• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

агрохімічна продукція

Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету

Торги не відбулися

102 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 020.00 UAH
Період оскарження: 10.10.2019 15:53 - 24.10.2019 01:00
Вимога
Є відповідь

Вимога!

Номер: a9c4c8238efd41c0b59665c96e631762
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-10-000820-c.a4
Назва: Вимога!
Вимога:
Шановний Замовнику! Розумієте чи ви під чим підписуєтесь? Спочатку, як ми і зазначали, ви прописуєте дискримінаційне медико-технічне завдання, де вказані: вміст етилового спирту, вимога, що діюча речовина повинна бути одна (Питання: Чому одна? Дайте пояснення! Чим більше діючих речовин, тим краще, менша вирогідність, що виникне резистентність до мікроорганізмів- це ж всім відомий факт), в складі обов"язково олія Пінофлор. Тобто ви штучно обмежили коло засобів, які можна запропонувати до одного -АХД 2000 гель. А ви же проводите відкриті торги, де медико-технічному завданню повинно відповідати що найменше 2 засоба різних виробників. А другого засоба, який би відповідав медико-технічному завданню немає! Ви розумієте, що порушили положення Закону про публічні закупівлі? Ми запропонували повний еквівалент за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність Державні профільні установи Запропонований нами засіб в РАЗИ економічніший! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить щось інше від постачальника. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є певні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, АМКУ, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний дописувачу! Ми поважаємо Ваше наполеглеве бажання продати Ваш продукт, позицію відстоювання Ваших інтересів і в першу чергу економії бюджетних коштів. Ми зацікавлені в економічному використанні бюджетних коштів не менше Вас, але безпека персоналу та економічне використання деззасобу хвилює нас не менше. Ми в першу чергу зацікавленні в досконалому налагодженні санітарно-епідеміологічного режиму в закладі. Нагадуємо Вам що, чинним законодавством не забороняється зазначати в медико технічних вимогах засіб, досвід використання якого довів безпечність та економічність його використання. Зважаючи на широкий асортимент дезінфекційних засобів для рук, нам відомо не менше 2х з вмістом саме етилового спирту понад 70 відсотків, щодо гелевої форми – їх в Україні зареєстровано не менше 4 з вмістом спиртів понад 70%. На виконання Наказу МОЗУ №236 від 04.04.2012,п.9,11 «Медичним персоналом обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65%) або інших швидкодіючих (експозиція 1-1,5 хв) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук…», та керуючись позитивним досвідом використання засобу, нами зазначено вміст спирту саме етилового спирту з відповідним процентом . Враховуючи специфіку закладу для забезпечення гігієни рук використовуються саме гелева форма дезінфекційного засобу та переносні дозуючі системи для запобігання неконтрольованого використання засобу нашими пацієнтами. Це спеціальні закриті системи дозування, які підходять під відповідні флакони. Інше застосування засобів недопустиме тому, нами відхилена ваша пропозиція. Заміна дозуючих систем на нові приведе до нецільового використання бюджетних коштів.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 08.11.2019 14:50
Підтвердження вирішення: Шановний дописувачу! Ми поважаємо Ваше наполеглеве бажання продати Ваш продукт, позицію відстоювання Ваших інтересів і в першу чергу економії бюджетних коштів. Ми зацікавлені в економічному використанні бюджетних коштів не менше Вас, але безпека персоналу та економічне використання деззасобу хвилює нас не менше. Ми в першу чергу зацікавленні в досконалому налагодженні санітарно-епідеміологічного режиму в закладі. Нагадуємо Вам що, чинним законодавством не забороняється зазначати в медико технічних вимогах засіб, досвід використання якого довів безпечність та економічність його використання. Зважаючи на широкий асортимент дезінфекційних засобів для рук, нам відомо не менше 2х з вмістом саме етилового спирту понад 70 відсотків, щодо гелевої форми – їх в Україні зареєстровано не менше 4 з вмістом спиртів понад 70%. На виконання Наказу МОЗУ №236 від 04.04.2012,п.9,11 «Медичним персоналом обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65%) або інших швидкодіючих (експозиція 1-1,5 хв) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук…», та керуючись позитивним досвідом використання засобу, нами зазначено вміст спирту саме етилового спирту з відповідним процентом . Враховуючи специфіку закладу для забезпечення гігієни рук використовуються саме гелева форма дезінфекційного засобу та переносні дозуючі системи для запобігання неконтрольованого використання засобу нашими пацієнтами. Це спеціальні закриті системи дозування, які підходять під відповідні флакони. Інше застосування засобів недопустиме тому, нами відхилена ваша пропозиція. Заміна дозуючих систем на нові приведе до нецільового використання бюджетних коштів.
Вимога
Вирішена

Щодо відповіді

Номер: 3294898e5196462a82cd21315f5e97d1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-10-000820-c.c2
Назва: Щодо відповіді
Вимога:
Враховуючи протизаконну позицію Замовника, порушення положень Закону про публічні закупівлі (неможливість подання еквіваленту зазначеним характеристикам та небажання прибрати протизаконну корупційну вимогу щодо надання гарантійного листа від виробника ), ми направляємо листи до контролюючих органів з метою недопущення корупційних зловживань посадовими особами Замовника при проведенні закупівлі!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником буде внесено зміни в Додаток 3 тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 17.10.2019 15:44
Підтвердження вирішення: Замовником буде внесено зміни в Додаток 3 тендерної документації
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога!

Номер: 3bbff3ebb3544ba48a2444346dc8d455
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-10-000820-c.c1
Назва: Вимога!
Вимога:
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з Вашого боку процедури публічних закупівель.Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у Вашій тендерній документації, містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин , вказані діючі речовини, які не повинні міститись в деззасобах ( Чому? Вказані діючі речовини не агресивні. Ніяким чином не "розстріскують шкіру", як зазначено в документації!!!А робите це для того, щоб відсіяти небажаних Учасників!), зазначені Європейські стандарти EN ( До чого вони в Україні. Вони не легетимні!), зазначені режими використання з експозиціями, які характерні тільки для певній торговій марці, вимагаються гарантійні листи від виробника, які визнані неодноразово рішеннями АМКУ протизаконними!. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення таких дискримінаційних вимог свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте ними, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених в Законі про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації: прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує. У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ, Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Звертаємо увагу, що жодного порушення з нашого боку процедури Державних закупівель не було доведено та зафіксовано відповідними державними органами. Однією з ключових вимог до проведення Державних торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед учасників тендеру, - саме якої ми і дотримуємося при проведенні торгів та намагаємося обрати товари, що максимально відповідають потребам лікарні, зазначеним в медико-технічних вимогах (далі – МТВ) та найнижчій ціні. В документації закупівлі сформовані МТВ до  продукції що закупляється, які характерні більше ніж двом торговим маркам, що дає можливість надавати альтернативні пропозицій дезінфекційних засобів зареєстрованих в Україні. Досвід використання дезінфекційного засобу для рук з наведеними в МТВ характеристиками  підтвердив що засоби з даними характеристиками є безпечними та ефективними і повністю відповідають потребам закладу та   діючим наказам МОЗ, які зазначені у технічних вимогах. Вимога гарантійного листа від виробника (імпортера) не суперечить чинному законодавству, але підтверджує гарантію поставки  та легітимність походження товару який закупляється за державні кошти. Шановні Учасники! Тендерна документація готується з дотриманням вимог ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі". Тендерні пропозиції подаються Учасниками відповідно до чітко визначеного переліку вимог, які зазначені в даній тендерній документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 15.10.2019 16:37
Підтвердження вирішення: Звертаємо увагу, що жодного порушення з нашого боку процедури Державних закупівель не було доведено та зафіксовано відповідними державними органами. Однією з ключових вимог до проведення Державних торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед учасників тендеру, - саме якої ми і дотримуємося при проведенні торгів та намагаємося обрати товари, що максимально відповідають потребам лікарні, зазначеним в медико-технічних вимогах (далі – МТВ) та найнижчій ціні. В документації закупівлі сформовані МТВ до  продукції що закупляється, які характерні більше ніж двом торговим маркам, що дає можливість надавати альтернативні пропозицій дезінфекційних засобів зареєстрованих в Україні. Досвід використання дезінфекційного засобу для рук з наведеними в МТВ характеристиками  підтвердив що засоби з даними характеристиками є безпечними та ефективними і повністю відповідають потребам закладу та   діючим наказам МОЗ, які зазначені у технічних вимогах. Вимога гарантійного листа від виробника (імпортера) не суперечить чинному законодавству, але підтверджує гарантію поставки  та легітимність походження товару який закупляється за державні кошти. Шановні Учасники! Тендерна документація готується з дотриманням вимог ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі". Тендерні пропозиції подаються Учасниками відповідно до чітко визначеного переліку вимог, які зазначені в даній тендерній документації.