-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Термомодернізація будівлі операційного блоку КУ «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР по Оріхівському шосе, 10. м. Запоріжжя - реконструкція»
Джерело фінансування: кошти державного бюджету
Завершена
13 136 179.25
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 131 362.00 UAH
мін. крок: 1% або 131 362.00 UAH
Період оскарження:
11.10.2019 15:50 - 24.10.2019 01:00
Вимога
Відхилено
Усунення дискримінаційних вимог
Номер:
fa2098d66bbf492b8c05d7529188c6fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-11-003001-b.b5
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Документи по публічним закупівлям подаються виключно в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Чим обгрунтована вимога про надання учасником-переможцем паперових копій всіх документів (п.5 Розділу ІІІ)? Жоден нормативний документ у сфері закупівель не містить такої вимоги, навіщо вам ці документи?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.10.2019 11:14
Вирішення:
Відповідь. Дана вимога не є дискримінаційною, так як Учасник(и) при підготовці тендерної пропозиції, спочатку готують документи (довідки, гарантійні листи тощо) у паперовому вигляді, а лише потім генерують їх у електроні документи необхідних форматів. Замовнику потрібні документи у паперовому вигляді, як доказ проведення торгів та прийняття законного рішення про вибір переможця (наявність усіх необхідних документів у тендерній пропозиції згідно вимог тендерної документації Замовника), на випадок можливості допущення некоректної роботи (збої, хакерська атака, відмова роботи серверу) електронної системи.
Згідно п.3 статті 22 розділу 4 Закону тендерна документація може містити також інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Перелік документів визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотримання принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Усунення невідностей тендерної документації
Номер:
525b5f409fee49a781e59e01cc5ac796
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-11-003001-b.b4
Назва:
Усунення невідностей тендерної документації
Вимога:
Прохаємо внести зміни до тендерної документації в частині строку виконання робіт, бо в п.4.4 Розділу І тендерної документації зазначено "протягом 2019 року", а в оголошенні - 31.12.2020. Учасники повинні виконати умови тендерної документації,а не оголошення. Така невідповідність повинна бути усунена.
Також, в п.3 Розділу ІІІ зазначено, що забезпечення тендерної документації НЕ вимагається, а в в п.2 Розділу ІІІ - воно вимагається. Так вимагається чи ні? Умови тендерної документації суперечать одна одній.
Чим обгрунтована вимога про наявність гарантії з грошовим покриттям? Навіщо вам грошове покриття для гарантії тендерної пропозиції? Це створює додаткові перешкоди для участі та аж ніяк не гарантує добросовісність учасника. Чому тоді не вимагається гарантія виконання договору?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.10.2019 11:10
Вирішення:
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Аналогічні роботи та аналогічні договори
Номер:
f5a9e1588c4a4705a437e21e37d35d81
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-11-003001-b.b3
Назва:
Аналогічні роботи та аналогічні договори
Вимога:
Доброго дня, на виконання статті 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" просимо надати наступні детальні роз'яснення:
1) щодо вимоги "Учасник повинен підтвердити виконання аналогічних робіт на загальну вартість не менше 50% від загальної вартості даної Закупівлі за період 2017-2019 р." - що ви вважаєте аналогічними РОБОТАМИ? В тендерній документації є тільке розмите визначення "аналогічний договір". Поясніть, будь ласка, яким чином сума аналогічних робіт підтверджує спроможність учасника виконати роботи за предметом закупівлі? З практики розгляду скарг АМКУ ви маєте знати, що аналогічність робіт не визначається сумовим критерієм, це є дискримінацією.
2) щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів - згідно законодавства ви можете вимагати ОДИН аналогічний договір, а не декілька, як зазначено в тендерній документації. Обгрунтуйте, будь ласка, чому ви від учасників вимагаєте як мінімум два аналогічних договори? Як кількість договорів підтверджує кваліфікацію учасника? Якщо в учасника є один аналогічний договір на суму 20 млн, виконаний на 50%, це ви вважаєте відповідністю умовам? Адже договір, виконаний на 50 % (тобто 10 млн) є тим же, що надала вам фірма ТОВ "ЯНТАРЬ" в попередніх торгах, тільки замість двох договорів - один.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.10.2019 11:39
Вирішення:
Необхідність подання в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів завірених копій підтверджуючих документів: договорів з додатками, які є невід’ємними частинами, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма №КБ-3), актів виконаних робіт (форма №КБ-2в), відповідно до наданих договорів, які повинні містити весь об’єм робіт за договорами, на загальну вартість не менше 50% від загальної вартості даної Закупівлі за період 2017-2019 р. викликана складністю проведення робіт по термомодернізації будівлі та необхідністю наявності у виконавця значного досвіду виконання робіт такого роду, що дозволить вчасно та якісно виконати роботи та забезпечити гарантійний строк експлуатації. Окрім цього, Мінекономрозвитку надавались роз’яснення щодо можливості замовником для підтвердження досвіду установлювати вимогу подання учасником не менше 2-х чи більше аналогічних договорів. Так, у відповідь на запит 111/2017 Мінекономрозвитку зазначає, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Додатково повідомляємо, що згідно частини 2 статті 16 Закону зазначається саме факт «виконання», а не «укладення» договору, тож договір виконаний не у повному обсязі не може бути підтверженням досвіду виконання аналогічного договору.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Аналогічний договір
Номер:
c86e5f33a6af443a889b170519905f79
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-11-003001-b.b2
Назва:
Аналогічний договір
Вимога:
Доброго дня, на виконання статті 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" просимо надати наступні детальні роз'яснення:
1) щодо вимоги "Під аналогічними договорами слід розуміти договори, предметом яких є роботи з термомодернізації, реконструкції або нового будівництва будівлі, які обов’язково підтверджують факт виконання кожного виду робіт передбачених дефектним актом цієї закупівлі" - вами зазначено, що аналогічний договір учасника повинен мати КОЖНИЙ вид робіт за дефектним актом. Роз'ясніть будь-ласка, що вважається ВИДОМ робіт і як саме учаснику визначити по дефектному акту, де саме той необхідний вам ВИД робіт? Ваші дефектні акти містять колонку "Найменування робіт і витрат", все, що в цій колонці, є видом робіт? Внесіть зміни в умови тендерної документації та зазначте в ній ЧІТКО, які види робіт повинні бути в аналогічному договорі, тоді хоча б буде зрозуміло, що ви вважаєте видом робіт. Просимо Замовника звернути особливу увагу, що кожен об'єкт будівництва є окремим і неповторним, двох одинакових об'єктів не буває, як і види робіт за такими об'єктами не будуть з одинаковими назвами. Фактично, аналогічним буде будь-який договір класу наслідків СС2. Вам клас наслідків важливий, а не слово термомодернізація в назві. А то вийде, що учасник виконав термомодернізацію, яка навіть по Державній архітектурно-будівельній інспекції не пройшла (тобто виконана без дозволу), і буде відповідати вимогам. З таким формулюванням, як зазначено нині, незрозумілий механізм визначення замовником аналогічності договору, який призведе до неправомірних дискваліфікацій. З практики перевірки тендерним комітетом пропозицій учасників по попереднім торгам, що відмінені, вами визначено відповідність по аналогічному договору ТОВ "ЯНТАРЬ" , але такий договір не містить і половини робіт за дефектними актами, схожа тільки назва - термомодернізація.
Просимо надати детальне пояснення по нашому питанню, адже для можливості оскарження до АМКУ безпідставних вимог Замовника, важливо чітко розуміти вашу позицію. Крім того, просимо не надавати відповіді типу "ми так вирішили", адже ви є бюджетною організацією і витрачаєте бюджетні кошти, а тому всі вимоги мають бути законними.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.10.2019 11:28
Вирішення:
Згідно питання, щодо надання роз'яснення щодо вимоги: «Під аналогічними договорами слід розуміти договори, предметом яких є роботи з термомодернізації, реконструкції або нового будівництва будівлі, які обов’язково підтверджують факт виконання кожного виду робіт передбачених дефектним актом цієї закупівлі», пояснити що вважається видом робіт, повідомляємо, що види робіт чітко прописані в дефектному акті до тендерної документації у вигляді розділів дефектного акту
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Про усунення порушень під час проведення тендеру по технічному нагляду
Номер:
e1f6b8520ee149628b43f3983cc6c1f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-11-003001-b.b1
Назва:
Про усунення порушень під час проведення тендеру по технічному нагляду
Вимога:
Прошу керівництво Замовника звернути увагу на порушення при проведенні 2-х конкурсів по технагляду по цьому обьекту. Лист додається
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист-претензія ФОП Сазонов О. І..pdf 13.10.2019 01:54
Дата подачі:
13.10.2019 01:54
Вирішення:
Дана вимога не відноситься до закупівлі: «Термомодернізація будівлі операційного блоку КУ «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР по Оріхівському шосе, 10. м. Запоріжжя - реконструкція».
Статус вимоги:
Відхилено