-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт автомобільної дороги у с. Юр'ївка по вул. Набережна Мангушського району Донецької області, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва"
Завершена
2 280 628.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 000.00 UAH
Період оскарження:
09.10.2019 16:28 - 21.10.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині «Техничне завдання»
Номер:
82d5f9f8c11446829088031865359f16
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-09-001296-a.b1
Назва:
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині «Техничне завдання»
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником, Ялтинською селищною радою Мангушського району Донецької області оголошено процедура закупівлі – відкриті торги на закупівлю капітального ремонту автомобільної дороги у с. Юр’ївка по вул. Набережна Мангушського району Донецької області, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». В тендерній документації, а саме в Додатку 4 (Техничне завдання), присутня вимога, що кошторисна документація має бути складена у збірнику 18, Благоустрій. Ця вимога є дискримінаційною, цим самим порушує ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п.4.3. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» до стандартів організацій України (в тому числі до галузевих кошторисних норм) належать кошторисні норми, які розробляються на спеціальні види робіт за відсутності відповідних норм у чинних збірниках ресурсних елементних кошторисних норм. При підготовці цінової пропозиції учасника, складанні договірної ціни та при взаєморозрахунках підрядна організація має право застосовувати власне СОУ, які погоджені ТК 311 «Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві». Виходячи з вищенаведеного, у разі відсутності державних ресурсних елементних кошторисних норм на окремі види будівельних робіт, при визначенні їх вартості можуть застосовуватися відповідні ресурсні елементні кошторисні норми передбачені СОУ. Відмінність між кошторисними нормами зазначених СОУ та відповідними державними та галузевими нормами, на основі яких порахована проектна документація , може мати місце, оскільки СОУ враховують використання власної техніки. Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що ця вимога суперечить ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо від Вас, як від Замовника усунути цю вимогу, як ту, що порушує законодавство України в сфері публічних закупівель у тендерній документації. У випадку, якщо Замовник з власної ініціативи не усуне порушення законодавства у сфері публічних закупівель, ми будемо вимушені звернутися до органу оскарження за захистом своїх прав.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.10.2019 20:45
Вирішення:
Відповідно до п.4.3. ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 державні кошторисні норми застосовуються всіма організаціями, установами і підприємствами незалежно від їх відомчої належності і форм власності при визначенні вартості будівництва будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, будівництво яких здійснюється із залученням державних коштів. До стандартів організацій України (в тому числі до галузевих кошторисних норм) належать кошторисні норми, які розробляються на спеціальні види робіт за відсутності відповідних норм у чинних збірниках ресурсних елементних кошторисних норм. Стандарти організацій України можуть застосовуватися іншими організаціями за умови, що технологія та організація робіт згідно з проектними рішеннями, витрати трудових та матеріально-технічних ресурсів не відрізняються від прийнятих у відповідних нормах, передбачених стандартами організації України.
Замовником, з метою виконання саме вказаного пункту ДСТУ, для уникнення не відповідності технології та організації робіт від проектних рішень зроблено в технічному завданні посилання на Збірник 18. Благоустрій, згідно якому прийнято умови виконання робіт проектно-кошторисною документацією, яка затверджена рішенням сесії Ялтинської селищної ради №7/62 -1048 від 13.09.2019р. Проектно-кошторисна документація, розроблена у відповідності до норм чинних збірників ресурсних елементних кошторисних норм свідчить про їх наявність, тому немає підстав для застосування СОУ. Слід зазначити, що умови застосування підрядником власних машин та механізмів обумовлено нормами ДСТУ.
Звертаємо увагу на останній абзац Додатку 4 Технічного завдання, згідно з яким: «У разі наявності в цій документації посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід вважати, що таке посилання містить вираз «або еквівалент»».
Враховуючи вищевикладене, замовник не вбачає в посиланні на Збірник 18. Благоустрій дискримінаційних вимог до учасників.
Поряд з цим, зазначене не може вплинути на рішення учасника надати свої пропозиції у форматі, відмінному від вимог тендерної документації, які Замовником будуть розглянуті у загальному порядку та перевірені на відповідність до норм чинних збірників ресурсних елементних кошторисних норм.
Статус вимоги:
Відхилено