• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015 – 09130000-9 нафта і дистиляти (бензин А-95 або еквівалент, бензин А-92 або еквівалент, дизельне паливо, скраплений газ)

Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства

Торги відмінено

3 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 000.00 UAH
Період оскарження: 11.10.2019 19:16 - 24.10.2019 01:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Порушення процедури закупівлі з боку Замовника

Номер: 9654d09635cc4643aa0093aabfcf3044
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-11-000704-a.c3
Назва: Порушення процедури закупівлі з боку Замовника
Скарга:
Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса: 03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 тел.: (044) 594-64-12, факс: (044) 520-10-42 Замовник Найменування: СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Код згідно з ЄДРПОУ 03362152 Місцезнаходження: Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А телефон: +380577250285 електронна адреса: khzelenbud@ukr.net Суб’єкт оскарження: Найменування: Фізична особа – підприємець Демченко Олександр Миколайович ІПН 1966016154 Місце проживання: 61010, Харківська обл., м. Харків, вул. Вернадського 1, кв.21 телефон: +380675764227 електронна адреса: ovis@ovis.ua Інформація про закупівлю: номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-10-11-000704-a Назва предмету закупівлі: код за ДК 021:2015 – 09130000-9 нафта і дистиляти (бензин А-95 або еквівалент, бензин А-92 або еквівалент, дизельне паливо, скраплений газ) Ідентифікатор закупівлі: 5486249dd1a54750839139b6becbd933, (надалі – Процедура закупівлі) Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії замовника: 31 жовтня 2019 року СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо прийняття замовником СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ,рішення про визначення переможцем процедури закупівлі – ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації Замовника та відхилення тендерної пропозиції ФОП Демченко О.М. Таким чином, враховуючи вищезазначене, вами у порушення вимог Закону та принципів публічних закупівель було упереджено та необ*єктивно розглянуто тендерні пропозиції учасників та віддано перевагу і визначено переможцем учасника ТОВ "Фест моушен груп" , Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. 3, ст.17, ст. 18, ст. 28 та ст. 30 Закону Прошу: - встановити порушення Процедури закупівлі Замовником СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код ЄДРПОУ 03362152 в частині невідповідності його рішень вимогам ст. 3, ч.4 ст 28, ч. 1 ст. 30 Закону «Про публічні закупівлі». - зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення тендерного комітету СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (протокол від 31.10.2019р. №305) про відхилення пропозиції фізичної особи – підприємця Демченко О.М. (код 1966016154). - зобов’язати Замовника скасувати незаконні рішення тендерного комітету СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (протокол від 31.10.2019р. №307) про визнання переможцем торгів намір укласти договір Товариство з обмеженою відповідальністю "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" (код ЄДРПОУ 42005671). Додатки: 1. Витяг з Єдиного державного реєстру МВС стосовно зареєстрованих транспортних засобів. 2. Копія Додатку до рішення ЗМУ про перейменування вулиць. ФОП Демченко О.М.
Дата прийняття рішення по скарзі: 05.12.2019 00:45
Автор: ФОП Демченко О.М., Демченко Олександр М +380675764227 uba197512@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо відхилення переможця. Невідповідність тендерної пропозиції учасника - переможця умовам тендерної документації.

Номер: a8db54d5f7f34e9e8a48430b22faa2c1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-11-000704-a.c2
Назва: Вимога щодо відхилення переможця. Невідповідність тендерної пропозиції учасника - переможця умовам тендерної документації.
Вимога:
протоколом тендерного комітету №307 від 31.10.2019, Вашого підприємства, було визначено переможцем торгів ТОВ "Фест моушен груп" Код ЄДРПОУ 42005671. Тендерна пропозиція учасника ТОВ "Фест моушен груп" не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена Замовником у відповідності до вимог п.4ч.1ст.30 Закону Україн "Про публічні закупівлі". Так у складі тендерної пропозиції даного учасника подано файл "Договор авто 3" в якому знаходиться скан копія договору позички №5 від 02.07.2018 , а також файл "Договор авто 2" із скан копією договору №8 від 01.10.2018. Пунктом 1.2 Договору №5 від 02.07.2018 передбачено передачу в користування автомобіля з номером кузова (vin код) Y7D270500X1009783 д/н FН7407СК. Перевіривши зазначений автомобіль в единій базі "Електрониий кабінет водія" за посиланням https://e-driver.hsc.gov.ua/check/ було встановлено, що такого автомобіля в державній базі не існує. За визначеним номером кузова (vin код) зареєсторовано автомобіль з державним номером АЕ4699КЕ. Витяг з бази додається до вимоги. Отже, учасник ТОВ "Фест моушен груп" подавши у складі своєї тендерної пропозиції зазначений договір на неіснуюче майно, та надав Замовнику недостовірну інформацію. Договір позички автомобіля №8 від 01.10.2018 укладений між Костюк Артемом Миколайовичем та ТОВ "Фест моушен груп" є нікчемним, в звязку з тим, що відповідно до частини 4 статті 828 ЦК України встановлено, що договір позички транспортного засобу, в якому хоча б однією стороною є фізична особа, укладається у письмовій формі і підлягає нотаріальному посвідченню. відповідно до ч.1 ст 220 ЦК України У разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним. Доданий до тендерної пропозиції договір №8 не є нотаріально посвідченим. Враховучи вищезазначене, учасником ТОВ "Фест моушен груп", якого було визначено переможцем цієї закупівлі, свідомо подано недостовірні дані. Подання у складі тендерної пропозиції даних договорів не може підтверджувати право користування або володіння зазначеним у довідці "про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально, що є обовязковою підставою для відхилення, відповідно до ст 30 Закону. Крім того, відповідно до ч. 7 ст. 28 Закону та п.1 розділу V ТД У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Це є не право, а обовязком Замовника. Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. 28 та ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ "Фест моушен груп". У разі ігнорування даної вимоги нами буде оскаржено дану закупівлю.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Чинне законодавство України передбачає у разі необхідності не тільки придбання власного автотранспорту, а і можливість користування автотранспортом відповідно до договорів оренди чи лізінгу чи позички чи інше.Учасники у відповідності до вимог додатку 1, пункту 1 повинні: «Учасник повинен підтвердити можливість постачання товарів, скретч-карт/талонів (договір з поштою на поставку, наявність автомобіля або інші можливі способи поставки).» На підтвердження можливості постачання товарів, ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» у складі тендерної пропозиції надано Додаток № 1 до публічного Договору про надання послуг з організації перевезення відправлень укладений із ТОВ «НОВА ПОШТА».Відповідно до положень Додатку № 1: «Замовник, який діє на законних підставах, підписавши Заяву, укладає з Експедитором Договір, розміщений на веб-сайті Експедитора https://novaposhta.ua/ (надалі-сайт Експедитора), шляхом приєднання до всіх його умов в цілому». Отже, укладений договір за своєю правовою природою є договором приєднання. Частиною 1 ст. 634 ЦК України встановлено, що Договором приєднання є договір, умови якого встановлені однією із сторін у формулярах або інших стандартних формах, який може бути укладений лише шляхом приєднання другої сторони до запропонованого договору в цілому. Друга сторона не може запропонувати свої умови договору.Надані у складі пропозиції договір, укладений із ТОВ «Нова пошта» є цілком достатніми для задоволення Вимоги, встановленої в п.1 додатку №1 до тендерної документації.Щодо договору позички від № 5 від 02 липня 2018 року транспортного засобу, який укладений між ТОВ «ІНКОМ ВП» та ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП", варто зазначити: Учасником ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» надано Договір позички № 5 із ТОВ «ІНКОМ ВП» від 02 липня 2018 року та акт приймання-передачі транспортного засобу № 1 до Договору позички № 5 від 02 липня 2018 року.Пунктом 1.1. Договору позички № 5 від 02 липня 2018 року встановлено, що Позичкодавець зобов’язується передати Користувачу у строкове безоплатне користування, а Користувач зобов’язується прийняти у строкове безоплатне користування транспортний засіб, а також зобов’язується забезпечити своїми силами його керування та технічну експлуатацію.Чинне законодавство України передбачає у разі необхідності не тільки придбання власного автотранспорту, а і можливість користування автотранспортом відповідно до договорів оренди чи лізінгу чи позички чи інше.ФОП Демченко Олександр Миколайович зазначає, що Переможцем надано договір, яким передбачено передачу в користування автомобіля з номером кузова (vin код) Y7D270500X1009783 д/н FН7407СК. ФОП Демченко О.М. перевірив зазначений автомобіль в единій базі "Електрониий кабінет водія" за посиланням https://e-driver.hsc.gov.ua/check/ . За визначеним номером кузова (vin код) зареєсторовано автомобіль з державним номером АЕ4699КЕ, про що необхідно зазначити: Витяг з бази ГСЦ МВС, який учасник додав до вимоги, згідно інформації, вказаній в цьому витязі – не є офіційним документом, а лише несе інформаційний характер, а отже, Замовник не може враховувати інформацію, яка не є офіційною при розгляді пропозицій учасників закупівлі. Також, варто зазначити, що тендерний комітет, відповідно до положень про тендерний комітет та відповідно до статті 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» не є органом, який уповноважений на перевірку транспортних засобів.У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.Відповідно до додатку 1 Документації учасник повинен підтвердити можливість постачання товарів, скетч-карт (договір з поштою на поставку, наявність автомобіля або інші можливі способи поставки). Враховуючи наявність у складі Пропозиції Переможця договору з ТОВ «Нова пошта» та ТОВ «ІНКОМ ВП» , Переможець не порушив умови Документації в частині П.1 Додатку 1.Враховуючи викладене, Переможець не порушив умови Документації в цій частині, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Вимоги в цій частині.Таким чином, підсумовуючи усе вищевикладене, можна дійти висновку про те, що тендерна пропозиція
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Внесення змін до тендерної документації щодо вимог, які є незаконними.

Номер: 27965ed468c149949aa8ace9b298e22b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-11-000704-a.c1
Назва: Внесення змін до тендерної документації щодо вимог, які є незаконними.
Вимога:
Пунктом 6 розділу VI «Забезпечення виконання договору про закупівлю» було визначено видом забезпечення – завдаток, встановлено вимогу подання довідки щодо спроможності учасника внести такий вид забезпечення, а також було визначено порядок повернення забезпечення. Виконати таку вимогу неможливо, в зв’язку з тим, що це є прямим порушенням законодавства України. Будь-який правочин укладений з порушенням закону є нікчемним. Такий вид забезпечення не може бути застосований до правочинів між замовником та учасниками публічних закупівель виходячи з того, що даний вид забезпечення виконання зобов’язань має іншу правову природу ніж передбачена в правовідносинах публічних закупівель. Відповідно до ст. 570 ЦК України "Завдатком є грошова сума або рухоме майно, що видається кредиторові боржником у рахунок належних з нього за договором платежів, на підтвердження зобов'язання і на забезпечення його виконання. 2. Якщо не буде встановлено, що сума, сплачена в рахунок належних з боржника платежів, є завдатком, вона вважається авансом". Статтею 571 ЦК України встановлюється: 1. Якщо порушення зобов'язання сталося з вини боржника, завдаток залишається у кредитора. Якщо порушення зобов'язання сталося з вини кредитора, він зобов'язаний повернути боржникові завдаток та додатково сплатити суму у розмірі завдатку або його вартості. 2. Сторона, винна у порушенні зобов'язання, має відшкодувати другій стороні збитки в сумі, на яку вони перевищують розмір (вартість) завдатку, якщо інше не встановлено договором. 3. У разі припинення зобов'язання до початку його виконання або внаслідок неможливості його виконання завдаток підлягає поверненню. Виходячи з цього законодавством передбачено можливість повернення завдатку виключно у двох випадках: якщо порушення сталося з вини кредитора - в подвійному розмірі та у разі припинення зобов'язання до початку його виконання або внаслідок неможливості його виконання. Інших підстав для повернення завдатку чиннним законодавством не передбачено. Тобто даний вид забезпечення передбачає, що завдаток вносить та сторона зобов’язання, яка в подальшому буде нести обов’язки з оплати та має читко визначений порядок та підстави повернення. В супереч вимогам Цивільного кодексу України замовник вніс такий вид забезпечення виконання договору до тендерної документації. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та змінити вид забезпечення виконання договору на такий, що відповідає вимогам законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником 18.10.2019 буде внесено зміни до тендерної документації і замінено вид забезпечення виконання договору на: банківська гарантія.
Статус вимоги: Задоволено