-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезінфікуючі засоби
Завершена
199 248.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 996.24 UAH
мін. крок: 0.5% або 996.24 UAH
Період оскарження:
16.10.2019 12:32 - 22.10.2019 10:00
Вимога
Вирішена
оскарження рішення замовника
Номер:
92ae3e49fa2442be9873968623eacae7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-16-001563-b.b3
Назва:
оскарження рішення замовника
Вимога:
Шановний Замовнику, ми категорично не згодні з відхиленням нашої пропозиції з різницею в 64 794 грн, це державні кошти, тому Замовник повинен дотримуватись Закону України «Про публічні закупівлі». Відхилення за вказаними невідповідностями носять упереджений характер. В період уточнення багато учасників вказували на порушення, але Замовник всіх відхилив, тож із самого початку закупівля носить договірний характер. Запропоновані нами засоби не є гіршими, мають однакові загальні характеристики: призначення, застосування, спектр дії, безпечність, але є значно економічно вигідними. Відносно складу, не має двох однакових засобів, з таким обмеженням, але запропоновані нами мають спільні діючі речовини, засіб «Дескоцид преміум клінік» як і Гігасепт АФ форте U містить ЧАСи та інші діючі речовини.
В протоколі зазначено: Згідно пункту 6 технічних вимог до предмету закупівлі Відсутність пошкоджувальної дії на інструменти. Засіб повинен відноситися до мало небезпечних речовин при нанесенні на шкіру та при інгаляційній дії у вигляді пару (4 клас небезпеки). Складові речовини засобу не виявляють сенсибілізуючих, канцерогенних, мутагенних і тератогенних властивостей. Сумісність з матеріалами ендоскопів.
В Інструкції на дезінфекційний засіб «Дескоцид преміум клінік» не зазначені такі властивості – а саме інформація щодо сумісності з матеріалами ендоскопів. Згідно МВ «Дескоцид преміум клінік» п.1.5 Призначення сторінка 3 абзац 1,2,3 чітко зазначене призначення для дезінфекції та достерилізаційного очищення ВМП у т.ч. жорстких та гнучких ендоскопів та медичних інструментів до них; ДВР гнучких ендоскопів та інструментів до них; п.3.2.21 - п.3.2.23 , п.3.2.25; табл. 2 - 6 –дезінфекція, ДСО та стерилізація жорстких та гнучких ендоскопів та медичних інструментів до них. Саме в згаданих пунктах та таблицях вказаний режими дезінфекції, ДСО та стерилізації жорстких та гнучких ендоскопів та медичних інструментів до них, наркозно-дихальної апаратури, які докази «незрозумілої сумісності» необхідно доказувати? Чи не здається Замовнику, що він чіпляєтесь до будь якої букви? Коли вся інструкція присвячена використанню, призначенню, прописані всі режими, які підтвердження????? Це вже занадто.
На підставі викладеного, запропонований ТОВ «ІМЕД» дезінфекційний засіб «Дескоцид преміум клінік» відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, як засіб для дезінфекції, передстерилізаційного очищення, стерилізації медичних інструментів, дезінфекції поверхонь, генеральних прибирань «Гігасепт АФ форте U », а викладені в протоколі невідповідності є не правдивими та надуманими.
Запропонований до закупівлі дезінфекційний засіб «Скін-дез преміум клінік» відповідає технічним вимогам Замовника до предмету закупівлі засіб дезінфекційний «Кодан форте». 2.1. Згідно пункту 1 технічних вимог до предмету закупівлі. Широкий, спектр антимікробної активності, який включає бактерицидні (у т.ч. щодо збудників внутрішньолікарняних інфекцій – MRSA/EHEC), туберкулоцидні, віруліцидні (в т.ч. щодо збудників вірусних гепатитів В,С, СНІДу, папова-, рота- ентеро-, вакцинія вірусів, вірусу Avian influenza, А (H1N1), Ебола), фунгіцидні (в т.ч. щодо грибів роду Candida, дерматофітів, пліснявих грибів) властивості. Засіб виявляє пролонговані (до 3-х годин) бактерицидні властивості.В Інструкції на дезінфекційний засіб «Скін-дез преміум клінік» зазначені такі властивості: бактеріцидні, віруліцидні, фунгіцидні. Атестовані згідно Європейським стандартам. Засіб високоефективний проти транзиторної та резидентної мікрофлори, проявляє високоякісну дію в присутності білків,сироватки, крові. Засіб забезпечує знежирююче очищення шкіри, сприяє ефективному прилипанню хірургічної плівки. Тож, Замовнику не потрібно користуватися своїми домислами та припущеннями, необхідно лише читати уважно інструкцію. Що стосується лікування хронічних грибкових захворювань, але вибачте, це антисептичний засіб, а не лікувальний, тож не використовується для таких цілей у вашому закладі. Ця вимога є безпідставна, бо лікування хронічних грибкових захворювань проводиться в спеціалізованих шкірно-венеричних закладах, а не в лікарні швидкої допомоги.
На підставі викладеного, запропонований ТОВ «ІМЕД» дезінфекційний засіб «Скін-дез преміум клінік» відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, як засіб антисептичний для дезінфекції шкіри рук та шкірних покривів, для перед- та після операційної обробки шкіри та ін’єкційного поля, маркування операційного поля «Кодан форте», а всі викладені невідповідності є надуманими та упередженими.
На підставі вищевикладеного ВИМАГАЄМО скасувати Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення Кандидата № 116 від 28.10.2019., оскільки рішення тендерного комітету є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій), а також вимагаємо відмінити Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця № 117 від 28.10.2019 по закупівлі Дезінфікуючі засоби та код відповідно до ДК 021:2015 – 24210000-9 Оксиди, пероксиди та гідроксиди (UA-2019-10-16-001563-b).
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ІМЕД».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.10.2019 15:03
Вирішення:
Стосовно вашої вимоги повідомляємо наступне.
Повне обґрунтування на всі ваші зауваження були зазначені у Протоколі (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення Кандидата № 116 від 28.10.2019.
Нагадуємо вам, що якщо, ви приймаєте рішення брати участь у торгах, то ви повинні надати товар, який повністю відповідає технічним вимогам Заявника. Якщо, ви пропонуєте товар, та пишете проте що він відповідає кожному пункту МТВ, то ви надаєте недостовірну інформацію,щодо ваших продуктів.
Замовник має повне право відхилити Учасника якщо товар не відповідає, хоча б одному пункту МТВ.
Заклад надає перевагу дезінфекційним засобам ,які вже зарекомендували себе у нашому закладі як під час проведення бактеріологічного контролю, так і по відношенню до інструментарію, високовартісного медичного та діагностичного обладнання(у тому числі ендоскопів), виробники якого надають рекомендації що до засобів, якими вони повинні оброблятися для подовження терміну їх придатності.
Щодо вимог до антисептиків, ніде не прописано, що заклад не має права, висувати додаткові вимоги, щодо якості препаратів, які планує застосовувати для обробки шкіри. Таким чином, ми закуповуємо засоби, які гарантовано буде використовувати персонал, а не робимо це для перевірок, щоб показати наявність засобу у закладі.
Хочемо підкреслити, що Замовник в даній процедурі закупівлі дотримався всіх норм та вимог законів України.
ТОВ «ІМЕД» подало пропозицію з аналогами, що не відповідають умовам тендерної документації, а отже пропозиція ТОВ «ІМЕД» підлягає відхиленню на законних підставах.
Також, застерігаємо вас від безпідставних звинувачень та некоректних висловлювань.
Вчіться діловому етикету та спілкуванню ,панове.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
порушення закону
Номер:
d58d776bd20344b68cd101c0b06cdc94
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-16-001563-b.a2
Назва:
порушення закону
Вимога:
уникнення відкритих торгів
Пов'язані документи:
Учасник
- ШД Київ.pdf 21.10.2019 17:56
- Відповідь на вимогу.pdf 22.10.2019 16:41
Дата подачі:
21.10.2019 17:56
Вирішення:
Шановний учаснику!
На Вашу вимогу щодо порушень Закону та поділу предмета закупівлі на частини, повідомляємо наступне.
Відповідно до розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016р. № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником згідно з пунктами 17, 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та спожитої політики від 11.10.2010 № 457, за показником п’ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої-п’ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015р. № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник», за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовником було оголошено закупівлі за ідентифікаторами UA-2019-10-16-001563-b, UA-2019-10-16-002194-b, UA-2019-10-15-002385-b та UA-2019- 10-16-001320-b на вебпорталі Уповноваженого органу за різними кодами Єдиного закупівельного словника (за показником четвертої цифри), відповідно до потреби закладу в даних видах товарів, що повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Оскільки вартість предметів закупівлі необхідних товарів – менша за 200 тисяч гривень, Замовником було прийняте рішення застосувати допорогові процедури закупівлі, що також відповідає вимогам Закону. Відтак не зрозумілі ваші звинувачення стосовно ділення предмета закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів, адже поділити предмет закупівлі на частини можливо лише в рамках одно коду.
Стосовно вимог щодо неможливості надання еквівалентів з причини «медико-технічні вимоги викладені так, що унеможливлюють надання еквівалентів, бо прописаний конкретний склад засобів…», звертаємо вашу увагу, що відповідно до п.2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)». Отже технічна специфікація має містити детальний опис товарів, робіт чи послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Технічна специфікація не містить посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, відтак не суперечить вимогам законодавства.
З огляду на наведене, замовником не обмежено коло потенційних учасників у даних процедурах.
Таким чином, Ваша вимога, щодо приведення Оголошень у відповідність до чинного законодавства шляхом відміни всіх закупівель UA-2019-10-16-001563-b, UA-2019-10-16-002194-b, UA-2019-10-15-002385-b та UA-2019- 10-16-001320-b та оголошення нової закупівлі в межах однієї процедури відкритих торгів по лотам, не може бути задоволена, оскільки є необґрунтованою, а викладені у ній обставини не знайшли свого підтвердження.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
порушення закону
Номер:
e126e0ecab564e85a1af060402bfbb22
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-16-001563-b.a1
Назва:
порушення закону
Вимога:
Шановний Замовнику, закупівля за кодом 2421 (оксиди,пероксиди та гідроксиди) , а що із заявлених вами засобів відноситься до цієї групи? Кодан Форте- спиртовий антисептик, а Гігасепт АФ форте - засіб для дезінфекції та стерилізації на основі ЧАСів, амінів..., Де тут окисники і що ці два засоби поєднує в даній закупівлі, та ще й за таким кодом? Внесіть зміни про визначення предмету закупівлі згідно з чинним законодавством та Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження порядку визначення предмету закупівлі» від 17.03.2016 №454 (абз.2, п.1, ІІ розд.) встановлено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 « Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 р. № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужечках конкретної назви товару чи послуги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.10.2019 14:19
Вирішення:
Заявлені засоби віднесені до зазначеного коду, тому, що у складі цих засобів містяться речовини, які являються окисниками
Статус вимоги:
Відхилено