-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Антисептичні засоби для рук
Завершена
159 620.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 798.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 798.10 UAH
Період оскарження:
16.10.2019 11:53 - 22.10.2019 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
8f90af88671648e8b71de24c4d70a1ca
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-16-001320-b.b4
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний замовнику, що за нісенітницю Ви пишете?!ФОП Мартищенко В.Г. надав гарантійний лист офіційного дистриб’ютора, підтверджуючий документ щодо повноважень дистриб’ютора Ви не ВИМАГАЛИ, це чітко прописано у Вашій документації, то про що саме іде мова? Чи Ви забули, що ви вимагали? Відповідно до пункту 10 «Вимоги до кваліфікації учасників» оголошення про проведення закупівлі, Учасник надає відскановані оригінали гарантійних листів виробників (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією торгів та пропозицією учасника торгів». Ви вже заздалегідь визначили для себе переможця ТОВ «Дезодар», що вони навіть не знижували свою цінову пропозицію на жодному із кроків аукціону воно і зрозуміло адже з чого тоді Ви отримаєте хабар?!
Так як Ви пишете, що згідно пункту 4 Оголошення про проведення закупівлі, всі медико-технічні вимоги (Додаток 2 до оголошення) повинні буди наявні та документально підтверджені і Замовником не Вимагалося надання Учасниками порівняльної характеристики по кожному запропонованому засобу з посиланням на конкретні пункти чинних методичних вказівок щодо застосування наданих засобів. Ви мабуть переплутали документацію адже згідно пункту 4 Оголошення про проведення закупівлі то ж нагадуємо що ж саме Ви ВИМАГАЛИ: «На дезінфікуючі засоби, що надаються Учасником в пропозиції, повинна бути надана деталізована порівняльна характеристика по кожному запропонованому засобу з посиланням на конкретні пункти чинних методичних вказівок щодо застосування наданих засобів та документальне підтвердження відповідності товару медико-технічним вимогам
У разі відсутності такого підтвердження відповідності товару медико-технічним вимогам Замовника, запропонований як еквівалент, товар - оцінюватись не буде. Невідповідність запропонованого Учасником товару встановленим технічним вимогам розцінюється як невідповідність пропозиції умовам тендерної документації.», ці ВИМОГИ не виконані ТОВ «Дезодар» наголошуємо Вам на цьому.
Шановний замовнику Ви маєте шанс уникнути перевірки аудиторської служби України, акцептувавши нашу пропозицію як таку, що відповідає всім медико-технічним умовам та є найбільш економічно вигіднішою, а зараз негайно залишимо про Вас відгук на DoZorro, щоб всі бачили який Ви корупціонер.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.10.2019 11:31
Вирішення:
Стосовно вашої вимоги повідомляємо наступне.
Повне обґрунтування на всі ваші зауваження були зазначені у Рішенні тендерного комітету № 123 від 29.10.2019.
Відповідно до пункту 10 «Вимоги до кваліфікації учасників» оголошення про проведення закупівлі, Учасник надає відскановані оригінали гарантійних листів виробників (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією торгів та пропозицією учасника торгів..»
ФОП Мартищенко Валерій Георгійович в своїй пропозиції надав оригінал гарантійного листа від №95/10 від 21 жовтня 2019 року де зазначено, що ТОВ «ІНТЕКС-МЕД» є офіційним дистриб'ютором ТОВ «КЛIН-CTPIM».
Проте, відповідно до Листа №28/10 від 28 жовтня 2019р. ТОВ «КЛIН-CTPIM» повідомив, що не уповноважував ТОВ «ІНТЕКС-МЕД» на представництво ТОВ «КЛIН-CTPIM» на даній процедурі закупівлі.
Тобто, ТОВ «ІНТЕКС-МЕД» не є офіційним дистриб'ютором виробника – ТОВ «КЛIН-CTPIM», що в свою чергу є введення в оману Замовника з метою спотворення результатів торгів. А, ФОП Мартищенко Валерій Георгійович не підтвердив належним чином повноваження ТОВ «ІНТЕКС-МЕД» щодо представництва виробника – ТОВ «КЛIН-CTPIM» на представництво в даній закупівлі.
Замовник має повне право відхилити Учасника якщо товар не відповідає, хоча б одній вимозі тендерної документації.
Щодо невідповідності технічним вимогам пропозиції ТОВ «Дезодар», повідомляємо, що згідно пункту 4 Оголошення про проведення закупівлі, всі медико-технічні вимоги (Додаток 2 до оголошення) повинні бути наявні та документально підтвердженні.
Замовником не вимагалось надання Учасниками порівняльної характеристики по кожному запропонованому засобу з посиланням на конкретні пункти чинних методичних вказівок щодо застосування наданих засобів.
Хочемо підкреслити, що Замовник в даній процедурі закупівлі дотримався всіх норм та вимог законів України.
Також, застерігаємо вас від безпідставних звинувачень та некоректних висловлювань, адже Замовник має право звернутись в суд з позовом до ФОП Мартищенко Валерій Георгійович про захист честі, гідності та ділової репутації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо неправомірного відхилення
Номер:
fdf45d82d3c0412bb58ae5bef1ca18bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-16-001320-b.b3
Назва:
Вимога щодо неправомірного відхилення
Вимога:
Шановний замовнику, Ви так поспішали акцептувати свого Учасника з самою високою ціною, що навіть не спромоглися роздивитися уважно нашу тендерну пропозицію, і не побачили гарантійний лист офіційного дистриб’ютора, та оригінал гарантійного листа учасника щодо можливості поставки товару, який повинен включати номер процедури закупівлі, назву предмету закупівлі та назву Замовника згідно оголошення, документи через відсутність яких, Ви відхилили нашу тендерну пропозицію ( знаходиться у файлі «докумети» сторінки 12, 13).
Ми категорично не згодні з аргументацією відхилення нашої пропозиції. Ваша аргументація суперечить основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Наша пропозиція одна з найбільш економічно вигідних, однак Ви її відхиляєте за відсутність оригіналу гарантійного листа виробника, (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією торгів та пропозицією учасника торгів. Відскановані оригінал гарантійного листа учасника щодо можливості поставки товару, який повинен включати номер процедури закупівлі, назву предмету закупівлі та назву Замовника згідно оголошення) ми надали у своїй пропозиції Гарантійний лист ТОВ «ІНТЕКС-МЕД» (код ЄДРПОУ 41496592) який є офіційним дистриб’ютором ТОВ «КЛІН СТРІМ» (код ЄДРПОУ 39353694) компанії-виробника гелю антисептичного для рук «КЛІН СТРІМ» та рідини антисептичної для рук «КЛІН СТРІМ» яким уповноважено Фізичну особу-підприємця Мартищенка В.Г. представляти зазначену продукцію на аукціоні, та ОРИГІНАЛ гарантійного листа ФОП Мартищенка В.Г. щодо можливості поставки товару, який включає номер процедури закупівлі, назву предмету закупівлі Замовника згідно оголошення.
Шановний Замовнику, якщо ви самостійно не можете знайти недоліки у пропозиції інших учасників, звертаємо Вашу увагу на те, що пропозиція ТОВ «Дезодар» не відповідає технічним вимогам, так як не було надано деталізовану порівняльну характеристику по кожному запропонованому засобу з посиланням на конкретні пункти чинних методичних вказівок щодо застосування наданих засобів, відповідно до пункту 4 Оголошення про проведення закупівлі.
Тож з самого початку закупівля носить корупційну змову та обрання учасника завідомо найбільшою ціновою пропозицією яка і є хабарем, який отримає замовник в результаті корупційної закупівлі.
Вимагаємо, відмінити своє упереджене рішення про визнання переможця, та повернути нашу пропозицію на розгляд, адже наша пропозиція відповідає всім вимогам та є економічно вигіднішою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.10.2019 17:19
Вирішення:
Стосовно вашої вимоги повідомляємо наступне.
Повне обґрунтування на всі ваші зауваження були зазначені у Рішенні тендерного комітету № 123 від 29.10.2019.
Відповідно до пункту 10 «Вимоги до кваліфікації учасників» оголошення про проведення закупівлі, Учасник надає відскановані оригінали гарантійних листів виробників (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією торгів та пропозицією учасника торгів..»
ФОП Мартищенко Валерій Георгійович в своїй пропозиції надав оригінал гарантійного листа від №95/10 від 21 жовтня 2019 року де зазначено, що ТОВ «ІНТЕКС-МЕД» є офіційним дистриб'ютором ТОВ «КЛIН-CTPIM».
Проте, відповідно до Листа №28/10 від 28 жовтня 2019р. ТОВ «КЛIН-CTPIM» повідомив, що не уповноважував ТОВ «ІНТЕКС-МЕД» на представництво ТОВ «КЛIН-CTPIM» на даній процедурі закупівлі.
Тобто, ТОВ «ІНТЕКС-МЕД» не є офіційним дистриб'ютором виробника – ТОВ «КЛIН-CTPIM», що в свою чергу є введення в оману Замовника з метою спотворення результатів торгів. А, ФОП Мартищенко Валерій Георгійович не підтвердив належним чином повноваження ТОВ «ІНТЕКС-МЕД» щодо представництва виробника – ТОВ «КЛIН-CTPIM» на представництво в даній закупівлі.
Замовник має повне право відхилити Учасника якщо товар не відповідає, хоча б одній вимозі тендерної документації.
Щодо невідповідності технічним вимогам пропозиції ТОВ «Дезодар», повідомляємо, що згідно пункту 4 Оголошення про проведення закупівлі, всі медико-технічні вимоги (Додаток 2 до оголошення) повинні бути наявні та документально підтвердженні.
Замовником не вимагалось надання Учасниками порівняльної характеристики по кожному запропонованому засобу з посиланням на конкретні пункти чинних методичних вказівок щодо застосування наданих засобів.
Хочемо підкреслити, що Замовник в даній процедурі закупівлі дотримався всіх норм та вимог законів України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
порушення закону
Номер:
4361199dba0d4e808235a1e4b10fcf33
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-16-001320-b.a2
Назва:
порушення закону
Вимога:
уникнення відкритих торгів
Пов'язані документи:
Учасник
- ШД Київ.pdf 21.10.2019 17:54
- Відповідь на вимогу.pdf 22.10.2019 16:39
Дата подачі:
21.10.2019 17:54
Вирішення:
Шановний учаснику!
На Вашу вимогу щодо порушень Закону та поділу предмета закупівлі на частини, повідомляємо наступне.
Відповідно до розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016р. № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником згідно з пунктами 17, 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та спожитої політики від 11.10.2010 № 457, за показником п’ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої-п’ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015р. № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник», за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовником було оголошено закупівлі за ідентифікаторами UA-2019-10-16-001563-b, UA-2019-10-16-002194-b, UA-2019-10-15-002385-b та UA-2019- 10-16-001320-b на вебпорталі Уповноваженого органу за різними кодами Єдиного закупівельного словника (за показником четвертої цифри), відповідно до потреби закладу в даних видах товарів, що повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Оскільки вартість предметів закупівлі необхідних товарів – менша за 200 тисяч гривень, Замовником було прийняте рішення застосувати допорогові процедури закупівлі, що також відповідає вимогам Закону. Відтак не зрозумілі ваші звинувачення стосовно ділення предмета закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів, адже поділити предмет закупівлі на частини можливо лише в рамках одно коду.
Стосовно вимог щодо неможливості надання еквівалентів з причини «медико-технічні вимоги викладені так, що унеможливлюють надання еквівалентів, бо прописаний конкретний склад засобів…», звертаємо вашу увагу, що відповідно до п.2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)». Отже технічна специфікація має містити детальний опис товарів, робіт чи послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Технічна специфікація не містить посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, відтак не суперечить вимогам законодавства.
З огляду на наведене, замовником не обмежено коло потенційних учасників у даних процедурах.
Таким чином, Ваша вимога, щодо приведення Оголошень у відповідність до чинного законодавства шляхом відміни всіх закупівель UA-2019-10-16-001563-b, UA-2019-10-16-002194-b, UA-2019-10-15-002385-b та UA-2019- 10-16-001320-b та оголошення нової закупівлі в межах однієї процедури відкритих торгів по лотам, не може бути задоволена, оскільки є необґрунтованою, а викладені у ній обставини не знайшли свого підтвердження.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
порушення закону
Номер:
8a0cc2ed58f2432a9f88de78b7551269
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-16-001320-b.c1
Назва:
порушення закону
Вимога:
Шановний замовнику, скажіть будь ласка, в якому наказі сказано, що для гігієнічної обробки рук необхідно 2мл антисептичного засобу? Чи не здається вам ,що такою кількістю засобу ви не обробите руки відповідно до наказу №798 п. 4.3.1. Стандартна методика втирання антисептика включає 6 стадій і представлена в додатку 4. Кожну стадію повторюють не менше 5 разів.
4.3.2. Антисептик в кількості не менше 3 мл вливають в заглиблення сухої долоні і енергійно втирають в шкіру рук та зап'ястя протягом 30 с.
Тож ,чи не боїтесь ви спалаху ВЛІ та власного зараження в результаті обробки рук 2мл засобу із стіку. Чи не краще використовувати інші фасування ( карманні) від 40мл до 250мл .І обробите як необхідно тай немає необхідності шукати куди ж діти упаковку від використаного засобу, при цьому ще й непорушите наказу . Тож , дайте пояснення і посилання на наказ ,де вказано ,що 2мл це саме та кількість що забезпечує якісну гігієнічну обробку шкіри рук, якщо не знайдете такого наказу, то внесіть відповідні зміни .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.10.2019 14:55
Вирішення:
У наказі вказана кількість не менш ніж 3 мл., тому при необхідності можливе використання як 4 так і 6 мл(2-3 стіка). Об’єм антисептика залежить від розміру обробляємих долоней, а вони у кожній людини мають свій розмір. Щодо пакування по 40 та 250 мл, частіше за все у таких ємностях дозатор не може за 1 раз видати більш одного мл, тому використання даних ємностей скоріше приведе до не точності у дозуванні по кількості на 1 обробку. А коли працівник відкриває стік, він вже використовує всю упаковку.
Не зрозуміло чому ви бачите проблему у тому ,куди подінеться сам стік після використання засобу. Після проведення маніпуляцій (ін’єкції та ін.) завжди залишаються упаковки від шприців, систем, рукавичок. Ви ж не вважаєте, що ці речі залишаються у палатах? Тому ми не бачимо ніяких заборон щоб утилізувати усе разом.
Статус вимоги:
Не задоволено