• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Lysine», «Ambroxol», «Tamsulosin», «Citicoline», «Mono», «Mono», «Tiazotic acid», «Antral», «Magnesium(different salts in combination)», «Acetylcysteine», «Thioctic acid», «Validol», «Vinpocetine», «Vinpocetine», «Vitamin B1 in combination with vitamin B6 and/or vitamin B12», «Glycine», «Arginine glutamate», «Arginine glutamate», «Aprotinin», «Ursodeoxycholic acid»,«Silymarin», «Dexketoprofen», «Betamethasone», «Domperidone», «Esomeprazole», «Mexidol», «Theophylline», «Pantoprazole», «Comb drug», «Dexketoprofen», «Dexketoprofen», «Ketoprofen», «Pantoprazole», «Perindopril and diuretics», «Barbiturates in combination with other drugs», «Multienzymes (lipase, protease etc.)», «Lornoxicam», «Macrogol», «Mono», «Mebeverin», «Meldonium», «Metformin», «Metformin», «Meldonium», «Thiocolchicoside», «Diclofenac», «Nebivolol», «Citicoline», «Theophylline», «Pantoprazole», «Rosuvastatin», «Multienzymes (lipase, protease etc.)», «Piracetam», «Platyphylline», «Povidone-iodine», «Meloxicam», «Comb drug», «Pitofenone and analgesics», «Inosine», «Tizanidine», «Valsartan, amlodipine and hydrochlorothiazide», «Arginine hydrochloride», «Thioctic acid», «Tiazotic acid», «Comb drug», «Trimetazidine», «Comb drug», «Enoxaparin», «Choline alfoscerate», «Cefoperazone and beta-lactamase inhibitor»

Закупівля здійснюється за бюджетні кошти.

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 500.00 UAH
Період оскарження: 10.10.2019 16:54 - 21.10.2019 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Щодо усунення дискримінаційних умов

Номер: 95c423cae02548ccadf7207ac01aee66
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-10-003285-b.b3
Назва: Щодо усунення дискримінаційних умов
Скарга:
В п.5.2.3 ч.2 розділу V Тендерної документації міститься наступна вимога: 5.2.3. На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати 4500,00 грн. (чотири тисячі п’ятсот гривень) на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором. Дані витрати сплачуються в наступному порядку: на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів. Повідомляємо Вам, що оплата юридичних послуг - обов’язок виключно клієнта, яким є Замвоник. Ніяких юридичних послуг Консультант Учаснику-переможцю не надає, тобто, Замовником повинні оплачуватись зазначені послуги відповідно до пункту 2.2.4. Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Міністерства Фінансів України № 333 від 12.03.2012 року зі свого бюджету. Зокрема, рішеннями Постійно діючої адмінколегії АМКУ з розгляду скарг про порушення у сфері закупівель неодноразово встановлено, що вимога про оплату консультаційних послуг переможцем торгів не належить до предмета закупівлі. А положення щодо відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації. Зазначена вимога є незаконною, адже суперечить статті 3 та статті 22 Закону. Замовникам слід замовляти юридично-консультаційні послуги окремо від процедури закупівлі конкретного товару чи послуги. А учасники, в свою чергу, не зобов’язані оплачувати такі послуги. Тому, щоб уникнути оскарження в АМК вищевказаного, просимо виключити вимогу щодо можливості оплати юридично-консультаційних послуг Учасником-переможцем з тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: Прийнято рішення відкликати вимогу
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 21.10.2019 10:52
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 23.10.2019 10:34
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО", Оксана Бережна 0501888222 sanafarm@ukr.net
Вимога
Залишено без розгляду

запит на зміни

Номер: 865ccf180f5a4c458d6f1b7cf72a44ba
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-10-003285-b.b1
Назва: запит на зміни
Вимога:
вимога у додатку
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Щодо гарантійного листа: Повідомляємо, що згідно із п. 7 Додатку 2 тендерної документації: «Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, уповноваженого на це виробником, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист виробника повинен включати: повну назву учасника, назву предмету закупівлі, одиницю виміру, кількість згідно Медико – технічних вимог та повинен адресуватися замовнику торгів. Гарантійний лист виробника надається обов’язково на найменування від кількості 50 одиниць виміру, (уп/фл) зазначеної у МТВ ТД (Додаток 2). Якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника вчиняти дії стосовно видачі гарантійних листів. У листі від виробника або офіційного представництва в Україні обов’язково зазначається номер оголошення, забезпечення терміну придатності визначеного тендерною документацією та назва замовника торгів». Дана вимога формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 3 Закону) та з метою: 1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника або його представника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику. Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому. 2. Забезпечення високої якості препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником лікарських засобів. 3. Забезпеченні мінімальної націнки на лікарські засоби, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії ) 4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що лікарські засоби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. 5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, філією виробника. «Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдження, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб, що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах. Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Разом з тим, повідомляємо, що згідно пункту 8 листа – роз’яснення Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 №3301-04/55905-03/01.7/33810 «Щодо закупівлі лікарських засобів» вказано, що Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість постачання лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарського засобу та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників. У листі від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) має бути вказано, що такий суб’єкт підтверджує можливість поставки товару, який є предметом закупівлі торгів у кількості та дозуванні, визначеній цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. Тобто Замовником торгів у повній мірі дотримано рекомендацій Мінекономрозвитку України та МОЗ України, які вказані у листі №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року «Щодо закупівлі лікарських засобів». Отже, незрозуміло яким чином умова тендерної документації щодо надання гарантійного листа виробника лікарського засобу (представництва, філії виробника, уповноваженого на це виробником, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) дискримінує та позбавляє права подати тендерну пропозицію.
Статус вимоги: Не задоволено