• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Влаштування освітлення (облаштування доріг та дорожніх пристроїв) на пішохідних переходах автомобільної дороги загального користування державного значення М-06 Київ-Чоп (с. Запитів км 522+919, км 523+153, км 523+401, км 523+984, км 524+407, смт. Верхнє Синьовидне км 643+850, км 644+520, км 644+950, м. Сколе км 656+240, км 656+650, с. Козьова км 671+610, км 671+870, км 672+280, км 672+550), Львівська область (поточний середній ремонт)

Торги відмінено

1 377 143.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 885.72 UAH
Період оскарження: 10.10.2019 11:33 - 24.10.2019 01:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визнання переможцем.

Номер: 4ba2c3443f4f4e9a83f18e24241499df
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-10-001162-b.b2
Назва: Неправомірне визнання переможцем.
Вимога:
Замовником торгів Службою автомобільних доріг у Львівській області (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю послуг - Влаштування освітлення (облаштування доріг та дорожніх пристроїв) на пішохідних переходах автомобільної дороги загального користування державного значення М-06 Київ-Чоп (с. Запитів км 522+919, км 523+153, км 523+401, км 523+984, км 524+407, смт. Верхнє Синьовидне км 643+850, км 644+520, км 644+950, м. Сколе км 656+240, км 656+650, с. Козьова км 671+610, км 671+870, км 672+280, км 672+550), Львівська область (поточний середній ремонт) ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги, оголошення № UA-2019-10-10-001162-b. За результатами розгляду пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "РАУН", Замовником було зазначено, згідно протоколу засідання тендерного комітету № 647 від 08.11.2019 р., що вся інформація у складі тендерної пропозиції (кваліфікаційно, технічно, документально) відповідає вимогам тендерної документації. Однак, Товариство з обмеженою відповідальністю "ВілКом Монтаж" не погоджується з вищенаведеним рішенням з наступних підстав. 1). Відповідно до п. 1 Додатку 1 учасники повинні надати у складі пропозиції довідку згідно форми, що встановлена Таблицею № 1 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг. Зокрема, у стовпці №3 потрібно зазначити інформацію про країну виробника, марку та рік випуску щодо кожної одиниці, яка вказана у довідці. Однак, щодо позиції №2 – "Кран автомобільний" – учасником не зазначено відомостей про країну виробника. Крім того, така інформація не міститься у жодному іншому з поданих учасником документів. Відтак, пропозиція ТзОВ "РАУН" не відповідає вимогам документації в цій частині. 2). Згідно п. 1 Додатку 1 Тендерної документації машини, механізми та техніка, що відображені учасником в Довідці та які орендовані та/або знаходяться в лізингу, та/або залучаються для надання послуг (в тому числі надаються послуги), тощо, документально підтверджуються учасником в складі тендерної пропозиції наступними документами: копіями чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, завіреними підписом учасника та контрагента за договором, на кожну одиницю. На виконання даної вимоги, учасником подано Договір №23\02-1 від 23 лютого 2019 р. укладений з Фізичною особою підприємцем Харів Олегом Романовичем. Відповідно до п. 1.1 Договору Виконавець зобов'язується надати Замовнику в оренду будівельну техніку з оператором (автовишку) на підставі замовлення. Однак, у вищезазначеному договорі не зазначено, які саме автовишки будуть надані у користування. Відтак, зі змісту документів, що подані у складі пропозиції незрозуміло чи щодо позицій №3 – спеціальний автопідйомник та №4 – автовишка з гідравлічним устаткуванням, що вказані у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, взагалі укладались якісь договори оренди/лізингу/надання послуг тощо. У зв'язку з цим, пропозиція ТзОВ "РАУН" не відповідає вимогам документації в цій частині. 3). Також згідно п. 2 Додатку 1 Тендерної документації наявність в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг/виконання робіт згідно предмету закупівлі, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції копіями документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. А саме копіями трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу та копіями наказів про прийняття на роботу таких осіб, або іншим документом, який підтверджує працевлаштування працівників учасника, на кожного працівника, який відображений учасником в Довідці. На виконання вимог даного пункту документації, учасником було подано копії трудових книжок. Однак, копії сторінок 1, 40 та 41 трудової книжки Добранюк О.А., копія сторінки 1 трудової книжки Вишатицької Г.П., копії трудових книжок Обушак І.М. та Свистак Ю.Г. викладені російською мовою. Пунктом 7 Загальних положень документації передбачено, що усі документи, які мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у даній процедурі закупівлі, повинні бути викладені українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації мові, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Враховуючи вищенаведене, згадувані документи повинні бути надані з перекладом, який (або справжність підпису перекладача) засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Відтак, пропозиція учасника повинна бути відхилена, оскільки, всупереч вимогам документації, у складі пропозиції не подано таких документів. 4). Відповідно до пп. 1 п. 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та Додатку 2 Тендерної документації учасники повинні надати інформацію щодо відповідності вимогам, визначеним у статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі". У зв'язку з цим ТзОВ "РАУН" подано довідку, у якій зазначено, що в Єдиному Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань міститься інформація про кінцевого бенефіціарного власника. При перевірці даної інформації на сайті https://usr.minjust.gov.ua/ виявлено наступне: "КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ ВІДСУТНІЙ. Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 0.00". Згідно Додатку 2 Тендерної документації – "У разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є Учасником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань з посиланням на відповідні положення чинного законодавства України". Однак, всупереч вимогам документації, учасник не подав таку довідку у складі пропозиції. Враховуючи очевидні підстави для відхилення пропозиції ТзОВ "РАУН", просимо скасувати рішення про визнання даного учасника переможцем торгів на закупівлю послуг - Влаштування освітлення (облаштування доріг та дорожніх пристроїв) на пішохідних переходах автомобільної дороги загального користування державного значення М-06 Київ-Чоп (с. Запитів км 522+919, км 523+153, км 523+401, км 523+984, км 524+407, смт. Верхнє Синьовидне км 643+850, км 644+520, км 644+950, м. Сколе км 656+240, км 656+650, с. Козьова км 671+610, км 671+870, км 672+280, км 672+550), Львівська область (поточний середній ремонт) ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги, оголошення № UA-2019-10-10-001162-b.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерним комітетом розглянуто вимогу та прийнято рішення
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 15.11.2019 19:39
Підтвердження вирішення: Тендерним комітетом розглянуто вимогу та прийнято рішення
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо неправомірного відхилення пропозиції.

Номер: 781f496799f94d1c8d3e6d93b7c50c1b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-10-001162-b.a1
Назва: Вимога щодо неправомірного відхилення пропозиції.
Вимога:
Замовником торгів Службою автомобільних доріг у Львівській області (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю послуг - Влаштування освітлення (облаштування доріг та дорожніх пристроїв) на пішохідних переходах автомобільної дороги загального користування державного значення М-06 Київ-Чоп (с. Запитів км 522+919, км 523+153, км 523+401, км 523+984, км 524+407, смт. Верхнє Синьовидне км 643+850, км 644+520, км 644+950, м. Сколе км 656+240, км 656+650, с. Козьова км 671+610, км 671+870, км 672+280, км 672+550), Львівська область (поточний середній ремонт) ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги, оголошення № UA-2019-10-10-001162-b. За результатами розгляду пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ВілКом Монтаж", Замовником було прийнято рішення про її відхилення через невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації (згідно протоколу засідання тендерного комітету № 638 від 05.11.2019 р.). Товариство з обмеженою відповідальністю "ВілКом Монтаж" не погоджується з вищенаведеним рішенням з наступних підстав. 1. Згідно п. 2 Додатку 1 Тендерної документації наявність в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг/виконання робіт згідно предмету закупівлі, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції копіями документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. А саме копіями трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу та копіями наказів про прийняття на роботу таких осіб, або іншим документом, який підтверджує працевлаштування працівників учасника, на кожного працівника, який відображений учасником в Довідці. Замовник стверджує, що у наданих ТзОВ "Вілком Монтаж" копіях трудових книжок та копіях наказів про прийняття на роботу не всі сторінки містять власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів та посади особи, яка підписує тендерну пропозицію та дати підпису. Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна». Слід зазначити, що дана інформація не зазначена лише на декількох сторінках та була втрачена при скануванні. Крім того, дані документи надаються для підтвердження наявності в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг. Інформації, що наведена у копіях трудових книжок та копіях наказів про призначення, поданих ТзОВ "Вілком Монтаж", достатньо для підтвердження факту наявності у нього кваліфікованих працівників. Відсутність власноручного підпису, прізвища, ініціалів та ін. на кількох сторінках жодним чином не впливає на зміст пропозиції учасника, як і не впливає на якісне надання послуг в подальшому. 2. Відповідно до п. 3 Додатку 1 Тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання ними аналогічного (их) договору (ів) шляхом подання довідки за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника. На виконання даної вимоги документації ТзОВ "Вілком Монтаж" подано довідку про виконання трьох аналогічних договорів. У рядку №3 довідки не вказано адресу, телефон та прізвище, ім’я по батькові керівника контрагента (замовника). Однак, дана інформація міститься в інших документах, а саме: у договорі №Б/Н від 25.02.2019 р. та в Додатковій угоді №1від 17.04.2019 р. вказано адресу замовника та прізвище, ім’я по батькові керівника, а також у відгуку вказується телефон та прізвище, ім’я по батькові керівника контрагента. Відтак, пропозиція учасника містить всю необхідну інформацію, яка повинна бути вказана згідно вимог документації. Також, щодо позиції №3 у довідці зазначено: "Сума договору – 493 633,00 грн. з ПДВ. Сума виконання договору – 416 763,60 грн. з ПДВ". На підтвердження даної інформації, у складі пропозиції, подано договір №Б/Н від 25.02.2019 р. з додатками, де зазначено ціну - 493 633,00 грн. з ПДВ. В процесі виконання договору виникла необхідність в зменшенні суми договору до 416 763,60 грн. з ПДВ. У зв'язку з цим, було укладено Додаткову угоду №1від 17.04.2019 р. яка (з додатками) надається у складі пропозиції. Інформація про виконання даного договору в сумі 416 763,60 грн. з ПДВ підтверджується Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за квітень 2019 р. форми КБ-3 та Актом приймання виконаних будівельних робіт за квітень 2019 р. форми КБ-2в. Відповідно, сума договору та сума виконання договору, що вказані у Довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів вказані вірно, що підтверджується вищезазначеними документами. Відтак, твердження замовника про невідповідність цієї інформації є безпідставним. Крім того, відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник у тендерній документації може встановити кваліфікаційний критерій "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору". Згідно норми Закону, для підтвердження даного критерію достатнім вважається подання учасником одного договору (не менше). У поданих ТзОВ "Вілком Монтаж" документах міститься інформація про три виконані аналогічні договори, до двох з яких замовник не мав жодних зауважень. Відтак, інформація по договору №3 може і не братися замовником до уваги, оскільки вимога ст. 16 Закону та тендерної документації повністю підтверджена учасником. 3. Замовник стверджує, що гарантійний лист про те, що учасник та його тендерна пропозиція не підпадають під дію відповідних рішень Ради національної безпеки і оборони України про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) не містить інформації про посаду, прізвище та ініціали керівника. Однак, дане твердження не відповідає дійсності. У файлі "7. Інші документи", що розміщений в електронній системі Prozorro на сторінці 20 подано вищенаведений гарантійний лист. Даний документ містить посаду, прізвище, ініціали, власноручний підпис особи уповноваженої на підписання пропозиції та печатку товариства. Враховуючи вищенаведене, вважаємо рішення замовника , що оприлюднене в електронній системі закупівель Prozorro 06.11.2019 р. та оформлене протоколом засідання тендерного комітету № 638 від 05.11.2019 р. неправомірним та таким, що порушує наші права та законні інтереси. Просимо скасувати вищенаведене рішення та визнати ТзОВ "Вілком Монтаж" переможцем торгів на закупівлю послуг - Влаштування освітлення (облаштування доріг та дорожніх пристроїв) на пішохідних переходах автомобільної дороги загального користування державного значення М-06 Київ-Чоп (с. Запитів км 522+919, км 523+153, км 523+401, км 523+984, км 524+407, смт. Верхнє Синьовидне км 643+850, км 644+520, км 644+950, м. Сколе км 656+240, км 656+650, с. Козьова км 671+610, км 671+870, км 672+280, км 672+550), Львівська область (поточний середній ремонт) ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги, оголошення № UA-2019-10-10-001162-b.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідності до пункту 4, частини 1, статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. За результатами розгляду документів тендерної пропозиції учасника – ТОВ ВілКом Монтаж, що були завантажені за процедурою закупівлі: «Влаштування освітлення (облаштування доріг та дорожніх пристроїв) на пішохідних переходах автомобільної дороги загального користування державного значення М-06 Київ-Чоп (с. Запитів км 522+919, км 523+153, км 523+401, км 523+984, км 524+407, смт. Верхнє Синьовидне км 643+850, км 644+520, км 644+950, м. Сколе км 656+240, км 656+650, с. Козьова км 671+610, км 671+870, км 672+280, км 672+550), Львівська область (поточний середній ремонт)» на відповідність вимогам тендерної документації встановлено, що Тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ВілКом Монтаж", що розміщена на веб - порталі Уповноваженого органу в мережі Інтернет: https://prozorro.gov.ua, не відповідає вимогам та умовам тендерної документації. Одночасно зазначаємо, що у відповідності до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» суб’єкт, права якого порушені, має право звернутись до органу оскарження із скаргою про порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника. За результати розгляду скарги, орган оскарження приймає рішення, яке є обов’язковим для виконання Замовником, особами, яких вони стосуються, або може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником у судовому порядку Враховуючи вищевикладене, вимога Товариство з обмеженою відповідальністю "ВілКом Монтаж" не може бути задоволена Замовником
Статус вимоги: Відхилено