-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
ДСТУ БД 1.1.-1:2013. Відновлення газонів по місту (заходи з озеленення міста (гідропосів газону)) [за кодом CPV за ДК 021:2015-45112000-5 (Землерийні та інші земляні роботи)]
Торги відмінено
1 327 465.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 637.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 637.33 UAH
Період оскарження:
11.10.2019 15:14 - 24.10.2019 01:00
Скарга
Відхилено
Оскарження неправомірного рішення про визначення переможця
Номер:
f89ed45386274314aad85d713c0b8d70
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-11-002701-b.b2
Назва:
Оскарження неправомірного рішення про визначення переможця
Скарга:
Скарга з додатками у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 2 ДСТУ Б Д.1.1-1 2013 (із змінами).pdf 15.11.2019 15:41
- СКАРГА UA-2019-10-11-002701-b.pdf 15.11.2019 15:41
- Додаток 1 Платіжне доручення.pdf 15.11.2019 15:41
- Додаткові пояснення (вимоги) по Скарзі.pdf 04.12.2019 13:21
- Рішення від 19.11.2019 №16908+лист Замовнику.pdf 20.11.2019 10:03
- Інформація про перенесення розгляду Скарги від 15.11.2019 № UA-2019-10-11-002701-b.b2.pdf 06.12.2019 00:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.12.2019 №18122 .pdf 09.12.2019 16:32
- рішення від 06.12.2019 №18122 .pdf 11.12.2019 23:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.11.2019 15:41
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
11.12.2019 23:14
Вимога
Є відповідь
Вимога про надання роз'яснення
Номер:
57f05015b3894589bb5feb0832963c19
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-11-002701-b.b1
Назва:
Вимога про надання роз'яснення
Вимога:
Відповідно до статті 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Згідно статті 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» ми звертаємось до вас з вимогою про надання інформації про пропозицію переможця торгів ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП", а саме - нас цікавить наявність в пропозиції переможця формальних помилок, які були виявлені вами в процесі розгляду її пропозиції.
Питання наступне – чи містила тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП" формальні помилки, які визначені вами як несуттєві та такі, що не впливають на зміст пропозиції і не є підставою для відхилення? Чи складався по процедурі закупівлі протокол визначення формальних помилок, що не стали підставами для дискваліфікації ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП"? Якщо такий протокол складався, то вимагаємо зазначити його номер та дату, а також повний перелік (опис) помилок, прийнятих вами як формальні. Перелік помилок, що ви будете надавати, має містити повний опис помилки та причини її прийняття.
Наголошуємо, наше звернення подано в рамках ЗУ «Про публічні закупівлі». Хоча Замовник і не зобов’язаний публікувати під час визначення переможця протокол визначення формальних помилок, проте надати інформацію, що вимагається в цьому зверненні – ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ. Ненадання відповіді або ухилення від надання відповіді на дане звернення буде розцінено як корупційну дію та зловживання з відповідним зверненням до компетентних органів.
Окремо звертаємо увагу на наявність ознак порушення законодавства у сфері закупівель в частині пов’язаності осіб. Комунальне ремонтно-будівельне підприємство "Зеленбуд", що зазначений ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП" його субпідрядником, є пов’язаною особою із Замовником, бо має спільний орган управління. Крім того, ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП" нещодавно перемагав у торгах, оголошених Комунальним ремонтно-будівельним підприємством "Зеленбуд", а тепер бере їх у субпідряд. Пряма пов’язаність осіб. Просимо Замовника надати роз’яснення щодо зазначеної ситуації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.11.2019 13:56
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу про усунення порушення повідомляємо наступне:
Відповідно до п.2 ч.1 ст. 32 Закону про публічні закупівлі учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Тендерним комітетом департаменту інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради було розглянуто Вашу тендерну пропозицію та за результатами оцінки та розгляду пропозиції складено протокол № 26/19 ВПТ від 01.11.2019 та оприлюднено протокол з результатами розгляду Вашої пропозиції.
Питання щодо формальних помилок переможця ніяк не стосується вимог ст. 32 Закону про публічні закупівлі.
- наявність ознак порушення законодавства у сфері закупівель в частині пов’язаності осіб. Комунальне ремонтно-будівельне підприємство "Зеленбуд", що зазначений ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП" його субпідрядником, є пов’язаною особою із Замовником, бо має спільний орган управління.
Перш за все слід зазначити, що для застосування Закону про публічні закупівлі мають значення лише два аспекти: пов’язаність учасників між собою та пов’язаність учасника з членом (членами) тендерного комітету замовника (уповноваженою особою чи особами). Тобто участь у тендерах закрита лише для учасників, що пов’язані між собою чи з членом тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника, а не із самим замовником.
Поняття «пов’язана особа» наведено у п.16 ч.1 ст.1 Закону про публічні закупівлі. Так, зокрема виходячи зі змісту абз.2 п.16 ч.1 ст.1 Закону про публічні закупівлі пов’язаною особою є юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі.
При цьому під здійсненням контролю слід розуміти саме можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі в спосіб, вказаний в абз.6 п.1 ст.1 Закону про публічні закупівлі.
Таким чином, перелік ознак, за наявності яких учасники є пов’язаними особами, указаний у ст.1 Закону про публічні закупівлі, є вичерпним.
Враховуючи вищевикладене, перевіривши документи учасника наданих у складі тендерної пропозиції та проаналізувавши законодавчі акти, зв’язок між Комунальним ремонтно-будівельним підприємством "Зеленбуд", що зазначений ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП" його субпідрядником, та Замовником – не вбачається.
Статус вимоги:
Відхилено