-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Встановлення теплових насосів в будинку Укрпатенту за адресою: м. Київ, вул. Глазунова, 1
Завершена
2 789 470.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
10.10.2019 13:04 - 25.10.2019 01:00
Вимога
Відкликано скаржником
Просимо внести зміни до Договору
Номер:
188922a187e849a386da42b812315a72
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-10-000347-a.b4
Назва:
Просимо внести зміни до Договору
Вимога:
Ретельно вивчивши Додаток №5 до ТД, а саме Проект Договору, просимо внести зміни що суперечать принципам максимальної економії та єфективності, відкритості та прозорості стадій закупівлі ( ст. 3 Закону Про публічні закупівлі), а саме:
1.3. монтаж каскаду додаткових теплових насосів «повітря-вода» в кількості 6 штук; - вилучити
1.4. Роботи повинні виконуватися у відповідності з проектом 61/2019І.ІВІК-ОВ: «Розробка проектно-кошторисної документації на встановлення теплових насосів в будинку Укрпатенту за адресою: м. Київ, вул. Глазунова, 1.», стадії «Робоча документація», та відповідно до вимог діючих будівельних норм і правил. - вилучити
Обгрунтування позиції:
Відповідно до п.22 ч. 1 ст. 1 Закону Про публічні закупівлі, визначено що роботи - це проектування, будівництво нових, розширення реконструкція, капремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого характеру. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку 454 від 17.03.16р. згідно з яким визначене предмета закупівлі здійснюється Замовником згідно п. 22 ч.1 ст. 1 ЗУ за об’єктами та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1.-2013. Водночас об’єкт будівництва це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури( наказ Мінрегіону 163 від 04.06.14). У свою чергу по визначенні предмета закупівлі та його вартості Замовник керується даними кошторису та проектної документації на весь об’єкт. Ураховуючи наведене - якщо роботи проводяться по окремо у об’єкту на який складений окремий кошторис та проектна документація - їх закупівлю Замовник здійснює керуючись ЛИШЕ ВАРТІСНИМИ межами відповідно до кошторисної/проектної документації, а не зобов’язує Виконавця на виконання робіт, які є предметом закупівлі, на виконання такої проектно- кошторисної документації.
3.4. Сторони погоджують можливість надання авансового платежу на обґрунтовану та документально підтверджену вимогу Виконавця.
Авансовий платіж здійснюється на підставі наданого Виконавцем Замовнику рахунку-фактури на оплату.
Замовник має право контролювати використання наданих Виконавцю сум авансового платежу, а Виконавець зобов’язаний надавати відповідну інформацію стосовно використання авансового платежу відповідно до запитів Замовника. - змінити, внести ясність та конкретну процедуру отримання авансу
Обгрунтування:
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону Про публічні закупівлі - тендерна документація має містити проект договору з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Згідно з ст. 36 Закону - договір укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексу. ст. 638 ЦК встановлено що договір містить істотні умови, одна з яких ціна та порядок оплати та розрахунку. Отже Замовником не врегульовано питання стосовно істотної умови договору на закупівлю робіт, а саме підстави для авансового платежу Виконавцю та переліку необхідних для цього дій та документів.
5.4.1. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання або неналежного виконання зобов’язань Виконавцем, повідомивши про це його письмово у строк за 14 (чотирнадцять) календарних днів до дати розірвання Договору. - вилучити, адже цей пункт уже є - 5.4.4.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.10.2019 12:55
Вирішення:
У відповідності до п. 7 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Частиною 1 статті 36 Закону встановлено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Наведений у Додатку 5 до тендерної документації проект договору про закупівлю повністю відповідає нормам Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України та враховує особливості встановлені Законом, а отже не потребує внесення змін.
Таким чином, звернення щодо внесення змін до деяких положень проекту договору, викладеного у Додатку 5 до тендерної документації, задоволенню не підлягає.
Статус вимоги:
Не задоволено
Опис причини скасування:
Все ясно
Дата скасування:
21.10.2019 08:06
Вимога
Відкликано скаржником
Прошу змінити строк поставки товарів та виконання робіт у Тендерній Документації
Номер:
a54c5262f87f48639e37a1b5443a0e9a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-10-000347-a.b3
Назва:
Прошу змінити строк поставки товарів та виконання робіт у Тендерній Документації
Вимога:
Прошу змінити строк поставки товарів та виконання робіт у Тендерній Документації.
п.4.4. строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): 30 календарних днів з моменту укладання договору.
З точки зору необмеження конкуренції дана вимога є дискримінаційною і обмежує Виконавця, адже облднання зазвичай іноземного виробництва, тому строк його виготовлення заводом-виробником та поставки в Україну складає близько 30 календарних днів, таким чином Замовник не залишає часу на проведення монтажних та пусконалагоджувальних робіт, котрі також тривають не менше 30 календарних днів.
Просимо змінити п.4.4. строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт):
та вказати строк: 60 календарних днів з моменту укладання договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.10.2019 12:46
Вирішення:
У відповідності до інформації отриманої від офіційних дилерів строк поставки обладнання, встановлення якого є предметом закупівлі, становить від 7 до 14 днів.
Таким чином, враховуючи строки виконання робіт передбачені проектною документацією, строк виконання робіт встановлений у тендерній документації є цілком достатнім для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Отже, звернення щодо збільшення строків виконання робіт, що є предметом закупівлі задоволенню не підлягає.
Статус вимоги:
Не задоволено
Опис причини скасування:
Все ясно
Дата скасування:
21.10.2019 08:06
Вимога
Вирішена
Помилки в технічному описі предмету закупівлі Додаток №2
Номер:
bbcaa27a8cf54f42b9d3a4688057e2fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-10-000347-a.b2
Назва:
Помилки в технічному описі предмету закупівлі Додаток №2
Вимога:
Прошу внести зміни в технічний опис предмету закупівлі - Додаток №2. А саме, виправити технічні неточності (помилки) у строках:
Таблиця 1
Характеристики теплового насосу «повітря-вода» «Heat Guard 250 VC»
Діапазон температур тепло: 20°С….+20°С
Витрата повітря м3/хв: 145…..150
З відкритих джерел, відомо, що діапазон робочих температур зовнішнього блоку FDC250VSA
складає:
тепло: -15...+20 °С
витрата повітря: максимальна 8580 м3/год
Пов'язані документи:
Учасник
- FDC250VS.pdf 16.10.2019 12:41
Дата подачі:
16.10.2019 12:41
Вирішення:
До тендерної документації внесено відповідні зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Відкликано скаржником
Прошу надати проект 61/2019І.ІВІК-ОВ, що вказаний у Вашій тендерній документації
Номер:
9c671573c82b4ae792b652e64891e9b3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-10-000347-a.b1
Назва:
Прошу надати проект 61/2019І.ІВІК-ОВ, що вказаний у Вашій тендерній документації
Вимога:
Вивчивши надану документацію, у Додатку знайшли посилання на проект 61/2019І.ІВІК-ОВ:
«Монтаж теплових насосів «повітря-вода» повинен бути виконаний у відповідності з проектом 61/2019І.ІВІК-ОВ: «Розробка проектно-кошторисної документації на встановлення теплових насосів в будинку Укрпатенту за адресою: м. Київ, вул. Глазунова, 1.», стадії «Робоча документація», (далі – РД)»
Для того, щоб оцінити вартість робіт, даний проект є необхідним, адже у тендерній документації вказано, що всі роботи виконувати саме згідно цього документу. Тому, прошу викласти даний проект на веб-сторінці Закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.10.2019 09:50
Опис причини скасування:
На мою вимогу -відправили проектну документацію. Дякую за розуміння.
Дата скасування:
15.10.2019 13:15