної пропозиції були виконані ТОВ "Біном". Тому ії відхилення не має підстав. Олексій Парушев, директор ТОВ "Біном".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Оскільки статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі" вимагається щоб технічні, якісні характеристики предмету закупівлі передбачали необхідність застосування заходів із захисту довкілля, ми, як Замовники, вимагаємо підтвердження застосування заходів із захисту довкілля шляхом надання сертифікатів та висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Необгрунтоване відхилення

Номер: 63ecdaf28a81488e973e7e1f84beeec3
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-16-000531-a.a1
Назва: Необгрунтоване відхилення
Вимога:
Наша пропозиція була відхилена на тий підставі, що "надані документи не відповідають вимогам тендерної документації". Які саме невідповідності у протоколі відхилення не зазначено. В телефонної розмові нам було пояснено, що не було надано сертифікати на продукцію, посилаючись на ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII. Але ж згадана стаття не містить жодного слова про сертифікацію. Більш того, з 1 січня 2018 року скасовано обов'язкову сертифікацію продукції, що виконувалась відповідно до Декрету (та власне втрачає чинність сам Декрет). Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка наразі сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов'язковій сертифікації. Тобто, в Україні відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 29 грудня 2017 р. № 500 «Про скасування національних нормативних документів» з 01 січня 2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації. У зв'язку з вищевказаними змінами з 01.01.2018 року органи сертифікації не тільки не сертифікують продукцію, а й не видають жодних довідок про те, чи підлягає товар сертифікації, оскільки сертифікація відсутні повністю – жоден товар не підлягає обов'язковій сертифікації. Відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб- підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Перевірити вищевказану інформацію можна за посиланням: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0194-18 Тобто, будь які довідки, висновки, або інші документи, що стосуються товару не є загальнообов'язковим на території України. Олексій Парушев, директор ТОВ "Біном
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно ч. 2, 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: «….посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…»«…іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.» Стандарти ISO 9001 (якість) є міжнародними. Стандарт ISO 14001 розроблений як сумісний з іншими стандартами систем менеджменту і технічними вимогами, такими, як ISO 9001 (Якість). ISO 14001 - стандарт із серії міжнародних стандартів, що застосовуються до будь-якої організації і відносяться до систем екологічного менеджменту. Вимога щодо наявності у Учасника сертифікату на систему управління якістю, відповідно до вимог ISO 9001 «Системи управління якістю. Вимоги», гарантує якість товару, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність товару; це забезпечення упевненості в тому, що товари, які постачаються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість товарів, знаходяться під контролем.. Сертифікат якості – це письмовий документ, складений у певній формі та виданий виробником товару (продукції), щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару (продукції) вимогам, які висуваються до якості такого товару (продукції). Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001, а його наявність сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо постачання якісного товару. Крім того, Додатком 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам замовника» пунктом І чітко встановлено: «Учасник в складі пропозиції повинен надати нижчезазначені документи, що підтверджують характеристики Товару: 1. Заповнену та підписану службовою (посадовою) особою учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі довідку довільної форми з зазначенням конкретного найменування (виробник, тип, торговельна марка тощо) та інформації про фактичні технічні характеристики запропонованого товару. 2. Копія сертифікату на систему управління якості ISO 9001, чинного на момент подачі тендерної пропозиції; 3. Копія сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001, чинного на момент подачі тендерної пропозиції; 4. Копія позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності Товару вимогам діючого санітарного законодавства України, чинного на момент подачі тендерної пропозиції або копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо ввезення, реалізації та використання сировини, продукції (вироби, обладнання, технологічні лінії тощо) іноземного виробництва, чинного на момент подачі тендерної пропозиції виданих Державною санітарно-епідеміологічною службою тощо». Жодного документу, який підтверджує якість та безпечність запропонованого товару учасник не надав. Також була надана недостовірна інформацію у тендерній пропозиції, а саме вартість двох упаковок файлів дорівнює вартості однієї упаковки, що призводить до збільшення тендерної пропозиції. Вважаємо, що відхилення даної пропозиції було обгрунтоване.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні