-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Відновлення гідрологічного режиму та екологічного стану річки Протока з метою захисту від підтоплення присадибних ділянок та житлових будинків в місті Біла Церква Київської області (реконструкція) (45246000-3 Регулювання річкового стоку та протипаводкові роботи)
Джерело фінансування - кошти державного та місцевого бюджетів.
Завершена
11 996 820.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 12 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 12 000.00 UAH
Період оскарження:
11.10.2019 17:39 - 23.10.2019 01:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга до органу оскарження
Номер:
5dd0b2e122a54f6b988d9506efed684f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-11-003491-b.a2
Назва:
Скарга до органу оскарження
Скарга:
ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Стаття18 п.7 абз.2 Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_11.11.19.docx 11.11.2019 19:28
- Платіжне доручення №576 від 11.11.19.pdf 11.11.2019 19:28
- Скарга_11.11.19.pdf 11.11.2019 19:28
- рішення від 14.11.2019 № 16630.pdf 14.11.2019 17:13
- рішення від 28.11.2019 № 17722.pdf 02.12.2019 19:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.11.2019 19:40
Опис причини скасування:
Ст. 18 ч5. Орган оскарження приймає рішення про припинення розгляду скарги в разі, якщо:
обставини, зазначені в абзацах другому - п’ятому частини четвертої цієї статті, установлені органом оскарження після прийняття скарги до розгляду;
скаргу відкликано суб’єктом оскарження;
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
20.11.2019 16:28
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
02.12.2019 19:40
Вимога
Є відповідь
Необґрунтований вибір переможця
Номер:
71c278e2c2fa41b6be4ab5bb41ad8d44
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-11-003491-b.a3
Назва:
Необґрунтований вибір переможця
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ДЕПАРТАМЕНТОМ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було проведено закупівлю ID UA-2019-10-11-003491-b на «Відновлення гідрологічного режиму та екологічного стану річки Протока з метою захисту від підтоплення присадибних ділянок та житлових будинків в місті Біла Церква Київської області (реконструкція) (45246000-3 Регулювання річкового стоку та протипаводкові роботи)».
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 6 учасників:
1. ТОВ "С Т А Р Т Б У Д";
2. ПП «Ялик»;
3. ТОВ "ПМК-КИЇВ";
4. ТОВ "ГАРНЕТ ІНК";
5. ТОВ "ФАСТГІДРОРЕСУРС";
6. ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД".
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ "ГАРНЕТ ІНК" (код ЄДРПОУ 41052432).
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що в складі пропозиції ТОВ "ГАРНЕТ ІНК" (код ЄДРПОУ 41052432) відсутні належним чином оформлені наступні документи:
1. Не правильне оформлення банківської гарантії;
2. Не розмістив оновленої пропозиції за результатами аукціону;
3. Учасник надав договір підряду №17/15 від 29.11.2017 року, що не відповідає умовам тендерної документації в частині аналогічних договорів;
4. Учасник надав лист відгук який не містить обов’язкової інформації, що була передбачена вимогою Замовника, а саме не зазначено клас наслідків (відповідальності) робіт;
5. додаток 5 заповнена не вся інформація;
6. Інші невідповідності.
Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ "ГАРНЕТ ІНК" (код ЄДРПОУ 41052432) та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.11.2019 23:58
Вирішення:
Стосовно вимоги, розміщеної в електронній системі закупівлі 11 листопада 2019 року (ідентифікатор UA-2019-10-11-003491-b.a3), повідомляємо наступне.
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено два випадки звернення до замовника з вимогою:
1. Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі подається фізичною/юридичною особою через електронну систему закупівель не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції (ч.1 ст. 23 Закону). При цьому замовник зобов’язаний протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу;
2. Вимога учасника, тендерна пропозиція якого відхилена, про надання додаткової інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям (ч. 3 ст. 30 Закону). При цьому замовник зобов’язаний надати такому учаснику відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження звернення через електронну систему закупівель.
Жодний з наведених вище випадків, встановлених Законом, не передбачає обов’язку замовника повністю або частково скасовувати рішення, прийняті ним за результатами оцінки пропозицій учасників.
З огляду на викладене вище, тендерний комітет відхиляє вимогу з причин її невідповідності положенням ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога до замовника про скасування визначенного переможця!!!
Номер:
5e20835d9a56499ea880de6d079dafc9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-11-003491-b.a1
Назва:
Вимога до замовника про скасування визначенного переможця!!!
Вимога:
Недоліки тендерної пропозиції ТОВ «ГАРНЕТ ІНК»:
1. У банківській гарантії не зазначено місце її складання, що є її реквізитом відповідно до Постанови НБУ 639.
2. По працівнику Суховерхову замість спеціальності/спеціалізації зазначено кваліфікацію відповідно до диплому.
3. По працівнику Макуєву зазначено навчальний заклад не відповідно до диплому.
4. Не надано лист-згоду на обробку персональних даних відносно Дукова, персональні дані якого є в протоколі.
5. Аналогічним відповідно до умов тендерної документації вважається договiр на виконання робiт з розчищення русла, укріплення берегів річок, здійснення протипаводкових заходів.
Учасником надано договір на виконання робіт з’єднувального каналу, що відповідно до умов тендерної документації не вважається аналогічним.
6. Відповідно до мов тендерної документації вимагається довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (Додаток 6). Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів до додатку надати завірені Учасником копії вказаних договорів та актів виконаних робіт. – Вимагаються договори, а не договір, тобто мінімум 2.
7. Не надано локальний кошторис з розрахунками одиничної вартості, є тільки локальний кошторис.
8. Відсутнє протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) з наданням повноважень на укладання договору чим не підтверджено повноваження директора.
9. Документи пропозиції ват «акелік груп» та ТОВ «Гарнет Інк» готувала одна особа.
10. Акт кб-2в та кб3 підписанні 31 грудня, акт кб-2в один, а реєстрація накладних показує що целиповий акт відповідно тому що реєстрація Дата виписки Дата реєстрації
27.11.2017 15.12.2017 о 22:11-625 000.00
27.11.2017 15.12.2017 о 22:11-625 000.00
27.11.2017 15.12.2017 о 22:11-625 000.00
27.11.2017 15.12.2017 о 22:14-540 000.00
27.11.2017 15.02.2018 о 18:20-85 000.00 – эту регали со штрафами Дата виписки должна совпадать с датами на актах, в рамках проверки надання достовірної інформації даємо запит на податкову та отримаємо офіційне підтвердження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.11.2019 12:37
Вирішення:
Стосовно вимоги, розміщеної в електронній системі закупівлі 04 листопада 2019 року (ідентифікатор UA-2019-10-11-003491-b.a1), повідомляємо наступне.
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено два випадки звернення до замовника з вимогою:
1. Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі подається фізичною/юридичною особою через електронну систему закупівель не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції (ч.1 ст. 23 Закону). При цьому замовник зобов’язаний протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу;
2. Вимога учасника, тендерна пропозиція якого відхилена, про надання додаткової інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям (ч. 3 ст. 30 Закону). При цьому замовник зобов’язаний надати такому учаснику відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження звернення через електронну систему закупівель.
Жодний з наведених вище випадків, встановлених Законом, не передбачає обов’язку замовника повністю або частково скасовувати рішення, прийняті ним за результатами оцінки пропозицій учасників.
З огляду на викладене вище, тендерний комітет відхиляє вимогу з причин її невідповідності положенням ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено