-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Інформаційні системи
Завершена
3 390 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 900.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 900.00 UAH
Період оскарження:
11.10.2019 12:28 - 22.10.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Розділити закупівлю на лоти
Номер:
98c1bd26bf85488684ff65654cf483f1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-11-001557-b.a2
Назва:
Розділити закупівлю на лоти
Вимога:
Згідно інформації, розміщеної на веб-порталі Prozorro, предметом даної закупівлі є “Медична інформаційна система на 80 (7) автоматизованих робочих місць” за CPV-кодом ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи. Тобто в одному лоті ви закуповуєте як апаратні, так і програмні компоненти, яким відповідають різні коди згідно ДК 021:2015, а саме “30230000-0 Комп’ютерне обладнання” (апаратний компонент) та “48810000-9 — Інформаційні системи” (програмний компонент).
Відповідно до розділу І Додатку 1 Тендерної документації вимагається поставити Системний блок, Монітор, Мережевий фільтр та ПЗ “Медична інформаційна система”.
Ми, як потенційний учасник торгів, є розробником та продавцем лише програмного забезпечення “Медична інформаційна система” та не маємо можливості поставити апаратну частину закупівлі (Системний блок, Монітор, Мережевий фільтр), тому позбавлені можливості брати участь у цьому тендері, що є дискримінацією.
Згідно ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі” закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям та зловживанням. Згідно ч. 3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовником КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради", оголосивши закупівлю одночасно апаратного і програмного компоненту в одному лоті, було встановлено дискримінаційну вимогу, зокрема, по відношенню до нашої компанії, як потенційного учасника торгів. Це є порушенням ст. 3, ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Вимагаємо розділити в окремі лоти/тендери закупівлю апаратної частини (Системного блоку, Монітору, Мережевого фільтру) та закупівлю програмної (ПЗ “Медична інформаційна система”). В разі проведення закупівлі без змін ви будете порушувати чинне законодавство.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.10.2019 13:32
Вирішення:
Згідно із рішенням Сумської обласної ради від 14.12.2018 «Про обласний бюджет Сумської області на 2019 рік» Управлінню майном Сумської обласної ради (Замовник) виділено кошти із цільовим призначенням: придбання медичної інформаційної системи для КНП СОР «Обласна дитяча клінічна лікарня» та комп’ютеризацію і автоматизацію лікувального процесу Комунального закладу Сумської обласної ради «Обласний клінічний перинатальний центр».
Кошти виділено з метою облаштування автоматизованого робочого місця лікаря Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Сумська обласна дитяча клінічна лікарня» та Комунального закладу Сумської обласної ради «Обласний клінічний перинатальний центр», з метою автономізації закладу медичної допомоги, приєднання до загальнодержавної мережі інформаційного забезпечення охорони здоров'я для отримання фінансування від Національної служби здоров’я.
Закупівля здійснюється не тільки програмного забезпечення «Медична інформаційна система» або комп’ютерного обладнання, як окремих предметів закупівлі, а як єдине ціле з метою комплектації автоматизованого робочого місця лікаря, та уникнення технічних невідповідностей між придбаним комп’ютерним обладнанням та програмним забезпеченням.
Згідно із ч. 7 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРТУ від 17.03.2016 №454 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Тобто Замовник може поділити на лоти, але не зобов’язаний. Отже, вимога Учасника про поділ предмета закупівлі на частини суперечить вимогам законодавства.
Не можливість Учасника здійснити поставку, визначеного предмету закупівлі в повному обсязі не свідчить про наявність дискримінаційних умов, оскільки Замовником у тендерній документації не встановлено обмежень для Учасників. Отже, наявність у тендерній документації дискримінаційних умов є суб’єктивною думкою потенційного Учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
В одному лоті різні предмети закупівлі
Номер:
60f18c4ddbdc485a8985c7e7cdbd4727
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-11-001557-b.a1
Назва:
В одному лоті різні предмети закупівлі
Вимога:
Доброго дня, згідно до тендерної документації в одному лоті ви закуповуєте і програмне забезпечення і компьютерну техніку, згідно до ДК 021:2015 дані предмети закупівлі є різними та мають різні коди CPV 48180000-3 Пакети медичного програмного забезпечення та 30230000-0 Комп’ютерне обладнання.
Розробники ПЗ не завжди є продавцями обладнання, так само і постачальники обладнання не завжди є розробниками ПЗ.
Тому, дані вимоги, щодо внесення в один лот і ПЗ і апаратну частину є дискримінаціною.
Згідно до статті 22 частини 4 ЗУ "Про публічні закупівлі" - " Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників."
Просимо розділити дані предмети закупівлі на лоти.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.10.2019 12:59
Опис причини скасування:
подали іншу
Дата скасування:
16.10.2019 13:39