-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція (Наркотичні лікарські засоби ) Кошти районного бюджету
Торги відмінено
279 937.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 1 650.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 1 650.00 UAH
Період оскарження:
09.10.2019 14:49 - 24.10.2019 01:00
Вимога
Є відповідь
запит на зміни
Номер:
c7569f9112434c1eb21a2c4180ff788a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-09-001630-b.b1
Назва:
запит на зміни
Вимога:
вимога у додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- лист - вимога.docx 11.10.2019 15:45
- Відповідь на вимогу.PDF 15.10.2019 10:32
Дата подачі:
11.10.2019 15:45
Вирішення:
За нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон «Про публічні закупівлі» не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Також, однією із підстав не лотової закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів. Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не був передбачений.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Статус вимоги:
Відхилено