-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Основні органічні хімічні речовини (Саніфект)
поставка здійснюється в каністрах по 5л.
Торги відмінено
34 980.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 349.80 UAH
мін. крок: 1% або 349.80 UAH
Період оскарження:
15.10.2019 14:42 - 17.10.2019 14:46
Вимога
Відкликано скаржником
неправомірне визнання переможця
Номер:
5122fb740af44c5e9ae1b81e839f4e59
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-15-000442-c.b4
Назва:
неправомірне визнання переможця
Вимога:
ВИМОГА щодо результатів закупівлі!!!
Шановний Замовнику!
15 жовтня 2019 року Замовником - Обласним протитуберкульозним диспансером Житомирської обласної ради була оголошена закупівля «Основні органічні хімічні речовини (Саніфект)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-15-000442-c) та завантажено ІНФОРМАЦІЮ (документація) для проведення закупівлі через систему електронних торгів, згідно з умовами якої встановлено, що Учасник повинен надати документи в електронному (сканованому в форматі *.pdf) вигляді в складі своєї пропозиції на електронні торги.
Відповідно до умов вищезгаданої Документації Замовником передбачено: «У разі якщо пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям та/або технічним (якісним) характеристикам замовник відхиляє пропозицію».
28 жовтня 2019 року Протоколом (рішення) засідання тендерного комітету Замовника про визначення Переможця №266 ФОП Муж М.Й. визнаний одноголосно переможцем закупівлі Основні органічні хімічні речовини (Саніфект) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-15-000442-c), чим порушили встановлені Замовником вимоги щодо надання Учасником документів, які встановлені в Інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, а саме: Учасником-Переможцем ФОП Муж М.Й. у складі своєї цінової пропозиції не надано такі обов’язкові документи, які вимагались Замовником: 1) витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців; 2) копію або оригінал документу, що підтверджує повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції учасника (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення тощо); 3) проект договору згідно додатку №4 без специфікації; 4) Технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля; 5) Продукція щодо показників якості повинна відповідати вимогам, встановленим до неї загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, що повинно бути відображено в сертифікаті відповідності; 6) Продукція щодо показників якості повинна відповідати вимогам, встановленим до неї загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, що повинно бути відображено в сертифікаті/паспорті якості; 7) Продукція щодо показників якості повинна відповідати вимогам, встановленим до неї загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, що повинно бути відображено в декларації про відповідність.
Крім того, у складі своєї цінової пропозиції Учасником-Переможцем ФОП Муж М.Й. в жодному документі не зазначено про те, що Постачальник повинен постачати товар в упаковці (тарі), що забезпечує захист його від пошкодження або псування під час транспортування та зберігання, товар повинен мати необхідні маркування. Транспортні витрати за рахунок Постачальника який зобов’язується здійснювати поставку товару за адресою Замовника.
На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО протокол (рішення) засідання тендерного комітету Замовника про визначення Переможця №266 від 28 жовтня 2019 року щодо визначення Переможця ФОП Муж М.Й. відмінити (скасувати) та дискваліфікувати ФОП Муж М.Й., оскільки рішення тендерного комітету є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій) та встановлені Замовником в Інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель вимоги до учасників, згідно з якими ФОП Муж М.Й. не надав повний перелік необхідних для участі у закупівлі документів, не за формами Замовника надано інформацію тощо.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
У випадку ігнорування наших вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Департаменту охорони здоров’я, представниківГромадського контролю з метою перешкоджання корупційним оборудкам посадових осіб Замовника та притягнення їх до відповідальності!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.10.2019 18:59
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
29.10.2019 07:46
Вимога
Без відповіді
Упереджені дії замовника
Номер:
5e30ed7b23ce4829b236cba470cebce2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-15-000442-c.b3
Назва:
Упереджені дії замовника
Вимога:
оскарження рішення
Пов'язані документи:
Учасник
- ОПТД Житомир.pdf 28.10.2019 18:55
Дата подачі:
28.10.2019 18:55
Вимога
Залишено без розгляду
упереджені дії
Номер:
007abf231a5d48be8578108a874099c4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-15-000442-c.b2
Назва:
упереджені дії
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно оголошення не зовсім зрозумілий ваш погляд на розгляд еквівалентів, адже згідно Закону Про публічні закупівлі , в разі посилання на конкретний засіб ( так як у вас ) , необхідно додавати вираз « або еквівалент», іншого закону про не розгляд еквівалентів не має. З іншого боку в таблиці Технічні вимоги є колонка про відповідність , в якій необхідно вказати : Відповідність так/ні з посиланням на стор. інструкції/метод. вказівок** Учасник повинен заповнити графу таблиці та вказати відповідність так/ні технічним вимогам Замовника з посиланням на стор. інструкції/метод.вказівок на кожен окремий пункт технічних вимог. Тож стає зрозуміло, що це стосується про еквіваленти. Отже, щоб не було ніяких не порозумінь під час кваліфікації, все-таки додайте вираз «або еквівалент». Та ще , в технічних вимогах П.1. Засіб рідкий концентрований на основі комплексу 2-х четвертинних амонієвих солей (ЧАС) (не менше 9,0%) і синергетичних допоміжних речовин (в т.ч. ПАР, регулятор рН, комплексоутворювач, інгібітор корозії, барвник, ароматизатор), що не містить в якості діючої речовини альдегіди, надкислоти, похідні гуанідинів, аміни, спирти, активний хлор або кисень, кислоти, похідні фенолів, екологічно несприятливі речовини та компоненти з алергізуючою дією (зокрема, ферменти); показник рН засобу (од. рН) - 10,5±1,5; Скажіть будь ласка, хто вам сказав , що ферменти ( кількість), які входять в склад засобів для дезінфекції виробів медичного призначення (включаючи ендоскопи та медичні інструменти до них) поєднана з ПСО викликають алергії? Це якесь непорозуміння. А от саме вміст ферментів є бажаним в складі засобів для вище згаданого застосування, тож заборона всіх інших компонентів ,що не входять в склад засобу Санідез є дискримінаційною. Не існує жодного наказу ,який би регламентував склад чи кількість тих чи інших діючих речовин, то ж якщо міністерство не зробило цього , яке право ви маєте забороняти та робити свої припущення, не маючи жодного підтвердження. Згідно п. 5. Можливість дезінфекції і достерилізаційного очищення ВМП (включаючи жорсткі й гнучкі ендоскопи та ін.) з використанням ультразвукового та циркуляційного мийного обладнання, а термо-хімічної дезінфекції (з використанням нагрітих до 50 оС робочих розчинів); тобто, якщо запропонований засіб не матиме рекомендацій до нагрівання робочих розчинів, то він не відповідатиме вашим вимогам? Тож хіба , якщо засіб добре працює без додаткового підігрівання ( а це затрати часу та коштів) він гірший? Ви помиляєтесь, це говорить про стабільність дії засобу при любій температурі, як правило це кімнатна температура. Тож ця вимога необгрунтована та не професійна, тому видаліть її. Далі ,п. 6. Можливість використання нагрітих (теплих) робочих розчинів і додавання до розчинів кальцинованої соди (до 3,0%);- знову додаткові затрати на підігрів та додавання до розчинів кальцинованої соди. Є засоби, які мають і без того гарні миючі ,пом’якшуючі властивості, їм вже не потрібно додавати соду, їх не потрібно нагрівати, в цьому їх перевага, а у вашому випадку буде розцінено як не відповідність. Отже ,це знову не професйний підхід до обирання засобу, штучно створені умови для відхилення всіх інших пропозицій. П.9. Наявність режимів дезінфекції ВМП (в т.ч. ендоскопів) при скороченій експозиції 10 хв.; - чому саме 10хв, чому не від5 до 15хв, адже такий час є оптимальний для багатьох засобів і він вважається скороченим, адже може бути 5хв або 15хв а не обов’язково 10! П.11. Наявність залишкової (пролонгованої) антимікробної дії; -цікаво ,що в складі Саніфект відповідає за пролонговану дію? ЧАСи????? Це не правда! Внесіть зміни та дайте відповіді
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 17.10.2019 13:06
- Відповідь на скаргу 18.10.2019 10:14
Дата подачі:
17.10.2019 13:06
Вирішення:
Допорогові закупівлі регулюються наказом Державного підприємства «ПРОЗЗОРО» від 19.03.2019 року № 10 «Про затвердження інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель , вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» » та Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" , слід зазначити що Закон України «Про публічні закупівлі» застосовується до замовників, за умови , що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт -1,5 мільйона гривень, тому ваше звернення є не обґрунтованим та без підставним.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
дискримінаційні вимоги
Номер:
6a33b76f2d334b98830b4308105f6dfc
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-15-000442-c.c1
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно оголошення не зовсім зрозумілий ваш погляд на розгляд еквівалентів, адже згідно Закону Про публічні закупівлі , в разі посилання на конкретний засіб ( так як у вас ) , необхідно додавати вираз « або еквівалент», іншого закону про не розгляд еквівалентів не має. З іншого боку в таблиці Технічні вимоги є колонка про відповідність , в якій необхідно вказати : Відповідність так/ні з посиланням на стор. інструкції/метод. вказівок** Учасник повинен заповнити графу таблиці та вказати відповідність так/ні технічним вимогам Замовника з посиланням на стор. інструкції/метод.вказівок на кожен окремий пункт технічних вимог. Тож стає зрозуміло, що це стосується про еквіваленти. Отже, щоб не було ніяких не порозумінь під час кваліфікації, все-таки додайте вираз «або еквівалент». Та ще , в технічних вимогах П.1. Засіб рідкий концентрований на основі комплексу 2-х четвертинних амонієвих солей (ЧАС) (не менше 9,0%) і синергетичних допоміжних речовин (в т.ч. ПАР, регулятор рН, комплексоутворювач, інгібітор корозії, барвник, ароматизатор), що не містить в якості діючої речовини альдегіди, надкислоти, похідні гуанідинів, аміни, спирти, активний хлор або кисень, кислоти, похідні фенолів, екологічно несприятливі речовини та компоненти з алергізуючою дією (зокрема, ферменти); показник рН засобу (од. рН) - 10,5±1,5; Скажіть будь ласка, хто вам сказав , що ферменти ( кількість), які входять в склад засобів для дезінфекції виробів медичного призначення (включаючи ендоскопи та медичні інструменти до них) поєднана з ПСО викликають алергії? Це якесь непорозуміння. А от саме вміст ферментів є бажаним в складі засобів для вище згаданого застосування, тож заборона всіх інших компонентів ,що не входять в склад засобу Санідез є дискримінаційною. Не існує жодного наказу ,який би регламентував склад чи кількість тих чи інших діючих речовин, то ж якщо міністерство не зробило цього , яке право ви маєте забороняти та робити свої припущення, не маючи жодного підтвердження.
Згідно п. 5. Можливість дезінфекції і достерилізаційного очищення ВМП (включаючи жорсткі й гнучкі ендоскопи та ін.) з використанням ультразвукового та циркуляційного мийного обладнання, а термо-хімічної дезінфекції (з використанням нагрітих до 50 оС робочих розчинів); тобто, якщо запропонований засіб не матиме рекомендацій до нагрівання робочих розчинів, то він не відповідатиме вашим вимогам? Тож хіба , якщо засіб добре працює без додаткового підігрівання ( а це затрати часу та коштів) він гірший? Ви помиляєтесь, це говорить про стабільність дії засобу при любій температурі, як правило це кімнатна температура. Тож ця вимога необгрунтована та не професійна, тому видаліть її. Далі ,п. 6. Можливість використання нагрітих (теплих) робочих розчинів і додавання до розчинів кальцинованої соди (до 3,0%);- знову додаткові затрати на підігрів та додавання до розчинів кальцинованої соди. Є засоби, які мають і без того гарні миючі ,пом’якшуючі властивості, їм вже не потрібно додавати соду, їх не потрібно нагрівати, в цьому їх перевага, а у вашому випадку буде розцінено як не відповідність. Отже ,це знову не професйний підхід до обирання засобу, штучно створені умови для відхилення всіх інших пропозицій.
П.9. Наявність режимів дезінфекції ВМП (в т.ч. ендоскопів) при скороченій експозиції 10 хв.; - чому саме 10хв, чому не від5 до 15хв, адже такий час є оптимальний для багатьох засобів і він вважається скороченим, адже може бути 5хв або 15хв а не обов’язково 10! П.11. Наявність залишкової (пролонгованої) антимікробної дії; -цікаво ,що в складі Саніфект відповідає за пролонговану дію? ЧАСи????? Це не правда!Вимога неправомірна. П. 18. Можливість експрес-контролю вмісту активно діючих речовин в засобі і його робочих розчинах з використанням тест-смужок. Звідки ви це взяли??? Згідно Інструкції засобу Саніфект (від 2019р) п.2.3 робочі розчини можуть застосовуватись протягом 14діб багаторазово за умови відсутності їх початкового зовнішнього виду, ВСЕ! Не вигадуйте, тест-смужки ніч
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.10.2019 13:01
Опис причини скасування:
технічна помилка
Дата скасування:
17.10.2019 15:05