• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Монітори рідкокристалічні

відповідно до технічних вимог.

Завершена

289 560.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 868.68 UAH
Період оскарження: 11.10.2019 10:29 - 24.10.2019 01:00
Вимога
Є відповідь

повернення на кваліфікацію

Номер: 9a58e28eee36486a897e264a978cc2d3
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-11-000132-c.a1
Назва: повернення на кваліфікацію
Вимога:
Шановний Замовник!. Учасник ТОВ «Протех-ІТ-Україна» категорично не погоджується із прийнятим Замовником рішенням про його відхилення виходячи із наступного, що Учасником ТОв «Протех-ІТ-Україна» «не надано довідку за зразком згідно Додатку 4 до ТД, що містить інформацію про наявність залученого сервісного центру, згідно договору на ремонтні роботи комп’ютерної та оргтехніки, але інформації щодо наявності підтримки гарантії товару, що є предметом закупівлі Сервісним центром «ІТСА» - відсутня, тобто враховуючи вищенаведене Учасник не підтвердив, що Сервісний центр «ІТСА», гарантує підтримку товару, що є предметом закупівлі, це є порушенням вимог абз.1,2 п.п.1 п.1 Розділу І Додатку 2 та Додатку 4 до ТД». Така помилка Учасника може вважатись формальною, тобто такою, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції Учасник, оскільки інші документи, надані Учасником у складі тендерної пропозиції містять інформацію, що підтримку гарантії товару, який є предметом даної процедури закупівлі. Так, у складі тендерної пропозиції Учасником подано «Інформацію про відповідність технічним, якісним та кількісним вимогам Замовника відповідно до додатку 5.pdf». Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає можливість наявності у тендерній пропозиції учасника формальних (несуттєвих) помилок, тобто таких, «допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій». Отже, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника з зазначених вище підстав є необґрунтованим, таким, що протирічить законодавству про публічні закупівлі, умовам тендерної пропозиції та інтересам Замовника. Така позиція підтверджується також останньою практикою Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Наприклад, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель розглянула скаргу Приватного акціонерного товариства "Будівельник14" в особі Дочірнього підприємства "СІТІБУД" від 12.07.2019 № UA-2019-06-07-000488-a.c2 щодо порушення Управлінням капітального будівництва та архітектури Бориспільської районної державної адміністрації Київської області порядку проведення процедури закупівлі № UA-2019-06-07-000488-a "ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи", а саме, визнання переможцем торгів ТОВ "Бориспільметбуд", всупереч поданню останнім у складі тендерної пропозиції не повного переліку документів, що вимагались у тендерній документації. Зокрема, скаржник посилається на недотримання учасником наступних вимог тендерної документації: «Пропозиції вважаються дійсними протягом не менше ніж 90 днів з дати розкриття Пропозицій, про що учасником у складі Пропозиції надається гарантійний лист.» та «Строк дії забезпечення Пропозиції становить не менше ніж 90 календарних днів з дня розкриття Пропозицій, про що учасником у складі Пропозиції надається гарантійний лист». Скаржник повідомляє, що переможцем у складі пропозиції не надано вищевказані гарантійні листи. Рішенням органу оскарження № 10408-р/пк-пз від 31.07.2019р. була встановлена відсутність підстав для задоволення скарги у цій частині, мотивована тим, що у складі пропозиції переможцем подано інші документи, що дають можливість встановити обставини, на підтвердження яких вимагалось надання гарантійних листів, зокрема, тендерна пропозиція, відповідно до якої учасник зобов’язується дотримуватись положень пропозиції протягом 120 днів з дати розкриття пропозицій та банківська гарантія, в якій зазначається, що гарантія є дійсною до 23.09.2019 включно – «Скаржник не довів та документально не підтвердив, яким чином оформлення Пропозиції у спосіб, наведений вище, впливає на зміст Пропозиції. Враховуючи наведене, а також визначення формальних помилок, наведене у Законі та у Документації, відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.» Також, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель розглянула скаргу Приватного підприємства "Укрбалтбуд" від 14.06.2019р. № UA-2019-05-10-001578-a.a1 щодо порушення Органом державної влади «Управління будівництва, архітектури та землекористування Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації» порядку проведення процедури закупівлі № UA-2019-05-10-001578-a "ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт", зокрема, прийняття незаконного рішення про визнання переможцем. Скаржник стверджує, що всупереч тендерній документації, згідно якої вимагалось надання учасниками кошторисної документації, яка б містила підсумкову відомість ресурсів з обґрунтуванням та посиланням на постачальника матеріалів (з зазначенням сертифікату якості на них), переможцем подано кошторисну документацію, яка охопила підсумкову відомість ресурсів без посилання на постачальників та без будь-яких обґрунтувань, зокрема, щодо сертифікатів якості матеріальних ресурсів, натомість, окремим документом завантажено «Довідку про постачальників» з інформацією про постачальників матеріалів та номерами сертифікатів якості на матеріали. Тобто, інформація, запитувана замовником переможцем надана, проте у іншій формі. Рішенням органу оскарження №9067-р/пк-пз від 08.07.2019р. встановлюється наступне: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Скаржник також не довів та документально не підтвердив, яким чином оформлення Пропозиції у наведений вище спосіб впливає на зміст Пропозиції. Враховуючи викладене, а також визначення формальних помилок у Документації та Закону, відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.» Просимо Вас, переглянути рішення щодо дискваліфікації ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-Україна» та визнати нашу тендерну пропозицію як таку, що відповідає всім умовам тендерної документації та є найбільш економічно вигідною. Залишаємо за собою право у разі не задовільного рішення звернутися за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель до Антимонопольного комітету України та Північного офісу Держаудитслужби. З повагою, ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-Україна».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Затверджено рішенням ТК від 13.11.2019 р. Надання відповіді на вимогу (подання вимоги – 08 листопада 2019 о 16:18 год.; Номер вимоги: UA-2019-10-11-000132-c.a1) по процедурі закупівлі: Комп’ютерне обладнання за кодом ДК 021:2015 - 30230000-0 (Монітори рідкокристалічні), оголошення № UA-2019-10-11-000132-с від 11.10.2019 року Стосовно вимоги від Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», код ЄДРПОУ: 41860186, повідомляємо наступне: Згідно абз.1,2 п.п.1 п.1 Розділу І Додатку 2 та Додатку 4 до Тендерної документації (далі – ТД) Учасник повинен був «надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) Учасника, що містить інформацію про наявність у Учасника власних/залучених обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для поставки товару, що є предметом закупівлі (із зазначення інформації, у тому числі, але не виключно, про складські приміщення та транспортні засоби для доставки товару), а також інформацію про наявність сервісного(их) центру(ів) виробника товару та/або власного(их) сервісного(их) центру(ів) Учасника (з вказанням його територіального розташування та контактних реквізитів), який гарантує підтримку товару, що є предметом закупівлі, протягом визначеного гарантійного терміну) за зразком, наведеним у Додатку 4 до цієї ТД. У разі відсутності у Учасника власних обладнання та матеріально-технічної бази (у тому числі, але не виключно складських приміщень, транспортних засобів та сервісного центру), необхідних для поставки товару, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, зберігання, використання, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі «Примітки»)». При цьому, Учасником було надано довідку за зразком згідно Додатку 4 до ТД, що містить інформацію про наявність залученого сервісного центру «ІТСА», згідно договору на ремонтні роботи комп’ютерної та оргтехніки з ФОП Куценко Є.С. (РНОКПП 3245315935), але інформація щодо наявності гарантійної підтримки товару, що є предметом закупівлі, зазначеним сервісним центром «ІТСА» або будь яким іншим сервісним центром протягом запропонованого Учасником гарантійного терміну - 36 місяців з дати поставки, відсутня. В інших документах у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» також відсутня інформація про сервісний центр (власний або залучений), який гарантує підтримку товару, що є предметом закупівлі, протягом визначеного гарантійного терміну. Таким чином, Учасником – Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» шляхом ненадання інформації про наявність власного/залученого сервісного центру, який гарантує підтримку товару, що є предметом закупівлі, протягом визначеного гарантійного терміну, не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію та не дотримано вимог Тендерної документації Замовника, у той час, як Замовник діяв в рамках Закону «Про публічні закупівлі» та вимог Тендерної документації, розгляд тендерної пропозиції Учасника було здійснено з дотриманням усіх принципів здійснення закупівлі та з урахуванням положень Тендерної документації, у зв’язку з чим підстави для задоволення вимоги та скасування рішення про відхилення пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», код ЄДРПОУ: 41860186 - відсутні.
Статус вимоги: Відхилено