• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Природний газ

Завершена

400 000.51 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000.01 UAH
Період оскарження: 12.10.2019 23:38 - 24.10.2019 01:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення

Номер: 568400ad9f354ffa83154914dd036def
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-12-000012-a.a1
Назва: Оскарження рішення
Вимога:
Подання вимоги щодо дискваліфікації учасника
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерний комітет ознайомився з вимогами №UA-2019-10-12-000012-a.a1 (надалі — Вимога / Скарга), що подані учасником ТОВ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП", Код ЄДРПОУ:39869593 (далі — Учасник / Скаржник) щодо процедури закупівлі – відкриті торги: “ДК 021:2015 – 09120000-6. Газове паливо (природний газ)” [оголошення в prozorro.gov.ua: UA-2019-10-12-000012-a ● 2815dbb8fde543788883c3da4594a87b], у якій Учасник зазначає про “... незгоду із стилем викладеної інформації в поданих документах "....“... дискримінації ТОВ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП"" .... та вимагає “...усунути порушення та проведення об'єктивної оцінки тендерній пропозиції Учасників торгів ..”, та за результатами якої прийшов до висновку, що Учасник не розуміє суті самих вимог зазначених Замовником у тендерній документації (наглядним прикладом чого є відхилена тендерна пропозиція Учасника, через порушення ним вимог / умов п. 7.3 Додатку №1 до тендерної документації), та Учасник не ознайомився належним чином з умовами тендерної документації та оприлюдненим протоколом засідання тендерного комітету від «01» листопада 2019 року щодо відхилення його тендерної пропозиції. Причому, слід зауважити, що основною причиною відхилення тендерної пропозиції Скаржника є її не відповідність умовам тендерної документації (відхилено згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону), а не невідповідність кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" (а не згідно п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону), а тому посилання Скаржником на ч. 4 ст. 16 цього Закону є безпідставним та може лише свідчити про його не орієнтування у нормах чинного законодавства. Також твердження Скаржника про “... надання документів, які тендерний комітет не вважає документами, а сканкопіями...” та “...незгоди із стилем викладеної інформації в поданих документах (орфографічні та стилістичні помилки)...." не відповідають дійсності, оскільки такі зауваження з боку тендерного комітету не зазначались у оприлюдненому протоколі засідання тендерного комітету від «01» листопада 2019 року щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника, виходячи з чого, можемо прийти до висновку, що Скаржник не ознайомився належним чином з оприлюдненим протоколом засідання тендерного комітету від 01.11.2019 р. щодо відхилення його тендерної пропозиції. Окрім цього, повідомляємо, що Законом України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) не передбачено право учасника вимагати безпосередньо від Замовника скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі та надання пояснень Замовником з приводу прийнятих рішень, дій чи бездіяльності, відносно інших учасників процедури закупівлі, окрім самого Скаржника, так як: - згідно частини 1 статті 23 Закону, Учасник має лише право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2019-10-12-000012-a та сплив 18 жовтня 2019 о 01:00, а тому вимога №UA-2019-10-12-000012-a.a1 не підлягає розгляду Замовником в цій частині; - щодо ч. 3 ст 30 Закону, то дана норма передбачає лише звернення з вимогою до Замовника лише у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, та в такому разі, може повторно звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, але не дає права Учаснику звертатися з вимогою щодо надання роз'яснень відносно інших пропозицій учасників процедури закупівлі чи з вимогою скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі, а тому вимога №UA-2019-10-12-000012-a.a1 не підлягає розгляду Замовником в цій частині; - порядок оскарження процедур закупівлі, передбачений ст. 18 Закону та згідно п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону, орган оскарження - Антимонопольний комітет України. А отже, враховуючи усе вищевикладене, можемо прийти до висновку, що подана Скарга не підлягає розгляду Замовником та не відповідає вимогам ст. 18 Закону, оскільки Замовник не є органом оскарження. Окрім цього, надаємо додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" умовам тендерної документації, із зазначенням детальних, аргументованим та вичерпних причин відхилення тендерної пропозиції: Замовником, 01.11.2019, керуючись основними принципами здійснення закупівель та чинним законодавством у сфері публічних закупівель, на виконання вимог ч. 4 ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі”, проведено об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції ТОВ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" на предмет її відповідності умовам тендерної документації та вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”. За результатами даного розгляду тендерним комітетом встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" не відповідає умовам тендерної документації, оскільки: 1). Відповідно до вимог п. 7 Розділу І Додатку №2 тендерної документації та згідно умов пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, зазначено, що учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документи, що встановлені замовником та вимагаються у Додатку № 1 до тендерної документації. Згідно вимог п. 7.3 Додатку №1 тендерної документації, зазначено, що учасник процедури закупівлі обов’язково повинен подати як частину своєї тендерної пропозиції документи для підтвердження прийнятності та відповідності товару, що є предметом закупівлі, зокрема інформаційну довідку від учасника процедури закупівлі, яка має містити інформацію, що підтверджує відповідність його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмету закупівлі, встановленим додатком №1 до тендерної документації. Окрім цього, у даній довідці, також потрібно обов'язково зазначити країну виробництва товару та найменування його виробника. Натомість у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відсутня інформаційна довідка, яка б відповідала у повній мірі вищезазначеним вимогам та містила інформацію, яка б підтверджувала відповідність його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмету закупівлі, встановленим додатком №1 до тендерної документації. Окрім цього, слід зазначити, що учасником надано документ “Довідка про технічні характеристики що відповідають нормативним актам за вих. № 1048 О від 22.10.2019 р.”(детальніше слід дивитись сторінку 10 файлу – “Технічна специфікація.pdf” від 22 жовтня 2019 11:04), який містить лише інформацію про країну виробництва товару (причому слід зауважити, що учасник не зазначає якого саме товару, оскільки у довідці не зазначено найменування запропонованого товару, можливо учасник мав на увазі пропан чи бутан для автомобілів чи ще який не-будь товар...) та містить найменування виробника якогось товару, але дана довідка не містить всієї необхідної підтверджуючої відповідної інформації, зокрема підтвердження відповідності тендерної пропозиції, запропонованого товару кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим додатком №1 до тендерної документації, зокрема не підтверджено відповідність п. 3 (пункту три) технічній специфікації щодо предмету закупівлі, так як у довідці не зазначено найменування товару, що пропонується, кількість (обсяг, що має відповідати 40000 куб.м) запропонованого товару, його одиницю виміру, окрім цього не містить інформацію, яка б підтверджувала відповідність п. 2, п. 4 та п. 5 Додатку №1 до ТД (відповідності вимогам та підтвердження умовам поставки, місця поставки товару та строку поставки товару) - чим порушено вимоги / умови п. 7.3 Додатку №1 до ТД, п. 1 та п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації; 2). Відповідно до вимог п. 7 Додатку №1 тендерної документації, зазначено, що учасник процедури закупівлі обов’язково повинен подати як частину своєї тендерної пропозиції документи для підтвердження прийнятності та відповідності товару, що є предметом закупівлі, зокрема інформаційну довідку від учасника процедури закупівлі, яка містить інформацію, що підтверджує відповідність його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмету закупівлі, встановленим Додатком №1 та тендерною документацією. Окрім цього, у даній довідці, також потрібно було обов'язково зазначити країну виробництва товару та найменування його виробника. Натомість учасником процедури закупівлі надано документ за вих. № 1041 О від 22.10.2019 р.(детальніше слід дивитись сторінку 1-2 файлу – “Технічна специфікація.pdf” від 22 жовтня 2019 11:04), що не відповідає вищезазначеним вимогам, оскільки даний документ не є інформаційною довідкою, а є сканкопією Додатку № 1 до тендерної документації, що завірена печаткою та підписом учасника процедури закупівлі, та даний документ не містить підтверджень відповідності його тендерної пропозиції та не містить всієї необхідної інформації, запевнень чи гарантій, а навпаки встановлює вимоги до товару та учасників торгів в частині надання відповідних документів. Дана довідка не містить інформацію про країну виробництва товару та найменування його виробника. - чим порушено вимоги / умови п. 7.3 Додатку №1 до ТД, п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації. А отже, у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відсутня необхідна інформаційна довідка, яка б відповідала вимогам, та жодна з двох наданих учасником довідок (за вих. № 1048 О від 22.10.2019 р. та за вих. № 1041 О від 22.10.2019 р.) у повній мірі не відповідає усім умовам п. 7.3 Додатку №1 до ТД. Для наглядного прикладу додаємо довідку ТОВ “АС”, яка відповідає усім вимогам п. 7.3 Додатку №1 до ТД та довідку ТОВ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП", яка не відповідає даним вимогам. Враховуючи усе вищевикладене, Замовником правомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП", відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Щодо пропозиції ТОВ "АС", слід зазначити, що документи, які містяться у її складі не містять аналогічних порушень умов тендерної документації, які були виявлені у пропозиції ТОВ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" та надана ТОВ "АС" інформаційна довідка (детальніше слід дивитись файл – “12. Інформаційна довідка щодо відповідності + захист довкілля(1).pdf”) відповідає у повній мірі усім вимогам п. 7.3 Додатку №1 до ТД , а тому твердження Скаржника про необ'єктивність чи нібито його дискримінацію не відповідають дійсності та є надуманими. Враховуючи усе вищевикладене, тендерний комітет не вбачає необхідності та правових підстав для задоволення вимог Скаржника, у зв’язку з чим, прийнято рішення відмовити Скаржнику у задоволені його Вимог. Разом з тим, якщо Скаржник вважає, що його права та інтереси порушені внаслідок прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника, за ним зберігається право на оскарження таких рішень Замовника до органу оскарження у встановлені Законом строки.
Статус вимоги: Не задоволено