• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин та дизельне пальне

Згідно тендерної документації

Завершена

699 950.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 999.50 UAH
Період оскарження: 16.10.2019 09:58 - 27.10.2019 01:00
Вимога
Є відповідь

Вимога у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон)

Номер: 3ebf3a4c705741049127227c9eeb2d3e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-16-000478-b.b1
Назва: Вимога у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон)
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» (надалі – ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА») взяло участь у Процедурі закупівлі та не було визнане переможцем вказаного тендеру. Відповідно до частини третьої статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» як учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні про відхилення. У вашому протоколі № 223 від 07.11.2019 зазначено, що ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» у складі тендерної пропозиції не надано довідку в довільній формі з посиланням на реєстр, з якого замовник може отримати необхідну інформацію. ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» не надавало вказану довідку з двох причин. По-перше, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ ТД тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження з нижченаведених файлів, які надаються в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF): 1) Тендерна пропозиція, за формою наведеною в Додатку 1 цієї тендерної документації. В графі «Ціна» зазначається загальна вартість предмету закупівлі - стартова сума аукціону (ціна пропозиції з урахуванням ПДВ); аукціон також здійснюватиметься за ціновими пропозиціями з урахуванням ПДВ. Якщо учасник закупівлі не є платником ПДВ, у такому випадку, в графі «Ціна» зазначається ціна його пропозиції без урахування ПДВ. 2) інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам, визначеним у статті 17 Закону, згідно Розділу І Додатку 2 до цієї документації; 3) довідку про те, що учасник погоджується з проектом договору, викладеним в Додатку 4; 4) документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Вище вказаний виключний перелік документів, які мають надаватись у складі тендерної пропозиції учасника. Стосовно додатку 2 ТД вказано, що учасник повинен надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам, визначеним у статті 17 Закону, згідно Розділу І Додатку 2. При цьому вимога: "Якщо на момент подачі документів, згідно Додатку 2, Замовник може отримати інформацію про Учасника у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, Учасник надає довідку в довільній формі з посиланням (http:// __________ ) на реєстр з якого Замовник може отримати необхідну інформацію" не відноситься до розділу І додатку 2 а знаходиться поза межами розділів цього додатку. Таким чином, учасник не повинен був надавати вказаний документ. По-друге. Сама умова ТД про надання довідки в довільній формі з посиланням (http:// __________ ) на реєстр з якого Замовник може отримати необхідну інформацію сформульована таким чином, що вона має виконуватись лише у випадку, якщо замовник на момент подачі документів може отримати інформацію про Учасника у відкритих єдиних державних реєстрах. Момент подачі документів ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» відбувся 30.10.2019 о 18:06 та 31.10.2019 об 11:24. При цьому, ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» не могло і не було достовірно повідомлене та, відповідно, не було поінформовано про можливість/неможливість Замовником отримати інформацію про Учасника у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, саме на момент подачі документів. Враховуючи викладене, ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» іншими документами, наданими у складі його пропозиції, повідомило Замовника, зокрема, про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до вимог ст. 16 та вимогам ст. 17 Закону. Слід зауважити, що ненадання вищевказаної довідки не впливає на зміст пропозиції ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА», а тому відповідно до норм Закону це не може бути підставою для відхилення пропозиції ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА». Враховуючи викладене, вимагаємо негайно скасувати ваше рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА», оформлене протоколом № 223 від 07.11.2019. Також повідомляємо про свій намір, у разі ігнорування та/або незадоволення даної вимоги, передати відповідні матеріали та інформацію до ДЕПАРТАМЕНТУ ВНУТРІШНЬОГО ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ ТА АУДИТУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, інших правоохоронних органів, для вжиття ними заходів у межах компетенції, а також до органу оскарження у сфері публічних закупівель – АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ, з відповідною скаргою.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерним комітетом комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» (надалі –комунальне підприємство) розглянуто вимогу стосовно відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» (надалі – ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА») по процедурі відкритих торгів на закупівлю: Бензин та дизельне пальне (ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти) ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-16-000478-b та надає додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. З приводу зазначеного повідомляється, що пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Зазначені вимоги Закону були враховані під час підготовки тендерної документації для процедури відкритих торгів на закупівлю: Бензин та дизельне пальне (ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти) та оформлені в Додатку 2, в якому зазначено, що якщо на момент подачі документів, згідно Додатку 2, Замовник може отримати інформацію про Учасника у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, Учасник надає довідку в довільній формі з посиланням (http:// __________ ) на реєстр з якого Замовник може отримати необхідну інформацію. Відповідно до пункту 1 розділу III тендерної документації учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель всі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В пропозиції учасника ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» була відсутня вище згадувана довідка тому відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхилив тендерну пропозицію у зв’язку з тим що, тендерна пропозиція ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» не відповідає умовам тендерної документації, що були викладені в Протоколі № 224 засідання тендерного комітету комунального підприємства від 07.11.2019 року.
Статус вимоги: Відхилено