-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Придбання сміттєвих контейнерів для житлово-комунальних підприємств "Мрія-Т" та "Лучівське" Шевченківської сільської ради(код за ДК 021:2015:44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Сміттєві контейнери)
придбання сміттєвих контейнерів для ЖКП "Мрія-Т" - 35 шт. ,для ЖКП "Лучівське" - 19 шт.
Завершена
435 712.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 357.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 357.00 UAH
Період оскарження:
09.10.2019 14:23 - 20.10.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження визначення переможця
Номер:
003c44f2d27242efaf6c0038ab986a4f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-09-001478-b.b2
Назва:
Оскарження визначення переможця
Вимога:
У процесі ознайомлення з протоколом засідання тендерного комітету Шевченківського сільради від 30.10.2019 №54 за результатами тендерних торгів код за ДК 021 до: 2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та Посудини високого тиску (сміттєві контейнери) учасник ТОВ «Запорожкомунсталь» має ряд заперечень, а саме: . 1.В тендерній документації Замовником була потрібна згода на обробку даних конкретних особи, яка підписує документи. Про решту осіб вимоги на згоду про обробці даних не висувалося. (Лист надано) . . 2.Відповідно тендерній документації було потрібно підтвердження досвіду роботи спільно з наданням документів про його виконанні, а про дотримання термінів його виконання вимог не висувалося (Договір і накладні надані) . 3. інформаційний лист з питання застосування або незастосування санкцій було надано в довільній формі так як в тендерній документації встановлена форма не була надана. (лист в наявностіі)
. 4.Вимоги в галузі технічних характеристик є безпідставними так як учасником був наданий класичний зразок продукції -контейнер відповідний ДСТУ 8476 : 2015, нормам EN 840 і стандартам DIN прототипи якого випускаються провідними фірмами протягом багатьох десятків років.У той же час вимоги до малюнка ребер жорсткості і використання для каркаса виключно квадратної труби не обгрунтовані певними нормативними документами або висновками експертиз компетентних лабораторій . Відповідно до тендерної документації розділ 3 пункт 3.1. Після проведення електронного аукціону учасником у період кваліфікації надається: • Специфікація Із зазначеним Переліку продукції, кількості та вартості, що відповідає тендерній Пропозиції учасника за результатами проведеного аукціону. Однак замовник не дав можливості учасникам надати вищевказані документи так як розгляд проводився одним засіданням і одним протоколом
До всього іншого згідно з тендерною документацією, опублікованій Замовником основним критерієм оцінки є -100% ціна. Таким чином віддаючи перемогу ТОВ «Ренток Груп» Замовник порушує умови тендерної документації, розроблені ним самім, Тендерне законодавство України і завдає збиток Державі в розмірі 24 500 грн.Ці факти дозволяють зробити висновок про наявність в діях Замовника корупційної складової.На підставі викладених фактів, як сумлінні учасники торгів вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету Шевченківського сільради про визнання ТОВ «Ренток Груп» переможцем і зробити адекватний аналіз документації ТОВ «Запорож комунсталь », відповідно до тендерного законодавства. .У ІНШОМУ випадки ми будемо ініціюваті Звернення до компетентних ОРГАНІВ для Доданий належної ОЦІНКИ діям замовника в особі Шевченківської сільської ради.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.11.2019 16:11
Вирішення:
30 жовтня 2019 року відбулося засідання тендерного комітету Шевченківської сільської ради з порядком денним: «Кваліфікація учасників тендерних пропозицій електронних закупівель – відкритих торгів на закупівлю товару згідно ДК 021:2015:44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (придбання сміттєвих контейнерів для житлово-комунальних підприємств "Мрія-Т" та "Лучівське" Шевченківської сільської ради (Сміттєві контейнери).
Відповідно до ч.4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно зі статтею 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Запоріжкомунсталь» тендерний комітет дійшов одностайного висновку про невідповідність його тендерної пропозиція умовам тендерної документації виходячи з нижчевикладеного.
1. Пунктом 3.1. Розділу 3 Тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів, а саме: лист-згода на обробку персональних даних - надається у довільній формі на директора та особу, яка підписала документи тендерної пропозиції.
Згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань керівником товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАПОРІЖКОМУНСТАЛЬ» є Шульга Анна Сергіївна.
Тендерна пропозиція в даній процедурі закупівлі підписана комерційним директором Шульгою Сергієм Володимировичем. У складі своєї пропозиції учасник ТОВ «Запоріжкомунсталь» надав лист-згоду на обробку персональних даних лише на особу, яка підписала документи тендерної пропозиції – комерційного директора Шульги С.В. Згода на обробку персональних даних директора ТОВ «Запоріжкомунсталь» Шульги А.С. не надана.
Отже, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Запоріжкомунсталь» в цій частині не відповідає умовам тендерної документації.
2. Замовником в тендерній документації встановлено вимогу, що у складі тендерної пропозиції учасник повинен документально підтвердити досвід виконання аналогічного договору. З цією метою учасник повинен надати Інформацію про досвід виконання аналогічного договору згідно таблиці 1 Додатку 1 до ТД та скан-копію оригінала з усіма додатками до договору. Також умовами тендерної документації встановлена вимога щодо надання сканованої копії оригіналу гарантійного листа від Постачальника про гарантію поставки продукції вчасно в разі перемоги учасника в торгах. Учасник ТОВ «Запоріжкомунсталь» надав гарантійний лист вих.№4 від 17.10.2019, яким гарантує поставку продукції вчасно, відповідно до технічного завдання. Проте, наданий Учасником у складі тендерної документації досвід виконання аналогічного договору не підтверджує можливість вчасної поставки товару у разі визначення його переможцем.
3. Відповідно до п. 5.2. Розділу 5 Тендерної документації разом з пропозицією учасник подає інформаційний лист щодо незастосування чи застосування до нього відповідних санкцій з посиланням на чинні законодавчі акти, що стосуються санкцій. Тендерна документація не містить вимоги до форми листа, проте містить вимогу, що у листі про незастосування санкцій до учасника має бути посилання на чинні законодавчі акти, що стосуються санкцій. Учасником ТОВ «Запоріжкомунсталь» надано Гарантійний лист щодо санкцій, який не містить посилання на чинні законодавчі акти, що стосуються санкцій.
Учасник ТОВ «Запоріжкомунсталь» в цій частині не виконав вимогу Замовника, не застосувавши посилання в довідці довільної форми, на чинні законодавства, що стосуються санкцій, тому в цій частині не відповідає умовам тендерної документації.
4. Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації учасники повинні вказати конкретні технічні характеристики запропонованого, що в повному обсязі підтверджують відповідність Товару вимогам Замовника (Учасник повинен вказати конкретні технічні характеристики запропонованого Товару, що в повному обсязі підтверджують відповідність Товару вимогам Замовника, які визначені в Додатку, без виразів «не менше»/ «не більше», «має бути» тощо) , а у разі надання еквіваленту Товару, вказати технічні характеристики запропонованого еквіваленту Товару та обов′язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик.
Учасником не підтверджено відповідність пропонованого товару вимогам Замовника згідно з: п.2 Технічних вимог в частині наявності непаралельних ребер жорсткості; п. 10 Технічних вимог «По периметру верхньої частини контейнер обладнаний рамою з швелеру 50 мм», а має бути обладнаний рамою з труби квадратного перетину 20 на 20 мм.
Стаття 18 Закону України «Про публічні закупівлі» надає учасникам процедури закупівлі право подати до органу оскарження скарги на умови тендерної документації. Учасник ТОВ «Запоріжкомунсталь» наданим правом не скористався. Більше того, Учасник надав у складі своєї пропозиції Згоду щодо умов, в якій погодився з тим, що Замовник може відхилити його тендерну пропозицію згідно з умовами тендерної документації.
В пункті 3.6 Розділу 3 Тендерної документації міститься умова, що тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, буде відхилена як невідповідна вимогам документації.
Відповідно до статті 3 Закону принципами публічних закупівель є недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Стаття 30 Закону зобов'язує замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
За сукупності вищенаведених підстав, тендерним комітетом Шевченківської сільської ради прийняте об’єктивне та неупереджене рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Запоріжкомунсталь» як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
Суб’єктивна думка учасника про те, що його пропозиція відповідає вимогам Тендерної документації не може бути підставою для скасування правильного по суті рішення тендерного комітету.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
dcba636802b2445989ac5bbd98f09c6d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-09-001478-b.b1
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Технічні вимоги згідно предмету закупівлі суперечать пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, згідно з яким технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження чи виробника. Технічний опис предмета закупівлі містить посилання на конкретну торговельну марку, а саме СЗАО "Завод Сантэкс", дистриб'ютором якої є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕНТОК ГРУП". Досягти потрібного функціоналу продукції можливо й іншими способами, а не лише через застосування описаної ним конструкції. Просимо внести зміни до тендерної документації для розширення всіх можливих потенційних учасників та виробників, економії державних коштів та прибрати дискримінаційні вимоги щодо інших учасників
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.10.2019 13:52
Вирішення:
Прошу уточнити, які саме технічні характеристики, що конкретно ви пропонуєте розширити? Дані з переліченими технічними характеристиками закупівлі є оптимальними для роботи ЖКП та наявної у них техніки, про що було описано
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так